Pottermore

Fòrum on pots enviar missatges de temes en general, que no puguis classificar a les altres categories.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
BelitBlack
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 161
Membre des de: dt. jul. 27, 2010 10:03 pm
Nom: Isabel
Ubicació: BCN

Re: Pottermore

Entrada Autor: BelitBlack »

Arwen Black ha escrit:Qué bé tu, se suposa que he guanyat punts als duels sense haver-ne completat cap! XD Visca jo! :clap:
pottermore.jpg
Autor: Gemms: Tinc una amiga que diu que li va donar a triar entre Gryffindor i Slytherin, com al Harry!
Autor: anna_lovegood: (Em va deixar triar entre Hufflepuff, Slytherin i Gryffindor. Vamos, que em va insinuar que no era gaire llesta, pel que es veu xDD)
Ostres! No sabia que això podia passar, qué interessant ^^ anna_lovegood, si t'arriba a deixar triar entre les 4... bé, no cal, suposo que amb 3 possibilitats el barret s'hi estaria una bona estona pensant on posar-te mentre tu esperaries sentada al taburet de Hogwarts davant de tots els alumnes :D Podries ser un cas d'aquells que només passen molt de tant en tant (ara no en recordo el nom) :)
Home, a mi també m'ho fa, m'esborra els duels que he fet de tant en tant. Suposo que els deu emmagatzemar al teu ordinador, i quan hi entres amb un altre o neteges les dades de navegació desaparèixen tots els registres.

I això de triar jo tampoc ho sabia, és interessant saber-ho, tot i que fins ara, no conec a ningú que li hagi passat (i mira que jo tinc tres usuàris, i sent sincera amb el barret tots tres han anat a residències diferents... i que consti que no faig perdre punts ni res, és que faig servir mètodes de joc diferents).

Avatar de l’usuari
ginny_weasley_potter
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 193
Membre des de: dj. març 20, 2008 11:55 am
Nom: Maria
Rang: cosina llunyana den Ronald
Ubicació: A Pigfarts

Re: Pottermore

Entrada Autor: ginny_weasley_potter »

Doncs a mi també em va deixar triar, però em pensava que ho feia a tothom... I va ser entre Hufflepuff i Slytherin. I es clar, em vaig quedar amb Hufflepuff (el que sempre he pensat que sóc).
En Harry la va mirar; i quan abaixava la mà, sense adornar-se'n, es va tocar la ferida en forma de llampec que tenia al front.
Feia dinou anys que a en Harry no li feia mal la cicatriu. Tot anava bé.

Avatar de l’usuari
harry_james_potter
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dj. set. 11, 2008 8:50 pm
Nom: Albert
Rang: Graller
Ubicació: Esparreguera

Re: Pottermore

Entrada Autor: harry_james_potter »

BelitBlack ha escrit:i mira que jo tinc tres usuàris, i sent sincera amb el barret tots tres han anat a residències diferents... i que consti que no faig perdre punts ni res, és que faig servir mètodes de joc diferents).
"Mètodes de joc diferent"? Que això ho digui una Slytherin em fa molta por (bé, mentida, no me'n fa, sé que això vol dir que és que fa trampes però que quedi entre nosaltres, no ho digueu a cap Slytherin!).
-George, com estàs?
-Com una fura [...] Fura-dat, captes Fred?

Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Re: Pottermore

Entrada Autor: Arwen Black »

Autor: BelitBlack: Home, a mi també m'ho fa, m'esborra els duels que he fet de tant en tant. Suposo que els deu emmagatzemar al teu ordinador, i quan hi entres amb un altre o neteges les dades de navegació desaparèixen tots els registres.
Ah, deu ser això :) Però ara que hi penso... Me'n vaig a la biblioteca... (mode Hermione On)
Autor: harry_james_potter: "Mètodes de joc diferent"? Que això ho digui una Slytherin em fa molta por (bé, mentida, no me'n fa, sé que això vol dir que és que fa trampes però que quedi entre nosaltres, no ho digueu a cap Slytherin!).
*Miro a la dreta, miro a l'esquerra* Uf! Menys mal que no veig cap Slytherin, em sentiria en un compromís :sua De fet, me'n vaig abans que sigui massa tard!
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Avatar de l’usuari
BelitBlack
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 161
Membre des de: dt. jul. 27, 2010 10:03 pm
Nom: Isabel
Ubicació: BCN

Re: Pottermore

Entrada Autor: BelitBlack »

Home, tampoc... però un serveix per atraure idiotes que perdin sempre als duels (llàstima que ha sorit Gryffindor i els hi estic fent guanyar massa punts), un altre per fer experiments en pocions (sense fer perdre punts, que consti! Més per saber quines són fàcils, difícils, conten molt o poc, els ingredients són cars o barats... etc. [i farem veure que no ho he dit per no semblar tan volada, però també per veure quines es poden provar de fer a casa... però shhhtt!]) sense preocupar-me per gastar galions, i l'altre és el normal que faig servir per guanyar punts (el WitchSnitch12294).

Res de trampes, si cal mataré a uns quants usuaris amb algun Obitus per Subitum mentre estan distrets davant de l'ordinador, però a l'hora de registrar-se i jugar a la web jo faig joc net! (a més, com que el primer cop vaig anar a Slytherin pensava que els altres amb sort potser també) Que quan surti el segon llibre i guanyem la copa, vull poder restregar-vos-la per la cara sense que em sortiu amb excuses estil: "Si els Huff juguessin així fins i tot ells podrien guanyar!" i no m'interrompeu la rialla diabòlica: Muahahahahhahahhahaha.

Avatar de l’usuari
Juliet Bell
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 4
Membre des de: dt. maig 04, 2010 10:26 pm

Re: Pottermore

Entrada Autor: Juliet Bell »

Ostres! A mi també em va fer triar entre Gryffindor i Slytherin!! Em vaig sentir mooolt Harry Potter!!! Hahahahaha
Evidentment vaig triar Gryffindor!! Sempre m'he sentit d'aquesta casa!

Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Re: Pottermore

Entrada Autor: Arwen Black »

A qui li interessi, he trobat una teoria molt interessant: la gent que és millor per a Slytherin són triats a Hufflepuff, amb la finalitat d'aturar el sorgiment de mags foscos. Els qui són millors per a Gryffindor són posats a Ravenclaw per tal de fer del món un lloc més intel·ligent. La gent que és millor per a Hufflepuff acaben a Gryffindor, per a que siguin bons i valents. Per últim, la gent que pertocaria a Ravenclaw van a Slytherin, per a que utilitzin la seva intel·ligència per a alguna cosa! 8)
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Avatar de l’usuari
harry_james_potter
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dj. set. 11, 2008 8:50 pm
Nom: Albert
Rang: Graller
Ubicació: Esparreguera

Re: Pottermore

Entrada Autor: harry_james_potter »

Arwen Black ha escrit:A qui li interessi, he trobat una teoria molt interessant: [...] La gent que és millor per a Hufflepuff acaben a Gryffindor, per a que siguin bons i valents. [...]
:o Ara ho entenc!
-George, com estàs?
-Com una fura [...] Fura-dat, captes Fred?

Avatar de l’usuari
hermione potter
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 299
Membre des de: dl. març 26, 2012 1:31 pm
Rang: Gryffindor
Ubicació: Algun lloc del món màgic

Re: Pottermore

Entrada Autor: hermione potter »

hola, em preguntava com es pot registrar algu sap com es fa???
Has de saber, que qui ens estima no ens abandona mai.
Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
ginny_weasley_potter
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 193
Membre des de: dj. març 20, 2008 11:55 am
Nom: Maria
Rang: cosina llunyana den Ronald
Ubicació: A Pigfarts

Re: Pottermore

Entrada Autor: ginny_weasley_potter »

hermione potter ha escrit:hola, em preguntava com es pot registrar algu sap com es fa???
Bé, doncs no és pas difícil. Quan estàs a la pàgina d'inici has de clicar sobre 'sign up', i llavors ja omplir els buits de que si la data de naixement, l'adreça electrònica... Ah, i si t'és més fàcil el castellà que l'anglès es pot canviar l'idioma a la barra blanca de dalt de tot.
I diria que això és tot :) Un cop comences ja et va una cosa darrera l'altre, no té pèrdua.
En Harry la va mirar; i quan abaixava la mà, sense adornar-se'n, es va tocar la ferida en forma de llampec que tenia al front.
Feia dinou anys que a en Harry no li feia mal la cicatriu. Tot anava bé.

Avatar de l’usuari
hermione potter
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 299
Membre des de: dl. març 26, 2012 1:31 pm
Rang: Gryffindor
Ubicació: Algun lloc del món màgic

Re: Pottermore

Entrada Autor: hermione potter »

gracies per tot:) :ok
Has de saber, que qui ens estima no ens abandona mai.
Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
Joaquim_Link
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 70
Membre des de: dc. març 01, 2006 10:55 pm

Re: Pottermore

Entrada Autor: Joaquim_Link »

No t'oblidis de posar el teu sobrenom, la teva vareta i la teva residència!

Espero que t'estigui agradant!

Joaquim_Link :mrgreen:

Avatar de l’usuari
hermione potter
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 299
Membre des de: dl. març 26, 2012 1:31 pm
Rang: Gryffindor
Ubicació: Algun lloc del món màgic

Re: Pottermore

Entrada Autor: hermione potter »

Joaquim_Link ha escrit:No t'oblidis de posar el teu sobrenom, la teva vareta i la teva residència!

Espero que t'estigui agradant!

Joaquim_Link :mrgreen:
m'esta agradan mol pottemore es super xulo :ballar: :riure: :ok
Has de saber, que qui ens estima no ens abandona mai.
Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
Joaquim_Link
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 70
Membre des de: dc. març 01, 2006 10:55 pm

Re: Pottermore

Entrada Autor: Joaquim_Link »

I tos sobrenom, vareta i residència? XD

Petons!

Joaquim_Link :mrgreen:

Avatar de l’usuari
hermione potter
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 299
Membre des de: dl. març 26, 2012 1:31 pm
Rang: Gryffindor
Ubicació: Algun lloc del món màgic

Re: Pottermore

Entrada Autor: hermione potter »

Joaquim_Link ha escrit:I tos sobrenom, vareta i residència? XD

Petons!

Joaquim_Link :mrgreen:
d'acord :ok :ok :ok :ok :ok :ok :ok
Has de saber, que qui ens estima no ens abandona mai.
Imatge
Imatge

Respon