Quedada a Girona

Fòrum on pots enviar missatges de temes en general, que no puguis classificar a les altres categories.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
-sandra-
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 292
Membre des de: dc. nov. 16, 2005 6:26 pm
Ubicació: Girona y Zaragoza ^.^

Entrada Autor: -sandra- »

Estic indignada, NINGÚ m'envia mps :cry: què teniu contra la meva persona. Llavors aquesta és la llista que crec que som, no ho sé segur :?

Amb el tren de les 12:25, quedeu a les 12:00 a l'estació de trens de passeig de Gràcia:
Padfoot
Finalpotter
llewellyn
Lady

Bus de Vic:
beryl_malfoy
Flippy

Tren des de Figueres:
Corellian

i jo :jawdrop:

Recordeu que és aquest dissabte!!!! :alien:
-sandra- l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 30, 2006 10:10 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Sisplau, si algú li agrada One Piece, que passi per aquest fòrum que està molt moix :(

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Em sembla que al final vam dir que quedavem a Sants enlloc de Passeig de Gràcia :P S'ha d'acabar de quedar bé però com que només som 5 en principi no hauriem de tenir massa problemes per trobar-nos tots :roll:

Avatar de l’usuari
Charlotte
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 18
Membre des de: dg. març 12, 2006 10:18 pm
Ubicació: Jamaica

Entrada Autor: Charlotte »

9ei una cosa desde quan feu qedades, i vosaltres quans anys teniu?

així PIM-PAM... :lol:
INGA ..deu

i hi aneu molta gent a aqestes qedades¿

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Ja fa temps que fem quedades, ni idea de quan es va fer la primera, algun dels usuaris més antics segur que t'ho podrà explicar millor :wink:

Si vols saber l'edat dels usuaris, aqui tenim un tema on tothom ja hi va dir la seva :P

I per la gent que hi va, doncs ja pots veure la llista que ha penjat la sandra, hi anem tots els que podem :P

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Si algo esta assebentat que em digui on ens trobem els de Barcelona per fer el viatge cap a Girona.

Sandra, sera prudent acostar-se a tu? Jo per si de cas ara t'envio un MP.

-sandra-
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 292
Membre des de: dc. nov. 16, 2005 6:26 pm
Ubicació: Girona y Zaragoza ^.^

Entrada Autor: -sandra- »

A què es deu aquest canvi de lloc? Jo vaig dir Passeig de Gràcia perquè havia pensat que quedéssiu a plaça catalunya, però si us va millor Sants, doncs Sants :wink: el tren surt de Sants a les 12:20, mireu de no perdre'l, perquè si ja anem justos de temps així, si n'agafeu un altre em sembla que la quedada s'hauria d'anular :( però com que vosaltres sou puntuals, no hi haurà cap problema, confiu :twisted: Però per què aquest canvi? Sants és més gran, serà més difícil trobar-us :| wenu, com que ja us coneixeu les cares, tampoc hi haurà gaire problema :lol:

:mrgreen: Algú que m'ha fet cas, merci Final :happycry: :peace: :peace: En cas que hagi de treure el meu :chainsaw: , estaràs protegit
:wink:

I als demés, que Déu us pilli confessats :pray:
:riure:
Sisplau, si algú li agrada One Piece, que passi per aquest fòrum que està molt moix :(

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Vam dir de quedar a Sants perquè a la Laia i l'Aina els hi quedava més aprop i a mi no em venia d'unes quantes parades de metro més :P Però tranquila que encara que agafem el tren a Sants serem puntuals i no se'ns escaparà :wink:

Per la gent que ve desde Barna, tothom sap on està el mapa de metro gegant de l'estació de Sants? Si no, proposeu algun lloc de l'estació que conegueu i que ens hi poguem trobar tots :P

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

La quedada ha anat molt be i ens ho hem passat molt be. Pero hi ha una cosa que em mosqueja (i no es Girona :lol: ) la quantitat de gent que va solicitar que es fes una altra quedada i que es fes a Girona, quan a l'hora de la veritat a la majoria (si no m'equivoco) ens anava millor Barcelona. Si al final no heu d'anar-hi, no postegeu comentaris del tipus. "la proxima a Girona uqe si no, no podre venir", "tinc moltes ganes de coneixe-us fem una altra quedada, que aquesta no he pogut anar", etc. No em queixo que al final hi hagi gent que no hagi pogut venir i ho comuniquessin amb antel·lacio, si no de les que ni en un pirncipi han dit uqe podrien venir.

PD: Sandra no em queixo de Girona, que es molt maca, pero aixo trobo que es idiota. Si la proxima es torna a fer a Girona, cap problema, pero que no sigui perque la majoria no pot anar a Barcelona.

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Per tothom que vulgui veure com va anar, he penjat les fotos que vaig fer jo a la galeria, a veure què us semblen :P D'aquí uns dies ja deurà anar arribant la resta de fotos que va fer l'altra gent i podreu veure'ns a tots passejant per Girona, menjant pizza i mil coses mes :mrgreen:

PD: No us espanteu massa si veieu coses rares eh :wink:

-sandra-
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 292
Membre des de: dc. nov. 16, 2005 6:26 pm
Ubicació: Girona y Zaragoza ^.^

Entrada Autor: -sandra- »

En Final té raó, estic indignada :cabrejat: Tothom demanant sempre que es fés una quedada a Girona, que a Bcn no hi pot anar, i quan es fa una quedada a Girona, tothom era de Bcn :cabrejat: els únics gironins que hi havia som els que anem a les quedades de Bcn. Si no anireu a quedades a Gi, no les demaneu, i no val l'excusa que no sabieu que es feia la quedada, perquè vaig anar al tema "D'on sou?" i a tothom que deia que era de Girona, l'enviava un mp, així que no em valen excuses :cabrejat:
Però almenys va servir per visitar tan formosa ciutat, i que tan bé me la conec :roll: :roll: sort d'en Jordi :P

Bé, almenys crec que la gent s'ho va passar bé, que és el que compta :peace:
Sisplau, si algú li agrada One Piece, que passi per aquest fòrum que està molt moix :(

Avatar de l’usuari
Lady
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 141
Membre des de: dg. març 21, 2004 7:00 am
Ubicació: Barcelona ciutat

Entrada Autor: Lady »

Ho m'haig passar molt bé! Encara que vam ser poquets... i ningú nou ¬¬

No sé estic una mica despenjada del forum pro qui es queixava de que totes eren a Barcelona?

Avatar de l’usuari
beryl Malfoy
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 111
Membre des de: dc. ago. 24, 2005 5:14 pm
Ubicació: Slytherin

Entrada Autor: beryl Malfoy »

jo mu vaig passar molt be!!!!! A mi ja em va agradar anar a Girona m' es el mateix i no coneixia la 2na ciutat mes maka de catalunya la primera vic jajaja no no bcn :lol: La vritat girona es molt maka i l' onyar es un riu de gran caval i molt mako xDD

No hi havia gent nova, xo jo a en marçal i la sandra no els coneixia i em va nar be xk tink molt mala memoria i ara ja tink més klar ki es ki xDD

Xo aviam si el proxim cop s' anima més gent!!!

PD: passaré fotos tant aviat com pugui
" El que hagués d'arribar, ja arribaria... I seria aleshores quan s'hi hauria d' enfrontar."

-sandra-
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 292
Membre des de: dc. nov. 16, 2005 6:26 pm
Ubicació: Girona y Zaragoza ^.^

Entrada Autor: -sandra- »

beryl Malfoy ha escrit:No hi havia gent nova, xo jo a en marçal i la sandra no els coneixia i em va nar be xk tink molt mala memoria i ara ja tink més klar ki es ki xDD
Evidentment, sóc en Marçal 8)
No, en serio, sóc la Sandra, com el meu àlias bého suggereix, com els meus pares em van reigstrar, i tal :lol:
Però tothom es queixava que totes les quedades a Bcn, i a veure, Girona no està perfectament comunicada, entenc que els de Lleida no vinguéssin :lol: , però tots els gironins de per aquí m'heu fallat, eh! Si no arriba a ser perquè la gent coneix millor Girona que jo, encara estariem per allà perduts, però tranquils, a casa meva NO us hauria dut :P
Sisplau, si algú li agrada One Piece, que passi per aquest fòrum que està molt moix :(

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Tots que esperavem que ens portessis a casa teva...ja et val Sandra :cry: :cry:

Ja hi han unes quantes fotos més a la galeria :P No he posat totes les fotos que va fer la Sandra perquè algunes es repetien molt i al final us cansareu de tan veure'ns :lol: :lol:

Avatar de l’usuari
neus_snitch
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 570
Membre des de: dj. des. 22, 2005 2:14 pm
Nom: Mònica (de veritat!)
Rang: Mauleta valenciana
Ubicació: Cagant al vol
Contacta:

Entrada Autor: neus_snitch »

'¬¬ i a València no es fan qdades mai? :cry: :cry:
vingueuse'n a Antella!! Poble tranquil i xismós on hi hagen! o a Cotes City! :riure:
Imatge

Imatge

Bloquejat