Nova col·lecció d'Hp: Els escacs màgics

Fòrum on pots enviar missatges de temes en general, que no puguis classificar a les altres categories.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Eeei! Avui he anat al kiosk i ja m'he comprat... el fascicle amb el reculatemps! :lol: :lol: :lol: :lol:

És una mica col·lossal. Si l'Hermione hagués hagut de dur allò tan gran... xD Li hauria agafat gep. 8)
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Lary fricky potter
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 149
Membre des de: dt. juny 06, 2006 9:34 pm
Ubicació: Carrer Privet nº 4 L'armari sota l'escala

Entrada Autor: Lary fricky potter »

HpConan ha escrit:Eeei! Avui he anat al kiosk i ja m'he comprat... el fascicle amb el reculatemps! :lol: :lol: :lol: :lol:

És una mica col·lossal. Si l'Hermione hagués hagut de dur allò tan gran... xD Li hauria agafat gep. 8)
Ara també venen el reculatemps???? :o :o
jo vui la vareta i el reculatemps!!!!!!!!!!!!!!!! :mrgreen: :mrgreen:
ke cutre, a mi em passa igual que tots, em fa vergoña entrar i di vull aket fascicle i kuan surti trobarme agen de la classe dien ke fots amb això??? :P

kin corte però molaria tenir el reculatemps i la vareta de HARRY POTTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
hahahahaha :lol: :lol: :lol:
HP5 > Capítol 37-La Profecia Perduda > Pàg 929 > 12ª linia > la veritat
Imatge

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Per la vareta hauràs d'esperar a l'entrega que tornin a donar la vareta, a on ser que trobis algun kiosk amb la primera entrega... Però el reculatemps ja el podràs aconseguir.

Mai me'n recordo, però sempre ho vull fer:
Surt de l'armari (sota les escales)! ORGULL FREAKY HP!
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
charlotte evans
M.A.G
M.A.G
Entrades: 312
Membre des de: dt. jul. 05, 2005 4:37 pm
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: charlotte evans »

Jo també m'he l'he comprat xD weno, la meva mare :lol: , el reculatemps (encara que es un rellotge de sorra :roll: ...)

Es bestialment gran... molt grannn i raro, moolt raro... i curiós, molt curiósss... i és de plàstic, jo em pensava que seria metàlic :roll: ... po està bé :P

Bloquejat