Relació entre el Snape i la Lilly

Envia els teories sobre els llibres i comenta'ls!
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Lis Malfoy
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 97
Membre des de: dv. març 24, 2006 8:54 am
Ubicació: Mansió Malfoy... l'haureu de buscar

Re: l'snape i la lily:pare de en harry?

Entrada Autor: Lis Malfoy »

sang-de-fang ha escrit:Doncs fa molts temps q jo crec q i'snape va a ser el pare de en harry. Aixo explica per que l'snape es tan en contra de ell per que li sap molt de greu que la lily li va deixar per el james.. I si us demaneis com, a la festa de nadal.. :alcoholic

Però, llavors perquè en tots els llibres sempre se'ns descriu en Harry com la còpia del seu pare, físicament parlant? si fos fill de l'Snape no crec que la JK ho fes... dic jo, vaja. No crec que aquesta teoria sigui encertada, però segur que la Lily té alguna cosa a veure en la vida de l'Snape... Ens haurem d'esperar, però, per saber-ho!
"Severus... no cal que siguis tan desagradable. Si tu no t’adones del que és haver de suportar aquest dolor aquí, dins el pit... Ella era innocent! I en Draco... tan sols és una criatura... Jo... jo vaig fallar-los". FF El final. Llegiu-lo!

Avatar de l’usuari
sang-de-fang
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 2
Membre des de: ds. juny 10, 2006 11:08 pm
Ubicació: avui madrid, demà hogwarts

Re: l'snape i la lily:pare de en harry?

Entrada Autor: sang-de-fang »

si aixo es una mica problematica. A veure, aquest potser un secret be guardat per tots per que en harry al menys tingui bona impresio del seu pare. Tambe potser que en james mai savia el de la lily i l'snape i per aixo tots es passen en dir que en harry i en james es semblan tant. Alguna vegada hem vist be de prop la cara de en james? Jo crec que no..

:nose

Avatar de l’usuari
Solysg
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 544
Membre des de: dg. oct. 17, 2004 2:00 am
Rang: cosi del cosi
Ubicació: entre l'estupidesa i la depressio

Entrada Autor: Solysg »

Pot ser , com en una FF de n'accra , que li hagin fet un conjur per pareixer a en HJames

Pero us imagineu el final si en Severus fos el nou Lord de les forces del mal . (:chainsaw: Voldemort)

-Antes de que me mates Harry tengo que decirte una cosa YO soy tu padre

S'ha dit que al sete es revearia un gran secret de na Lily , pero si fos aquest, , a mes de denunciar-la per plagi,(ho poden fer ) el llibre quedara massa poc professional , exepte que esz profunditzes en el tema

SOlysg Friki sense remei
Imatge

Sectumsempra!
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 140
Membre des de: dg. juny 18, 2006 9:31 pm
Ubicació: Villa oculta de la hoja

Entrada Autor: Sectumsempra! »

jo krek k no hi va haver res xo k l'snape li tenia apreci (nkara k no u demustres) xk ella el defensava

Avatar de l’usuari
Lary fricky potter
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 149
Membre des de: dt. juny 06, 2006 9:34 pm
Ubicació: Carrer Privet nº 4 L'armari sota l'escala

jej

Entrada Autor: Lary fricky potter »

Weno, al cinquè llibre, quan el Harry entra al pensiu al despatx de l'Snape, veu que el seu pare i la seva colla es fikaven molt amb el Severus i que la Lily el defensava..

Potser, en aquells temps, entre l'Snape i la Lily hi havia feeling!!!

Nu se, nu se...., de totes maneres no m'haguera agradat gens que el Harry hagués sigut el fill de l'Snape, us ho imagineu?¿?¿?¿ ke mal, ke mal...tindria els ulls de la seva mare i el cabell greixós del seu pare...buff!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
HP5 > Capítol 37-La Profecia Perduda > Pàg 929 > 12ª linia > la veritat
Imatge

Avatar de l’usuari
Krys
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 52
Membre des de: dj. març 02, 2006 11:11 pm
Ubicació: Inca-Mallorca

Entrada Autor: Krys »

Jo no crec que entre n´Snape i na Lily hi hagués res, però també potser que si que fos vera el que heu dit...
Jo crec que na Lily era d´aquelles tipiques noies que van fent el bé i les és igual qui sigui, però el defensen. Llavors, n´Snape va enamorar-se d´ella al veure que era tan bona amb ell, pensant-se que era l´unic al que havia ajudat i pensant-se que ella l´estimava, però no va ser així i va anar-se´n amb en James, i això és el que li va fer més mal. I per això no es soportaven i odia a nen Harry perque és el fill de la seva estimada amb un home que odiava; el fruit del seu amor(Quins pollos que me mont... :mrgreen: )
Bé, no sé no sé no sé... :roll:

Avatar de l’usuari
Horcrux
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 192
Membre des de: dv. des. 02, 2005 12:33 am
Ubicació: (Valles Oriental) Països Catalans.

Entrada Autor: Horcrux »

No pot haveri cap cosa d'infidelitat ni res x l'estil, xk és un llibre k llegeixen molts nens, i l'esglesia i tota la ostia si tiraria a sobre, com k és un llibre mediatic ha d ser politicament correcte, si la Lily és va casar amb en James, només pot tnir fills d'en James.
La Lily esta massa bona, com x enrollar-se amb en nasset d mocs :lol:
Visca la Terra!!! LLiure!!!
Visca la Terra!!! LLiure!!!
Visca la Terra!!! LLiure!!!

Visca visca visca!!! Visca la Terra LLiure!!!

Avatar de l’usuari
Clara_Forcat
M.A.G
M.A.G
Entrades: 307
Membre des de: dj. ago. 07, 2003 7:00 am

Entrada Autor: Clara_Forcat »

Doncs a mi no em desagradaria això que el Harry sigui fill de l'Snape però ho trobo molt poc probable perquè el Harry i el James s'assemblen molt i perquè no crec que la rowling fes una cosa així...
Crec que és clar que l'Snape està colat per la Lily. Però ella? Això ja no ho tinc tan clar, pot ser que no, pot ser que en algun moment hagués sentit alguna cosa però no hagués fet res per mantenir-se fidel al James, o pot ser que si que s'enrotllessin, però no crec que tinguessin cap fill (que fos el harry :roll: ). No ho sé el que crec és que la Lily amaga alguna cosa, potser es va liar amb el llopin o amb el sirius... :roll:

Avatar de l’usuari
Ismene
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 67
Membre des de: dl. juny 12, 2006 8:26 pm
Ubicació: Cervelló, Barcelona

Entrada Autor: Ismene »

Jo penso una mica com la Clara, jo crec que el Harry és fill del James però no descarto que hi pogués haver alguna cosa entre el Snape i la Lily.
El que passa es que potser ell estava enamorat de la Lily però era una Gryffindor i a sobre filla de muggles dues coses que els Slytherin no haurien tolerat i que segurament el Snape no creia que fossin acceptables. M'inclino més cap a un amor-odi. Pel que sabem del sisé llibre el Snape podría haver delatat al James i a la Lily (potser pensava que ella no moriria o es volia venjar del James) la questió és que despres d'allò el Snape és va passar al bàndol del Dumbledore. Jo crec que ens falta molt per saber encara...

Avatar de l’usuari
nimfadora_aeris
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 39
Membre des de: dc. feb. 15, 2006 7:41 pm
Ubicació: barcelooonaaa ^^

Entrada Autor: nimfadora_aeris »

jo no crec que hi hagues res entre aquests dos, perque la lily era de griffindor i el snape d'slytherin no crec q hi hagues filling i menys kuan l'snape la die sang de fang i tot aixo!!jo crec que potser hi tenia respecte (l'snape cap a la lily) pel cas que el defenses...tot i que apostaria perque hi te indiferencia...es fica amb en james perque s ficava amb ell i a sobre li va salvar la vida cosa que fot molt^^
déejamee en paaaaaaaaaaaz
no me pienso duchaaaarrrrrrr


(8)platero y túuu

UO, tinc una fanficT!!!:
http://www.harrypottercat.com/mostra.php?num=2599
: )

Avatar de l’usuari
e.n.bou
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 278
Membre des de: dl. ago. 29, 2005 12:14 am
Nom: Eric
Rang: Caçador de Desitjos
Ubicació: Hangar 18
Contacta:

Entrada Autor: e.n.bou »

mmmmmm... l'Snape i la lily? no mo crec i em resisteixo a creure-ho. No mentra al cap sincerament, a mes: que i pinta a la historia que l'Snape sa liat amb la lily? no se no se... :?
Imatge
Imatge
Imatge
Blog del meu joc/llibre Insomnia (titol provisional)
http://secretslair.blogspot.com/

Avatar de l’usuari
Clara_Forcat
M.A.G
M.A.G
Entrades: 307
Membre des de: dj. ago. 07, 2003 7:00 am

Entrada Autor: Clara_Forcat »

No sé si s'han liat o no, però a mi em sembla provable que a l'Snape li agradés la Lily... A l'inversa ja no ho sé...
Què hi pinta a la història que s'haguessin liat? mmm :roll: no ho sé suposo que seria un cop molt fort pel Harry, no ho sé no estaria malament a mi m'agradaria :) Bé potser no sembla transcendent per la història a no sé que la rowling ens amagui alguna cosa, però no se m'acut res...

Avatar de l’usuari
aurea
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: dv. des. 30, 2005 12:47 am
Nom: Míriam
Ubicació: València
Contacta:

Entrada Autor: aurea »

Bé la veritat a mi m''agradaria que a Snape li agradara la Lily més que res perque així i hauria un motiu del GRANDISIM odi cap a James i Harry ... (el de Harry no l'entenc...per odiar al pare no te que odiar el fill...) Pero DubTe molt que pase.... E fi, ja vorem,ja vorem....

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

aurea ha escrit:Bé la veritat a mi m''agradaria que a Snape li agradara la Lily més que res perque així i hauria un motiu del GRANDISIM odi cap a James i Harry ... (el de Harry no l'entenc...per odiar al pare no te que odiar el fill...) Pero DubTe molt que pase.... E fi, ja vorem,ja vorem....
El podria odiar (en el cas que hi hagués hagut algo o que ell ho hagués volgut) perque veu que en Harry és força semblant la seu pare i pensa que si ell hagués estat el pare en HArry s'assemblaria a ell i això el fot.

Avatar de l’usuari
ginny13
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 71
Membre des de: dv. jul. 14, 2006 1:49 pm
Ubicació: fornells

Entrada Autor: ginny13 »

Jo s pk no la critika.
Pk kuan en james li feia coses ella el defensaba
i suposu k ell no u voli areconeixer po k almenys no critikarla pk ella
no l avia kritikat mai.
[..::lAiA::..]

Bloquejat