Les noies de Hogwarts

Fòrum per comentar fan fictions i crear-ne de comunitàries.
Per enviar-ne una usa la secció especial a http://www.harrypottercat.cat/fanfictions/.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Respon
Avatar de l’usuari
Hermione Mitchie
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 91
Membre des de: dv. feb. 11, 2011 5:54 pm
Ubicació: A la Lluna

Les noies de Hogwarts

Entrada Autor: Hermione Mitchie »

Hola! Estic preparant una fanfic i m'agradaria que em diguessiu que vos sembla. Aqui teniu l'argument:

Ja han passat dotze anys des de que el senyor de les forces del mal va ser derrotat. Comencen dues nenes molt diferents a Hogwarts, n'Ashley Evans i n'Emma Malfoy. Juntes i amb l'ajuda de nous amics descobriran coses que mai s'haguessin imaginat.

Despres de meditar molt, vaig decidir posar de títol "Les noies de Hogwarts" i a la protagonista al final posar-li de nom Ashley.
El primer capítol intentaré fer-lo aquesta semana.
Adéu! :-)

Avatar de l’usuari
harry_james_potter
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dj. set. 11, 2008 8:50 pm
Nom: Albert
Rang: Graller
Ubicació: Esparreguera

Re: Les noies de Hogwarts

Entrada Autor: harry_james_potter »

A mi em sembla molt bé.
-George, com estàs?
-Com una fura [...] Fura-dat, captes Fred?

JoanaPotter
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 243
Membre des de: dc. juny 30, 2010 10:48 am
Nom: Lógic, no?
Rang: La filla d'en James
Ubicació: A davant de HPCat descobrint més coses cada dia

Re: Les noies de Hogwarts

Entrada Autor: JoanaPotter »

A mi també em sembla molt be, lo únic que taviso que costa molt portar dues fanfics a lora

Avatar de l’usuari
Hermione Mitchie
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 91
Membre des de: dv. feb. 11, 2011 5:54 pm
Ubicació: A la Lluna

Capitol 3- Diaris i pelrrojes

Entrada Autor: Hermione Mitchie »

No puc penjar el capitol tres a lo de les fics, aixi que el penjare aqui (per cert, ara l'histories es diu Rondadors i llibres de la Immortalitad). I aixo es la versio curta, quan el pegi a la fic segurament haura de ser mes llarg i no tendra faltes, que aqui casi segur que en te:
Hola! Que, us creieu que me n'havia oblidat de la fic? Pues estau molt esquivocats (bueno, un poquet si, es aixo, dema començ el nou capitol,. Merda! L examen de solcials! Dema sens falta. Ai no! La lectura de catala! Pues bueno, en tot aquest temps he fet reflexions de l'historia, i aquí teniu tots el canvis que he fet:

1.L' Ashley es un angel literalment i la varen voler posar a Hufflepuff, o sigui, tots el comentaris en contra del Teddy i el Nick els fa l'Emma. Tambe es filla unica i es maltractada pel seu pare, i atur que si no em pas de culebron amb la seva vida. Du ulleres, per cert, es la sabelotodo, i tothom li diu Ash, no li agrada gaire, pero com que es un angelet incapaz de dir que no, no es queixa. I es vegetariana. I darrera cosa, l' Ash en realitat es diu Marie, Ashley es com el seu segon nom.

2.L' Emma es la cinquena i mes petita dels seus germans, per alguna rao la mare l'odia i la Astoria, la seva padriana jove, es fa carec d'ella, i els seus germans van a Dumstrang. Es una nena mimada i un poquet rebel que no es pot callar les coses. I per cert, l'Emma te dos noms, Emma-Abigail, i a ella no li molesta que li diguin pels dos noms o Abigail, al contrari de l' Ash.

3.El Nick es un arrogant, insensible, cregut, egoista... etc, vamos, una monadeta, pero per alguna extraña rao no es comporta aixi amb l' Ash.

4.El Zac Adams ja ha començat a tocar els nassos al grupet, i per cert, es el nebot de la subderectora i cap de Ravenclaw. A qui millor li cau es a l' Ash (a qui millor li cau, no vol dir que el soporti) i a qui pitjor a l'Emma.
5.Apareix un personatge principal nou, es tantatchan... LA VICTOIRE DESPERTES FLEUR WEASLEY DELACOURE (Per l'amor de deu, quin nom mes llarg!) De moment nomes sabem que va a Ravenclaw i esta bonisima.
6.Hi ha nous personatges que han sortit a la selección: Morgana Black- Hufflepuff, Jean-Pierre Dupont- Hufflepuff, Anne Johnson- Ravenclaw, Julie Smith- Ravencclaw i William Regison- Slytherin.

7.La historia es centrara mes en l'Ashley. I per cert, al final de cada cap teniu unes preguntes en pla “Quin es el teu personatge preferit?” i al principi i al final, els quatre, tot i que despres sis, nois ens iluminaran amb els seus comentaris. ( que fan perque expliquen la seva historia en el seu diari).

8.Olvideuvus dels final del cap, es suposa que estan a la sala comuna, i no han començat les clases.

9.Encara tinc remordiments i no se si faix ben fet, pero l'Snape esta viu i fa clases a Hogwarts, i es el maldecap oficial dels nostres guapos protagonistes (si llevam a la McGonagall, es clar).

10.Els nois han conegut a la Nicole, la germana bessona del Nick, que es Gryffindor, i es du a matar amb el seu germa tot i que en el fons s'estimen. Per cert, mai han viscut junts, ja que els pares es van divorciar a les poques semanas de que nasquesin, i es duen tan mal que, la mare es va quedar amb el Nick i el pare amb la Nicole, i el Nick nomes ha vist al pare dues vegades, i la Nicole tambe nomes dues vegades a la mare.

Pues anda, despres d'aquets “petitets” canvis produits per no pensar-se l'historia abans de publicarla a llegir!

* * *
* * *
ASHLEY: Soc l' Ashley Evans i...

EMMA: No fa falta que et presentis amb el nom complet! I et record que et dius Marie!

ASHLEY: ¬¬ Bueno, a lo que iba, soc l' Ashley...

EMMA: Ash

ASHLEY: I estic aquí per contar la nostra historia en aquest dira, la dels Nous Ronadors, o com mes aviat ens coneixerien, els Tuti Fruti.

NICK: Yeah!

TEDDY: Hi ha humans que encara no han evolucionat a humans, si no que continuen sent monees.

NICK: A que ve aixo?

TEDDY: A la teva inteligencia i pelo pantene, que pareixes una tia.

NICK: Veste'n a la...

ASHLEY: Per favor, no utilizem insults.

TEDDY: Si mama

EMMA: Per que no contam la historia? Que la gent es due demanar que feim aquí fent el
beneit.
NICK: Alguns mes que altres.

ASHLEY: La indirecta de l'Emma no l'he agafada, no? Que començam a contar la historia!

TEDDY: Vale, era una noche fria, las puertas del cementerio se cerraban...

EMMA: Primer, no esteim a una peli de terror...

NICK: Si aixo ja ho sabem, perque si no surtirien ties bones amb poca roba, aixo nomes vas per l'Emma, eh?
AHSLEY: Millor començ a contar-ho jo que si no no començarem mai. A veure, on ho haviem deixat? Ah si! El Teddy, el Nick...

NICK: Presente!

ASHLEY: l' Emma i jo estaven apartars de tot a la sala comuna...


-Supos que ara sou les nostres amigues, no?- va preguntar el Teddy.

-A tu que et pareix?- va dir l' Emma.

-O sigui, que us agrada fer bormes, no?

-Es clar! Amb les pomes de les meves germanes et fas un tip de riure!- va exclamar l' Emma- Quan a la clequa de la Rachel li vaig posar una aranya al cap! I lo de la Caroline, quan “sense voler” vaig tirar el suc de carabaza a la seva faldeta nova!

-Genial! Una cosa, les teves germanes estan bones?- va preguntar el Nick.

-Home, si et dona igual que al dia es gastin una sucursal de maquillatge...

-Començ a pensar que la teva familia no et cau molt be, saps?- va dir l' Ash.

-Molt be, Ashley, es voste molt observedora- va dir l' Emma.

-Pues be, que tal si obrim un diari contant les noster aventures per les segunets generacions?- va preguntar Teddy.
-Si, perque? Per si algun metamorfomagic et vol copiar el look!- va dir el Nick.

-En tot cas et copiaran a tu, pelo pantene!

-Deixa't de ficar amb els meus cabells! I que si els duc llargs?

-Es que el teu no es dur-los llargs. Et veu la Rapunzel- en veure les cares de: “I tu de que punyetes parles?” del Nick i l' Emma afegi- una tia que du els cabellos llargs, i pensa: “Aquest esta loco!”.

-Una pregunta, tu que t' estas fumant?- va dir el Nick.

-Jajaja, que gracios! Per que no anam a mirar que ens toca a primera hora?_ va demanar el Teddy.

-Joder! Em cago en tot!- va dir el Nick quan varen veure els horaris de segon penjats- Pocions!

-Venga ya! M' estim mes al Bins que no al Nasdemocs! (NM: Els nous rondadors han agafat aquest nom per al seu profe “preferit”)- Y vosaltes, que teniu?

-Defensa contra les forces el mal, que tal esta?

-Un conyaso total, bueno totes ho son. Pero el tio Harry em va dir que hi hauria una sorpresa aquest any, que creis que sera?

-Mentres no sigui una altre clase practica de aprendes a defensar-nos dels vamips, ami em va be. Encara em trob all pels cabells!- va exclamar el Nick mentre els nois s' entornaven a les butaques.

-I que pasa amb el diari?- va preguntar l' Ash.

-Facil, un dia ens escapam a Hogsmeade pel tunel de la bruixa i en compram un- va dir el Nick.
-Pero, a Hogsmeade nomes i poden anar els de tercer endavant.

-I? Aixo es el que diuen les normes, i perque estan les normes? Per romprerles!

-Joder! Son les once nois! Que dema comencem a les vuit!- va exclamar l' Ash.

-Un moment!- va dir el Teddy, puja a l'habitacion i els duge a les noies un tros de pergami- Si vos perdeu, apunteu amb la vareta el pergami i digueu: “Prometo solemnament que vull fer una malifeta”.

-Aixo deu ser una borma, no?- va dir, incredula, l' Emma.

-Vosaltres feu-me cas- va dir-lis en Teddy- Good night, girls!

-Repetesc la pregunta: tu que fumes?- pregunta el Nick.

Les noies varen anar a la seva habitacion, on totes les noies ja dormien. L' Emma i l' Ashley es varen posar als dos llits que quedaven, que casualitats de la vida estaben un al costat de l' altre. L' Emma tenia a l' altre costat un cap pelroig i l' Ash un ros.


-Desperteu! Desperteu!- va dir una veu femenina.

-Tia Tori, pero si nomes es molt prest!- va cridar l' Emma sense obrir els ulls i es va tornar a dormir.

-Hola mama, avui t'has despertat de bon...- l' Ash va callar en veure que la que la cirdaba no era la seva mare.
Era una noia de la seva mateixa edad. Anava vestida amb l' uniforme de Ravenclaw. Era molt molt maca, amb els seus ulls blaus cels i els cabells pelrojos fins la cintura. Tenia el rostre amb unes poques pigues i era bastant baixeta, pero pareixia un angel de lo preciosa que era!

.-Qui punyetes ets?!- va cridad l' Emma, que perfi s' havia decidit en obrir els ulls.
-Soc la Victoire Weasley, la vostra nova companya d' habitacio. Us he despertat no perque em tireu el coixi- va dir esquivant el coixi de l' Emma- si no perque quedan vint minuts per les vuit. Bueno, jo ja vaig tirant, au revoir, noies!
-Pero aquesta d' on coi ha surtit?- va dir l' Emma mentre l' Ash es vestia rapidisim i l' Emma va decidir imitar-la.

-Proben el que ens va dir el Teddy? Anam justes de temps, i si volem berenar...

-Si, venga- l' Emma agafa la vareta i digue- Prometo solemnament que vull fer una malifeta- i davant els seus ulls apareisque un mapa de Hogwarts a tot detall amb el que feia cada persona- Joder, Ash! Aixo es genial!

-Pero nomes hu utilizarem per si feim tard, es massa perillos- va dir l' Ash mentre conduia a la sava amiga per arribar al gran salo.

-Ja pareixes el conyaso de l' Adams.

En menys de cinc minuts foren al gran salo.L' Ashley i l' Emma, per por de no arribar tard, menjaren a correcuita i se'n anaren pitant a classe.

-Com em facis corre una cursa mes amb aquesta falta plisada, t' arrepentiras, Ashley!- va exclamar l' Emma mentre entraven i es trobaven que el seu profe de Defensa contra les forces del mal era... el Harry Potter!

-Veig que sou les primeres en arribar- va dir el Harry-. No vos heu perdut?

Abans que l' Ash i l' Emma poguesin contestar, es senti:

-Gracies a nosaltres no s' han perdut- va dir el Teddy mentre apareixia amb el Nick.

-Pero perque ens seguiu! Sou acosadors o que?- va dir l' Emma.

-Si no podrieu viure sense nosaltres!- va exclamar el Nick.

-Es raro veureus a vosaltres dos aquesta hora- va dir el Harry-. Veig que estas aprenent Teddy, ja no fas tard.

-Que va! La culpa es d' un de primer que ha posat l' alarma massa forta! A les sis menos quart es desperta el tio! Com l'a agafi li pegare tal hostia...

-Que dius? Cal despertarse prest per tenir-ho tot apunt- va preguntar el Zac Adams mentre apareixia a la clase.

-Que dius! S'han de despertar a les vuit menos quart, te to' la vida!- va exclamar el Nick.

-I no berenau?- va preguntar l' Ash.

-Claro! Si es a classe s'ha d' arribar a i mitja per donar bona impressio! O les clases haurien de començar amb mitja hora de cortesia! I acabar tambe amb la mitja hora de cortesia!- va exclamar el Nick.

-TED REMUS LUPIN TONKS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!- la Victorie va apreixen amb la cara tota vermella i va anar amb el dit alçat perillosament cap al Teddy- Com se t' ocurreix! M' has emplenat la mochila de cucs! I vius! Ja hem pareixia massa raro que volgeusis saber com estava!- va pegar al Teddy i es va dirigir al Harry- Ho sent, tio Harry, pero el Teddy m' han emplenat la mochilla de cucs.

-No passa res, Victoire, lfins i tot jo crec que una hostia mes no li aniria malament.

-Si voleu li don jo, eh?- va dir el Nick i el Harry va començar a riure.

-Perque rius, tio Harry?- va demanar la Victoire.

-Perque em recordau a uns vells amics, es deien Rondadors, bueno, sou un poc tuti fruti, pero Rondadors.


ASHLEY: I aixi va neixer el nostre grup.

EMMA: En el que aviat arribaria la Vicky.

TEDDY: I el Zac.

NICK: Que pasara amb els tuti frutis? La Victoire li pegara una altre hostia a en Teddy? Descubriu-ho en el proxim capitol!

* * *
* * *
Esper que us hagui agradat! Aqui teniu tres preguntes, que esper que respongueu:

1.Com de bojos estan els nostres rondadors?
a. Moltisim (100 sobre 10)
b. Molt (10 sobre 10)
c.N' he vist de mes bojos (5 sobre 10)
d.No estan gens ni mica bojos (0 sobre 10)

1. Quin es el vostre Tuti Fruti preferit? (podeu triar fins a dos):
a.L' Ash, l' angelet.
b.L' Emma, la nova Sirius.
c.El Teddy, el metamorfomagic mes gracios.
d.El Nick, visca l' arrogonacia!
e.El Zac, l' Hermione en noi.
f.La Victoire, power Weasley!
g.Tots.
h.Ningun.

1. Com preferiu que diguin a l' Ashley? (jo li posare com en doni la gana, nomes es perque pogueu opinar)
a.Ash
b.Ashley
c.Per que he d' opinar si total li posaras com vulguis?

Petons i abaraçades, Mercè

Avatar de l’usuari
hermione potter
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 299
Membre des de: dl. març 26, 2012 1:31 pm
Rang: Gryffindor
Ubicació: Algun lloc del món màgic

Re: Les noies de Hogwarts

Entrada Autor: hermione potter »

Esta molt be tinc moltes ganes de llegir-me la FF ara mirare a veure si l'has penjat!
Has de saber, que qui ens estima no ens abandona mai.
Imatge
Imatge

Respon