L'àngel de la Mort

Fòrum per comentar fan fictions i crear-ne de comunitàries.
Per enviar-ne una usa la secció especial a http://www.harrypottercat.cat/fanfictions/.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Laia_Weasley
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 51
Membre des de: dj. ago. 24, 2006 6:41 pm
Ubicació: Bcn
Contacta:

L'àngel de la Mort

Entrada Autor: Laia_Weasley »

Wola a tots i a totes!!! Fa poc que em va venir la idea al cap d'escriure una FF perquè m'encanta escriure i llegir però no tenia gaire clar què escriure. Però un dia em va venir la inspiració i gràcies també a Larongyea, vaig començar a escriure. De moment només porto 4 capitols i la mava FF és de les últimes del rànquing però això m'és ben igual. Espero que tots els que se l'ha llegit els hi hagi agradat! Perdoneu-me si encara no hi ha gaire acció però crec que el que ve a continuació del que he escrit començarà a agradar-vos més! Sius plau, comenteu! Així podré millorar la meva FF! Gràcies a tots!! :P
Apa, dew siau!
Laiaaaaa

Avatar de l’usuari
Larongyea
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dg. juny 25, 2006 7:01 pm
Ubicació: A casa meva que s'hi esta molt bé, xDD

Entrada Autor: Larongyea »

Eiii, està molt interesant la teva FF. Aquests misteris del vel i el vestit!! Quin dot tindrà, encara no ho pillo :wink:!! :lol: :P Bueno, espero que segueixis aviat. Ah per cert, has anat a un ritme molt ràpid. Ei, el llibre que li va regalar en Harry el primer dia al tren encara no l'ha pogut obrir oi? Quina intriga!! M'agrada molt aquesta FF ja que la Ginny m'agrada molt i vec que serà interesant.

Doncs això, segueix aviat. Saps que jo soc una seguidora i... que tens una ajudanta quan la necessitis!!
Auemiremasekadiue it's my finger to my finger...ti amo tom!!

Avatar de l’usuari
Laia_Weasley
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 51
Membre des de: dj. ago. 24, 2006 6:41 pm
Ubicació: Bcn
Contacta:

Entrada Autor: Laia_Weasley »

Ei! Hola de 9! Ja he enviat el 5è capitol! Esperu k us agradi! Si el llegiu plis poseume un comentari :pray: , us estare eternament agraida! I si lleguiu això també! :lol: Doneu-me consells per millorar i farè tot el possible, gràcies!!
:mrgreen:
dew!!!

Avatar de l’usuari
Laia_Weasley
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 51
Membre des de: dj. ago. 24, 2006 6:41 pm
Ubicació: Bcn
Contacta:

Entrada Autor: Laia_Weasley »

Eiii, està molt interesant la teva FF. Aquests misteris del vel i el vestit!! Quin dot tindrà, encara no ho pillo !! Bueno, espero que segueixis aviat. Ah per cert, has anat a un ritme molt ràpid. Ei, el llibre que li va regalar en Harry el primer dia al tren encara no l'ha pogut obrir oi? Quina intriga!! M'agrada molt aquesta FF ja que la Ginny m'agrada molt i vec que serà interesant.

Doncs això, segueix aviat. Saps que jo soc una seguidora i... que tens una ajudanta quan la necessitis!!
Gràcies Andrea! No se què faria sense tu! Gràcies! Bé, avui es... divendres 1 de septembre i per fi e enviat el capitols num 6! Puff ma custat! :roll: Por wenu... ara ya ta XD! jaja! Wenu plis, llegiulu! jaja, i de pas em puseu un cumentari ok?? gracies a tots!! :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Mizuno_Miaka
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 60
Membre des de: dc. abr. 12, 2006 7:58 pm

Entrada Autor: Mizuno_Miaka »

Hola Laia!! Jo encara no m'he llegit el teu f.f però ho faré, t'ho prometo! Bé, Si t'he de ser sincera m'he llegit la meitat del primer capitol i m'ha agradat bastant. A veure si demà trec temps de la màniga :lol: i me'ls llegeixo tots.

De totes maneres et felicito per la feina i t'insto a que continuis (semblen les notes del cole aixó... :lol: )

petons!

Avatar de l’usuari
Laia_Weasley
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 51
Membre des de: dj. ago. 24, 2006 6:41 pm
Ubicació: Bcn
Contacta:

Entrada Autor: Laia_Weasley »

Mizuno_Miaka ha escrit:Hola Laia!! Jo encara no m'he llegit el teu f.f però ho faré, t'ho prometo! Bé, Si t'he de ser sincera m'he llegit la meitat del primer capitol i m'ha agradat bastant. A veure si demà trec temps de la màniga i me'ls llegeixo tots.

De totes maneres et felicito per la feina i t'insto a que continuis (semblen les notes del cole aixó... )

petons!
Moltísimes gràcies! No saps que contenta que em fas! Es que estic molt ilusionada amb la meva FF, ja que és la meva afició escriure. Dons imagina't la ilusió que em va que em diguin aixó!! Gracies!
Un peto a tots! :)

Laia!

Avatar de l’usuari
Apropinquet
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 220
Membre des de: dg. juny 25, 2006 12:45 pm
Rang: INCOtxina :D
Ubicació: Neverland

Entrada Autor: Apropinquet »

ei Laieta!!
si que se't veu contenta, si!!!!jejeje :lol:
com deus haver vist gairebe t'he comentat tots els capitols :wink: i així ho seguiré fent, si és el que vols.
la teva fic m'agrada molt, de veritat, i de moment tens uns quants misteris a l'aire que fan que sigui molt emocionant.
i a mes escrius molt sovint i no ens fas esperar gaire :mrgreen:
apa anims i endavant!!! que aquí estare jo per ajudar-te si se t'acaven les idees o per recomanar-te.
apa siau :mrgreen:
Uniu-vos a la ACLEE!! hem de fer front a aquesta plaga!
Imatge

Avatar de l’usuari
Larongyea
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dg. juny 25, 2006 7:01 pm
Ubicació: A casa meva que s'hi esta molt bé, xDD

Entrada Autor: Larongyea »

Laia! A mi també m'agrada molt la teva fan fiction. Te'n recordes quan la planejavem? XDD. Vas a un ritme molt bo, però ara hauràs de descansar que amb els estudis i tot... :? . Bueno, això de que el Malfoy li doni classes...Espero que no es passi el Malfoy ni sigui massa borde. L'Hermione està bastant obsesionada en ser la millor no?? XDD. Apa adéu!! I segueix quan puguis.
Auemiremasekadiue it's my finger to my finger...ti amo tom!!

Avatar de l’usuari
Laia_Weasley
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 51
Membre des de: dj. ago. 24, 2006 6:41 pm
Ubicació: Bcn
Contacta:

Entrada Autor: Laia_Weasley »

Dons si Apropinquet, si. Estic mooolt contenta! :) Si no fos per tots vosaltres no hauria tingut valor per escriure! Wuooo Andrea! Si que m'en recordo, jeje, encara podem seguir planejant eee :P I es que l'Andrea em va donar molt bones idees i truc, sense ella... puff!
Potser teniu raó, escric massa...potser com que no tinc gaire memòria tinc que por que al dia següent no me'n recordi del que tenia pensat escriure XD, jaja. Es broma :mrgreen: Bé, quan comenci el curs, suposo que sereu concients de que no tindreu capitols tant sovint... però no pararè ni que em donin 1 milió d'euros! XD jaja, la veritat, jo no em poso a escriure durant hores... vaig fent poc a poc i xinu xanu :wink: jeje. wenu, el 7è capitol va avançant! jaja. I no em cansaré mai de dir-vos a tots:
GRÀCIES :animadora
M'ha costat fer això, jeje!

Avatar de l’usuari
Laia_Weasley
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 51
Membre des de: dj. ago. 24, 2006 6:41 pm
Ubicació: Bcn
Contacta:

Entrada Autor: Laia_Weasley »

Wola de 9!
Avui és diumenge dia 3 (no? :roll:) Dons bé, avui me'n vaig durant una setmana així que no hi haurà més capitols fins que torni, però no hos preocupeu que la llibreta se'n va amb mi i seguirè escrivint la FF a la llibreta i la primera cosa que faigi quan torni serà passar-ho al word i publicar-ho per vosltres! Però jo no me'n vaig d'aquí sense deixar-vos ocupats, aixñi que hos prometo (a no ser que em mori) que avui tindreu nou capitol per conpensar la setmana XD :P

Bé dons, ja em direu que tal el capitol!
DEW!
Laia

Avatar de l’usuari
Mizuno_Miaka
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 60
Membre des de: dc. abr. 12, 2006 7:58 pm

Entrada Autor: Mizuno_Miaka »

Doncs mira, ja que marxes jo aprofitaré per ficar-me al dia del teu f.f :lol: :lol: :lol:

Laia_Weasley escrigué:
Bé, quan comenci el curs, suposo que sereu concients de que no tindreu capitols tant sovint... però no pararè ni que em donin 1 milió d'euros!
Per descomptat que no pots parar!!!! com ho facis et mataré!!!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: jijiji
Es broma wapixima!
pasat'ho bé akesta semaneta ^^!!!

Avatar de l’usuari
Laia_Weasley
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 51
Membre des de: dj. ago. 24, 2006 6:41 pm
Ubicació: Bcn
Contacta:

Entrada Autor: Laia_Weasley »

Wola a tots! Envio aixó desde l'hotel on estic passant aquesta setmana! Mireu si sóc totxo :wall: i adicta a HPFC que he pogut convèncer a la meva àvia (i convencer-la és un repte) perquè em deixès conectar-me! I és que no puc parar de estar en contacte amb vosaltres! No sé, sempre em va l'afecte que ni tan sols per un dia sembli que m'he mort o algu així perquè no envii cap comentari XDBé, potser un altre dia torno a convèncer a la meva àvia perquè em torni a deixar conectar-me :pc: jeje!Però ara parlaré de la meva FF: el 8è capitol esta ja casi acabat, escrit a la llibreta que sempre porto a sobre, el publicaré quan abans pugui, intentaré no fer-vos esperar gaire :P i és que sou com uns solets us ho mereixeu! :sol Algú vol comentar-me alguna cosa de la FF?¿? Algu que volgueu que surti, recomanacions, trucs, consells, errors... si voleu, no dupteu en dir-mo!!!
Weno, crec que és hora que pari ja d'escriure que quan començo a escriure sobre un tema, no me'n adono i estic parlant d'un tema completament diferent!! Juasjuasjuas! Bé, ja em direu algu!
PETONETS!!!

Avatar de l’usuari
Larongyea
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dg. juny 25, 2006 7:01 pm
Ubicació: A casa meva que s'hi esta molt bé, xDD

Entrada Autor: Larongyea »

Eiii!! M'agrada molt com t'està quedant, està agafant un camí molt bo. Espero amb ganes les classes amb en Malfoy!! Què passarà? Serà amable o borde com sempre. I que fort això de la Ginny no?? Que pot anar a "l'altre mon". Que bonic això de que està destinada amb el Harry. Però la Ginny, ha pogut obrir "la enciclopedia" o no? Si la que estava amb candau, xDDD!! Bueno segueix aviat, però no t'agoviis, ah i que tampoc et renyin els pares, ni l'avia ni ningú per nosaltres. Adééu
Auemiremasekadiue it's my finger to my finger...ti amo tom!!

Avatar de l’usuari
Laura*Malfoy
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 60
Membre des de: dt. set. 05, 2006 2:01 pm
Nom: Laura
Ubicació: En el món de la fantasia...

Entrada Autor: Laura*Malfoy »

Eiiiii!!! laia k tal? com pots comprovar me canviat el nom tagrada?
Escolta la teva ff magrada cada cop + :roll: , segueix molt aviat siusplau!!!! :wink:

Avatar de l’usuari
Laia_Weasley
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 51
Membre des de: dj. ago. 24, 2006 6:41 pm
Ubicació: Bcn
Contacta:

Entrada Autor: Laia_Weasley »

PER FI!!! Ja he publicat el 8è capitols, no sabeu com m'ha costat! Perque el tenia escrit a la llibreta i com que el vaig escriure ràpid perque no sem escapessin les idees, no entenia ni la meva propia lletra! :lol: Però bé, ja està!! Ole, ole! XD
Wenu, el 9è capitol... ja vindrà! Apa, si voleu algu, digueu-m'ho!
DEW I GRACIES que hos estimu molt a tots! :P
Laiaaaa

Bloquejat