Quedada a Lleida

Fòrum on pots enviar missatges de temes en general, que no puguis classificar a les altres categories.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Quedada a Lleida

Entrada Autor: roni »

Bé, per fi m'he decidit! La quedada de Girona m'ha inspirat, i com haureu vist al nom del tema, es tracta d'una quedada a Lleida. Primer de tot hauriem de decidir el dia, aveure, Abril no, k es molt precpitat, juny tampoc, fa massa calor... despres nomes keda Maig, que es podria fer qualsevol dissabte de maig... (els diuemnges no puk, ho sento...) Aveure, podrien ser els dies: 6, 13, 20 o 27 de maig, tots dissabtes... Bé, despres el tema seria on dinem, que he de mirar on podem, els k sé segurs són: Pans, McDonald's... en miraré mes, no patiu, no poso enkesta, ja contabilitzare jo els vots que aneu dient. Quan sapiguem tot això, us anunciaré el k poguem fer, al castell, k es molt maco... hi podriem anar... menors de 21 (inclosos) val 1'80€... Bé, això ja ho parlarem! Si voleu veure una mica el castell, unes imatges mal fetes, apreteu aqui

Sé que molts no podreu venir, però espero k algu vingui...
roni l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. maig 02, 2006 11:32 pm, en total s’ha editat 5 vegades.
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

-sandra-
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 292
Membre des de: dc. nov. 16, 2005 6:26 pm
Ubicació: Girona y Zaragoza ^.^

Entrada Autor: -sandra- »

Saps que no hi puc anar, sinó hi aniria, i jo demano a tothom que pugui que hi vagi, sinó :chainsaw:
I que sapigueu que vaig a Lleida!! :lol: No s'escaparà pas de mi, però dissabte m'és impossible, completament, joooo :(
I tothom que sigui de Lleida o voltants que s'hi apunti, sisplau més participació que no pas la dels gironins que no van venir a Girona (tots :roll: )
Sisplau, si algú li agrada One Piece, que passi per aquest fòrum que està molt moix :(

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Si veig que s'apunta força gent, i que al final poden anar-hi, potser intentare convencer els meus pares, ho veig dificil.

Avatar de l’usuari
lavander
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 86
Membre des de: dv. març 03, 2006 7:39 pm
Ubicació: Igualada

Entrada Autor: lavander »

jo de momen li he comentat a la meva mare... mol bona kara no ha fet... xo despres d uns does ho aconseguiré!!! jo tink moltes ganes d veni... seguramen k si vink la kiddy tmb vindria. el dia? jo krek k tots m'anirien b xo segu k d'aki pok em surt un koncert am l'orkestra o algun assax xo wnu.

Violetta Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dc. març 30, 2005 6:56 pm
Ubicació: terres de Ponent

Entrada Autor: Violetta Black »

Oh! Una quedada a Lleida!

Ostres a mi m'agradaria força venir... i que vinguessiu tots! 8) Va, animeu-vos que Lleida és una ciutat molt maca (quasi tant com Girona :roll: :P ). Lo únic que em sap més greu és que sigui dissabte, perquè a partir de les 4 treballo (o sigui que hauria de marxar amb el tren de dos quarts de dues)... a mi diumenge m'aniria millor, però com que faig classes particulars, les puc aplaçar, suposo... :roll:

Mmm... i va, posats a donar opinions :P , jo, al juny, començo els exàmens, o sigui que potser millor cap a mitjans de març... Ah, i menjar rai, que com a últim recurs sempre queda el Pans (per mi ja és mític menjar al Pans, quan vaig a Lleida :happycry: )

Bueno, he dit! :mrgreen: Si és dissabte no puc firmar que vingui. El principal problema de lleida és que està molt mal comunicat... Bueno, si ve algú de fora de Lleida ja penjaré els horaris de tren que els tinc molt a mà!

A reveure!

Avatar de l’usuari
BAD
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 21
Membre des de: dl. des. 12, 2005 8:40 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: BAD »

Uuo!! jo esk no puc venir cap dissabte ni cap diumenge!! :( I cla una trobada entre setmana pos no. Esk io els caps d setmana marxo(mobliguen els meus pares! :rage: ) U sento ml d vritat!! :(

Avatar de l’usuari
Auror-TonKs
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: ds. març 04, 2006 6:57 pm
Ubicació: watashi wa L desu!
Contacta:

Entrada Autor: Auror-TonKs »

Ei, ei, ei! Que jo no se com va tot aixo de les quedades...tothom que hi quede es coneix??.. Jo no soc de parlar català... pro wenu esque em fa vergonya! Explikeume això k jo alumillor.. nuse..
Imatge

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

Aveure, la gent nomes es coneix x internet, alguns d'altres kdds XD Pero la majoria nomes d'internet, mira una kdd, es basa en kedar XD A algun lloc tots plegats per veure'ns i no nomes la freda relacio de internet, si vens, t'ho passaries de conya, jo a la meva primera kdd, estava nervios, pero despres m'ho vaig passar de conya... el cotxe d'en roni.. aixo se'm kedara per sempre! XD

PD: Els k vingueu poseu dates! i envieu-me mp!
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
illuminati
M.A.G
M.A.G
Entrades: 302
Membre des de: dg. nov. 14, 2004 2:13 pm

Entrada Autor: illuminati »

Vols dir que no se't va quedar més el nom dels animals¿ O.o Ai no, que els confonies XD (Mira! Un tigre! ¬¬ Roger, és un lleó...XD) Va ser mític! :riure:
No us arrepentireu mai d'anar una quedada... sempre ens ho passem molt bé! (m'estic donant cops contra la paret, per no poder venir a la de Girona :cry: i perquè el més possible és que no pugui venir a aquesta tampoc :cry:)
Per quan una altra quedada a BCN? 8)
La c!!!!!!!!!

~No hay cárcel ni tumba para el canto libertario!~

Imatge

Avatar de l’usuari
Citing
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 15
Membre des de: dg. març 12, 2006 7:14 pm
Ubicació: Quan sapiga on soc serà un miracle

Entrada Autor: Citing »

Jajajaja ara me n'entero que hi havia quedada a lleida :roll: Sino fos per en roni....
Uiii dissabte doncs sempre me'n vaig amb el meu pare (obligació de filla) pero nu se si em dieu quin dissabte és i a quina hora més concretament me les podria arreglar per anari. Tot i que tincs 17 anyets... no us importa no?? jajajaja
Doncs això quan ho tingueu clar del tot doncs mirare si ho puc aconseguir i anari. Si vaig i em noteu un accent raro al catala no us preocupeu que soc castellanoparlant i no estic acostumada a parlar catala.

Avatar de l’usuari
Auror-TonKs
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: ds. març 04, 2006 6:57 pm
Ubicació: watashi wa L desu!
Contacta:

Entrada Autor: Auror-TonKs »

Es pot vindre amb una amiga?? x'D esq jo tindrie qu'anar amb el autocar des de Vielha a Lleidai m'agradarie portar la meva millor amiga que esta llegin-se el 5è llibre, i k es mor de ganes q surti la pel·li ( numes li quede un any d'esperar :lol: ) Wenu que jo l'adapto, esq tinc ganes de coneixer a tots/es! :mrgreen: :imslow:

PD: Esborreu lo de dalt que me equibocat... :oops: :
Imatge

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

Auror-TonKs ha escrit:Es pot vindre amb una amiga?? x'D esq jo tindrie qu'anar amb el autocar des de Vielha a Lleidai m'agradarie portar la meva millor amiga que esta llegin-se el 5è llibre, i k es mor de ganes q surti la pel·li ( numes li quede un any d'esperar :lol: ) Wenu que jo l'adapto, esq tinc ganes de coneixer a tots/es! :mrgreen: :imslow:

PD: Esborreu lo de dalt que me equibocat... :oops: :
Clar que pots venir amb una amiga!! Millor i tot!! Almenys seriem 3... XD Bé, siusplau gent, començeu a dir les dates que us van bé, l kiddy ja m'ha dit que nomes pot el dia 20, als altres un sembla be?? Comenteu-ho siusplau!! :P

PD: No he trobat on tas ekivokat :P
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
catelena
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 191
Membre des de: dl. des. 06, 2004 7:00 am
Ubicació: Les Borges Blanques
Contacta:

Entrada Autor: catelena »

Uoooo ! una quedada a Lleida ! :mrgreen: ja era hora...pero ho tindre molt dificil per vindre... :( Avere... jo podria vindre el 6 i potser el 13 , pero lo més segur es que tindre partit...i el 20 no puc perquè men vaig a Toluges a tocar el violoncel !!! :mrgreen: i el 27 tindre partit... :( :(

Es a dir , ho tinc xungo per vindre.... :cry: :cry:
||*|| Is that really what my hair looks like from the back? ||*||

Avatar de l’usuari
massa_hpifriends.com
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 8:12 pm
Ubicació: Mansió-X
Contacta:

Entrada Autor: massa_hpifriends.com »

A mi em faria il·lusió, peró, esclar, visc molt lluny!!! Però si poques vindre jo prefereixo el juny, perquè es el meu cumple i m'haurieu de felicitar tots (pobres de vosaltres que no ho fessiu :evil: ) però em fa moltaaaaa il·lusió... ojalà pogues vindre per veure Lleida, que m'han dit que és d'allò més maca!!! (roni no m'assassinis però no l'he visitat mai!)

Massa :wink:
[I Si fos...?]

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

Aveure, com amb el dia no ens posem d'acord, voteu el k millor os vagi, preferentment els de maig...

Teniu temps fins d'aqui 15 dies, o sigui k en teniu força, al final, el dia que hagi guanyat, es fara la kdd, despres triarem altres coses, volia fer-ho sense enkesta, pero kom k no ho poseu la majoria... enkesta toca, aixi k molta sort!! (no se a k ve, pero es =)
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Bloquejat