Això era un forum respectable....

Fòrum on pots enviar missatges de temes en general, que no puguis classificar a les altres categories.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

Bé el títol és una exageració (jo sóc exagerada i una mica massa sarcàstica de tant en tant) Aquest és el millor fòrum que he trobat x inet... sino, no faria anys que hi sóc encara... xD


El que crec és que és més fàcil obrir temes on algú presenti i raoni el seu punt de vista k no obrir milions d'enquestes amb opcions poc pensades....

No és una crítica directa a ningú... simplement era un toc d'atenció ... el k passa es k no m'expresso gaire bé, i generalment sóc exagerada i es veu k ticn tendència a sonar borde, res més....

Els de 18 i 20 som els més infantils de tots, sino, obriu golallop i ja veureu qui ha posat les parides... :roll:

Segre
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 107
Membre des de: ds. ago. 06, 2005 1:02 pm
Ubicació: Lleida ( sota el pont )

Entrada Autor: Segre »

calis ha escrit:Bé el títol és una exageració (jo sóc exagerada i una mica massa sarcàstica de tant en tant) Aquest és el millor fòrum que he trobat x inet... sino, no faria anys que hi sóc encara... xD


El que crec és que és més fàcil obrir temes on algú presenti i raoni el seu punt de vista k no obrir milions d'enquestes amb opcions poc pensades....

No és una crítica directa a ningú... simplement era un toc d'atenció ... el k passa es k no m'expresso gaire bé, i generalment sóc exagerada i es veu k ticn tendència a sonar borde, res més....

Els de 18 i 20 som els més infantils de tots, sino, obriu golallop i ja veureu qui ha posat les parides... :roll:

no t'agraden gaire les enquestes tontes a tu oiii?
Prukogui, Prukogui, Prukogui

Avatar de l’usuari
voldy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dg. set. 21, 2003 2:00 am
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: voldy »

A veure, simplement que si intentes parlar de coses serioses (siguin o no de HP) i et trobes amb temes molt estúpids per allà al mig, o un tema interessant on tothom ha començat a dir parides, doncs bé, desmotiva una mica.

I per no perdre el temps, llavors ja deixes d'entrar directament a aquella secció...

I si obríssim una secció per temes 'light', jocs, i enquestes xorres? així qui vol hi escriu, i no ocupen totes les altres seccions... Què us sembla?

I una altra cosa, ja que som una web preocupada pel tema de la llengua, i que això no és un missatge sms, estaria bé que la gent intentés no fer 12 faltes per línia, perquè fa molt de mal als ulls i perquè quan parleu sense comes ni punts no se us entén. No dic d'escriure perfecte, però és que de vegades hi ha més faltes que lletres ben escrites...
Cridem qui som i que tothom ho escolti. I en acabat, que cadascú es vesteixi com bonament li plagui, i via fora! que tot està per fer i tot és possible.

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

En Voldy té raó, hi ha cops que t'has de llegir 3 cops una mateixa frase per entendre que hi diu! Ja sé que som a l'estiu i hi ha gent que li fa mandra pensar, però mirar-se una mica l'ortografia no costa gaire :wink:

Avatar de l’usuari
hermionegranger
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 55
Membre des de: dl. maig 16, 2005 8:52 pm

lidiapicapiedra

Entrada Autor: hermionegranger »

lidiapicapiedra, la veritat es que si que hi ha gent molt mes infantil que jo.... la veritat es que he vist temes molt patretics pero aixo es un forum respectsable, ni ha de molt pitjos, i la veritat es que la gent es respecta, i aixo ho trobo un element important,

Avatar de l’usuari
lidiapicapiedra
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 82
Membre des de: ds. maig 28, 2005 12:48 am
Ubicació: Minorisa

Entrada Autor: lidiapicapiedra »

hola hermionegranger!! Jo tbe penso que aquest forum està molt bé...de vegades entres en cada lloc que flipes.... hi cada personatge més maleducat i borde...hi ha un munt de gent que només fan que dir "tacos" i insultar constantment...
aquí hi ha molt bon rotllo i ganes de parlar d'un únic tema...EL MÓN MÀGIC DE HARRY POTTER...
això és el que ens uneix... :boohoo:

-I respecte això de les faltes, Voldy, comprendràs, per raons òbvies, que estic d'acord amb tu...de vegades hi ha més lletres mal escrites que ben escrites...i d'acord que es pot abreujar..però no tant!!! hi ha gent que es passa....i tbé hi ha gent que de per si fa moltes faltes i fa veure que no en fa...que escriu així perquè això és un fòrum...però és clar, això no és un sms de mòbil, i no has de pagar cada cop que escrius..per tant, tbé penso que en bé dels nostres ulls i de la llengua catalana hauríem de fer l'esforç d'escriure millor...... :wink:
De bon rotllo!!!!!!!!
"L'alegria és la pedra filosofal que tot ho converteix en or", Franklin Delano Roosevelt.

Avatar de l’usuari
Aina
M.A.G
M.A.G
Entrades: 333
Membre des de: dl. maig 10, 2004 2:00 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Aina »

Jajajaj estic dacord amb la calis i als demès (que no la conegueu minimament) que no us prengueu al peu de la lletra el que diu, no crec que digui que ara el forum sigui poc respectable, sinò que potser ha enpitjorat en alguns aspectes ja que s'han obert tota mena de temes que no tenen sentit ni interes.

A més fa referencia a tots aquests temes de jugar a ser estudiants de hogwards, que fan gracia fins a una certa edad i que la majoria de webs sobre harry potter tenen. Penso que son temes innecesaris i certament infantils, però qui soc jo per jutjar a ningú d'infantil per voler participar-hi, no això no te res a veure.
Es completament normal que el forum comenci a desvocar-se quan el nombre d'usuaris creix per moments, tot i tenir moderadors és imposible de controlar a tots els usuaris i a més a més als invitats, que participem al forum. Per això hem de fer un esforç per entenden's i posar-nos d'acord per organitzar els temes, no escriure missatges com a bojos (deixant de banda que ho estem), sense pensar i a grans quantitats, per intentar fer un bon forum en el que no siguin necessari que existeixi'n temes com akest d'avis!

Intente'm escriure amb serenitat i no obrir tants temes innecesaris, o informar-nos de si els que pensem escriure o el tema que pensem obrir ja ha estat discutit!!!

I per lo de Hogwarts, en moltes webs ho trobareu i a més a més requereix moltíssim temps!!! Respecte a la proposta del Voldy "la secundo"! :wink:
Imatge

Avatar de l’usuari
hermionegranger
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 55
Membre des de: dl. maig 16, 2005 8:52 pm

en

Entrada Autor: hermionegranger »

aina en aixo estic molt d'acord amb tu, per exemple temes en que un pugui opinar o participar en alguna cosa descent esta be, pero m'agradaria no ofendre pel que dire:
em sembla patetic posar temes per jugar a ser professors de howards o altres.

tot hi aixo que sauria de corregir, penso que es respectable.

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Re: en

Entrada Autor: roni »

hermionegranger ha escrit:em sembla patetic posar temes per jugar a ser professors de howards o altres.

tot hi aixo que sauria de corregir, penso que es respectable.
oh, no et preocupis, dakests temes n'hi posen un munt, i els moderadors tenim feina a tancar-los, borrar-los, etc, aixi k tu trankila, que ens en encarreguem de que el forum kedi respectable....
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Aixi m'agrada, que continueu la noble tasca que va iniciar la Calis :riure:

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Oh, oh!! Per un (altre) cop, estic d'acord amb el voldy: Al minim da falltas!.

Per dir això em deien repel·lent... laralààà... :roll: :boohoo: :wink: :wink:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Roser
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 849
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:35 am
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Roser »

Hahahaha De fet estic d'acord amb vosaltres. A vegades no només són les faltes el que fa mal als ulls, sinó que no aconsegueixes entendre el que vol dir una persona perquè no posa signes de puntuació. A veure si tothom hi posa de la seva part per fer menys faltes i per posar signes de puntuació. Gràcies !
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
ronalda
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 71
Membre des de: dj. set. 29, 2005 7:05 pm
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: ronalda »

Doncs jo sortiré en defensa de la gent que fa faltes d'ortografia. Starwars Potser no hi poden fer més, pobres!!! :oops: Hi ha gent a la que se li dona fatal escriure, i no per aixo els prohibirem l'entrada :police: al forum, no??

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Hi ha faltes d'ortografia i faltes d'ortografia :wink:

Escriure tota l'estona com si estiguessis enviant missatges de mòbil ho considero "faltes d'ortografia" i no vol dir que a la gent se li doni fatal escriure...si algú confon una v amb una b, ningú es queixarà, es pot llegir perfectament i no costa d'entendre. "Pro kuan la gen comença a scriure dksta mnera si k csta mol + dntendre k diuen" (traducció: però quan la gent comença a escriure d'aquesta manera si que costa molt més d'entendre què diuen) :wink: :lol: :lol:

Avatar de l’usuari
Roser
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 849
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:35 am
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Roser »

És això... i més amb el signes de puntuació.... perquè es poden interpretar les coses malament. Ara posaré un exemple molt tonto però bé, ja m'entendreu:
"No ets tonto" és molt diferent de "No, ets tonto". xD Sé que són frases estúpides però a vegades poden ser coses molt oposades per un sol signe de puntuació que hi és o no.
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bloquejat