(Sí, ja sé que em dic com les perfumeries, els amos són parents meus. Però no es parlen amb la meva família. Crec que el germà del meu avi va ser qui les va fundar.)

Se m'acaba d'acudir una idea. No sé si és gaire bona, però si al final acabem anant a Barcelona, podríem quedar en algun lloc de Mataró (plaça sta. Anna, per exemple) i anar juntes al tren. Potser si saben que no l'agafem soles...Cassandra Ross ha escrit:Ostres, a mi em passa el mateix que la Potter_granger. No crec que pugui venir a Barna encara que és una molt bona idea. Si aneu al de entrepants raros vull una foto del cambrer ^^
Bona pensada! A veure si us podeu organitzarSe m'acaba d'acudir una idea. No sé si és gaire bona, però si al final acabem anant a Barcelona, podríem quedar en algun lloc de Mataró (plaça sta. Anna, per exemple) i anar juntes al tren. Potser si saben que no l'agafem soles...
Diria que no n'ets l'única... heheI jo no conec Barcelona, per tant seria quedar en algun lloc que poguéssim trobar fàcilment, a prop d'alguna estació
Valens!!Ara és amb la resta, que si s'ha de quedar a Barcelona, doncs jo faria el que sigui per venir, quedem on quedem