Temes sense contingut

Fòrum on pots enviar missatges de temes en general, que no puguis classificar a les altres categories.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Temes sense contingut

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Si us plau, no vull dir cap mnom d'usuari, però alguns de vosaltres poseu temes sense relevància, com posar que és "molt important" un nou usuari, un munt d'enkestes sobre kin dels tres és mes wapo, uns quants missatges sobre que en daniel Radcliffe és molt wapo, etc...¬¬ Akests temes, a més de que posar-los com a Personatges o Notícies, no té ni cap ni peus, són temes que ja cansen, bastant patètics i que, suposo que la majoria estareu amb mi, una mica penosos...
Així que si després no els trobeu o estan tancats, comprengueu que akest fòrum, ha de ser una mica més "respectable", com molt bé va dir la calis...
No us ofengueu, però...No em ficaré amb missatges infantils, xq donen una mica de variació al fòrum, però temes com aquests....¬¬
Ki esta d'acord amb mi??

Avatar de l’usuari
Mitgerol
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 480
Membre des de: dg. juny 20, 2004 7:00 am
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Mitgerol »

Jo estic d'acord amb tu, òbviament, pq amb aquests missatges estem creant un fòrum ple de xorrades que s'han d'evitar, i més si van a seccions que no corresponen, com malauradament està sent el cas aquests ultims dies.
Siusplau, qui se senti aludit, que sàpiga que els usuaris d'aquesta web volem un lloc on discutir temes interessants relacionats amb l'extens univers de HP, no coses que no porten enlloc. Per discutir aquestes coses segur que existeixen altres fòrums amb gent amb ganes de discutir-les.

Mit :roll:
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

Luna, tens tota la rao, son misatges sense sentit, ja sabem k no direm noms... xo esk dius, misatges infantils i encara pasen, xo esk misatges kom akests... me posen molt isteric!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :evil: :evil: :evil: i buff la majoria de coses les ha dit la luna, xo esk misatges aixi son els k no deixen k akest forum sigui decent, i x aixo jo krek k directament no san de posar xo si es fa, el mes important es treure'ls inmediatament, sobretot si estan en lloks on no te cap ni peus posarlos aixi k PENSO FER TOT EL K ESTIGUI AL MEU ABAST XK AKESTS MISATGES DESAPAREIXIN INMEDIATAMENT!!!!!
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
catelena
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 191
Membre des de: dl. des. 06, 2004 7:00 am
Ubicació: Les Borges Blanques
Contacta:

Entrada Autor: catelena »

Estic d´ acord amb valtres . Aquests missatges només son xorrades i es podrien eliminar tots . I com a dit la Lunablack_Lovegood aquest temes de qui es més guapo i qui menys ..rallen una mica ... a més de que son patetics .

La calis te raó .. aquet forum hauria de ser una mica més respectable . xD :wink:
||*|| Is that really what my hair looks like from the back? ||*||

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Jo estic completament d'acord amb vosaltres, jo crec que quan trobem algun missatge o tema d'aquests simplement l'hauriem de deixar sense dir-hi res, ja vindrà algun moderador i l'esborrarà , no cal que tots hi anem, escrivim mil missatges, ens surti el cantó borde i deixem "verd" l'usuari que ho ha escrit. :roll:

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Totalment d'acord amb tot el que ja heu dit, no fico mes coses perque ja heu dit tot el que penso sobre aquests tipos de temes. Com be han dit aquest forum volem que sigui respectable, serio (una mica de conya esta be, pero fer temes que siguin patetics NO!!!) en el que tots/es poguem dir la nostra opinio sobre temes referents a l'obra de la Rowling (tant si son dels llibres com de les pelicules). Be espero la vostra colaboracio per fer d'aquest forum un exemple a seguir.

Avatar de l’usuari
llewellyn
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 167
Membre des de: dv. juny 17, 2005 1:29 pm
Ubicació: prop de bcn

Entrada Autor: llewellyn »

jo volia obrir aquest tema però no sabia com fer-ho...no cal dir que estic totalmn d'acord amb tu

Avatar de l’usuari
Ary
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 434
Membre des de: dc. des. 08, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Ary »

ei ke jo tambe estic dacord am tots vusaltres, fora els temes patetics i tambe els repetits, a vegades es poden repetir per error pro esk ni han molts k es repeteixen.

Avatar de l’usuari
illuminati
M.A.G
M.A.G
Entrades: 302
Membre des de: dg. nov. 14, 2004 2:13 pm

Entrada Autor: illuminati »

Us avisem perquè si de cop i volta trobeu que aquests temes han estat bloquejats o eliminats, que sapigueu quin és el nostre motiu. Jo també proposaria ( si us sembla bé ) de bloquejar temes, el contingut dels quals ha cambiat radicalment a partir del seu origen ( exemple absurd: de parlar de la quarta pel·lícula a comentar el temps que fa avui ). O bé eliminem els missatges o bé eliminem el tema.
Espero que em digueu el que en penseu. Esperem suggerències! :wink: :mrgreen:
La c!!!!!!!!!

~No hay cárcel ni tumba para el canto libertario!~

Imatge

Avatar de l’usuari
Reusenca
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 162
Membre des de: dl. març 28, 2005 6:49 pm
Rang: *GaNxEtA*
Ubicació: Reus

Entrada Autor: Reusenca »

Estic totalment d'acord amb tots vosaltres, aquets temes pàtetics no interessen.
Hi pot haver un o dos temes que puguin ser així, pero es que ja ni a uns quants i cansen, perqué sempre són el mateix.
ImatgeImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Eric
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 55
Membre des de: dv. abr. 29, 2005 3:02 pm
Ubicació: Sant Quirze de Besora ( aprop de Vic)

Entrada Autor: Eric »

Jo penso com tots vosaltres no em queda res per di perq ja u eu dit tot pro u e fet per mostrar el meu apollu perq aqets missatges s'esborrin o millor q no s'escrigin

Avatar de l’usuari
Elenagir
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 361
Membre des de: ds. maig 28, 2005 11:34 am
Ubicació: Nòmada =P

Entrada Autor: Elenagir »

Igualment,no puc dir res parqué ja ho eu dit tot vosaltres.
Imatge

Avatar de l’usuari
Hedwing
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 37
Membre des de: dc. jul. 20, 2005 12:12 pm
Ubicació: Howgarts Cambra Gryfindor
Contacta:

Entrada Autor: Hedwing »

Jo tambe hi estic d'acord tot i k hi ha agut vegadas k tamnbe e posat aquets temes i despres penso "com e pogut posar aquest tema" pero ja molta gent k ho ha dit que esta apuntat al concurs de pelis de harry potter (jo tambe ho estic) i k farem no continuarem?? no ho se penseus'ho una mica no? Pero estic d'acord amb tots vosaltres aixo k kedi clar!! i se k a vegadas m'he pasat una mica pero.... en podriem dir k es el meu canto borde! :wink: :roll: i per lo k fa aquell tema... jo li vaig dir que era i ell no em parava de repatir que era un virus i k m'estava formateixan l'ordinador i jo li preguntavaa si era veritat i ell em deia k si!.....pero aquest tema ja esta oblidat i en Rony i jo continuem sent tant amics com abans que pases aixo!
Baby Remember my name it's going to be famous!!

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Entrada Autor: Jomast »

Apa sense compació.

Avatar de l’usuari
Weasley(L)Hermione
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 68
Membre des de: dv. ago. 12, 2005 9:36 am
Ubicació: Univers, via làctea, sistema solar, terra, europa, paísos catalans, alt penedès

Entrada Autor: Weasley(L)Hermione »

no+ volia afegi 1 cosa respecte al q a dit la luna, crec q tambe saurien d treure els misatges parides x exemple: clasifiqueuvos en 1 residencia, qina vareta tindries, ...

o com a minim enviarlos a golallop
INADAPTATS al poder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bloquejat