Això era un forum respectable....

Fòrum on pots enviar missatges de temes en general, que no puguis classificar a les altres categories.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
beryl Malfoy
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 111
Membre des de: dc. ago. 24, 2005 5:14 pm
Ubicació: Slytherin

Entrada Autor: beryl Malfoy »

Jo tink la mania del msn i normalment escric malament xo esk es la mania hi han paraules k hem costa escriureles normal no se davant d' un teclat ja hem surten aixi. I les faltes és una cosa irremediable en mi en faig moltes xo tmp crec k siguin gaire importants en un forum si no et passes.


PD: De totes maneres provaré de escriure millor també m' anirà bé per practicà per català.
" El que hagués d'arribar, ja arribaria... I seria aleshores quan s'hi hauria d' enfrontar."

Avatar de l’usuari
Eric
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 55
Membre des de: dv. abr. 29, 2005 3:02 pm
Ubicació: Sant Quirze de Besora ( aprop de Vic)

Entrada Autor: Eric »

Jo també intentare millorar, es que tinc la costum del msn i que a vegades em fa mandra haber de escriure certes paraules, però els accents casi sempre mels deixare ( no se es com una mena de costum i a mes mols cops no se ni on san de posar, deu ser la profe de catala q no mensenya b :mrgreen: :mrgreen: ), pero els signes intentare posal-se habiam si aixi senten millor

Avatar de l’usuari
shiro_17th
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 80
Membre des de: dj. jul. 21, 2005 9:18 pm
Ubicació: Tona ^O^ la flor d'Osona XD

^^

Entrada Autor: shiro_17th »

familia... yo smpre scric dksta manera i mira sc vaga u xentu XD sk em sap greu k la gen s fiki am lstil d cadascú, si voleu me pasaré 10 dies scrivin b.. po si yo m trobu + comode scrivin ixí.. nu c


(per qui li costi) Familia, jo sempre escric d'aquesta manera i mira, sóc vaga ho sento, ha ha. És que em sap greu que la gent es posi (ficar no perquè no es fica res allà on no hi ha forat) amb l'estil de cadascú, si voleu em passaré deu dies escrivint bé. Tot i que jo, m'hi trobo més còmode fent-ho de l'altre manera.

pros i contres?
!!*!! "In the year of our Lord 1314, patriots of Scotland, starving and outnumbered, charged the fields of Bannockburn. They fought like warrior poets. They fought like Scotsmen and won their freedom. Forever." Braveheart

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Re: ^^

Entrada Autor: Finalpotter »

D'aixo, on esta la frase següent en versio escurçada
shiro_17th ha escrit: (ficar no perquè no es fica res allà on no hi ha forat)

Jo crec que ho faig correcte excepte pel fet que no fico accents :P

Per mi podeu escriure com vulgueu pero si podeu escriure de forma "formal" millor ja que es mes facil d'entendre per la majoria (jo inclos) pero si ets molt gandul i passes dels demes no cal que facis l'esforç aquest :twisted:

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Dir que una determinada manera d'escriure costa d'entendre no crec que sigui ficar-se amb ningú, però si tu ho consideres així no era la meva intenció ofendre't :(

Avatar de l’usuari
shiro_17th
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 80
Membre des de: dj. jul. 21, 2005 9:18 pm
Ubicació: Tona ^O^ la flor d'Osona XD

^^

Entrada Autor: shiro_17th »

peace Padfoot! jeje no mas ofès pas, simplemen me volia rebelar contra la correcció ortogràfica.. nu c, kom k a mi l'ortografia no me va pas malamen me permetu el luxe d prla ixí. Si voleu scriure beps, no problem

juas... Finalpotter ^^ kom k sta entre parèntesis mu he permès XD sk és la frase k repeteix sempre (yo crec k en el lavabo tmbé) el profe de cast XD i
!!*!! "In the year of our Lord 1314, patriots of Scotland, starving and outnumbered, charged the fields of Bannockburn. They fought like warrior poets. They fought like Scotsmen and won their freedom. Forever." Braveheart

Avatar de l’usuari
Airam
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 7
Membre des de: dc. set. 15, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Airam »

Stic d'acord amb shiro, k cadasqú scrivi com vulgui, no? xro s calr, si us costa llegir-ho, no us preocupeu, k a partir d'ara, ja ho sabeu, scriure correctament! :mrgreen:

Sectumsempra!
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 140
Membre des de: dg. juny 18, 2006 9:31 pm
Ubicació: Villa oculta de la hoja

Entrada Autor: Sectumsempra! »

home potser infantil si que ho es i que els forums estan per parlar de koses serioses, perpo wenu si la gent es diverteix fent aixo es el seu problema, si tu veus un tema daksts no hi entris i punt, jo un cop vaix contestar un i em va semblar certa presa de pel, per aixo des d'aquell dia no hi entro pero tampoc em molesta.
Soc catala i porto barretina, si em fas emfadar et tallo la sardina.
visiteu la meva nova web plis: http://wwwme.org/web.php?id=18648

Avatar de l’usuari
Raistlin
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 172
Membre des de: dg. març 12, 2006 4:39 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Raistlin »

Vaia vaia, axis k ja heu tornat a obrir el forum¿?a vere kuan dura....jo acabo de tornar de vacances i m'acabo de enterar jeje^^ Wueno, aviam si aket cop dexem de fer tant el animal i no la liem massa...encara k cadascu ja sap pk es va arribar a aket nivell.en fin, vai a desfer bosses. apa siaaaau
"La esperanza es una negación de la realidad.Es la zanahoria que se agita ante el caballo de tiro para que siga avanzando,luchando en vano por alcanzarla"

Avatar de l’usuari
ranma_g
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 4
Membre des de: dv. abr. 27, 2007 7:29 pm

gemma

Entrada Autor: ranma_g »

ei jo tink 18 anys i no poso comentaris infantils. Magrada molt la sga de Harry potter i crec k a les pelicules l'han encertada bastant i aquí m'hi he posat perquè m'agrada parlar amb gent que té els mateixos gustos que jo i m'agrada saber més coses de Harry potter per poder entendre-ho més.

Crec que algunes coses no saurien de posar però en general està bastant bé aquest forum i. a més i mol important, és en català!

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Re: gemma

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

ranma_g ha escrit:ei jo tink 18 anys i no poso comentaris infantils. Magrada molt la sga de Harry potter i crec k a les pelicules l'han encertada bastant i aquí m'hi he posat perquè m'agrada parlar amb gent que té els mateixos gustos que jo i m'agrada saber més coses de Harry potter per poder entendre-ho més.

Crec que algunes coses no saurien de posar però en general està bastant bé aquest forum i. a més i mol important, és en català!
Bé, de fet aquest tema està ja antiquat, eh? Que va començar al 2005...XD
Ho dic perquè no parlen del foryum tal com està avui, sinó tal com estava fa un any o més...u_u

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Entrada Autor: Roger J. Potter »

La veritat és que si que està antiquat però el tema sembla que es repeteix i repeteix i no se n'apren mai.

De fet no fa tan que va passar tot això, i altres problemes que sembla que la gent vol repetir obrint temes per provocar a la resta. Així aconseguirem que tanquin el forum com a l'estiu, tot i que no ha tingut cap resultat, perque fa poc mes de mitg any i tornem a tenir gent que escriu malament, altres que escriuen temes idiotes o innecessaris,... ai.. que hi farem... això mai tornarà a ser normal...
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Bloquejat