Songfics

Fòrum per comentar fan fictions i crear-ne de comunitàries.
Per enviar-ne una usa la secció especial a http://www.harrypottercat.cat/fanfictions/.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Hermione Mitchie
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 91
Membre des de: dv. feb. 11, 2011 5:54 pm
Ubicació: A la Lluna

Songfics

Entrada Autor: Hermione Mitchie »

Hola, es que tenc vull crear una fic on tot siguin songfics. Que vos pareix?

Avatar de l’usuari
hpkarina
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 405
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 12:47 pm
Nom: Roser
Rang: Paladina de la Reina Blanca
Ubicació: Grand Line
Contacta:

Re: Songfics

Entrada Autor: hpkarina »

Bé, crec que dependria de les cançons i dels personatges, i per descomptat de com estigués escrita, però jo crec que és una bona idea i t'anime a que l'escrigues! :) :ok
Where your tresaure is, there will you heart be also.

Volia ser actriu, em vaig conformar amb intèrpret i he acabat de traductora...

+Can I shoot her?
-Not in public

Avatar de l’usuari
Hermione Mitchie
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 91
Membre des de: dv. feb. 11, 2011 5:54 pm
Ubicació: A la Lluna

Re: Songfics

Entrada Autor: Hermione Mitchie »

Gracies, ho intentare fer lo millor que pugui. Crec que el primer cap el dedicare a Ron/Hermione i Ginny/Harry, pero encara estic seleccionant cançons, alguna idea?

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: Songfics

Entrada Autor: marta_ginny »

Em sembla una idea molt bona! :D de cançons se me n'acudeixen moltes, però prefereixo veure primer les que poses i així veig l'estil de música que t'agrada i ja et diré :)
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Avatar de l’usuari
Hermione Mitchie
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 91
Membre des de: dv. feb. 11, 2011 5:54 pm
Ubicació: A la Lluna

Re: Songfics

Entrada Autor: Hermione Mitchie »

Pues de tot, pero supos que sobretot la tipica merda de musica per adolescents, :S. No tenc un gust gaire refinat per la musica.

Avatar de l’usuari
hpkarina
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 405
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 12:47 pm
Nom: Roser
Rang: Paladina de la Reina Blanca
Ubicació: Grand Line
Contacta:

Re: Songfics

Entrada Autor: hpkarina »

A veure, cançons, cançons, jo també en tinc moltes :P però si bsuques cançons d'amor Taylor Swift n'és una font inesgotable, clar, que al cap i a la fi, no hi ha cantant que no tingui almenys una cançó d'amor. Tinc curiositat per veure el primer capítol! :D
Where your tresaure is, there will you heart be also.

Volia ser actriu, em vaig conformar amb intèrpret i he acabat de traductora...

+Can I shoot her?
-Not in public

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: Songfics

Entrada Autor: marta_ginny »

Vale, vale, ara estic flipant, Taylor Swift? Ö No m'atrevia a proposar-la perquè quan dic que és la meva cantant preferida la gent em tira pedres xD Si fes una fic de l'estil serien pràcticament totes seves, les històries són lo millor de les seves cançons (perquè la música no és pas una meravella xD). Si en vols agafar alguna seva i no saps quina avisa'm que me les sé totes xD
També molen molt Secondhand Serenade (encara que com a "història" no en té tantes), Michael Bublé, alguna de Skillet (les més suaus si dius que no t'agraden els extrems xD), la Oreja de Van Gogh, de les antigues, també en té de bones... ah, els Amics de les Arts i els Manel no poden faltar :)
T'he deixat repertori, però he intentat que sigui normalet, que podria haver entrat una mica més en el món del metal (tampoc et creguis que massa dur, però el suau mola :P). Si en vols més, d'aquest estil encara me'n queden, però segueixo d'acord amb l'hpkarina en que per fer una història les de la Taylor Swift t'aniran molt bé :)
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Avatar de l’usuari
Hermione Mitchie
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 91
Membre des de: dv. feb. 11, 2011 5:54 pm
Ubicació: A la Lluna

Re: Songfics

Entrada Autor: Hermione Mitchie »

Em pareix molt be, a mi tambe m'encanta la Taylor Swift. La veritat, vull itulizar "You belong with me" per un Ginny/Harry, pero tenia por que la gent m'hagafes per boja. I tambe tenia pensant utilizar "Girlfriend" per un Ron/Hermione, que trobes?
PD: I "Mine", quedaria be pel Ron/Hermione, es que m'encanta la canço.

Avatar de l’usuari
hpkarina
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 405
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 12:47 pm
Nom: Roser
Rang: Paladina de la Reina Blanca
Ubicació: Grand Line
Contacta:

Re: Songfics

Entrada Autor: hpkarina »

Mmm.. La de "You Belong With Me" Si és quan en Harry està amb la Cho, quedaria bé, i la de "Girlfriend" (et refereixes a la de Avril Lavigne no?) el mateix, si és quan en Ron està amb la Lavender, també quedaria bé. La de Mine és molt maca, i també estaria guai un Ron/Hermione, clar, si et saltes el moment de "you say we'll never make my parents mistakes" (ho dic, perquè a la cançó es refereix a què es passaven el dia barallant-se, si ho canvies de significat es pot quedar).

La veritat és que jo tinc un repertoria bastant ampli de cançons d'amor i de desamor (teràpia pròpia per a moments de baixò XD) així que si en algun moment en necessites alguna d'aquest estil amb una història concreta, pregunta'm i veuré si et puc ajudar! ;)

També he estat pensant que al cançó "PS: I love you" dels Beatles, donaria bastant joc en quant a la forma d'escriure-ho, perquè podria ser com si fora una carta, i quedaria realment guai! ;)

Els Amics de Les Arts que ha dit marta_ginny també estan molt bé, pel que fa als altres, no puc donar opinió ja que no els he sentit, però em sembla que aquest cap de setmana serà un bon moment per a desobrir-los! ;) altres grups que també tenen cançons amb bones històries (un bon terme, sí senyor) seria per exemple Simple Plan (té certes cançons que són molt boniques :P), yellowcard, tot i ser un poc més "mogudet", també té històries d'allò més maques, i ja, si més que la qualitat de la cançó, necessites alguna que conte una història "apegaloseta", sempre pots tirar dels Jonas Brothers, (passat obscur meu :oops: )que t'ho assegure, en tenen tantes o més que la Taylor Swift ;)

PD: marta_ginny, a mi també m'agraden moltíssim les cançons de la Taylor Swift, i en la meua ff n'ix alguna que altra, al principi moltes eren seues, però ara en vaig canviar algunes perquè vaig descobrir una noia a internet que també fa moltes cançons d'amor i desamor i que les històries em servien més :P
Where your tresaure is, there will you heart be also.

Volia ser actriu, em vaig conformar amb intèrpret i he acabat de traductora...

+Can I shoot her?
-Not in public

Avatar de l’usuari
harry_james_potter
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dj. set. 11, 2008 8:50 pm
Nom: Albert
Rang: Graller
Ubicació: Esparreguera

Re: Songfics

Entrada Autor: harry_james_potter »

Jo pel duet Harry/Ginny posaria "Illes dins d'un riu" de Tomeu Penya: <<Illes dins d’un riu, això és lo que som/Ningú més en mig, com pot ser millor/Vine lluny amb mi a un altre món/Si estem plegats no tenc por de res ah ah/Recolzant-nos l’un amb l’altre ah ah>>.

I per en Ron i la Mione "Una aclucada d'ull", de Tomeu Penya també: <<Jo no li regal roses/ni un abric d'aquells per bravejar/només li he donat dues joies/n'Àlex i un cor enamorat>>.
-George, com estàs?
-Com una fura [...] Fura-dat, captes Fred?

Avatar de l’usuari
Hermione Mitchie
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 91
Membre des de: dv. feb. 11, 2011 5:54 pm
Ubicació: A la Lluna

Re: Songfics

Entrada Autor: Hermione Mitchie »

Quantes bones idees, crec que en podre fer 50 d' aquestes parelles. Crec que epl primer cap fare les que tenias pensades, i pel segon, un Lily/Scorp amb "Mine" i un James/Rose amb "Amor clandestino", pero si reb molt Cruicios ja cambiare.

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: Songfics

Entrada Autor: marta_ginny »

Estic d'acord amb l'hpkarina que "You belong with me" seria més aviat per un Harry/Xo. Per un Harry/Ginny, de quan estan separats, quedaria bé Hey there Delilah de Plain White T's. Com que tenen diverses etapes i tornant a Taylor Swift, des del punt de vista de la Ginny hi podries posar un SuperStar
L'Hermione, abans de sortir amb el Ron, pot cantar perfectament un Teardrops on my guitar o un Invisible (la segona m'agrada més).
Altres que podries colar amb personatges no tan importants i que molen molt podrien ser "Should've said no", "The Way I Loved You", "Sparks Fly", "Back to December" i "Mean".
També et recomano que et miris Papa Roach. I si busques els Manel, Benvolgut seria molt guai xD
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: Songfics

Entrada Autor: marta_ginny »

Ah, i hpkarina, em llegeixes el pensament. També havia pensat de posar els Jonas Brothers, que alguna com Invisible pot estar bé, i creia que aquí sí que em tiraríeu pedres. També és el meu passat obscur xD
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Avatar de l’usuari
Hermione Mitchie
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 91
Membre des de: dv. feb. 11, 2011 5:54 pm
Ubicació: A la Lluna

Re: Songfics

Entrada Autor: Hermione Mitchie »

Crec que aqui tots tenim un passat oscur, jo no domes el Jonas Brothers si no tambe (quina vergonya) el Jutin Bieber quan va fer la canço Baby.
Si, "Back to December" m'encanta, pero la ficare a algu de la tercera generacio, dona mes joc, crec que sera Teddy/Victoire que la Dominique ha utilizat els seus poders per besar al Teddy i que la Vic ho hagui vist i el Teddy esta molt arrepentit.
A jo tambe m'agrada Manel, pero preferesc Antonia Font. I una pregunta, "Boig per tu"; on la ficarieue? Es una gran canço en catala, i clar, l'he de ficar, pero no se on.

Avatar de l’usuari
hpkarina
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 405
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 12:47 pm
Nom: Roser
Rang: Paladina de la Reina Blanca
Ubicació: Grand Line
Contacta:

Re: Songfics

Entrada Autor: hpkarina »

Totalment d'acord amb totes les cançons que ha dit al marta_ginny, al veritat, un superstar amb Harry/Ginny, seria genial!

:O Tots tenim un passat aobscur! M'alegre de saber que no sóc l'única :sua :P però a veure, tenien cançons molt "cuiquis" (com diria una amiga meua) i la veritat, Nick Jonas està més bo que el pa! XD (amors platònics...)

Pel que fa a la cançó boig per tu, he estat pensant i què et semblaria un Lily/Snape? Amb un Snape deprimit, allà a la taverna, pensant que Lily està amb en James, etc. etc. etc. I la idea de Back To December també està molt bé! :D
Where your tresaure is, there will you heart be also.

Volia ser actriu, em vaig conformar amb intèrpret i he acabat de traductora...

+Can I shoot her?
-Not in public

Respon