BLACK... ALBUS... RUBEUS?

Envia els teories sobre els llibres i comenta'ls!
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum

Creus factible aquesta enquesta?

Si, per què no?
30
71%
massa enrebessat...
12
29%
 
Vots totals: 42

Avatar de l’usuari
Eyla
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 4
Membre des de: dl. juny 11, 2007 4:50 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Eyla »

OSTIA!! estic a punt de desmayarme. :o Hi tant que he votat que si. Es una de les millors teories que he sentit partint de que Rowling es molt rebuscada, es clar.
eyla **

Avatar de l’usuari
iRiS_MaLFoY
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 92
Membre des de: dt. des. 12, 2006 5:38 pm
Ubicació: Malfoy Manor (Sabadell)
Contacta:

Entrada Autor: iRiS_MaLFoY »

:o :o :o BRAVO!!!!!

Teoria mo0lt currada :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ...té molts números per ser correcta, si més no, parcialment; i sinó doncs només pel treball que té pensar-la i redactar-la de manera coherent i tan entenedora, es mereix un 10!!

Es resbuscada... i que? Vejam... corcorda molt, i es "estil Rowling", així que m'has convencut bastant la veritat.

De nou felicitats :mrgreen: i s'agraeix molt tenir cervellets per aquí com tú :wink: .




PD: La persona del Cinitras hauria de ser el Llopin... ya que:

- És l'únic rondador o marauder que queda (en Cuapelada no compta).
- Té els ulls de color daurat (groc)
- Està estretament relacionat amb la lluna ( ejem...Homellop :roll: )
- Ha ajudat bastant al Harry ( tema dementors, etc...)
- Tots els marauders han de morir ( El Peter morirà també ^^)
- És una de les persones que més ha estimat el Harry juntament amb el HAGRID, SIRIUS ( ai lof yu :oops: ), i el DUMBLDEDORE:
Imatge
"-No creo que tener la cabeza abierta por una cicatriz sea tan importante." (2° libro pag. 89)

Avatar de l’usuari
Ayla
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 3
Membre des de: dt. juny 26, 2007 8:53 pm
Ubicació: en precari ekilibri entre la realitat i la ficcio

Entrada Autor: Ayla »

es molt bona la teoria, pero nose si tink moltes ganes de k es compleixi la veritat, jo no vull k es mori el llupin!!! marada molt el seu personatge, jo tenia la ilu de k en black tornaria pero com estan les coses pos...ja no se k pensar, em fiare de la teoria aver si almenys majuda a compendre millor la rebuscada ment de la rowlin ^^
Imatge
la mort esta a un pas, i despres no pots sortiri, la vida es una sola oportunitat, aprofitala!!

Avatar de l’usuari
Lary fricky potter
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 149
Membre des de: dt. juny 06, 2006 9:34 pm
Ubicació: Carrer Privet nº 4 L'armari sota l'escala

Entrada Autor: Lary fricky potter »

WoW!! :o :o 8O 8O

Me l'he llegit TOTA, tota la teoria de cap a peus, no m'he saltat ni una p*** ralla i només puc dir que és fantàstica, increible...

Penso que tens molta raó alhora de que sigui en Hagrid qui la dinyi en el setè llibre i que la Rowling no mati a cap Weasley, si s'han aguantat 9 Weasleys amb vida fins ara, penso que el Ron no es morirà i si se n'ha de morir algú, també estic d'acord que sigui algú que no ens afecti gaire (Percy, Charli, Bill) ia vurem.... :mrgreen: :mrgreen:

I per lu del groc i tal, aposto per la Luna.
També pot ser el Llopin però em faria molta més pena jijjijijijijijiji
:mrgreen: :cry: :cry:

En resum: MOLT BÉ! :clap: :winner:
HP5 > Capítol 37-La Profecia Perduda > Pàg 929 > 12ª linia > la veritat
Imatge

hermioneg123
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 65
Membre des de: ds. des. 23, 2006 3:47 pm
Nom: Judit Cardona Bonell
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: hermioneg123 »

Per fi l'he acabada de lllegir!! anava baixannt però no s'acabava mai! :o
És una mica rebuscada però podria ser;però començar amb aquesta pauta des del cinquè llibre no se és una mica estrany...
i lo del cinitras també podria ser en Bill que al sisè el va mossegar l'Esqenagrisa i al setè sabrem si és un home llop.Està entre el albedo(sisè llibre) i el rubedo(setè llibre)
D'aquí 33 dies ho sabrem :P (o potser no xD)
Imatge

Avatar de l’usuari
jan'lap_laila
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 11
Membre des de: dl. maig 28, 2007 9:08 pm
Ubicació: parRaLandIa

Entrada Autor: jan'lap_laila »

ALUCINANT :o :jawdrop: alucinantment llarg i rebuscat!!!!
Tot i axo crec que pot ser veritat pero i fins el 5e no comença??Raro, pero ia sabem com es la JKR, esta mol ben trobat. Jo tamb crec qe el trio sovreviura sencerfins al final.
Allo del cinitras potser en Bill pero tambe pot ser el Cedric (com qe va de groc i es mor), no se ,quan he llegit cinitras m'ha vingut al cap en cedric i ja se que no influeix gaire en el Harry.Paranoies meves :roll:
quIerOoo poDeR piNtarMe Alas Y voLar...

____

http://www.fotolog.com/anna13_laia4

Avatar de l’usuari
Kryden
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 39
Membre des de: dv. set. 29, 2006 4:15 pm
Ubicació: ves a sabee...

Entrada Autor: Kryden »

uf... me l'he llegit tot....
i... no ho dubto....
pero crec que l'hermione la palmarà...
xDD
vamos a lo típico...

weasley_pol
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 7
Membre des de: dj. set. 07, 2006 8:43 pm

Entrada Autor: weasley_pol »

be jo crec que el procés aket servira al harry per purificarse a ell mateix. Tot el procés que a fet li servira per desferse de lorricreu que voldemort li va posar quan tenia 1 any.



crec que lorricreu li va ser introduït expresament perque com el voldemort sabia ell era lunic capaç d'acabar am ell.

Solució: si és un Horricreu, l'única manera de matarme sera matanse ell mateix(per tant sa de desfer de lorricreu per mata el Voldy)
caça als caballers de la mort!!!
EN WEASLEY ES EL MILLOR!!! FARÀ GRIFFINDOR CAMPIÓ!!!

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

weasley_pol ha escrit:be jo crec que el procés aket servira al harry per purificarse a ell mateix.crec que lorricreu li va ser introduït expresament perque com el voldemort sabia ell era lunic capaç d'acabar am ell.

Solució: si és un Horricreu, l'única manera de matarme sera matanse ell mateix(per tant sa de desfer de lorricreu per mata el Voldy)
No, en Volemort no volia fer un horricreu amb en Harry el que volia era eliminar-lo abans no cresqués i fos una amenaça real. Això no vol dir que no pugui ser un horricreu.

Avatar de l’usuari
malenusky
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 24
Membre des de: dt. oct. 03, 2006 6:29 pm
Ubicació: Perduda...
Contacta:

Entrada Autor: malenusky »

Clar, com que el malefici va sortir malament li va transpassar una part de la seva anima, que ja estava molt trencada de tant matar a gent...

Si jo crec que va anar aixi... la teoria esta molt bé, m'ha agradat molt! No se si es veritat, però no m'importa, està tat ben pensada... ja m'agradaria a mi haver pensat una teoria com aquesta :oops:

es mereix un 1000000000000000/0,000000000000001
For ever an ever Hermy

spica
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 9
Membre des de: ds. abr. 08, 2006 11:35 am

Entrada Autor: spica »

I això de citrinitas.....no podria representar l'Snape?

No sé per què però sempre que me l'he imaginat quan llegia els llibres el veia "grogós".
El nom, també m'ha recordat un bolet: Amanita Citrina. Us poso una petita informació sobre aquest bolet:
El reig bord groc (Amanita citrina) és un bolet vistós, de color blanc o groc llimona i amb el port característic del gènere Amanita: una volva a la base de la qual surt un peu esvelt amb un anell com una cortina a la part alta i el barret que, quan s'ha obert totalment, arriba a ser pla per mostrar les làmines blanques i estretes de la cara de sota. Aquest barret sol conservar a dalt algunes esquames brunes, les restes del vel total. El reig bord groc té una olor característica de patata crua. No és apreciat a al cuina com l'ou de reig (A.cesarea) ni tòxic com la farinera borda (A.phalloides), però s'ha de rebutjar davant del risc de confondre'l amb la mortal farinera borda. El reig bord groc és un bolet comú als alzinars i rouredes.

Ja veieu que tot i ser un bolet que pertany a la mateixa família d'un dels més verinosos, (el Voldemort seria la farinera borda i el Dumbledore l'ou de reig) no ho és, però se l'ha de rebutjar per no confondre'l amb el més mortal. L'ambigüitat d'aquest bolet me l'acosta a l'ambigüitat de l'Snape.

A més, l'Snape és el profe de pocions i segur que alguna relació i coneixement ha de tenir amb els bolets en general.

Tampoc sabem del cert si l'Snape és dolent o no (per a mi ho era fins fa deu minuts) i ara estic començant a canviar d'opinió, ja que totes aquelles actuacions que ha fet l'Snape en els llibres i que semblaven tan terribles -d'acord, excepte l'última!!!- tenien una bona finalitat?

Ja no sé què pensar, però jo penso que el procés groc és representat per l'Snape.


P.S. M'ha agradat molt la teoria!!!!

Avatar de l’usuari
Porcupintí-na
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: dl. juny 29, 2009 9:02 pm
Nom: Maria
Ubicació: Mussoleria

Re: BLACK... ALBUS... RUBEUS?

Entrada Autor: Porcupintí-na »

Realment, vist des d'uns anys després que el setè llibre es publiqui es pot dir que és una teoria moltíssim encertada.

El Hagrid ajuda al Harry durant el setè, encara que des de Hogwarts. Reconstitueix l'ED a casa seva, i s'ha d'amagar en una cova amb el Grep, però tot i així se sacrifica pel Harry. I també és cert que durant la batalla final, la majoria de bèsties que el Hagrid ha estimat ajuden a lluitar contra Voldemort (les acromàntules, el Grep, els centaures.)

És veritat també que el Harry troba la immortalitat amb la seva família, i molts punts que tu vas dir.

Realment, felicito a la persona que hagi fet aquesta teoria :)

Maria
"-Escolta, ¿Per què li dius Porc, al mussol?- va preguntar el Harry al Ron.
-Perquè el meu germà és burro-va dir la Ginny- En realitat es diu Porcupintí."

QUINA NIT TAN JOIOSA, LA D'AVUI!

Avatar de l’usuari
kumi
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dt. nov. 22, 2005 7:26 pm
Ubicació: Sunnydale

Re: BLACK... ALBUS... RUBEUS?

Entrada Autor: kumi »

BRU-TAL!! Feia temps que no vaia una teoria tan ben argumentada!!

M'ha convençut bastant, la vritat, o almenys m'ha fet donar-hi voltes!

El que està clar és que la Rowling es capaç d'haver pensat en tot això, és més recargolada aqeuesta dona...
Creció con su sueño y un día le dijo: Acabo de verte y ya sé que nací pa' casarme contigo. Abrázame fuerte, que no pueda respirar, que tengo miedo de que un día ya no quieras bailar conmigo... nunca más

Bloquejat