Diccionari Harry Potter Català!

Fòrum on pots enviar missatges de temes en general, que no puguis classificar a les altres categories.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Jun
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 67
Membre des de: ds. oct. 15, 2005 5:40 pm
Contacta:

Diccionari Harry Potter Català!

Entrada Autor: Jun »

Atenció Pottermaniacs!!
Avui, tercer dia del debut de Harry Potra i la Cabra Secreta
al Saló del Còmic de Barcelona, tinc el plaer de presentar-vos...
Imatge

Què és?
El HPDT és el primer, únic i definitiu diccionari en Català Harry Potter!

Quina informació té?
Cada entrada té la seva definició, el llibre on apareix, i la seva traducció en anglès!

Quina extensió té?
Actualment consta de 1.618 entrades, repartides entre 28 categories!

Com funciona?
Podeu buscar per categories, o bé amb el buscador "Accio!"

Què és l'aleatorius?
Un conjur per trobar paraules a l'atzar!

Es pot contribuir?
I tant que sí! Aquí tens el formulari! Pots ampliar, afegir o corregir!
També pots enviar imatges per a que l'il·lustrem entre tots!
Anima't! Entre tots podrem fer una Gran Enciclopèdia Catalana de Harry Potter!

I sobretot... qui l'ha fet??
La gran, inefable i autèntica... Grace Mary Newgrange!!

Avatar de l’usuari
massa_hpifriends.com
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 8:12 pm
Ubicació: Mansió-X
Contacta:

Entrada Autor: massa_hpifriends.com »

ueeeeee!!!!! per fi un diccionari de Harry Potter!!!!(per cert Jun, tu eres el que ens ha gravat al migdia, no???i el que ens ha fotut bronca per fer una rotllana al mig de passadis)??? ja me l'he mirat, està MOOOL currat i hi posaria coses si no fora perque estic cansat i em fa pal.

Massa!! :hungry:
[I Si fos...?]

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Bé, dic el que he dit a DVG. XD
Jo també estava fent una llista de noms d'Hp anglès-català (però sense definicions)... Ara m'acusaran de plagi. XD XD XD XD És més, el meu treball de recerca el volia fer anar per aquí... Ehem. XD

Ja provaré de mirar a veure quins us falten (de moment, el primer que se m'ha passat pel cap -Trola Bola [en anglès, Dodgy Dirk]- no hi era... ^^).


És més, el Jep i jo estavem fent una cosa semblant a aquesta. XD Però amb el canvi de servidor o noséquè, va volar. ^^ Tant eficients a DeuVosGuard, que tot el que us proposeu ho feu. :lol: Aquí la cosa va més lenta. :boohoo: :boohoo: :lol:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

massa_hpifriends.com ha escrit: el que ens ha fotut bronca per fer una rotllana al mig de passadis
No esn ha fotut bronca! Ens ha admirat 8)
:mrgreen: :mrgreen: :riure: :riure: :riure: :lol:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Jun tu de debó que no deus tenir temps per avorrir-te. M'ho he mirat per sobre (molt per sobre) però estic quasi segur que està genial i seguríssim que em serà útil pel treball de recerca. El pròxim pas a de ser aconseguir la versió catalana (i millorada) de Hplexicon.

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

Wheeeeeeeee!! Dik el mateix ke al DVG, esta moooolt beeee!! XD Ah.... i una cosa!!! Ke beeeeeeeeeeeee!! no surtu a les fotus!! (ara be kuan penjen la fotu del caretllet....) No em va agafar la cara, oi? o potser si XD Bé... HP fans XD Wenu, per fi ma deiat entrar al forum! Ke no em funionava!! Apa!! Siauuuuuuu!!
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

Una cosa: això (el HPDT) només està actualitzat fins al 4rt llibre, no? És que apretanta Aleatorious! m'ha sortit Diractor, i deia que sortia als llibres 1, 2, 3, 4...

Per cert, molt currat :P

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

ei tu quina pasada... molt be mery, i moltes gracies jun per penjarho. jejeje.

esta super curat? fins a quin llibre esta actualitzat?
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Avatar de l’usuari
Jun
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 67
Membre des de: ds. oct. 15, 2005 5:40 pm
Contacta:

Entrada Autor: Jun »

Uooooooo!

Ei, em va encantar lo de la rotllana!! XD Genial!! Ho posaré al youtube! Era genial, tots allà sentats rollo foc de camp :D Em vaig sentir orgullós de vosaltreeeeeeeeeeees! :_) OLE OLEEEEEEEE

El diccionary està actualitzat fins al 4rt llibre, i la Grace Mary està posant totes les rectificacions i noves entrades que li aneu dient!

Tots aquells que hi vulguin contribuir, endavant! Envieu-li un mail a diccionari@deuvosguard.com i ella ho actualitza ben aviat!

Fins ara!!

Jun!
http://www.deuvosguard.com

Avatar de l’usuari
Horcrux
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 192
Membre des de: dv. des. 02, 2005 12:33 am
Ubicació: (Valles Oriental) Països Catalans.

Entrada Autor: Horcrux »

Ka fort!!!
Penja-ho a youtube si si si!!!
Ai si k men oblido, si envieu algo al l'enciclopedia poseu en kins llibres surt, k si no tan d'enviar un mail preguntant el llibre.
M'encanta akesta idea esta molt b, xo tinc una pregunta, les coses k no surten en els llibres "oficials" com ara criatures k surten a Besties fantastiques i on trobar-les, també les posem?¿¿?
Visca la Terra!!! LLiure!!!
Visca la Terra!!! LLiure!!!
Visca la Terra!!! LLiure!!!

Visca visca visca!!! Visca la Terra LLiure!!!

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Perdona, però Bèsties fantàstiques és tan oficial com Harry Potter. :S Que està escrit per la Rowling!
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

Jun ha escrit:Uooooooo!

Ei, em va encantar lo de la rotllana!! XD Genial!! Ho posaré al youtube! Era genial, tots allà sentats rollo foc de camp :D Em vaig sentir orgullós de vosaltreeeeeeeeeeees! :_) OLE OLEEEEEEEE
ueee jun, ets la polla, la veritat es weno, vaig passar una vergonya jeje

ara mateix porto la xapa que em vas regalar 8)
SOM ELS MILLORS PENYA
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Avatar de l’usuari
Horcrux
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 192
Membre des de: dv. des. 02, 2005 12:33 am
Ubicació: (Valles Oriental) Països Catalans.

Entrada Autor: Horcrux »

Si ja ho se k esta escrit x la JK, xo si ti has fixat ofilcials esta entre cometes, em referia els k no són Harry Potter i ...

Pot ser k no m'hagi explicat bé.
Visca la Terra!!! LLiure!!!
Visca la Terra!!! LLiure!!!
Visca la Terra!!! LLiure!!!

Visca visca visca!!! Visca la Terra LLiure!!!

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Perdonat. :lol: :lol: :lol: :wink:

Per matar el missatge curt, i parlant del YouTube, sota el consell de la Pafoot he penjat aquella escena de Hp4 que vaig doblar fa teeemps i temps :P :P :P : http://www.youtube.com/watch?v=zlCDhpLON0g
Quins records. XD
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
newgrange
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 6
Membre des de: ds. juny 17, 2006 5:57 pm

Entrada Autor: newgrange »

:P :P :P 8O :P :P :P

Ei... com aneu???

Veig que us ha agradat el meu diccionari del harry potter que ha penjat el Jun al deuvosguard!

Estic contenta, molt contenta :) :) :) :) . Fa ser una feinada (ja ho deus saber prou tu, HpConan i qui s'hagi dedicat a fer coses d'aquestes) però el resultat és prou distret i complet, oi? :wink:

Per variades circumstàncies vaig aturar-me al llibre 4. I el cert és que ara no tinc gaire temps per anar-hi afegint coses... :? :? :?

Podeu anar-hi fent aportacions entre tots i a veurse si així el fem crèixer. Crec que és una bona base... Els termes que ja hi són tan sols cal dir a quins altres llibres estan i, si cal, afegir alguna cosa a la definició, que és molt general. :) :) :) :)

Jo no vaig posar-hi cap element que no estigués als llibres 1, 2, 3 o 4 i això fa que no hi surtin els dels dos llibrets complementaris sobre quidditch i bèsties fantàstiques que va fer la J.K. :roll:

S'hi podrien anar afegint... :idea: :idea: :idea: Bé... ja n'anirem parlant. :wink:

Em va saber greu no ser-hi quan vau estar pel Saló del Còmic però he vist les fotos i en Jun em va dir que s'ho havia passat molt bé amb vosaltres. Quina enveja... :P

Ja ens veurem algun altre dia... De fet alguns heu passat per casa meva!!! :wink:

Apasiau!!!!
la newgrange

Bloquejat