Pottermore

Fòrum on pots enviar missatges de temes en general, que no puguis classificar a les altres categories.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
ginny_weasley_potter
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 193
Membre des de: dj. març 20, 2008 11:55 am
Nom: Maria
Rang: cosina llunyana den Ronald
Ubicació: A Pigfarts

Re: Pottermore

Entrada Autor: ginny_weasley_potter »

Ooh! Bé, no era això el que em fallava, però ja està solucionat. No en tenia ni idea que clicant t'apareixien nous objectes! xD

Oh, i per cert, sóc Hufflepuff (yeey!) i el meu nom és MagicElm19827. Per tant, si algú em vol agregar... doncs aquí ho teniu :)
En Harry la va mirar; i quan abaixava la mà, sense adornar-se'n, es va tocar la ferida en forma de llampec que tenia al front.
Feia dinou anys que a en Harry no li feia mal la cicatriu. Tot anava bé.

JoanaPotter
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 243
Membre des de: dc. juny 30, 2010 10:48 am
Nom: Lógic, no?
Rang: La filla d'en James
Ubicació: A davant de HPCat descobrint més coses cada dia

Re: Pottermore

Entrada Autor: JoanaPotter »

Hola.
Sí, he cambiat el que havia dit.
La meva registració està en procés... quan sapiga totes les dades us les dic perqué si voleu ens podem fer amics. A partir d'ara i fins a nova ordre em dic Thestral i pobre d'aquell que hi afegeixi el Gafe16869, per l'amor de Déu.
Ah, m'he posat aquest nom perquè sino era un Crani o una Vinya. I a mi ningú em falta el respecte xD
Sóc andorrana, així que si em voleu veure aneu a Andorra la vella xD

Deixeu estar les meves paranoies i espero que ens fem amics tots.
Veig que tots esteu dien els vostres noms. Me'ls apunto en una llibreta i a veure si us trobo per les mars de P+ (Potter and More xD).
JoanaPotter l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. abr. 14, 2012 9:10 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Avatar de l’usuari
harry_james_potter
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dj. set. 11, 2008 8:50 pm
Nom: Albert
Rang: Graller
Ubicació: Esparreguera

Re: Pottermore

Entrada Autor: harry_james_potter »

Jo em dic DustErised3997 i sóc Andorrà
-George, com estàs?
-Com una fura [...] Fura-dat, captes Fred?

Avatar de l’usuari
hpkarina
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 405
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 12:47 pm
Nom: Roser
Rang: Paladina de la Reina Blanca
Ubicació: Grand Line
Contacta:

Re: Pottermore

Entrada Autor: hpkarina »

Jo sóc VidenteEscarlata21156 (odie els números ¬¬) i sóc Hufflepuff!!! A partir d'ara admiraré més aquesta residència... XD
Where your tresaure is, there will you heart be also.

Volia ser actriu, em vaig conformar amb intèrpret i he acabat de traductora...

+Can I shoot her?
-Not in public

Avatar de l’usuari
harry_james_potter
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dj. set. 11, 2008 8:50 pm
Nom: Albert
Rang: Graller
Ubicació: Esparreguera

Re: Pottermore

Entrada Autor: harry_james_potter »

Encara no he rebut pas el correu que em permeti entrar a pottermore. No ho puc aguantar més! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
-George, com estàs?
-Com una fura [...] Fura-dat, captes Fred?

JoanaPotter
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 243
Membre des de: dc. juny 30, 2010 10:48 am
Nom: Lógic, no?
Rang: La filla d'en James
Ubicació: A davant de HPCat descobrint més coses cada dia

Re: Pottermore

Entrada Autor: JoanaPotter »

harry_james_potter ha escrit:Encara no he rebut pas el correu que em permeti entrar a pottermore. No ho puc aguantar més! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Jo tampoc... i no em puc esperar més :twisted: :evil: ¿Quan has enviat el missatge? Ho dic per que si quan el rebis m'avises, podré calcular a mi quan em falta ;)

Us ha arribat el correu per acabar la vostra registració?
En cas de sí, quanta estona ha tardat?

Es que a mi no m'arriba i diria que m'agafarà son aquí davant del compu :yawn: .

Va!

Avatar de l’usuari
ginny_weasley_potter
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 193
Membre des de: dj. març 20, 2008 11:55 am
Nom: Maria
Rang: cosina llunyana den Ronald
Ubicació: A Pigfarts

Re: Pottermore

Entrada Autor: ginny_weasley_potter »

Jo, suposo que perquè ho he fet aquest matí i no gaire gent s'hi havia apuntat encara, l'he rebut al cap de.. dos segons? I els dos m'han arribat instantàniament.

Tot i així, sembla ser que a molta gent li està passant, i l'Insider de Pottermore ha dit el següent:
Get ready to begin your Pottermore journey, because Pottermore.com is now opening to everyone.

Over the coming days, we'll be inviting new users onto Pottermore.com. We're expecting to be really busy to start with and plan to activate new registrations in a steady stream. This means that you may not get access to Pottermore immediately after you sign up but we will get you exploring the site as quickly possible.

After you've signed up, you'll get sorted into one of the four Hogwarts houses, have a wand choose you, and discover exclusive new writing from J.K. Rowling.

We’ll be adding lots of exciting new features over the coming weeks and months, so make sure you return regularly to explore and discover all the changes as Pottermore grows.
Per tant, hauria d'arribar-vos en qualsevol moment...
En Harry la va mirar; i quan abaixava la mà, sense adornar-se'n, es va tocar la ferida en forma de llampec que tenia al front.
Feia dinou anys que a en Harry no li feia mal la cicatriu. Tot anava bé.

JoanaPotter
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 243
Membre des de: dc. juny 30, 2010 10:48 am
Nom: Lógic, no?
Rang: La filla d'en James
Ubicació: A davant de HPCat descobrint més coses cada dia

Re: Pottermore

Entrada Autor: JoanaPotter »

ginny_weasley_potter ha escrit:Jo, suposo que perquè ho he fet aquest matí i no gaire gent s'hi havia apuntat encara, l'he rebut al cap de.. dos segons? I els dos m'han arribat instantàniament.

Tot i així, sembla ser que a molta gent li està passant, i l'Insider de Pottermore ha dit el següent:
Get ready to begin your Pottermore journey, because Pottermore.com is now opening to everyone.

Over the coming days, we'll be inviting new users onto Pottermore.com. We're expecting to be really busy to start with and plan to activate new registrations in a steady stream. This means that you may not get access to Pottermore immediately after you sign up but we will get you exploring the site as quickly possible.

After you've signed up, you'll get sorted into one of the four Hogwarts houses, have a wand choose you, and discover exclusive new writing from J.K. Rowling.

We’ll be adding lots of exciting new features over the coming weeks and months, so make sure you return regularly to explore and discover all the changes as Pottermore grows.
Per tant, hauria d'arribar-vos en qualsevol moment...
Que no pasi el termini que els mato xD

Avatar de l’usuari
Joaquim_Link
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 70
Membre des de: dc. març 01, 2006 10:55 pm

Re: Pottermore

Entrada Autor: Joaquim_Link »

M'alegro molt pels nous!!! :)

Recordeu de dir els vostres sobrenoms, varetes i residències! Ah, i no oblideu participar al fil "Volem Pottermore en català!!!!!!!". I a veure si fem una quedada!!! :wink:

Joaquim_Link :mrgreen:

Avatar de l’usuari
BelitBlack
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 161
Membre des de: dt. jul. 27, 2010 10:03 pm
Nom: Isabel
Ubicació: BCN

Re: Pottermore

Entrada Autor: BelitBlack »

Jo ja fa temps que no passo per aquí, i ja no sé si algú se'n recorda de mi, però amb l'arribada de Pottermore em sento obligada a passar un moment a saludar i a avisar que l'acosadora múltiple que ha enviat solicituds a tots sóc jo :mrgreen:

Em dic WitchSnitch12294 i encara no sé a on vaig, però pels meus ovaris (ja que si trien com déu mana, segur que envien el psicòpates amb deliris de grandesa a Slytherin) que vaig a sota el llac amb els verds.
BelitBlack l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. abr. 15, 2012 6:48 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
harry_james_potter
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dj. set. 11, 2008 8:50 pm
Nom: Albert
Rang: Graller
Ubicació: Esparreguera

Re: Pottermore

Entrada Autor: harry_james_potter »

Ja sóc dins! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :ballar: :ballar: :ballar: :ballar: :celles: :celles: :celles: :celles: :celles:
-George, com estàs?
-Com una fura [...] Fura-dat, captes Fred?

Avatar de l’usuari
harry_james_potter
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dj. set. 11, 2008 8:50 pm
Nom: Albert
Rang: Graller
Ubicació: Esparreguera

Re: Pottermore

Entrada Autor: harry_james_potter »

El meu nom és una merda "PolsGised", només mola perquè la segona part del meu nom és el del Mirall de Gised, que sinó... :no
-George, com estàs?
-Com una fura [...] Fura-dat, captes Fred?

Avatar de l’usuari
harry_james_potter
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dj. set. 11, 2008 8:50 pm
Nom: Albert
Rang: Graller
Ubicació: Esparreguera

Re: Pottermore

Entrada Autor: harry_james_potter »

La meva vareta és: Fusta de vern, cor de drac, dotze polzades i mitja i soprenentment "swishy"
Diu això:
ALDER WITH DRAGON CORE, TWELVE AND A HALF INCHES, SURPRISINGLY SWISHY
Algú sap què vol dir "swishy"? Gràcies.
-George, com estàs?
-Com una fura [...] Fura-dat, captes Fred?

Avatar de l’usuari
BelitBlack
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 161
Membre des de: dt. jul. 27, 2010 10:03 pm
Nom: Isabel
Ubicació: BCN

Re: Pottermore

Entrada Autor: BelitBlack »

harry_james_potter ha escrit:La meva vareta és: Fusta de vern, cor de drac, dotze polzades i mitja i soprenentment "swishy"
Diu això:
ALDER WITH DRAGON CORE, TWELVE AND A HALF INCHES, SURPRISINGLY SWISHY
Algú sap què vol dir "swishy"? Gràcies.
T'ho he buscat, i he trobat això:
swish·y   [swish-ee] Show IPA
adjective, swish·i·er, swish·i·est.
1.causing, giving rise to, or characterized by a swishing sound or motion.
2.Also, swish. Slang . exhibiting effeminate tendencies or characteristics.
swish [swish]  
verb (used without object)
1.to move with or make a sibilant sound, as a slender rod cutting sharply through the air or as small waves washing on the shore.
2.to rustle, as silk.
3.to move or behave in an exaggeratedly effeminate manner.
verb (used with object)
4.to flourish, whisk, etc., with a swishing movement or sound: to swish a cane.
5.to bring, take, cut, etc., with such a movement or sound: to swish off the tops of plants with a cane.
6.to flog or whip.
A mi em sembla que es refereix a que és útil per fer floritures i moviments delicats, volàtils i elegants. Mira que bonic! :)

Doncs jo em dic Bruixa Papallona Daurada, tampoc és que valgui molt la pena, però em va fer gràcia la sonoritat en anglès (i els altres eren molt pitjors). La meva magnífica vareta és de dotze polsades i 3/4, feta de pomer i fibra de cor de Drac, molt rígida. Com que m'agraden les pomes, jo ja sóc feliç ^^

I ja he passat pel barret! I Voila! On podia anar jo si no a SLYTHERIN! :D

Ah, i merci per acceptar-me d'amiga Harry_james_potter i Hpkarina!

Avatar de l’usuari
harry_james_potter
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dj. set. 11, 2008 8:50 pm
Nom: Albert
Rang: Graller
Ubicació: Esparreguera

Re: Pottermore

Entrada Autor: harry_james_potter »

Gràcies a tu BelitBlack, que m'has ajudat a saber com és la meva vareta. A per cert, sóc a Gryffindor, tot i que crec que hauria d'estar a Hufflepuff per com sóc. Bé, m'hauré de conformar en ser un lleó.
-George, com estàs?
-Com una fura [...] Fura-dat, captes Fred?

Respon