Una vida pasada, per Roger J. Potter

Fòrum per comentar fan fictions i crear-ne de comunitàries.
Per enviar-ne una usa la secció especial a http://www.harrypottercat.cat/fanfictions/.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Krys
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 52
Membre des de: dj. març 02, 2006 11:11 pm
Ubicació: Inca-Mallorca

Entrada Autor: Krys »

Hola!! Què? No he comentat a aquest tema? No pot ser!!!
Bé, només dir que la teva ff m´agrada molt!!! (ja sé que és el que dic a cada capitol, però bé, que hi farem, no sé que he de dir més... :P )
I bé, esper que duri molt, però que no tengui a veure en que tardis molt a penjar els capitols... :(
L´11 el pots penjar el diumenge a les 12 de la nit, que ja estarem a la semana que ve :mrgreen:
I bé, que li recoman a tothom qui no se la llegeixi que està molt bé!!
Nanit!!!

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

Hola!
Avui mateix m'he llegit tota la FF i de fons tenia la película de Harry Potter i la pedra filosofal (l'havia posat per mirar-la... i al final he suat d'ella pobreta... encara la tinc posada xD)
La FF esta molt bé m'ha agradat molt, però aquest Roger té molt de misteri al seu voltant... i crec q troban el llibre que vol llegir trobarà alguna cosa... (és una intuició... potser estic equivocada...)

Costa :P
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Entrada Autor: Roger J. Potter »

Ostres Costa, moltes gràcies! Suposo que m'haurè de prendre com un compliment el fet de que la meva fanfic et fagi ignorar la peli original (el ff va infiltrat per allà). Per cert, a quina velocitat llegeixes per acabar absn que la pelí?

Las pillat en el moment més rollo, ja que aquest capítols són de transcissió i a més aviat, m'he adonat, que s'acabarà el fanfic. El fet de voler relacionar-lo amb el primer llibre, que ja és curtet, a fet que el ff pateixi el mateix defecte.

Bé, moltes gràcies. Em fa molt il·lusió veure que vaig recaptant nous lectors-seguidors (algusn de cop, quin valor). Això em va replantejar-me el continuar el ff però en una segona part... qui sap. De moment també se m'ha plantejat un altre projecte que encara és massa d'hora per dir...
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Entrada Autor: Roger J. Potter »

Apa doncs ja he penjat el nou capítol que m'ha quedat més curt del normal però és el que hi ha. Aviat però us penjaré el proper capítol que ja el tinc escrit.

Com ja he dit al ff, no és el final encara, però si que queda poc. Serà un final provisional ja que m'agradaria continuar la història i endurir-la més, que sigui més bèstia vaja. De moment però hi haurà una pausa com a final de temporada... Això quen hagi penjat els dos propers capítols eh.

Apa, doncs espero qe us hagi quedat clar, si no podeu preguntar si teniu cap minim interes...
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
Granger_sellés
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 16, 2006 1:42 pm
Ubicació: a la coberta del Titanic
Contacta:

Entrada Autor: Granger_sellés »

jjeje eps!!!
que ja me llegit el nou capitol!!!!!!!!!!!!! esta molt be!!!! pero eiss!
ASKEROSA INTRIGA!!!!!

torna a penjar el nou capi ben aviat siusplau!!!! ens menjarem el coco tots plegats!!!!!!!!!!

tots sou bons escriptors! en canvi jo...axo descriure em fa una mandra.................................................... :roll:
bé, doncs continua aviat que esta mol b :wink:
jaja ma sorpres molt axo de la McGonagall...BEN FET! :mrgreen:


PD: Costa, el teu ff de Després de Hogwarts també esta molt be :wink: Cuchillo rajador!!
Hi ha emocions que no es poden explicar...
>>]*Fins que les vius,,

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

M'ha agradat molt aquest capítol Roger!! I la McGo... el Dumby s'emportarà una decepció! xDDD Que més passarà? Espero que possi el pròxim capítol aviat eh!!! (bueno no tan aviat que no sé si tindré temps a llegir... xDDD Espero que sí! xD)
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Entrada Autor: Roger J. Potter »

Uolas...

Bé, ja he penjat el nou capítol... o millor dit, l'he desocultat com vaig dir que faria, per que m'han encertat la endevinalla.

Es veu, però, que avui era dia de penjar i tothom a penjat coses de manera que el meu capítol ha quedat desfasat i no surt a la plana d'inici. :o

ara us poso el missatge i aixi es veura jajajaj i aixi també podeu aprofitar i deixar-me aqui un comentari mes extens sobre que us ha semblat el ff, que encara no s'ha acabat eh pero podeu donar o treure ganes de seguir :twisted:
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Tres mesos després que pengessis el penúltim capítol (i no sé quan després que et digués que me l'acabaria de llegir en qüestió d'uns tres dies) tinc una gran crítica per fer-te: QUAN PENJARÀS L'ÚLTIM CAPÍTOL?!

PD: M'estic reincorporant a la secció de fan fics.

Bloquejat