L'escola de màgia Vigaler

Fòrum per comentar fan fictions i crear-ne de comunitàries.
Per enviar-ne una usa la secció especial a http://www.harrypottercat.cat/fanfictions/.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Respon
Avatar de l’usuari
Mercè Granger
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 119
Membre des de: dv. oct. 25, 2013 10:47 pm

L'escola de màgia Vigaler

Entrada Autor: Mercè Granger »

Aixóooooooooooooo... primer de tot, bon dia/nit/tarda. Bé, jo venc a fer publi de la fic i tot això, que mai està de més :mrgreen: I conto un poc l'argument:

L'historia se situa uns 70 anys després de la batalla de Hogwarts, a Vigaler, una escola de magia situada als Estas Units. L'escola no és de les que té millor reputació al món màgic, els alumnes aproven, i tal, però difícilment algun arribarà a ser ministre de màgia, o coses per l'estil. Però, aquest curs, traslladen a un alumne de Durmstrang, escola que en els darrers anys s'ha decantat per la màgia negra. I també passaran un parell de coses no massa... comunes. Que estarà al darrere de tot alló?

El primer capítol no m'agrada gaire, però no em sortia millor, però bé, els altres crec que seran millors, o almenys ho intentaré XDD La veritat és que aquesta història duia molt de temps dins el meu cap, i no m'agradaria, -siguem sincers,a ningú li agradaria que li passés- no tenir lectors. Que quedi aquí per escrit que estic disposada a regalar jamons o llegir fics con a moneda de canvi :mrgreen:

Va, ara en serio, que sempre se m'acaba enant la pinça xDDDD Si voleu presentació de personatges (que ja la tinc mig feta e__é), o coses així, o comentar dubtes, aquest és el tema. I si voleu un resum del primer capítol però no haver de tragar-vos una cosa tan horrible ho entenc xDDD
"We've all got both light and dark inside us. What matters is the part we choose to act on...that's who we really are"
Imatge

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: L'escola de màgia Vigaler

Entrada Autor: Antares_Black »

Salut! :ballar:

He llegit el primer capítol de la fic i he trobat molt original que passi en l'època que passa i en una escola dels Estats Units (especifica'ns d'on, si us plau), on coincideixen alumnes de diversos països, vinguts d'escoles diferents. Mola! :ok

Això que comentes de fer-nos una llista de personatges, no estaria pas malament... :mrgreen:

Ens llegim,

Antares

PD: Hi tens un comentari, també ;)
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Respon