reviure a salazar slytherin

Envia els teories sobre els llibres i comenta'ls!
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
tillw skywalker
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 17
Membre des de: dc. des. 28, 2005 3:47 pm
Ubicació: Sant Boi de Llobregat, Catalunya ll*ll
Contacta:

reviure a salazar slytherin

Entrada Autor: tillw skywalker »

Tinc un company de classe una mica freaky q assegura q al setè llibre, voldemort intentara reviure a salathar slytherin. Diu q ho va somiar...¬¬
So dark the con of man

Avatar de l’usuari
Clara_Forcat
M.A.G
M.A.G
Entrades: 307
Membre des de: dj. ago. 07, 2003 7:00 am

Entrada Autor: Clara_Forcat »

Uu! i com ho farà amb en Doraemon? :lol:
la veritat ho trobo molt improvable... si no poden reviure a en Sírius que acaba de morir com podran reviure una persona que fa 1000 anys que és morta?
clar que els somnis ja ho tenen això de ser surrealistes... jo no crec que ningú ressuciti en el setè llibre.

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Entrada Autor: Roger J. Potter »

Ostres, si tot el que somiem es fes realitat aniriem bé... Jo dubto molt que resucitin a Slytherin, més que res per que no hi pinta res en la història ja.

I ja que resuciten per que no ho fan tb amb en Dumbledore, en Sirius, ...
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
Auror-TonKs
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: ds. març 04, 2006 6:57 pm
Ubicació: watashi wa L desu!
Contacta:

Entrada Autor: Auror-TonKs »

Ja possats a somiar... alomillor resusiten en Dumbledore i els ajude a derrotar al Voldemort... qui sap? qui sap? :lol:
Imatge

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

No es pot reviure ningú... :roll:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Enllunada16
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 145
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 5:23 pm
Nom: Anna
Rang: Trepitjant el sol
Ubicació: Sabadell (Barcelona)
Contacta:

Entrada Autor: Enllunada16 »

Home,s'ha de reconeixer ke voldemort " ha arribat més lluny ke cap altre bruixot" i ke no és tan improvable,però estic d'acord amb Roger J. Potter i crec k no `pinta gaire aki... :wink:
Because People Run In Circles....

http://www.fotolog.com/sunburn90

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Enllunada16 ha escrit:Home,s'ha de reconeixer ke voldemort " ha arribat més lluny ke cap altre bruixot" i ke no és tan improvable,però estic d'acord amb Roger J. Potter i crec k no `pinta gaire aki... :wink:
Però no lluny en aquest sentit... de debò penseu que es pot reviure algú, i més tenint en compte que amb els anys que fa que és mort està requetetetetetetepodrit? :lol:
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Enllunada16
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 145
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 5:23 pm
Nom: Anna
Rang: Trepitjant el sol
Ubicació: Sabadell (Barcelona)
Contacta:

Entrada Autor: Enllunada16 »

El ke vull dir eske no és tan "impossible" ke aket home s'ha parit l'ànima en 7 trossos!! però crec ni una mica ke la rowling segueixi akest fil....
Because People Run In Circles....

http://www.fotolog.com/sunburn90

Avatar de l’usuari
Lary fricky potter
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 149
Membre des de: dt. juny 06, 2006 9:34 pm
Ubicació: Carrer Privet nº 4 L'armari sota l'escala

Entrada Autor: Lary fricky potter »

jejjeje a veure: :wink: :wink:
ni amb la màgia es pot fer reviure a ningú...

al quart llibre, el Harry veu als seus pares sortint de la vareta de Vodemort :evil: :evil:
això li comenta al Dumbledore i aquest li diu que no es pot fer tornar una persona a la vida quan és morta....

I jo crec que en Dumbledore es més bon briuxot que Voldemort així que dubto que Voldemort ho faci.

jejejej pos eso... :mrgreen:
P.D.: no volia ser borde si ho he semblat....

BYEEE
:mrgreen: :alien: :mrgreen:
HP5 > Capítol 37-La Profecia Perduda > Pàg 929 > 12ª linia > la veritat
Imatge

Avatar de l’usuari
Arnau Castan
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 100
Membre des de: dc. juny 22, 2005 8:10 pm
Ubicació: Terrassa, Catalunya

Entrada Autor: Arnau Castan »

Crec que això que dieu és molt possible. No coneixem moltes de les parts de la màgia negra que practiquen les forces del mal, no us sembla?
Podria servir per a ajudar a en Voldemort i als cavallers de la mort...
Snape gazed for a moment at Dumbledore, and there was revulsion and hatred etched in the harsh lines of his face.
"Severus... please..."
Snape raised his wand and pointed it directly at Dumbledore
"Avada Kedavra!"

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

(Costa després de l'atac d riure) No era un xiste, no? :lol:
Una persona que porta como que uns 1000 anys morta li deuen faltar trossos del cos(contant que li quedin els ossos que estaran fets merda... m'ho imagino viu i a la minima fijo que tindria fractures... i merdes d'aquestes :lol: ) Després... sinó ha tornat el meu Sirius :cry: no tornarà un tio que només sabem que va ser el fundador de Slytherin i de la cambra secreta, un fundador "zombie" no quadra per enlloc a l'últim llibre.

Dius que aquest amic ho ha somiat... si el que he somiat relacionat amb Harry Potter passés... seria una paranoia total, dels somnis no en pots fer cap cas... són... surrealistes!
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Arnau Castan
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 100
Membre des de: dc. juny 22, 2005 8:10 pm
Ubicació: Terrassa, Catalunya

Entrada Autor: Arnau Castan »

Costa ha escrit:(Costa després de l'atac d riure) No era un xiste, no? :lol:
Una persona que porta como que uns 1000 anys morta li deuen faltar trossos del cos(contant que li quedin els ossos que estaran fets merda... m'ho imagino viu i a la minima fijo que tindria fractures... i merdes d'aquestes :lol: ) Després... sinó ha tornat el meu Sirius :cry: no tornarà un tio que només sabem que va ser el fundador de Slytherin i de la cambra secreta, un fundador "zombie" no quadra per enlloc a l'últim llibre.

Dius que aquest amic ho ha somiat... si el que he somiat relacionat amb Harry Potter passés... seria una paranoia total, dels somnis no en pots fer cap cas... són... surrealistes!
Dona, em considero un fan de Harry Potter, però tant com haver somiat amb ell, encara no m'ha passat mai, i espero que no em passi!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
I crec, malgrat el que dius, que es pot resuscitar l'ànima d'algú, però amb màgia negra.
Snape gazed for a moment at Dumbledore, and there was revulsion and hatred etched in the harsh lines of his face.
"Severus... please..."
Snape raised his wand and pointed it directly at Dumbledore
"Avada Kedavra!"

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

Arnau Castan ha escrit:
Costa ha escrit:(Costa després de l'atac d riure) No era un xiste, no? :lol:
Una persona que porta como que uns 1000 anys morta li deuen faltar trossos del cos(contant que li quedin els ossos que estaran fets merda... m'ho imagino viu i a la minima fijo que tindria fractures... i merdes d'aquestes :lol: ) Després... sinó ha tornat el meu Sirius :cry: no tornarà un tio que només sabem que va ser el fundador de Slytherin i de la cambra secreta, un fundador "zombie" no quadra per enlloc a l'últim llibre.

Dius que aquest amic ho ha somiat... si el que he somiat relacionat amb Harry Potter passés... seria una paranoia total, dels somnis no en pots fer cap cas... són... surrealistes!
Dona, em considero un fan de Harry Potter, però tant com haver somiat amb ell, encara no m'ha passat mai, i espero que no em passi!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
I crec, malgrat el que dius, que es pot resuscitar l'ànima d'algú, però amb màgia negra.
Amb màgia negra? Segueixo dient el mateix... no m'ha ressucitat el meu Sirius... no farà que ressuciti un "zombie" de 1000 anys. A més... quin servei tindria? Voldemort ja és prou malvat solet no li cal el seu rerererebessavi (o el que sigui) Slytherin.
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Estic amb la Costa, Slytherin no pinta res en el desenllaç de la saga. Ell ja va tenir el seu moment en la història de Hogwarts i tenint per últim descendent el nostre estimat Lord Voldemort.

Pensat-ho bé, l'únic paper que podria tenir en el setè llibre seria que algú (vés a saber per quins motius) el resucités i acabés heretant el regnat de terror (que sembla que pot haver-hi) que li deixarà Voldemort després de la seva mort i la del Harry. Això donaria lloc a un final (se'n podria dri final?) molt obert i em sembla que no és el que pretén la Rowling.

Avatar de l’usuari
JoTGi
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 235
Membre des de: ds. ago. 20, 2005 5:44 pm

Entrada Autor: JoTGi »

Finalpotter ha escrit:Estic amb la Costa, Slytherin no pinta res en el desenllaç de la saga. Ell ja va tenir el seu moment en la història de Hogwarts i tenint per últim descendent el nostre estimat Lord Voldemort.

Pensat-ho bé, l'únic paper que podria tenir en el setè llibre seria que algú (vés a saber per quins motius) el resucités i acabés heretant el regnat de terror (que sembla que pot haver-hi) que li deixarà Voldemort després de la seva mort i la del Harry. Això donaria lloc a un final (se'n podria dri final?) molt obert i em sembla que no és el que pretén la Rowling.
No deien que no es podia resucitar a ningú? xD

Bloquejat