Relació entre el Snape i la Lilly

Envia els teories sobre els llibres i comenta'ls!
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Noxy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 253
Membre des de: dt. març 16, 2004 7:00 am
Ubicació: ...

Entrada Autor: Noxy »

No es ddeurien agradar, ni res, xo alguna relacio si que deurien tenir, mes que res quie l'Snape mai fa mala referencia a la seva mare.... i nose....

Avatar de l’usuari
Roser
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 849
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:35 am
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Roser »

Ja.... pro suposo que no se... que no te cap motiu x criticarla. O bé ells va ferli un favorm ol gran, alguna cosa aixi.. no?

Avatar de l’usuari
JoTGi
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 235
Membre des de: ds. ago. 20, 2005 5:44 pm

Entrada Autor: JoTGi »

Noxy ha escrit:No es ddeurien agradar, ni res, xo alguna relacio si que deurien tenir, mes que res quie l'Snape mai fa mala referencia a la seva mare.... i nose....
Jo més aviat crec que no hi havia cap tipus de relació, i si no la menciona és més aviat perquè amb qui es s'odiaven era amb el pare de'n harry...

Avatar de l’usuari
Airun
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 2
Membre des de: dv. set. 16, 2005 8:03 pm

Entrada Autor: Airun »

Hola!

Sóc nova aquí i com que l'Snape és la meva OBSESSIÓ i he vist aquest tema he decidit escriure alguna cosa al respecte XD

Ara m'estic rellegint el 5è llibre i és ben cert que quan la Lily li demana al James que deixi estar a l'Snape, ell li diu a ella que no vol que cap sang de fang el molesti, o sigui que es podria deduir que ell no sent res per ella, però l'Snape sap amagar molt bé els seus sentiments, no? ^^

Quan he llegit això de que al 6è sí que podria ser que a l'Snape li agradés la Lily i que a més hi ha un tema spoiler... O_o wooo... ja tinc ganes de llegir-lo! Vull saber moltes més coses de l'Snape! ^___^
Tu, que has caigut adormit dins el meu cor, no et desperetaràs mai més...

Avatar de l’usuari
gina
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dv. gen. 21, 2005 5:38 pm

Entrada Autor: gina »

no krek k l'Snape i la Lily tinguin cap relació familiar ja que la família de la Lily es muggle i l'Snape, bueno no o sabem, pro es poc provavle.
estik dacord am algu k diu k x mol de k a l'Snape li digui a la lily k no necesita l'ajuda d'una sang de fang l'Snape te molt secret amagat, bastant ja k es una persona mol misteriosa, podria ser.
-recorda que he dit que practicaríem els sortilegis no verbals, Potter?
-Sí-va dir el Harry amb fredor.
-Sí senyor
-No cal que em digui <<senyor>>, professor

Avatar de l’usuari
lunalovegood
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 248
Membre des de: dl. nov. 21, 2005 9:03 pm
Ubicació: a la sala comuna (em toca d ravenclaw, no?) fent el mandra i am el cap a la lluna...

Entrada Autor: lunalovegood »

io krek k es vann liar...
no, pobre lily!!! :cry:
nu se, pot se cualsevol cosa... espero k o sapiguem aviat!!!
-Però aquest jugador corpulent de Hufflepuff li pren la bomba, no recordo com se diu, em sembla que Bibble... No, Buggins
-Es diu Cadwaller! -exclamà la professora McGonagall al costat de la Luna

Avatar de l’usuari
lunalovegood
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 248
Membre des de: dl. nov. 21, 2005 9:03 pm
Ubicació: a la sala comuna (em toca d ravenclaw, no?) fent el mandra i am el cap a la lluna...

Entrada Autor: lunalovegood »

ups, no recordava aver escrit el missatge anterior... jo no vull k estiguessin liats!
gina, per mol k l'snape tingui familia maga i la lily familia muggle, pot ser k siguin familiars! els pares/avis de la lily poden ser llufes! o els pares/avis de l'snape poden ser sang de fangs!
-Però aquest jugador corpulent de Hufflepuff li pren la bomba, no recordo com se diu, em sembla que Bibble... No, Buggins
-Es diu Cadwaller! -exclamà la professora McGonagall al costat de la Luna

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Per que ha d'haver-hi algo entre ells? Pot ser que de petit a l'Sanpe li agrades la Lily i que mai li digues res. Si fos aixi no l'insultaria ni li voldria cap mal perque li recordaria els sentiments que li va provocar en la seva adolescencia i diguem que del seu primer amor.

Avatar de l’usuari
vespral
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 89
Membre des de: dl. oct. 31, 2005 12:18 pm
Ubicació: Aqui

Entrada Autor: vespral »

Segur que l'estimava i això li feia rabia perquè era d'origen muggle i ell era un Slytherin.

Avatar de l’usuari
Ary
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 434
Membre des de: dc. des. 08, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Ary »

jo no hi veuria molt de futur en akesta parella eh....... no crec k hi hagues re...

Avatar de l’usuari
li-kiow
M.A.G
M.A.G
Entrades: 345
Membre des de: dc. set. 14, 2005 8:20 pm
Nom: Lidia
Ubicació: Davant l'ordinador (TGN)

Entrada Autor: li-kiow »

TOTS ela Merodejadors estaven colats per la Lily, tothom li diu al Harry: oh kins ulls mes bonics que tens, son com els de la tewa mare....

l'Snape stava segur que estava colat per la Lily, i jo diria que tenia embeja al JAmes i doncs es per això k li te tanta tírria noP?

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Clar, és una mica evident...
Crec q en James, el Remus i el Severus estaven tots tres penjats d'ella... :roll:

Avatar de l’usuari
kiddy
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 171
Membre des de: dg. juny 27, 2004 7:00 am
Ubicació: Més enllà de les estrelles :)

Entrada Autor: kiddy »

li-kiow ha escrit:TOTS ela Merodejadors estaven colats per la Lily, tothom li diu al Harry: oh kins ulls mes bonics que tens, son com els de la tewa mare....
Vols dir k el Sírius tb?? i el Ben Babbaw??mmm...

El k si k sembla es k el Llopin, el James i l'Snape estaven coladets coladets...

Avatar de l’usuari
ronsantanna
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dv. nov. 25, 2005 9:19 pm
Ubicació: Hospital Universitari Princetown-Plainsboro
Contacta:

Entrada Autor: ronsantanna »

kiddy ha escrit:
li-kiow ha escrit:TOTS ela Merodejadors estaven colats per la Lily, tothom li diu al Harry: oh kins ulls mes bonics que tens, son com els de la tewa mare....
Vols dir k el Sírius tb?? i el Ben Babbaw??mmm...

El k si k sembla es k el Llopin, el James i l'Snape estaven coladets coladets...
Jo crec que el Lopin va deixar d'estimar la Lily i llavors la Lily va triar el James, per això l'Snape odia a en James. O potser per altres raons.....només cal tenir imaginació!!!
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
sang-de-fang
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 2
Membre des de: ds. juny 10, 2006 11:08 pm
Ubicació: avui madrid, demà hogwarts

l'snape i la lily:pare de en harry?

Entrada Autor: sang-de-fang »

Doncs fa molts temps q jo crec q i'snape va a ser el pare de en harry. Aixo explica per que l'snape es tan en contra de ell per que li sap molt de greu que la lily li va deixar per el james.. I si us demaneis com, a la festa de nadal.. :alcoholic

Bloquejat