La Cambra Secreta

Fòrum on pots enviar missatges de temes en general, que no puguis classificar a les altres categories.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Unapersona
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 257
Membre des de: dc. abr. 08, 2015 2:11 pm
Rang: Persona

Re: La Cambra Secreta

Entrada Autor: Unapersona »

Antares_Black ha escrit: 8O Estic al·lucinant amb el que has dit! Treure-les d'oïda! :o Però estàs boig!?
I la resposta és... Sí! :D Bromes a part, treure totes les veus exactament seria mooooooooooooooooooooooooooooooolt difícil, però treure el tema i l'harmonia sí, que és el més important. En tot cas, si hi ha tantes partitures no caldrà que ho faci :D

A què et refereixes a casar les peçes perquè "perquè poguéssim sonar en conjunt"? et refereixes a fer un encadenament entre les peçes per fer-les seguides o ordenar-les perquè tinguin sentit? Jo no tinc cap problema en fer les dues coses :P Pots apuntar-me a la llista com a "persona que s'encarrega de les partitures". Com seria la paraula? "bibliotecari"? XD
"We are all human, aren’t we? Every human life is worth the same, and worth saving." -- Kingsley Shacklebolt
Unapersona

Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Re: La Cambra Secreta

Entrada Autor: Arwen Black »

:eh: Ostres i com t'ho fas per tocar!? Deu ser complicat ser autodidacte sense saber llenguatge musical...
Ara amb els tutorials que he dit, abans aprenia amb un piano que portava incorporades cançons i s'iluminaven les tecles i així te n'ensenyava, i abans d'aquest, quan era més petita i només feia mà dreta, usava un que incorporava un pentagrama petitet però eren peces molt senzilles i per això les sabia llegir
He anat a investigar una micona aquesta vídeos. Seria com un Guitar Hero pero per a piano, oi? :lol:
Exacte, la sistemàtica és la mateixa xD (però millor perquè el Guitar Hero no és un substitut exacte de la guitarra, o això em sembla recordar, no sé, només hi he jugat una vegada)
Toques amb totes dues mans?
Sip, l'únic que al no saber llegir ho he de veure d'algú altre, com un vídeo, o podria intentar tocar una partitura però algú m'hauria de dir "no, aquesta part és així i no així" i tal...
Podríem posar un piano a quatre mans (o un piano més) i et donaríem trossos senzills (que podríem adaptar al teu nivell). El que et veiessis amb cor de tocar :ok
I no pateixis per com llegiràs! El ritme ja el sabràs perquè seran peces que coneixeràs bé. I ja ens empescarem com fem la resta. Potser mirant la partitura ja estaria bé (no tant mirar-la encara aprendràs a llegir-ne i tot :celles: )
Perfecte *-* merci per deixar-me participar! Em fa molta il·lusió aquest projecte ^_^!
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: La Cambra Secreta

Entrada Autor: Agatha Black »

Se m'acaba d'acudir que els que participeu, però que no us heu apuntat amb cap instrument (Agatha, hpkarina i companyia), podríeu suplir les parts de percussió. No demano que toqueu les timbales o la bateria! Però potser sí que voldríeu fer de triangle o de tambor (què seria el tema d'en Becbrau sense percussio!?). Com ho veieu?

Ahhhhhh! Síiiiii! Que guai, jo vull, jo vull!

Hahahahaha! A veure qui m'aguanta, a mi, amb un tambor!

Imatge

Siiiiii, tambor, tambor, tambor! M'ho passaré pipa!


Igualment, si penseu que és bona idea que en alguna peça us acompanyi ballant, em puc muntar una coreo d'un solo sense problemes! Doneu-me un escenari i un focus, i jo ja sóc feliç! :mrgreen:

PD: Antares! Que guais aquests videos de Harry Potter Metal! Sona meravellós! :adora

PD2: Unoi... tu te'm vols camelar amb aquest avatar, oi? :lol2: Hahaha, no, en sèrio, m'ha fet molta il·lusió veure que algú és tan fan del Sirius com jo! XD
Imatge

Avatar de l’usuari
Unapersona
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 257
Membre des de: dc. abr. 08, 2015 2:11 pm
Rang: Persona

Re: La Cambra Secreta

Entrada Autor: Unapersona »

Agatha... Camaleonis totalus! Au, ja t'he camelat... convertit en un camaleó :lol2:
"We are all human, aren’t we? Every human life is worth the same, and worth saving." -- Kingsley Shacklebolt
Unapersona

Avatar de l’usuari
hpkarina
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 405
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 12:47 pm
Nom: Roser
Rang: Paladina de la Reina Blanca
Ubicació: Grand Line
Contacta:

Re: La Cambra Secreta

Entrada Autor: hpkarina »

A mi sempre m'ha fet il·lusió tocar la percussió així que no tindria cap problema a tocar tamors, triangles o el que em doneu xDD

PD: algú ha dit admirador de Sirius? O siga, hi ha algú que no en siga fan???????? Sirius Black es mereix tot l'amor del món i més <3 <3 <3 <3 <3
Where your tresaure is, there will you heart be also.

Volia ser actriu, em vaig conformar amb intèrpret i he acabat de traductora...

+Can I shoot her?
-Not in public

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: La Cambra Secreta

Entrada Autor: Antares_Black »

:lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:
:lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

PER MERLÍ!!!!

M'he petat de riure amb aquest mico, Gee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:
:lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

I tant, el tambor tot teu!! I ja et posarem tots els focus que vulguis!!!! :ok :ok :riure:

Imatge
Edito: Això sí; si li donem un tambor, potser que tinguem a mà una farmaciola!
Ara amb els tutorials que he dit, abans aprenia amb un piano que portava incorporades cançons i s'iluminaven les tecles i així te n'ensenyava, i abans d'aquest, quan era més petita i només feia mà dreta, usava un que incorporava un pentagrama petitet però eren peces molt senzilles i per això les sabia llegir
O sia... que toques el teclat, i no el piano... :think:
Exacte, la sistemàtica és la mateixa xD (però millor perquè el Guitar Hero no és un substitut exacte de la guitarra, o això em sembla recordar, no sé, només hi he jugat una vegada)
Totalment cert. De fet, el Guitar Hero serveix per fer sentir el seu públic temptat per la guitarra elèctrica. És una "guitarra" amb una sola corda (o només acords) i un sol trast hahahaaa :lol: Però no deixar de ser molt guai!
Perfecte *-* merci per deixar-me participar! Em fa molta il·lusió aquest projecte ^_^!
Encara em fa més il·lusió a mi que et faci il·lusió!! :mrgreen:
PD: Antares! Que guais aquests videos de Harry Potter Metal! Sona meravellós! :adora
Sí, la veritat és que estan molt ben versionats! Aquest també en té d'altres, com la del Senyor dels Anells i també d'Star Wars!!!! :celles:
PD2: Unoi... tu te'm vols camelar amb aquest avatar, oi? :lol2: Hahaha, no, en sèrio, m'ha fet molta il·lusió veure que algú és tan fan del Sirius com jo! XD
:deumeu Oh, no! Un altre no!! Sou una plaga!!!! :bah

Unoi! Quina llatinada que t'has tret de la màniga!! :lol:

Antares
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: La Cambra Secreta

Entrada Autor: marta_ginny »

Noooooooooo, que si s'hi posen la Gee i la Roser això es convertirà en un tema exclusiu del Sirius i noooooooooo hahahaha Esteu ben obsessionades totes dues! (Que no ho dic com a cosa dolenta, eh? Serà que no m'obsessiono amb les coses, jo xDD)

Tornant al tema del grup de música, si pogués trobar la manera de venir algun dia, casa meva està PLENA d'instruments, o sigui que també en tinc de percussió, i si calgués en puc portar! (O també podríeu venir a casa meva, eh, això estaria bé! Llavors sí que apunteu-me com a fixa xDDD).

(Off topic: estic mirant al meu voltant i crec que el 70% de casa meva està ocupat per instruments, llibres i pel·lícules. Algun dia ens trobaran enterrats sota una pila hahahah)
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Avatar de l’usuari
Unapersona
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 257
Membre des de: dc. abr. 08, 2015 2:11 pm
Rang: Persona

Re: La Cambra Secreta

Entrada Autor: Unapersona »

Antares_Black ha escrit: :deumeu Oh, no! Un altre no!! Sou una plaga!!!! :bah
Unoi! Quina llatinada que t'has tret de la màniga!! :lol:
Silencio! :mrgreen: Per algo faig llatí :P
"We are all human, aren’t we? Every human life is worth the same, and worth saving." -- Kingsley Shacklebolt
Unapersona

Avatar de l’usuari
hermione potter
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 299
Membre des de: dl. març 26, 2012 1:31 pm
Rang: Gryffindor
Ubicació: Algun lloc del món màgic

Re: La Cambra Secreta

Entrada Autor: hermione potter »

Ostres quina passada! M'encanta
Bé, jo toco la guitarra i canto, les dues coses. Se'm dóna millor cantar, ja que només porto 4 mesos amb la guitarra i sé tocar dues cançons bastant fàcils, però podria provar d'aprendre cançons de HP, un nou repte sempre va bé :)
A mi em passa el mateix que a aalguns. Jo puc passar per aquí arxius amb lletres, notes i tal, però quedar ja em seria més difícil, però m'agrada massa la idea com per dir que no en vull formar part xD
Jo estic a favor del nom La Cambra Secreta!!!
Has de saber, que qui ens estima no ens abandona mai.
Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Re: La Cambra Secreta

Entrada Autor: Arwen Black »

O sia... que toques el teclat, i no el piano... :think:
Ahm... Tinc les dos coses, em sembla... Crec que toco el piano... o sigui, té botons tipus digital i tal, pots canviar el so a altres instruments, però té això que segons com apretes sona més fluix o més fort, i té pedals... això és un piano, no? :roll: Aquí és on es veu la meva gran falta de part teòrica ^^" De peque feia servir teclat, sim, és que fins ara li deia a tot igual :deumeu
m'agrada massa la idea com per dir que no en vull formar part xD
Exactament el que penso xD
(Off topic: estic mirant al meu voltant i crec que el 70% de casa meva està ocupat per instruments, llibres i pel·lícules. Algun dia ens trobaran enterrats sota una pila hahahah)
XD què guai :D (no que us trobin enterrats sota una pila, és clar :atontat )
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Avatar de l’usuari
Potter_granger
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 264
Membre des de: dj. maig 03, 2012 4:06 pm
Nom: Carla
Rang: HPmaniàtica!

Re: La Cambra Secreta

Entrada Autor: Potter_granger »

Quan us va bé quedar? Jo podré la primera meitat de juliol i agost, aproximadament. M'agradaria començar a fer alguna cosa, si podeu.

PD: afegiu-me al club de fans d'en Sírius.
Escolta, Malfoy! La teva mare sempre té aquesta cara, com si tingués una merda sota el nas, o només la fa perquè hi ets tu?

Avatar de l’usuari
Unapersona
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 257
Membre des de: dc. abr. 08, 2015 2:11 pm
Rang: Persona

Re: La Cambra Secreta

Entrada Autor: Unapersona »

Doncs què, Antares Black, formem aquest grup o no? Ja tenim la llista de participants, però si no ens dius què hem de fer.. si vols ens envies el teu patronus amb el missatge, perquè no vull netejar cagades de mussol a casa. :lol2:
"We are all human, aren’t we? Every human life is worth the same, and worth saving." -- Kingsley Shacklebolt
Unapersona

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: La Cambra Secreta

Entrada Autor: Antares_Black »

Noooooooooo, que si s'hi posen la Gee i la Roser això es convertirà en un tema exclusiu del Sirius i noooooooooo hahahaha Esteu ben obsessionades totes dues!
Això, això... Deixeu en Sírius en pau! :no Que li allarguin la condemna!! :twisted: muahahaaaa No, és broma.
Tornant al tema del grup de música, si pogués trobar la manera de venir algun dia, casa meva està PLENA d'instruments, o sigui que també en tinc de percussió, i si calgués en puc portar! (O també podríeu venir a casa meva, eh, això estaria bé! Llavors sí que apunteu-me com a fixa xDDD).
Doncs seria de gran ajuda! Moltes gràcies! Has de dir quan pots i l'aforament que t'està permès! xD
(Off topic: estic mirant al meu voltant i crec que el 70% de casa meva està ocupat per instruments, llibres i pel·lícules. Algun dia ens trobaran enterrats sota una pila hahahah)
Oh!! Què dius! Això és fantàstic! :boig2:
Silencio! :mrgreen: Per algo faig llatí :P
hahahahaa Doncs no sé qui te n'ensenya, però no l'enserta gaire! xD Si no és que t'has passat al castellà, en llatí silenci és silentium!! :mmm I és de la segona declinació! :ok
... Camaleonis totalus! Au, ja t'he camelat... convertit en un camaleó
Si et refereixes a un camell, ha de ser camellus (és de la segona). I si vols dir un camaleó, ha de ser chamaeleo (de la tercera). De fet, no vaig entendre gairebé el que volies dir... això de camelar... :nose
Bé, jo toco la guitarra i canto, les dues coses. Se'm dóna millor cantar, ja que només porto 4 mesos amb la guitarra i sé tocar dues cançons bastant fàcils, però podria provar d'aprendre cançons de HP, un nou repte sempre va bé :)
A mi em passa el mateix que a aalguns. Jo puc passar per aquí arxius amb lletres, notes i tal, però quedar ja em seria més difícil, però m'agrada massa la idea com per dir que no en vull formar part xD
Fantàstic! :clap: Que l'Unoi miri d'adaptar els trossos que creguis que et costarien massa, encara que jo crec que te'n sortiràs bé amb tot! Però primer caldrà veure les partitures que tenim.
Jo estic a favor del nom La Cambra Secreta!!!
Com que veig que us agrada a tots, es queda així! La Cambra Secreta! :celles:
O sia... que toques el teclat, i no el piano... :think:


Ahm... Tinc les dos coses, em sembla... Crec que toco el piano... o sigui, té botons tipus digital i tal, pots canviar el so a altres instruments, però té això que segons com apretes sona més fluix o més fort, i té pedals... això és un piano, no? :roll: Aquí és on es veu la meva gran falta de part teòrica ^^" De peque feia servir teclat, sim, és que fins ara li deia a tot igual :deumeu
En realitat tot és teclat, atès que funcionen amb electricitat. Però ara en aquests teclats que intenten imitar més les tecles se'ls sol dir pianos digitals. El meu és un piano vertical (acústic) i hi estic tan acostumada que m'he tornat una finolis: els pianos digitals no em molesta escoltar-los, només que em sento molt estranya en tocar-los. Perquè les tecles no tenen el tacte ni el pes adequats (no has de fer gens d'esforç) i el so sempre és el mateix. És tocar un interruptor i sentir una nota gravada per un altre. Em sento privada d'interpretar per mi mateix. Però les persones que toquen (toqueu) instruments elèctrics ja hi esteu acostumats i els sabeu dominar bé. Si l'intèrpret si sent còmode, no hi ha cap problema i és el que importa! :ok
Doncs què, Antares Black, formem aquest grup o no? Ja tenim la llista de participants, però si no ens dius què hem de fer.. si vols ens envies el teu patronus amb el missatge, perquè no vull netejar cagades de mussol a casa.
Tens tota la raó del món!!!!! :o Us sembla si cerquem un dia d'aquests i ens organitzem una micona pel que fa les partitures i les trobades? :mrgreen:
Quan us va bé quedar? Jo podré la primera meitat de juliol i agost, aproximadament. M'agradaria començar a fer alguna cosa, si podeu.
A mi em va bé quan us vagi bé. Ja m'adaptaré. Encara que heu de tenir en compte que jo encara no estic pas de vacances TT (i no sé si algú de vosaltres tampoc) i tinc els matins ocupats fins acabar (compteu una setmana més o menys). Però la tarda que trieu serà tota vostra, així com el matí que trieu si jo ja estic de vacances!


Estic emocionada!!!

Antares
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Avatar de l’usuari
Unapersona
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 257
Membre des de: dc. abr. 08, 2015 2:11 pm
Rang: Persona

Re: La Cambra Secreta

Entrada Autor: Unapersona »

I jo que em pensava que l'Antares només feia missatges quilomètrics al confessionari... :lol2:
Antares_Black ha escrit:Us sembla si cerquem un dia d'aquests i ens organitzem una micona pel que fa les partitures i les trobades? :mrgreen:
Perfecte! però per les trobades presencials ho tinc difícil, perquè em passaré l'estiu anant amunt i avall... dubto que pugui quedar. :nose Però vosaltres em dieu el que he de fer pel fòrum i ja us passo les partitures per mail (no sé si es poden adjuntar arxius d'alguna manera...)
"We are all human, aren’t we? Every human life is worth the same, and worth saving." -- Kingsley Shacklebolt
Unapersona

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: La Cambra Secreta

Entrada Autor: Agatha Black »

L'ANTARES MOLA I FA MISSATGES QUILOMÈTRICS A TOT ARREU, ÉS EL NOSTRE TORNADO! :mrgreen:

A mi amb una mica de sort em donaran de vacances la setmana del 20 de juliol, crec que seria guai anar a esmorzar, o a dinar o a fer un cafè/ gelat. Normalment m'aniria millor pel mati perquè algunes tardes tinc ballet, però si no us va bé els matins doncs ja m'ho muntaria.

Tu el 20 encara estaràs treballant Antares?
Imatge

Respon