Temes sense contingut

Fòrum on pots enviar missatges de temes en general, que no puguis classificar a les altres categories.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Hedwing
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 37
Membre des de: dc. jul. 20, 2005 12:12 pm
Ubicació: Howgarts Cambra Gryfindor
Contacta:

Entrada Autor: Hedwing »

Jo trobo k tens reo pero ningu no a dit res respecte aquets temes ho potser parlave'm en global?
Baby Remember my name it's going to be famous!!

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Home, akests temes (concursos, Varetes, Residències...), són una mica infantils, però crec que fanb una mica més animat el fòrum, i a més, hi ha participat tothom, (o quasi tothom), i si la gent participa és que no esta a favor d'esborrar o tasncar el tema, oi¿?
En canvi en els temes sobre en Dan, sopbre ki és més wapo, sobre els problemes que teniu entre vosaltres x messenger...Crec que no fan gaire bé pel fòrum!

I, Hedwing, akests temes, només és un consell, pensate'ls abans de publicar-los, ok¿?

Vinga, bon rotllo sense pietat....XD

Avatar de l’usuari
Hedwing
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 37
Membre des de: dc. jul. 20, 2005 12:12 pm
Ubicació: Howgarts Cambra Gryfindor
Contacta:

Entrada Autor: Hedwing »

tens reo!! :P :oops: m'ho ajes tingut k pensar!!
Baby Remember my name it's going to be famous!!

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

Crec que no heu8 entès el funcionament de golallop..... Golallop és com una mena de seccio creada per no ferir les sensibilitats dels pares....

Pq temps enrere se'ns va cridar l'atencio pels continguts d'alguns temes ( normalment, sexuals xD)

I jo crec que aquestes parides de fer kel forum sigui una espècie de hogwarts les vam desterrar fa temps i vam deixar bastant clar k no ens molaven (almenys a la majoria dels d'aleshores...) El problema és, quie si la gent hi continua entrant.... Es continuaran fent aquests temes xorres....

Remei
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 34
Membre des de: dt. ago. 02, 2005 4:23 pm
Ubicació: El meu mini mon

Entrada Autor: Remei »

Si algun de aquests missatges els he comensat jo... :oops: no era la meva intencio!
- M'equivoco quan dic que vas neixer en ple hivern?- va dir en aquell to mistic
- Be, vaig neixer al Juliol.

Avatar de l’usuari
Kimi
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 28
Membre des de: dl. ago. 29, 2005 4:33 pm
Ubicació: bcn

Entrada Autor: Kimi »

doncs io trobo q en un bon forum hi ha daver espai per tot... si golallop es un espai per temes pujats de to... q niagi un q es digui xxxxx i q sigui per tonteries... si pq tambe a daveri un raco per les parides... pq a tots ens ve de gust riure d tan en tan...

i encrara q alguns siguin infantils... distreuen.. xDD
DRAGO DORMIENS NUNQUAM TITILLANDUS
HOGWARTS

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Però per a què volem una secció de "Tonteries"¿?
Si voleu parlar de tonteries, com dius, ho respecto però hi han moltísims fòrums per a això, no¿?
Vull dir, que akest fòrum és més "seriu"(encara que parlar dels llibres i pelis i no fer rols o coses més infantils no ho catalogo de ser un fòrum amb taanta serietat! ¬¬) i si vols parlar d'altres coses més...tipus xorrades, n'hi han altres fòrums....

No se, és la meva opinió, eh¿?

Bon rotlloooo!! ^^

Avatar de l’usuari
Ary
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 434
Membre des de: dc. des. 08, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Ary »

bon rotllo!! = sisplau no em mateu!!!!

lunablak_lovegood digau clar (es broma eh)

bon rotllo (jeje)

Avatar de l’usuari
Kimi
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 28
Membre des de: dl. ago. 29, 2005 4:33 pm
Ubicació: bcn

Entrada Autor: Kimi »

ei ei ei soooooo

io nomes e dit q si et molesta aket tipus de posts posalsi un "calaix d sastre" on els puguin posar tots, i no quedaran repartits per tot arreu...

a no ser kla q el problema sigui la intransigencia... pq llavors lunika solucio seria expulsar gent!! :o

Salut! :happycry:
DRAGO DORMIENS NUNQUAM TITILLANDUS
HOGWARTS

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Ehem... :?
Solució a què, exactament¿?¿?

X cert, això de sooo sobra, no sóc pas un cavall, eh¿?

:wink:

Avatar de l’usuari
Kimi
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 28
Membre des de: dl. ago. 29, 2005 4:33 pm
Ubicació: bcn

Entrada Autor: Kimi »

LunaBlack_Lovegood ha escrit:Solució a què, exactament¿?¿?
Kimi ha escrit:a no ser kla q el problema sigui la intransigencia... pq llavors lunika solucio seria expulsar gent!! Surprised
solucio al problema no? :eh:


8) 8) 8)

:ballar:
Kimi l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. set. 01, 2005 11:37 am, en total s’ha editat 1 vegada.
DRAGO DORMIENS NUNQUAM TITILLANDUS
HOGWARTS

Avatar de l’usuari
HESS ROURE
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 4
Membre des de: dv. gen. 07, 2005 7:00 am
Ubicació: El Masnou

Entrada Autor: HESS ROURE »

hola de nou, fa molt de temps que no em conectava i era exactament per aquest tema.
em sembla genial que es posi limit a segons quins temes.
Jo tinc 26 anys i sóc una harryadicte, normalment em conectava amb vosaltres mentre dinava a la feina pq aixi estava enterada de les últimes noticies, però quan vaig començar a veure "qui es més guapo" i coses per l'estil vaig començar a passar, més que res per no perdre el temps.
per cert, moltes felicitats per com porteu el forum i per la manera de tornar-lo a encarrilar.

Avatar de l’usuari
JoTGi
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 235
Membre des de: ds. ago. 20, 2005 5:44 pm

Entrada Autor: JoTGi »

Home, personalment, penso que és dels fòrums d'aquest estil que estan més ben montats... N'he vist forces, i aquest és un dels que està més ben "cuidat", en el sentit de tancar temes inútils, evitar spoilers, esborrar missatges ofensius, etc, etc... Esteu fent molt bona feina! :wink:

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

Jo opino com la luna i sempre he opinat aixi... això és un forum relativament seriós amb gent k no busca el típic forum / web de: Som hogwarts!!! o... Visca la Emma Granger !!! o coses aixi... aquest tipus de web/forum són els que més cansen....

Els fòrums que tenen continguts interessants i relativament madurs com aquests (vull recordar que la amduresa no depèn de l'edat) són els que acostumen a agradar més i per tant, normalment tenen més públic...

No ho sé, la veritat m'agraden els forums interessants on es pot aprofundir en les coses molt més k preguntant qui és l'actor o eprsonatge preferit de torn....

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Qui és Emma Granger...?

:roll:





:ballar:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Bloquejat