Per què els nens k no els agrada llegir s'enganxen al HP?

Fòrum on pots enviar missatges de temes en general, que no puguis classificar a les altres categories.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
george_(fred)
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 47
Membre des de: dt. set. 04, 2007 1:08 pm

Re: Per què els nens k no els agrada llegir s'enganxen al HP?

Entrada Autor: george_(fred) »

jo no llegia avans de Harry Potter, és normal, tenia 7 anys quan vaig começar ^^'
Ia partir d'aquí ja vaig llegir altres coses, però res com hp. Si s'hi enganxen nens que no llegeixin és evindent que és perquè és molt bo.

Merenwel
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 14
Membre des de: dl. maig 05, 2008 6:55 pm
Rang: Freaky

Re: Per què els nens k no els agrada llegir s'enganxen al HP?

Entrada Autor: Merenwel »

Jo la veritat ; la primera vegada que vaig llegir Harry Potter em vaig saltar la meitat de les págines i no men vaig enterar de res pero es clar tenia 9 anys pero despres em vaig llegir com a castig un altrer llibre que es deia Sinue el egipcio que tenia 900 i pico pagines , aquell llibre em va enganxar a la lectura i des de llavor cre que ja soc capaç de llegir el de harry potter ( certament ja mels he rellegit une 50 vegades ) .
Jo estic segura de que els HP enganxen a la lectura per la manera d'explicar-ho que te l'autora que fa que llegir sigui més lleuger i d'aquesta maneera tothom pot llegir i a més passar-s'ho be .

Xaus

Avatar de l’usuari
ginny_tonks
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 17
Membre des de: dv. feb. 29, 2008 10:20 pm
Ubicació: A la frontera entre els somnis i la realitat...

Re: Per què els nens k no els agrada llegir s'enganxen al HP?

Entrada Autor: ginny_tonks »

Primer de tot, s'ha de dir que molta gent se'l llegeix perquè és un llibre molt conegut i així poden dir que ells també se l'han llegit, en fi, que en realitat no s'hi enganxen i no els hi agrada.

I no es veritat que als nens que no els hi agrada llegir s'hi enganxin, perquè a la meva cosina no li agarad llegir i no s'hi ha enganxat... :nose

A mi el que em va passar es que odiava els llibres de Harry Potter (no sé perquè, ja que no me'ls havia llegit... :think: ) i em vaig començar el 1r (perquè ma mare no entenia perquè li tenia tanta mania...) i no em va agradar (diria que vaig llegir 10 pàgs i el vaig deixar) al cap d'un temps una amiga em va recomenar que me'ls llegís i jo li vaig fer cas, penava que potser si me'l tornava allegir m'agradaria... i llavors em vaig quedar completament enganxada... me'ls vaig llegir tots 6 en un mes! :reading:
A mi ja m'agradava llegir i el que em va passar es que de sebte em va agradar molt més... i no sé perquè. O sigui que dir perquè a la gent que no li agradar llegir s'hi enganxen, és molt complicat... :? I deixaro amb un: el llibre és molt bo, crec que no és suficient!

P.D: També pot ser que la Rowling sigui bruixa i que l'hagi encantat perquè, tothom s'hi quedi enganxat... en tinc els meus dubtes! :imperio:

Avatar de l’usuari
Sirius Potter
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 2
Membre des de: dj. set. 03, 2009 11:47 am

Re: Per què els nens k no els agrada llegir s'enganxen al HP?

Entrada Autor: Sirius Potter »

Jo vaig començar als 9 anys. Abans no llegia gaire (o sigui que no m'agradava llegir :riure: ) fins que un dia m'ho va dir la meva germana i m'hi vaig enganxar no sé per què, però m'hi vaig enganxar :nose :riure:

Avatar de l’usuari
Marta Potter Weasley
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 249
Membre des de: dg. jul. 12, 2009 8:57 pm
Nom: Marta
Rang: Futura dona del Daniel Faraday
Ubicació: Al cau!

Re: Per què els nens k no els agrada llegir s'enganxen al HP?

Entrada Autor: Marta Potter Weasley »

Jo et puc respondre perquè a mi em va passar exactament el què preguntes, a mi no m'agradava llegir tenia 12 anys i no m'havia llegit res que realment m'hagués agradat, els típics llibres que el fan llegir a primària, només. Les películes de Harry Potter m'agradaven moltíssim i una amiga (i molt agraïda que estic, li dec molt) em va convèncer perquè em llegís HP, m'encantava imaginar-me que anava a Hogwarts i era bruixa. Jo crec que és això el que ha enganxat a tanta gent; aquest món tant màgic, però alhora tant realista es podria dir d'alguna manera, perquè es podria viure clarament, està molt pensat i hi ha la política, l'economia, l'educació, la sanitat, etc. que sembla que pugui existir de veritat. I que a més a més ha agafat totes les coses supersticioses que sempre surten als contes de bruixes, com els fantasmes, com que les bruixes volen amb escombres, ha donat molt de joc amb el quiddich i les marques d'escombres, o les varetes, etc.

També tingues en compte que molta part és perquè han fet les pel·lícules i molta gent si li agrada la peli llegeix el llibre, i a les pelis els han fet molta promoció, també cal tenir-ho present.

Bé, això és tot el què se m'acut, espero que t'ajudi amb el treball de recerca. (uff, m'acabo d'adonar que t'he fotut un rollo molt gran, xD em sembla que és la vegada que he fet el comentari més llarg de tota la meva història a la web, xDD)
PÀGINES ARRANCADES!! amb l'anna_lovegood

Nova fic en solitari: Escarabats

Petons de:
Marta Potter Weasley

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: Per què els nens k no els agrada llegir s'enganxen al HP?

Entrada Autor: marta_ginny »

Ara mateix, hi ha molta gent que se'l llegeix perquè ha vist les pel·lícules.
Pel que fa a mi, quan tenia set anys, la meva mare em va convèncer perquè intentés llegir-me el primer. A partir de llavors, vaig acabar-me l'1, el 2 i el 3 en un mes. Quan tenia 8 anys em vaig llegir el 4, i a partir d'allà, mel's vaig anar llegint quan sortien.
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Bloquejat