Pottermore

Fòrum on pots enviar missatges de temes en general, que no puguis classificar a les altres categories.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Respon
Avatar de l’usuari
BelitBlack
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 161
Membre des de: dt. jul. 27, 2010 10:03 pm
Nom: Isabel
Ubicació: BCN

Re: Pottermore

Entrada Autor: BelitBlack »

harry_james_potter ha escrit:Quina )""$!Segur que els de betta poden passar de curs!
Nop, tampoc, ells també s'aguanten i es deprimeixen. Ara mateix tots estem fotuts sense duels, i si surts no et deixa tornar a entrar... Agraeixo molt que hagin fet la web, però m'emprenya molt que siguin tant incompetents, semblen espanyols!

Avatar de l’usuari
BelitBlack
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 161
Membre des de: dt. jul. 27, 2010 10:03 pm
Nom: Isabel
Ubicació: BCN

Re: Pottermore

Entrada Autor: BelitBlack »

JoanaPotter ha escrit:Hola, estimats amics.
No aconsegueixo passar d'allà on estic. Debeu tenir una vista topemegaguai perqué he fet de tot i no veig cap paper pel terra. :cabrejat: He perdut l'esperança, ja buscaré un altre dia i ara em dedico a una altra cosa. :adora :adora
Sí, ens hauriem de queixar per lo de POTTERMORE en català, ka que segur que els noms serien molt guais.... Jo, per exemple, em diria ThestralMalaSort... peró deixem-ho a Thestral ;).
Jo si vols, i confies amb mi, em pots passar la contrasenya per privat, el busco la llista, t'entro a Gringotts i després la canvies un altre cop.

Avatar de l’usuari
harry_james_potter
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dj. set. 11, 2008 8:50 pm
Nom: Albert
Rang: Graller
Ubicació: Esparreguera

Re: Pottermore

Entrada Autor: harry_james_potter »

JoanaPotter ha escrit: [...]
Sí, ens hauriem de queixar per lo de POTTERMORE en català, ka que segur que els noms serien molt guais.... Jo, per exemple, em diria ThestralMalaSort... peró deixem-ho a Thestral ;).
No, et diries VespralDesafortuant (més o menys).
-George, com estàs?
-Com una fura [...] Fura-dat, captes Fred?

Avatar de l’usuari
Joaquim_Link
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 70
Membre des de: dc. març 01, 2006 10:55 pm

Re: Pottermore

Entrada Autor: Joaquim_Link »

BelitBlack ha escrit:
harry_james_potter ha escrit:Quina )""$!Segur que els de betta poden passar de curs!
Nop, tampoc, ells també s'aguanten i es deprimeixen. Ara mateix tots estem fotuts sense duels, i si surts no et deixa tornar a entrar... Agraeixo molt que hagin fet la web, però m'emprenya molt que siguin tant incompetents, semblen espanyols!
Bé, hi ha espanyols que són incompetents i hi ha atros que no ho som, de la mateixa manera que hi ha catalans que són incompetents i atros que no ho som. D'incompetents n'hi ha a tot arreu. Sí, quan em vaig inscriure al Beta vaig escollir Spain, tot i que tant de bo que hagués pogut escollir Espanya (en català).

Per cert harry_james_potter, podries esborrar el missatge que has escrit a "Volem Pottermore en català!!!!!!!" i enganxar-lo ací? És que aqueix fil és per a tractar només el que farem per assolir Pottermore en català mentre que aquestés per a temes generals de Pottermre. Gràcies!

Joaquim_Link :mrgreen:

JoanaPotter
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 243
Membre des de: dc. juny 30, 2010 10:48 am
Nom: Lógic, no?
Rang: La filla d'en James
Ubicació: A davant de HPCat descobrint més coses cada dia

Re: Pottermore

Entrada Autor: JoanaPotter »

BelitBlack ha escrit:
JoanaPotter ha escrit:Hola, estimats amics.
No aconsegueixo passar d'allà on estic. Debeu tenir una vista topemegaguai perqué he fet de tot i no veig cap paper pel terra. :cabrejat: He perdut l'esperança, ja buscaré un altre dia i ara em dedico a una altra cosa. :adora :adora
Sí, ens hauriem de queixar per lo de POTTERMORE en català, ka que segur que els noms serien molt guais.... Jo, per exemple, em diria ThestralMalaSort... peró deixem-ho a Thestral ;).
Jo si vols, i confies amb mi, em pots passar la contrasenya per privat, el busco la llista, t'entro a Gringotts i després la canvies un altre cop.
Esclar que confio en tu! Ara mateix ho faig! :mrgreen: Gracies, eh, A tots.

Avatar de l’usuari
harry_james_potter
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dj. set. 11, 2008 8:50 pm
Nom: Albert
Rang: Graller
Ubicació: Esparreguera

Re: Pottermore

Entrada Autor: harry_james_potter »

Joaquim_Link ha escrit: [...]
Per cert harry_james_potter, podries esborrar el missatge que has escrit a "Volem Pottermore en català!!!!!!!" i enganxar-lo ací? És que aqueix fil és per a tractar només el que farem per assolir Pottermore en català mentre que aquestés per a temes generals de Pottermre. Gràcies!

Joaquim_Link :mrgreen:
Ja ho he fet i la BelitBlack m'ha respost dues vegades, tant els de betta com els altres no podem passar al segon llibre.
-George, com estàs?
-Com una fura [...] Fura-dat, captes Fred?

Avatar de l’usuari
harry_james_potter
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dj. set. 11, 2008 8:50 pm
Nom: Albert
Rang: Graller
Ubicació: Esparreguera

Re: Pottermore

Entrada Autor: harry_james_potter »

Cagum Satanàs! BelitBlack em pots dir com ho he de fer per guanyar-te als duels?! És que sempre m'apallisses i es clar, tu guanyes punts mentre jo quedo a 0!
-George, com estàs?
-Com una fura [...] Fura-dat, captes Fred?

Avatar de l’usuari
Joaquim_Link
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 70
Membre des de: dc. març 01, 2006 10:55 pm

Re: Pottermore

Entrada Autor: Joaquim_Link »

Encara surt el teu missatge a "Volem Pottermore en català!!!!!!!".

Que no el pots esborrar?

Joaquim_Link :mrgreen:

Avatar de l’usuari
BelitBlack
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 161
Membre des de: dt. jul. 27, 2010 10:03 pm
Nom: Isabel
Ubicació: BCN

Re: Pottermore

Entrada Autor: BelitBlack »

harry_james_potter ha escrit:Cagum Satanàs! BelitBlack em pots dir com ho he de fer per guanyar-te als duels?! És que sempre m'apallisses i es clar, tu guanyes punts mentre jo quedo a 0!
Muahahahhahahah! És que sóc rematadament bona i genial! :riure: :riure:

Va, no, en realitat hi ha truc, te'l dic per privat si em promets que no el xerres a cap empollorn de Ravenclaw :wink:

Avatar de l’usuari
Joaquim_Link
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 70
Membre des de: dc. març 01, 2006 10:55 pm

Re: Pottermore

Entrada Autor: Joaquim_Link »

Hooo, el vull saber!!!!!!!!!! (És aquell per no acabar un duel si t'equivoques?)

Wahahahaha XDD.

Joaquim_Link :mrgreen:

Avatar de l’usuari
BelitBlack
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 161
Membre des de: dt. jul. 27, 2010 10:03 pm
Nom: Isabel
Ubicació: BCN

Re: Pottermore

Entrada Autor: BelitBlack »

Nop, per no acabar un duel, és igual que les pocions, tanca la pestanya i ja està, però a vegades funciona a vegades no. El truc aquest és per guanyar a casi tots els encanteris sent dolent... tampoc és cap truc, de fet, me l'ha dit l'Arwen i és només una estratègia, no són trampes ni res...

Avatar de l’usuari
hpkarina
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 405
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 12:47 pm
Nom: Roser
Rang: Paladina de la Reina Blanca
Ubicació: Grand Line
Contacta:

Re: Pottermore

Entrada Autor: hpkarina »

eieiei entre amics ens hem d'ajudar! No us podeu guardar els trucs per a vosaltres! XD Jo sóc una pobra Hufflepuff que li agradaria guanyar algun duel :'(
Where your tresaure is, there will you heart be also.

Volia ser actriu, em vaig conformar amb intèrpret i he acabat de traductora...

+Can I shoot her?
-Not in public

Avatar de l’usuari
Hermione Mitchie
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 91
Membre des de: dv. feb. 11, 2011 5:54 pm
Ubicació: A la Lluna

Re: Pottermore

Entrada Autor: Hermione Mitchie »

BelitBlack ha escrit:
Hermione Mitchie ha escrit:repetesc, algu saps com arribar al moment 2 del cap. 5?! Es que m'estic posant nerviosa, he probat de tot!
A veure, per entrar a Gringotts t'has d'acostar dues vegades des de la Ronda d'Alla (al primer cop que t'acostis, recull la llista del terra, que si no no podràs entrar), i clickar a la porta, després et sortirà per obrir el compte i només has d'arrossegar la clau fins a sobre el pany. No sé si és això el que vols dir, però espero haver ajudat :)
Ja li he clicat dues vegades (vint) i no va be! Crec que seria mes efectiu que et posesis amb una escopeta per aconseguir que el punyetes bruixots dels nassos s'apartasin i conseguir la punyetera carteta! (Com veis, estic un poque nerviosa)

Avatar de l’usuari
Joaquim_Link
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 70
Membre des de: dc. març 01, 2006 10:55 pm

Re: Pottermore

Entrada Autor: Joaquim_Link »

Ja el sé, millor dit: ja el sabio :) .

Penso que una de les gràcies és descobrir-los per un mateix. Recordeu de dir sobrenoms complets per poder-vos agregar (i si us agrada el sistema d'escollir-los o preferiríeu que fossin lliures), varetes i residències!!! :wink:

Joaquim_Link :mrgreen:

Avatar de l’usuari
BelitBlack
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 161
Membre des de: dt. jul. 27, 2010 10:03 pm
Nom: Isabel
Ubicació: BCN

Re: Pottermore

Entrada Autor: BelitBlack »

Hermione Mitchie ha escrit:
BelitBlack ha escrit:
Hermione Mitchie ha escrit:repetesc, algu saps com arribar al moment 2 del cap. 5?! Es que m'estic posant nerviosa, he probat de tot!
A veure, per entrar a Gringotts t'has d'acostar dues vegades des de la Ronda d'Alla (al primer cop que t'acostis, recull la llista del terra, que si no no podràs entrar), i clickar a la porta, després et sortirà per obrir el compte i només has d'arrossegar la clau fins a sobre el pany. No sé si és això el que vols dir, però espero haver ajudat :)
Ja li he clicat dues vegades (vint) i no va be! Crec que seria mes efectiu que et posesis amb una escopeta per aconseguir que el punyetes bruixots dels nassos s'apartasin i conseguir la punyetera carteta! (Com veis, estic un poque nerviosa)
A veure, hi ha com tres zooms, ara veig que ho he posat malament. El de lluny, el mitjà i de prop. Si vas al mitjà, al segon, hi haurà un paper ocre al terra. Fas click i ja! :)

Respon