Relació entre el Snape i la Lilly

Envia els teories sobre els llibres i comenta'ls!
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
nedy
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 5
Membre des de: dj. jul. 20, 2006 6:41 pm
Ubicació: Bllk

Entrada Autor: nedy »

Doncs gent, jo estic entre les dues coses:

1. Si que hi havia alguna cosa entre el Snape i la Lily
2. Que no havia res entre ells

En un principi vaig pensar (amb lajuda duna amiga) :mrgreen: que si que havien set amics i el més important, que l'Snape si navia enamorat 8O . Pero al final no se que creure... encara que explicaria moltes coses.

Per sert, ningú s'ha fixat que l'encantament que li fa el James al Snape (akell que el fica de cap per avall o ere el Sirius...) sel va inventar l'Snape?¿ Esta escrit al 6ª llibre!!! I es veu quan el Harry o prova am el Ron. Llavors, com podia el James o el Sirius fer un encatament k savia inventat el Snape?¿
Si algú o sap k no expliki!!! XD

PETONS

Avatar de l’usuari
magmarc_jo
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 38
Membre des de: dv. jul. 07, 2006 4:34 pm
Nom: Marc
Rang: nusepas...
Ubicació: entre bateries...

Entrada Autor: magmarc_jo »

nedy ha escrit:Doncs gent, jo estic entre les dues coses:

1. Si que hi havia alguna cosa entre el Snape i la Lily
2. Que no havia res entre ells

En un principi vaig pensar (amb lajuda duna amiga) :mrgreen: que si que havien set amics i el més important, que l'Snape si navia enamorat 8O . Pero al final no se que creure... encara que explicaria moltes coses.

Per sert, ningú s'ha fixat que l'encantament que li fa el James al Snape (akell que el fica de cap per avall o ere el Sirius...) sel va inventar l'Snape?¿ Esta escrit al 6ª llibre!!! I es veu quan el Harry o prova am el Ron. Llavors, com podia el James o el Sirius fer un encatament k savia inventat el Snape?¿
Si algú o sap k no expliki!!! XD

PETONS


en el sisé llibre, tan en Llopin com L'snape, diuen que el pare d'e harry i en sírius utlitzaven els encanteris k l'snape els feia contra ell

------------------------------------------------------------------------------


Triar x triar, prefereixo que s'hagués enrotllat amb en Voldemort, abans k l'Snape, creck k a la Lily li agradaven els tios poderosos, en Voldemort, descendent d'Slytherin i en James, descendent de Griffindor, nop?

--------------------------------------------------

en Harry va recordar les quatre paraules preferides d'en Dumbledore "idiota" "ploricó" "trasto" i "pessic", i va esbosar un somriure

Poor Dumby.... :cry:

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

be a veure la lily es una nia una dona molt dolça, pel que hem vist en els llibres. jo crec que era tipu james. val en un principi odiava , pero jo crec que si lsnape hages estat en una situacio vida-mort, amb la lily, jo crec que l'hages salvat. be es el que acostuma a passar no? el teu enemic esta apunt de caure per un presipici..tu que fas? normalment doncs l'ajudes no? vaja es el que faria jo.no xe
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

ginny13 ha escrit:Jo s pk no la critika.
Pk kuan en james li feia coses ella el defensaba
i suposu k ell no u voli areconeixer po k almenys no critikarla pk ella
no l avia kritikat mai.
Estic d'acord amb el que dius. Si la Lilly el defensava, el més normal és que ell no la critiqui. Encara que després tindria motius per fer-ho, perquè es va casar amb en James...

Sectumsempra!
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 140
Membre des de: dg. juny 18, 2006 9:31 pm
Ubicació: Villa oculta de la hoja

Entrada Autor: Sectumsempra! »

jo krek k la relacio surt al sise llibre i ho diu la professora trelawney, l'sanpe es qui va vendre el jame i la lily a en voldemort, jo opino que es aixo.
Soc catala i porto barretina, si em fas emfadar et tallo la sardina.
visiteu la meva nova web plis: http://wwwme.org/web.php?id=18648

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

Sectumsempra! ha escrit:jo krek k la relacio surt al sise llibre i ho diu la professora trelawney, l'sanpe es qui va vendre el jame i la lily a en voldemort, jo opino que es aixo.
Bé... no va ser en Cuapelada, altrament dit Ben Babbaw (en català) o Peter Pettigrew (fuà, quin nivell 8) )? En Cuapelada era el guarda-secret dels Potter, i només ell podia explicar la situació del lloc. Com que feia una mica de "doble joc" (noo tant com l'Snape), va vendre a la Lilly i en James a Voldemort, que se'ls va carregar (bàsicament, perquè va sentir les dues primeres frases de la profecia de la Trelawney per mitjà d'algú disfressat, que el cambrer va expulsar del bar; hi ha un rumor que diu que aquest cambrer és l'Aberforth, el germà de l'Albus, però això és un altre tema...).


Si tota aquesta parrafada, és incorrecte ( :think: :wall: :censored: :chainsaw: :cabrejat: ), corregiu-me, sisplauu!!!!

Sectumsempra!
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 140
Membre des de: dg. juny 18, 2006 9:31 pm
Ubicació: Villa oculta de la hoja

Entrada Autor: Sectumsempra! »

aquell algu disfressat que tu dius era l'snape x axo u dic.
Soc catala i porto barretina, si em fas emfadar et tallo la sardina.
visiteu la meva nova web plis: http://wwwme.org/web.php?id=18648

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Sectumsempra! ha escrit:aquell algu disfressat que tu dius era l'snape x axo u dic.
Sí, era l'Snape. Però, Sectumsempra! no entenc per què dius que això explica la relació que hi havia entre la Lily i l'Snape.

Sobre el chivatazo que fa l'Snape (no me'n recordo si s'explica en el llibre :oops: ) falta saber: per què ho fa i com és que era allà? Segurament li explica allò en el VOldemort per poder pujar el grau de simpatia/preferència del senyor malvat. És probable que estiguès allà seguint en Dumbledore per saber que trama, tot seguin ordres del seu jefe. Si us enrecordeu l'Snape canvia de bàndol (si és que realment va canviar) arran de la mort de la Lily per culpa seva (la situació és semblant a la de la mort d'en Sirius).

Com ja han dit anterior és probable que l'Snape estimés/sentís atracció per la Lily (més que res, perquè ell estava sol, ningú el volia i els més populars de l'escola es fotien amb ell, deixant de banda si amb motiu o sense, i la Lily era l'única que el defensava) però no crec que la lily sentís res per ell, en el fons estava d'acord amb el James i companyia, però no creia que s'haguéssin de passar tan amb ell.

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Entrada Autor: Roger J. Potter »

Be, en el 6é ens deixen entreveure que hi ha alguna cosa per aki el mig que.. suposo en l'ultim ens diran que passa, pero s'han de resoldre moltes coses en lultim llibre haura de ser una enciclopedia...
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Bloquejat