Samarretes HARRY POTRA

Fòrum on pots enviar missatges de temes en general, que no puguis classificar a les altres categories.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Bloquejat
Avatar de l’usuari
JoTGi
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 235
Membre des de: ds. ago. 20, 2005 5:44 pm

Samarretes HARRY POTRA

Entrada Autor: JoTGi »

Bona nit,
A part de les novetats que en Jun ja ha presentat pel proper Saló del Còmic (a partir d'aquest divendres!!), volem informar-vos que aquest any tindrem Samarreta de Harry Potra! Podeu veure'n el disseny i els colors!

Podeu reservar-la a través del formulari que hem habilitat, juntament amb la resta de material que vendrem al nostre stand (còmic, xapes personalitzades, samarreta Déu Vos Guard). Ens podreu trobar al costat de l'stand del Jun!

D'altra banda, si reserveu la vostra samarreta de Harry Potra entrareu en el sorteig de 5 invitacions per al Saló del Còmic. Si no teniu usuari a Déu Vos Guard o a OUIEA.net, podeu utilitzar el vostre a HPCaT.

Per qualsevol dubte, només heu de preguntar!

PS: Si hi ha cap problema per posar-ho aquí, disculpeu-nos. Siguent tant relacionat amb Harry Potter em cregut que estava bé informar-ne :) Segur que li pot interessar a més d'un i més de dos :P

Avatar de l’usuari
ginny loovegod
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 214
Membre des de: dc. maig 28, 2008 10:15 pm

Re: Samarretes HARRY POTRA

Entrada Autor: ginny loovegod »

wooooo!
a mi sí k m'interessa, però no hi han + dissenys? és que a mi m'encanta harry potera, però als meus pares no crec que els hi vagi molt la mintge... ja m'enteneu.
intentaré dir alguna cosa més aviat!

Avatar de l’usuari
JoTGi
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 235
Membre des de: ds. ago. 20, 2005 5:44 pm

Re: Samarretes HARRY POTRA

Entrada Autor: JoTGi »

Ho sento, ginny loovegod. No hi ha més dissenys. Fer una samarreta així val els seus diners, i no podíem permetre'ns fer-ne més d'un disseny... de ganes n'hi ha moltes, però de diners no gaires! xD Si hi ha sort, en una propera edició en farem de diferents :) Tot i així, als pares els dius que és la portada d'un llibre i ja està jejej :ballar:

Bloquejat