sirius

Envia els teories sobre els llibres i comenta'ls!
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Padfoot ha escrit:Em sembla que en finalpotter es referia a que tenia uns 20 anys quan el van enviar a Azkaban, no pas ara :wink:
Exacte almenys tu m'has entes :cry:

Avatar de l’usuari
Ary
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 434
Membre des de: dc. des. 08, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Ary »

ei que jo tambe te entes pro no hu he vulgut pusar xk ja hu havien pusat...........................................jo te entes!!!!!

Avatar de l’usuari
JoTGi
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 235
Membre des de: ds. ago. 20, 2005 5:44 pm

Entrada Autor: JoTGi »

Sí, però.. 20 anys quan el van enviar a Azkaban? N'esteu segurs? Ho dic perquè, llavors, la Lily i en James van tenir en harry amb tan sols 19 anys, i ho trobo una mica... jove? xD

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

He mirat al HP-lexicon i segons ells, en Sirius, en James i la Lily van nèixer l'any 1960, per tan quan van enviar a en Sirius a Azkaban tenia 21 anys (va ser l'any 1981) i la Lily i en James van tenir en Harry amb 20 anyets :wink:

Avatar de l’usuari
Mitgerol
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 480
Membre des de: dg. juny 20, 2004 7:00 am
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Mitgerol »

Ja se sap, abans es tenien fills als 20 anys...

Mit :roll:

Si van néixer als 60, devien anar a Hogwarts als 70... us els imagineu ballant disco?


(Quina tonteria que acabo de dir)
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
charlotte evans
M.A.G
M.A.G
Entrades: 312
Membre des de: dt. jul. 05, 2005 4:37 pm
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: charlotte evans »

jo crec ke em d creure la luna, ella va dir ke tornaria a veure la seva mare i llavors tmb el harry pot tornar a veure el sirius :wink:

p.d.: padfoot, ke es l' hp-lexicon? algo d les paraules? ( perdoneu la meva ignorancia pero es ke no ho havia sentit mai :) )

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

És una web que ve a ser com una mega enciclopedia sobre el món de Harry Potter :wink:

Avatar de l’usuari
Roser
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 849
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:35 am
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Roser »

Sobre el tema aket de q en sirius pot tornar . Jo penso que en sirius esta mort i remort, pero si i penseu, darrera dakella cortina on va caure en sirius se sentien veus... veus dels mort... suposo que dalguna manera es pot contactar amb ells x aki, pq en el lllibre 5è diu la luna q algun dia nira a veure un familiar (no men recordo kin) aki.
I si aixo no us acaba d convenser... el sirius encara te el mirall akell q tenien en harry i ell x comunicarse. Ncara que en harry lagi trencat.. jo penso: son mags, no? segur q diu: reparo! i el mirall es torna a kedar ben nou com abans...
Que? us semblen bones idees?

Avatar de l’usuari
camporan
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 91
Membre des de: dj. juny 02, 2005 11:10 pm
Ubicació: el pont de suert (catalunya, pel pirineu perdut)

Entrada Autor: camporan »

en sirius va morir al departament de misteris, com pot saber en llopin que en sirius no va pasar per algun lloc que et mata pero et deixa comunicarte d'alguna altra manera??????
[son propostes]
"Intel·ligència militar són dos termes contradictoris."

Grouxo Marx

Avatar de l’usuari
Roser
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 849
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:35 am
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Roser »

Scla! senr bruixots hi ha d'haver alguna manera de comunicar-se els vius amb els morts. La Rowling no pot haver fet desaparèixer pq si a aket personatge q tutom stima tant...

MALATESTA
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 5
Membre des de: dl. des. 19, 2005 4:32 pm

Entrada Autor: MALATESTA »

hola , soc nou, pero vuic donar la meua opinió sobre en sirius.

La veritat es que no sabem si sirius es mort. Desapareix al departament de misteris, on estan investigant la mort, pero no necesariament té per qué dispensar la mort. No descarteu un sirius viu. Ell està acostumat a passar-ho malament i sempre sen surt. A més a més el mirall per comunicarse amb en harry escara no hi ha tngut cap utilitat, i no es propi de la JK mostrar coses sense sentit. Sirius tornarà.
SI TE LO PROPONES PUEDES SER MÁS PELIGROSO QUE CUALQUIERA QUE SE CRUCE EN TU CAMINO.

Avatar de l’usuari
lunalovegood
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 248
Membre des de: dl. nov. 21, 2005 9:03 pm
Ubicació: a la sala comuna (em toca d ravenclaw, no?) fent el mandra i am el cap a la lluna...

Entrada Autor: lunalovegood »

jo tambe desitjo k torni pro krek k u tenim magre... :cry: ni que sigui al mirall o en la ment del harry, ara necessitara els seus consells!
-Però aquest jugador corpulent de Hufflepuff li pren la bomba, no recordo com se diu, em sembla que Bibble... No, Buggins
-Es diu Cadwaller! -exclamà la professora McGonagall al costat de la Luna

Avatar de l’usuari
lunalovegood
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 248
Membre des de: dl. nov. 21, 2005 9:03 pm
Ubicació: a la sala comuna (em toca d ravenclaw, no?) fent el mandra i am el cap a la lluna...

Entrada Autor: lunalovegood »

[quote="camporan"]en sirius va [color=red]morir[/color] al departament de misteris, com pot saber en llopin que en sirius no va pasar per algun lloc que et mata pero et deixa comunicarte d'alguna altra manera??????
[son propostes][/quote]
si, com a una ff k vaig llegir, no? (no recordo com es deia, pro estava mol b)
-Però aquest jugador corpulent de Hufflepuff li pren la bomba, no recordo com se diu, em sembla que Bibble... No, Buggins
-Es diu Cadwaller! -exclamà la professora McGonagall al costat de la Luna

Avatar de l’usuari
gina
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dv. gen. 21, 2005 5:38 pm

Entrada Autor: gina »

io penso que el sirius no tornarà però passara alguna cosa relacionada amb ella perquè la Rowling no ha fet dir a la Luna aquella frase perquè si. com algú a dit, potser té a veure amb el mirall perquè la Rowling no fa sortir aquest objecte perquè si, no? :mrgreen:
-recorda que he dit que practicaríem els sortilegis no verbals, Potter?
-Sí-va dir el Harry amb fredor.
-Sí senyor
-No cal que em digui <<senyor>>, professor

-sandra-
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 292
Membre des de: dc. nov. 16, 2005 6:26 pm
Ubicació: Girona y Zaragoza ^.^

Entrada Autor: -sandra- »

Jo crec que, per desgràcia, en Sirius no tornarà, perquè si tornés, la Rowling perdria tota la credibilitat, almenys per mi, quna una persona és morta, pues és morta, no hi ha marxa enrera. I el mirall crec que només l'ha posat perquè al final en Harry el troba i així tots guardem a la memòria en Sírius i ens adonem que també nosaltres podem perdre a una persona estimada quan menys ens ho esperem, i que per això hem d'aprofitar cada dia de la nostra vida amb tots aquells que representen alguna cosa bona per nosaltres. Wenu, això he interpretat jo, és que estava filosòficament inspirada quan ho vaig llegir :imslow:

PD: per això vaig a la quedada, no vull morir sense haver-vos conegut, wapos :heart: :heart:

PD2: Jomast, ara veuràs com el tren de la renfota descarrila i tots morts :tombstone: :tombstone:
Sisplau, si algú li agrada One Piece, que passi per aquest fòrum que està molt moix :(

Bloquejat