Julie Potter, el desenllaç

Fòrum per comentar fan fictions i crear-ne de comunitàries.
Per enviar-ne una usa la secció especial a http://www.harrypottercat.cat/fanfictions/.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Julie Potter, el desenllaç

Entrada Autor: marta_ginny »

Holaholaaaaaaaaaaa! :3

Sí, sóc la pesada de sempre, que estic MOLT emocionada preparant la cinquena i última fanfiction de Julie Potter, que coincidirà amb el setè llibre. I era incapaç d'esperar més temps... PERQUÈ JA TINC DATA PEL PRIMER CAPÍTOL! :ballar:

Si tot va bé, espero tenir-lo pel dia 13 d'octubre. I com he estat fent a les dues últimes fanfictions, intentaré penjar capítol cada 15 dies, sempre en diumenge!

A veure, més cosetes... "Julie Potter, el desenllaç" no serà el títol de la fanfiction. El que passa és que aquesta vegada el títol és un spoiler molt gros, així que no el desvetllaré fins més endavant, que si no perd tota la gràcia ^^

Un altre tema d'aquesta fanfiction és que recuperaré coses de TOTES les ff anteriors (llevat d'Instants, potser). Sé que la majoria de les meves lectores sou adquisicions més recents que això, però no cal que us preocupeu, perquè ho explicaré tot com si fos nou (per exemple, en Heath no en sap res i òbviament li explicaran, així se n'assabenta tothom ^^).

Diria que per avui ja està, això. Espero que us faci tanta il·lusió com a mi aquesta fanfiction, que ve carregada d'embolics, hormones, perills i encara més coses! :mrgreen:

Aaaaaaaaaaaaaaix quines ganes que tinc que ho llegiu tot! *-*

Ben aviat tornaré a passar amb més notícies!

Un petó molt graaaaaaaaaaan ^^

Marta

PD: EP! Si no has llegit cap fanfiction de Julie Potter o vas començar i no vas acabar i et fa gràcia llegir aquesta, no cal que et preocupis per res! Jo estaré contentíssima i encantada de fer-te un resum del que ha passat i així pots començar per aquesta ^^ És més, si això passa, em fareu l'escriptora més feliç del món! :oops: :mrgreen:
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Avatar de l’usuari
lluna_de_plata
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 14
Membre des de: dl. jul. 09, 2007 9:10 pm
Nom: Marta
Rang: fricky, sheck i semi-lloba...
Ubicació: Torre de Drakwen, Idhun.

Re: Julie Potter, el desenllaç

Entrada Autor: lluna_de_plata »

WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!

BUAAAAAAAAAAAAH!!! MOLTES GANES!!!! MOLTÍSSIMES GANES!!!!! (Si, he menjat chocolata, només aviso...)

Brejkgiewhgjwengihrbvijnseivhbdsivnskjoijrengijrsnijsbguaegkjnehigwriugrgbihrbkjwnrkgjbweuifwkjngwkejbgou!!!!!

Tinc moltes ganes de que comensi la fanfic, prometo portar-me com una persona decent fins que comensi!! Després... No responc de mi XP

Marta 2/Mei A. Snicket

xudit_95
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 8
Membre des de: dl. abr. 23, 2012 10:39 pm

Re: Julie Potter, el desenllaç

Entrada Autor: xudit_95 »

<kiasuylsuid,kasjfjsdhj,sdsdjkl ....
Vale, ara el segon resum: TITOL MASSA SPOILEEER!?!??!?!?!?! ets la persona mes cruel que conec!!! >.< pero a la vegada t'dooooorooo :adora
tinc ganes de que surti la nova ff, aixo es cert, i a mes, m-assebentare de tot lo anterior de les ff ¿les de primer i segon!!
ets enorme Marta, espero gaudir aquestaa ff com ho vaig fer amb els desterrats, i com hohe fet amb Instants... o mes i tot.... <3

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: Julie Potter, el desenllaç

Entrada Autor: Antares_Black »

Genial!!

Com que no havia llegit res de Julie Potter... Si ens en fas un resumet, la podrem seguir! :ballar: weeeee!
I encantada de ser-te lectora!

:mrgreen:

Antares
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Avatar de l’usuari
Laia Weasley
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 15
Membre des de: dg. abr. 14, 2013 8:30 pm
Nom: Laia
Ubicació: hogwarts

Re: Julie Potter, el desenllaç

Entrada Autor: Laia Weasley »

UEueuee!!
Llàstima que hi ha sera la ultima... pero abans d'aixo! Ens espera una marevellosa fanfic!! :clap: :clap:
En fi! em preparo pel desenllaç de Julie Potter

I l'espero amb moltisiiimes ganeeees!! :celles: :mrgreen:

Molts petoons!!
Laia Weasley

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: Julie Potter, el desenllaç

Entrada Autor: marta_ginny »

M'alegro moltisisisisíssim que en tingueu tantes ganeees! :D Moltes gràcies per seguir-ho amb tanta emoció, li doneu sentit a tot aquest embolic que m'agrada tant!

Antares, no sé per què, però em sonava que havies llegit un tros dels Desterrats... buh, ja les faig, a vegades, coses així. En fiii, que quan vulguis m'envies un privat i t'ho explico! O pel facebook, o a la trobada de la Resistència Potteriana... Tenim opcions per triar! ^^

Ben aviat penjaré la portada!
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Julie Potter, el desenllaç

Entrada Autor: Agatha Black »

Uhhhh, la tornaré a reprendre, doncs, ara que he tornat a ser més sovint per aquí! ^^ Jo també agrairia un resumet perquè si no trigaré la vida a posar-me al dia... T.T
Imatge

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: Julie Potter, el desenllaç

Entrada Autor: marta_ginny »

Wiiiiiiiiiiiiii! :ballar: Quan vulguis! ^^

Avui, finalment, he pogut accedir a l'escàner i us passo la portadaaaaa! Falten 10 dies! ^^

Imatge
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Avatar de l’usuari
lluna_de_plata
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 14
Membre des de: dl. jul. 09, 2007 9:10 pm
Nom: Marta
Rang: fricky, sheck i semi-lloba...
Ubicació: Torre de Drakwen, Idhun.

Re: Julie Potter, el desenllaç

Entrada Autor: lluna_de_plata »

PORTADAAAAAAAAAAAAAA

PORTADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

MOLA MOLTÍSSIM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

De veritat, no puc esperar per aquesta fanfic!!!!!

xudit_95
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 8
Membre des de: dl. abr. 23, 2012 10:39 pm

Re: Julie Potter, el desenllaç

Entrada Autor: xudit_95 »

isudhusdhasfha la portada es fantastica!!! 8de qui ra lña portada, Lola o Cris??) buenu, es fantaaaaaaassticaaa :3
Tinc moltes ganes de q comenci ja la ff, aixi tambe es una excusa per desestresarse de la uni i tal i cuantus! ^^ wiwiwiiwwi

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: Julie Potter, el desenllaç

Entrada Autor: marta_ginny »

LA CRIDA D'AVALON

Voldemort ha tornat. El professor Dumbledore és mort. En Harry, el Ron i l'Hermione tenen la seva pròpia missió, però... què passarà amb els Desterrats? Una antiga profecia tornarà a sortir a la llum i tots els afectats sentiran la crida... la Crida d'Avalon.
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Avatar de l’usuari
Laia Weasley
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 15
Membre des de: dg. abr. 14, 2013 8:30 pm
Nom: Laia
Ubicació: hogwarts

Re: Julie Potter, el desenllaç

Entrada Autor: Laia Weasley »

La crida d'Avalon!!

Que guaii, estic impacient perque comenci,
aiaia que passara... :ballar: .
Espero que no et carreguis a molta gent ehh!! :pray:
Que la Rowling tambe es va passar tres puebloss :avall :avall

I en fin, comença el CONTA ENRERE!!!!!!!!!!! :clap: :clap: :clap:

Petooooonss :riure: :riure:
Laia Weasley

Avatar de l’usuari
lluna_de_plata
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 14
Membre des de: dl. jul. 09, 2007 9:10 pm
Nom: Marta
Rang: fricky, sheck i semi-lloba...
Ubicació: Torre de Drakwen, Idhun.

Re: Julie Potter, el desenllaç

Entrada Autor: lluna_de_plata »

WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!

AVALOOOOOOOON!!!! AVALOOOOOOON!!!!

Oh cuantes ganes la veritat... OIIIIISH!!! Ara.... Podem començar a fer apostes amb la profesia???? SHI???? POFAA????????? :pray:

Estic amb la Laia.... No et pasis, que ets sadica, et coneixem tots, i disfrutes torturantnos.

Pero t'estimem igual!! :adora

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: Julie Potter, el desenllaç

Entrada Autor: marta_ginny »

Falta un diaaaaa! He decidit penjar-vos una foto perquè aneu veient alguns dels personatges que seran més recurrents a aquesta ff ^^ Alguns ni tan sols han sortit, així que no us preocupeu si no us sonen, ja els anireu coneixent!

Imatge
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Avatar de l’usuari
Mercè Granger
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 119
Membre des de: dv. oct. 25, 2013 10:47 pm

Re: Julie Potter, el desenllaç

Entrada Autor: Mercè Granger »

Aixoooo... si em poguessis fer un resum de totes les fics, no faria lletjos, que crec que vaig llegir alguns caps de Els Desterrats, però quasi no me'n recordo de quasi res xDDDD Que té pinta de ser mols interessant, jo voler llegir :3
"We've all got both light and dark inside us. What matters is the part we choose to act on...that's who we really are"
Imatge

Respon