Pottermore

Fòrum on pots enviar missatges de temes en general, que no puguis classificar a les altres categories.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Respon
Avatar de l’usuari
Hermione Mitchie
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 91
Membre des de: dv. feb. 11, 2011 5:54 pm
Ubicació: A la Lluna

Re: Pottermore

Entrada Autor: Hermione Mitchie »

BuscadorVuelo36 (Slytherin) i CharmMoon3544 (encara sense casa), i si, en tenc dues. La primera es edicio beta i el nom es un oi, per aixo me n'he fet una de nou. Ara agregare a tothom amb CharmMoon.

Avatar de l’usuari
Hermione Mitchie
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 91
Membre des de: dv. feb. 11, 2011 5:54 pm
Ubicació: A la Lluna

Re: Pottermore

Entrada Autor: Hermione Mitchie »

Atascada! Algu sap com punyetes es pot arribar a Gringots!?

Avatar de l’usuari
harry_james_potter
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dj. set. 11, 2008 8:50 pm
Nom: Albert
Rang: Graller
Ubicació: Esparreguera

Re: Pottermore

Entrada Autor: harry_james_potter »

Joaquim_Link ha escrit: [...] no oblideu participar al fil "Volem Pottermore en català!!!!!!!":wink:
Joaquim_Link :mrgreen:
On és aquest fil?
-George, com estàs?
-Com una fura [...] Fura-dat, captes Fred?

JoanaPotter
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 243
Membre des de: dc. juny 30, 2010 10:48 am
Nom: Lógic, no?
Rang: La filla d'en James
Ubicació: A davant de HPCat descobrint més coses cada dia

Re: Pottermore

Entrada Autor: JoanaPotter »

He entrat al màgic mon de Pottermore. Ara l'estreno... quan sapiga residencia sereu els primers a saberla.
Ja us buscaré d'amics o feu-ho vosaltres, ja sabeu com em dic. ThestralGafe16869!

Avatar de l’usuari
Hermione Mitchie
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 91
Membre des de: dv. feb. 11, 2011 5:54 pm
Ubicació: A la Lluna

Re: Pottermore

Entrada Autor: Hermione Mitchie »

repetesc, algu saps com arribar al moment 2 del cap. 5?! Es que m'estic posant nerviosa, he probat de tot!

Avatar de l’usuari
BelitBlack
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 161
Membre des de: dt. jul. 27, 2010 10:03 pm
Nom: Isabel
Ubicació: BCN

Re: Pottermore

Entrada Autor: BelitBlack »

Hermione Mitchie ha escrit:repetesc, algu saps com arribar al moment 2 del cap. 5?! Es que m'estic posant nerviosa, he probat de tot!
A veure, per entrar a Gringotts t'has d'acostar dues vegades des de la Ronda d'Alla (al primer cop que t'acostis, recull la llista del terra, que si no no podràs entrar), i clickar a la porta, després et sortirà per obrir el compte i només has d'arrossegar la clau fins a sobre el pany. No sé si és això el que vols dir, però espero haver ajudat :)
BelitBlack l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. abr. 15, 2012 3:41 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

JoanaPotter
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 243
Membre des de: dc. juny 30, 2010 10:48 am
Nom: Lógic, no?
Rang: La filla d'en James
Ubicació: A davant de HPCat descobrint més coses cada dia

Re: Pottermore

Entrada Autor: JoanaPotter »

Hermione Mitchie ha escrit:BuscadorVuelo36 (Slytherin) i CharmMoon3544 (encara sense casa), i si, en tenc dues. La primera es edicio beta i el nom es un oi, per aixo me n'he fet una de nou. Ara agregare a tothom amb CharmMoon.
Perdona'm, t'he agut d'eliminar. Ara et torno a agregar... es que sino el meu no em deixaba fer una cosa... no t'ho prenguuis malament u.u


Se'm penja! A vusaltres us passa?
He decidit sortir, ja m'hi posaré un altre moment u.u

JoanaPotter
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 243
Membre des de: dc. juny 30, 2010 10:48 am
Nom: Lógic, no?
Rang: La filla d'en James
Ubicació: A davant de HPCat descobrint més coses cada dia

Re: Pottermore

Entrada Autor: JoanaPotter »

Diu que el Pottermore no està disponible!!!
A vosaltres us passa? Segur que hi ha massa gent conectada u.u
Pottermore is currently unavailable.
Please come back later and try again.
Pottermore n’est pas disponible à l’heure actuelle. Merci de bien vouloir patienter et réessayer dans quelques instants. Pottermore ist derzeit nicht verfügbar. Bitte komme bald wieder und versuche es noch einmal. Pottermore no está disponible en estos momentos. Vuelve a intentarlo más tarde. Pottermore non è momentaneamente disponibile. Riprova più tardi.
I una merda!
BÉ, JA ENS VEUREM!

JoanaPotter
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 243
Membre des de: dc. juny 30, 2010 10:48 am
Nom: Lógic, no?
Rang: La filla d'en James
Ubicació: A davant de HPCat descobrint més coses cada dia

Re: Pottermore

Entrada Autor: JoanaPotter »

No sé, no sé. Es que estic al capitul cinc moment u, allà on s'ha d'obrir un compte a girgots i no sé com fero. Si m'ajudeu us ho agrairé!
BelitBlack ha escrit: A veure, per entrar a Gringotts t'has d'acostar dues vegades des de la Ronda d'Alla (al primer cop que t'acostis, recull la llista del terra, que si no no podràs entrar), i clickar a la porta, després et sortirà per obrir el compte i només has d'arrossegar la clau fins a sobre el pany. No sé si és això el que vols dir, però espero haver ajudat :)
A on? Es que alló només es mou de costat!
No hi ha cap llista a terra...
u.u, ajudeume pliss!!

Avatar de l’usuari
harry_james_potter
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dj. set. 11, 2008 8:50 pm
Nom: Albert
Rang: Graller
Ubicació: Esparreguera

Re: Pottermore

Entrada Autor: harry_james_potter »

A mi em deixa entrar però no em deixa anar al segon llibre! :cry: Em diu que no hi tinc amics. Algú sap què he de fer?
-George, com estàs?
-Com una fura [...] Fura-dat, captes Fred?

Avatar de l’usuari
Joaquim_Link
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 70
Membre des de: dc. març 01, 2006 10:55 pm

Re: Pottermore

Entrada Autor: Joaquim_Link »

harry_james_potter ha escrit:
Joaquim_Link ha escrit: [...] no oblideu participar al fil "Volem Pottermore en català!!!!!!!":wink:
Joaquim_Link :mrgreen:
On és aquest fil?
Just a sota d'aquest: viewtopic.php?f=44&t=3010 .

Per cert, no oblideu posar no només la traducció sinó el vostre sobrenom original en anglès o castellà (ja arribaran en català) amb els números darrere. Si no no us podrem agregar. Ah, i encara no està obert el segon llibre. Per tenir amics has d'enviar sol·licituts d'amistat i que te les acceptin o acceptar les que t'enviïn; però per a que te les puguin enviar t'han de cercar i per a açò és necessari saber el sobrenom sencer.

Fins aviat!

Joaquim_Link :mrgreen:
Joaquim_Link l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. abr. 15, 2012 4:17 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
harry_james_potter
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dj. set. 11, 2008 8:50 pm
Nom: Albert
Rang: Graller
Ubicació: Esparreguera

Re: Pottermore

Entrada Autor: harry_james_potter »

JoanaPotter ha escrit:No sé, no sé. Es que estic al capitul cinc moment u, allà on s'ha d'obrir un compte a girgots i no sé com fero. Si m'ajudeu us ho agrairé!
BelitBlack ha escrit: A veure, per entrar a Gringotts t'has d'acostar dues vegades des de la Ronda d'Alla (al primer cop que t'acostis, recull la llista del terra, que si no no podràs entrar), i clickar a la porta, després et sortirà per obrir el compte i només has d'arrossegar la clau fins a sobre el pany. No sé si és això el que vols dir, però espero haver ajudat :)
A on? Es que alló només es mou de costat!
No hi ha cap llista a terra...
u.u, ajudeume pliss!!

Clica dues vegades seguides la pantalla amb el cursó. Llavors clica sobre el full que hi ha el terra. Torna a clicar dues vegades davant de la pantalla i una a la porta de Gringotts i ja està.
-George, com estàs?
-Com una fura [...] Fura-dat, captes Fred?

Avatar de l’usuari
BelitBlack
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 161
Membre des de: dt. jul. 27, 2010 10:03 pm
Nom: Isabel
Ubicació: BCN

Re: Pottermore

Entrada Autor: BelitBlack »

harry_james_potter ha escrit:A mi em deixa entrar però no em deixa anar al segon llibre! :cry: Em diu que no hi tinc amics. Algú sap què he de fer?
T'has de fotre... els de Pottermore van a pas de tortuga paralítica, i encara no es pot anar a cap altre llibre a part del primer. Estem tots encallats al primer any fins a nou avís. :nose

Avatar de l’usuari
harry_james_potter
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dj. set. 11, 2008 8:50 pm
Nom: Albert
Rang: Graller
Ubicació: Esparreguera

Re: Pottermore

Entrada Autor: harry_james_potter »

Quina )""$!Segur que els de betta poden passar de curs!
-George, com estàs?
-Com una fura [...] Fura-dat, captes Fred?

JoanaPotter
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 243
Membre des de: dc. juny 30, 2010 10:48 am
Nom: Lógic, no?
Rang: La filla d'en James
Ubicació: A davant de HPCat descobrint més coses cada dia

Re: Pottermore

Entrada Autor: JoanaPotter »

Hola, estimats amics.
No aconsegueixo passar d'allà on estic. Debeu tenir una vista topemegaguai perqué he fet de tot i no veig cap paper pel terra. :cabrejat: He perdut l'esperança, ja buscaré un altre dia i ara em dedico a una altra cosa. :adora :adora
Sí, ens hauriem de queixar per lo de POTTERMORE en català, ka que segur que els noms serien molt guais.... Jo, per exemple, em diria ThestralMalaSort... peró deixem-ho a Thestral ;).

Respon