II Repte de Fanfictions

Fòrum per comentar fan fictions i crear-ne de comunitàries.
Per enviar-ne una usa la secció especial a http://www.harrypottercat.cat/fanfictions/.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

II Repte de Fanfictions

Entrada Autor: Antares_Black »

Aquí us porto la proposta d'un nou repte!!

Com que molts esteu de vacances (que també n'hi ha d'altres que no...), he pensat que seria bo deixar tot l'agost per preparar-lo. Això sí, hauran de ser d'un sol capítol però llargs!

Com a guia, m'he servit dels punts que va posar Cassandra Ross en el fòrum de Reptes FF:

1. La presentació del relat seria el 2 de setembre (dia màxim, també les podeu penjar abans)
Spoiler:
Dic setembre (si fa no fa, un mes i mig) perquè crec que hi ha d'haver prou temps per preparar-lo i, a més, sé que molts poden tenir problemes per trobar xarxa aquests dies. Si opineu diferent i voleu avançar la data de presentació, poseu-ho aquí baix i ja pactaríem un altre plan, si els participants us poseu d'acord. Jo crec que així estar prou bé, però ja direu...
2. Mínim 1000 paraules. Amb un màxim de 5000

Si feu un one-short de mil paraules, que tingui consistència! (preferim la qualitat abans que la quantitat) Amb els relats de 5000, tres quarts el mateix.


3. La votació durarà vint dies, com l'anterior (del 2 al 22 de setembre)

Podreu votar tots els que ho vulgueu. Només UN vot per persona.
NO us podeu votar a vosaltres mateixos!

S'ha obert el dia 2 de setembre en un nou tema i es tancarà el dia 22 de setembre.

Voteu aquí: post74056.html#p74056


4. Parlem del Premi
A fanfiction.net hi ha un post on es diuen tots els reptes que hi han hagut (amb el total d'histories participants i resta) i un altre on es diuen els tres vencedors de cada repte.
Com que aquí som pocs, penso que és millor que hi hagi un sol guanyador (si fossin més de set participants, podria haver-hi un segon premi)
Es podria obrir un tema nou on apareguessin els guanyadors de cada repte amb un enllaç al seus respectius relats. Ho veieu bé?


5. Altres qüestions:

―Els participants podran presentar un màxim de dos relats. (especifiqueu si en presentareu un o dos)
Indiqueu d'alguna manera que el relat participa al II Repte de fanfictions.
―Atès que es poden penjar els relats quan es desitgi, abans del dia 2, està prohibit que els participants en llegeixin cap abans que hagin penjat el seu.

______________________________________

I el tema que us proposo per al nou repte (espero que us inspiri):
Spoiler:
A King's Cross, després de l'All as well.

Un cop els fills dels nostres herois pugen al Hogwarts Express... Recordeu quins personatges hi ha a King's Cross? Què hi deu passar, un cop els nanos han marxat?

Per si no queda prou clar: King's Cross en general. Dins o fora de l'andana 9 i 3/4.
King's Cross 1 de setembre del 2017 pels volts de les 9-10-11-12 hores aproximadament. Amb la possibilitat d'allargar les hores, de descriure coses prèvies o fins i tot d'un dinar. El que vulgueu! :ok
______________________________________________________________

Participants:
.Cassandra Ross
→ Petons vora el tren escarlata (penjat)
→ La creu del rei - 1 de setembre de l'any 2017 (penjat)
.Potter_granger
.hermione potter → Dinou anys després - Hogwarts Express (penjat)
.Antares_Black → La Sala d'Objectes Peduts (penjat)
.hpkarina → Cabells curts i sabates de xarol (penjat)
______________________________________________________________

Animeu-vos-hi!! :ok

Teniu temps per apuntar-vos-hi i presentar fins a última hora del mateix dia 2 de setembre (però it's up to you, eh, administreu-vos bé el temps!)

Antares

Aquí, aquí ^^
↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓
Antares_Black l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. set. 02, 2014 8:09 pm, en total s’ha editat 18 vegades.
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: II Repte de Fanfictions

Entrada Autor: Cass Ross »

Crec que el tema es una mica massa específic... Però ja m'està bé. Hauriem de fer exclusivament aquell 1 de setembre (el daquell any)? Ha de passar a Kings Cross exclusivament? (A landana. O pot ser un del tren?) Ha de ser un perdonatge que surt allà als llibres o podem fer un altre i posarlo alla? M'apunto. La data ja està bé.
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: II Repte de Fanfictions

Entrada Autor: Antares_Black »

Crec que el tema es una mica massa específic...
Potser sí que és concret, però ja veuràs com cadascú farà coses molt diferents :)
Hauriem de fer exclusivament aquell 1 de setembre (el daquell any)?
Bé, la idea és aquesta... Sent-te lliure de posar-hi el teu estil (vull dir que no cal que t'hi cenyis al cent percent), però que es vegi que s'adiu al tema proposat.
Ha de passar a Kings Cross exclusivament? (A landana. O pot ser un del tren?
La proposta principal és a l'andana, però pots posar trossos al tren (o centrar-t'hi) o fer que els personatges surtin de l'andana i vagin a algun lloc junts...
Això sí, la fic aquella -tan guai- del Hogwarts Express traduïda... NO val eeh :elis
Ha de ser un perdonatge que surt allà als llibres o podem fer un altre i posarlo alla?
Pots afegir personatges, per descomptat. Tant inventats com de la història. Estaria bé que un parell o tres sí que fossin dels llibres, però pots inventar-te'n tots els que vulguis! :ok
M'apunto
Que t'apuntes? A on? A què? xD :riure: És broma. Ara t'hi apunto!! :laughing:

Antares
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: II Repte de Fanfictions

Entrada Autor: Cass Ross »

Uala. D'acord. I puc fer que els personatges arribin a King's Cross (sortint de casa i tal), acomiadin algú i marxin a algun lloc (i parlar d'aquest lloc)? El fet principal seria King's Cross. Ah, i si vull fer d'algú que puja al tren... Aquest pot arribar a Hogwarts o no? Suposo que no, perquè el fet principal és King's Cross.

PSD: Tens controlades les meves fanfictions de fanfiction.net?! (Em vull matar xD)
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
Potter_granger
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 264
Membre des de: dj. maig 03, 2012 4:06 pm
Nom: Carla
Rang: HPmaniàtica!

Re: II Repte de Fanfictions

Entrada Autor: Potter_granger »

Woo, m'hi apunto! Sí, com que tinc un repte encetat i dues fanfictions per actualitzar és molt convenient{/size] Bé, és igual. Jo m'hi apunto sí o sí, no se'n parli més! Espero no passar-me de paraules, que si m'inspiro a tope no paro!
Escolta, Malfoy! La teva mare sempre té aquesta cara, com si tingués una merda sota el nas, o només la fa perquè hi ets tu?

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: II Repte de Fanfictions

Entrada Autor: Antares_Black »

Cassandra Ross:
Aquest pot arribar a Hogwarts o no? Suposo que no, perquè el fet principal és King's Cross.
El tren pot arribar a Hogwarts, però tingues en compte que la història no ha de girar-hi entorn, en principi. Pots descriure situacions simultànies. Explota les teves possibilitats.

Ja et respons tu mateixa. Crec que queda prou clar.

PSD: Tens controlades les meves fanfictions de fanfiction.net?! (Em vull matar xD)
Ja ho veus... Però no sé si tu estàs gaire al cas de les reviews... :mmm xD
Que et vols matar? Doncs no esquitxis gaire eeh xDD :atontat

Potter_granger:
Sí, com que tinc un repte encetat i dues fanfictions per actualitzar és molt convenient
Explica'm això, no ho entenc. :nose
Espero no passar-me de paraules, que si m'inspiro a tope no paro!
Què t'has de passar de paraules! Però si el màxim en són 5000!! Si n'escrius 5001 no et desqualificarem pas tampoc eeh xD Però entre poc i massa! :ok

D'acord, ara t'hi apunto! 8)

Antares
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Avatar de l’usuari
Potter_granger
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 264
Membre des de: dj. maig 03, 2012 4:06 pm
Nom: Carla
Rang: HPmaniàtica!

Re: II Repte de Fanfictions

Entrada Autor: Potter_granger »

Vull dir que vaig agafar un repte d'escriptura al fòrum de Laura Gallego i que havia d'actualitzar les dues fanfictions d'aquí (ara ja em queda penjar un capítol d'una, només) i és clar, amb els dos reptes potser el temps se'm tira a sobre.
Escolta, Malfoy! La teva mare sempre té aquesta cara, com si tingués una merda sota el nas, o només la fa perquè hi ets tu?

Avatar de l’usuari
hermione potter
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 299
Membre des de: dl. març 26, 2012 1:31 pm
Rang: Gryffindor
Ubicació: Algun lloc del món màgic

Re: II Repte de Fanfictions

Entrada Autor: hermione potter »

Ostres quina passada, que em podria apuntar? La veritat es que el tema m'agrada i espero tenir temps (segur que sí amb les vacances...) :) :ballar:
Has de saber, que qui ens estima no ens abandona mai.
Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: II Repte de Fanfictions

Entrada Autor: Cass Ross »

Oh, val, perfecte.
Spoiler:
Però no sé si tu estàs gaire al cas de les reviews... xD
Quina review?
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: II Repte de Fanfictions

Entrada Autor: Antares_Black »

Potter_granger:
Vull dir que vaig agafar un repte d'escriptura al fòrum de Laura Gallego i que havia d'actualitzar les dues fanfictions d'aquí (ara ja em queda penjar un capítol d'una, només) i és clar, amb els dos reptes potser el temps se'm tira a sobre.
-Ah!!! Ja ho entenc :lol:
-Uau! 8O Un fòrum de Laura Gallego? Quin?
-Espero que tinguis prou temps i ho puguis fer tot!! :ok


hermione potter:
La veritat es que el tema m'agrada
Guai! :mrgreen:
Ostres quina passada, que em podria apuntar?
Per descomptat! Ara t'hi veuràs apuntada! :ok

Cassandra Ross:
Oh, val, perfecte.
Sembla que tens una bona idea. A veure quina sorpresa ens portaràs! :celles:
Quina review?
Algunes... Una de les quals la del mateix Hogwarts Express.
No hi tinc el mateix nick (M.W.), però a les teves fics continuo firmant A.B.
Mira, li he agafat afecte al Black :mrgreen:


Antares
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Avatar de l’usuari
Potter_granger
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 264
Membre des de: dj. maig 03, 2012 4:06 pm
Nom: Carla
Rang: HPmaniàtica!

Re: II Repte de Fanfictions

Entrada Autor: Potter_granger »

Antares_Black ha escrit:Potter_granger:


-Uau! 8O Un fòrum de Laura Gallego? Quin?

Antares

És l'oficial, el seu. Si vas a la pàgina http://www.lauragallego.com a dalt hi ha un lloc on diu 'Foro'. És allà.
Escolta, Malfoy! La teva mare sempre té aquesta cara, com si tingués una merda sota el nas, o només la fa perquè hi ets tu?

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: II Repte de Fanfictions

Entrada Autor: Cass Ross »

És l'oficial, el seu. Si vas a la pàgina http://www.lauragallego.com a dalt hi ha un lloc on diu 'Foro'. És allà.
Que interessant! Bé, ja em diràs concretament on estan aquests concursos perquè no els he trobat. (M'ho he mirat una mica així alt per alt.)
Quina review?
Algunes... Una de les quals la del mateix Hogwarts Express.
No hi tinc el mateix nick (M.W.), però a les teves fics continuo firmant A.B.
Mira, li he agafat afecte al Black
Ah, sí, ja ho he vist. No et vaig reconèixer. :lol: Jo crec que només m'has deixat un comentari, justament a la fanfiction de Hogwarts Express. (No és que m'hagi molestat a mirar-m'ho a fons.)
Sembla que tens una bona idea. A veure quina sorpresa ens portaràs!
Sh! No parlis tant alt, que tothom et sentirà! :riure: No és que sigui una idea extraordinaria, però m'agrada perquè és l'oportunitat perfecte de parlar d'una parella de la qual no ho he fet mai. Ja dec portar com unes cinc-centes paraules i el que més m'agrada és el títol. No us el diré perquè em delato.

Ah, per cert, no sé exactament com em quedaré de paraules, però si em passo ja us comentaré alguna cosa. (Tranquils, no em pasarà com en un altre concurs en el que el límit de paraules era de vuit mil i jo vaig passar de les dotze mil.) I com que tenim tant i tant temps per escriure...

Com ho porteu, vosaltres? :D

M'agradaria parlar d'una altra cosa: Antares, maca, jo posaria un títol al repte que sigui més atraient que aquest "II". I per cert, per què tens el tema posat en un spoiler? Sembla que no vulguis que sapiguem de què va. :mrgreen: M'ho he tornat a llegir i m'ha semblat una mica confús el "A King's Cross, després de l'All as well."

Què vol dir? Que hem de centrar la història justament després d'aquesta frase? Dic perquè jo estic fent que la meva és més o menys paral·lela a la del Harry i la seva família. Com que suposo que vols dir que hem de fer sobre aquell mateix dia mentre estiguem a King's Cross, a l'Andana 9 i 3/4, proposo que remitint-nos al títol de l'epíleg posis "A King's Cross dinou anys més tard" o una cosa així. No sé. Suposo que vols que ambientem el fanfiction al mateix any que l'epíleg, oi? (M'estic confonent per moments jo soleta. Millor, ja paro.)

A veure, si dius King's Cross, vols dir que no obligatoriament ha de ser a l'Andana 9 i 3/4?

Ja respondràs!
Spoiler:
Antares. Em deus la resposta d'un MP.
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: II Repte de Fanfictions

Entrada Autor: Antares_Black »


És l'oficial, el seu. Si vas a la pàgina http://www.lauragallego.com a dalt hi ha un lloc on diu 'Foro'. És allà.



Que interessant! Bé, ja em diràs concretament on estan aquests concursos perquè no els he trobat. (M'ho he mirat una mica així alt per alt.)
A mi m'ha passat el mateix...

m'agrada perquè és l'oportunitat perfecte de parlar d'una parella de la qual no ho he fet mai.
Oh! No deu ser pas Victoire/Ted, oi!!!!?? ((ho exclamo en un xiu-xiu, eeeeh :riure: )) M'encanta aquesta parella :boig2: I, si no l'és, igualment estaré impacient per saber de quina es tracta...! :mrgreen:
M'agradaria parlar d'una altra cosa: Antares, maca, jo posaria un títol al repte que sigui més atraient que aquest "II".
proposo que remitint-nos al títol de l'epíleg posis "A King's Cross dinou anys més tard" o una cosa així. No sé. Suposo que vols que ambientem el fanfiction al mateix any que l'epíleg, oi?
He posat II Repte, perquè es tracta del segon repte. Ras i curt. No és que hagi de ser-ne el títol necessàriament. A més, cadascú posarà el títol que s'adigui més a la seva història.
I sí: espero que ambienteu la ff al mateix 1 de setembre del 2017 (dinou anys més tard).

I per cert, per què tens el tema posat en un spoiler? Sembla que no vulguis que sapiguem de què va.
Ah, pura llicència estètica. D'aquesta manera, no veieu el tema de seguida, ho heu de llegir tot :riure: . Us heu d'imaginar redoblar els timbals prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr... i un tatxan final! :lol2:
m'ha semblat una mica confús el "A King's Cross, després de l'All as well." Què vol dir? Que hem de centrar la història justament després d'aquesta frase?

No té perquè començar immediatament després de la frase. Podeu donar detalls de fets previs. Coses que no sabem en els llibres, ampliar-les... Ja us he dit que teniu força llibertat. El després pretén ser orientatiu.
A veure, si dius King's Cross, vols dir que no obligatoriament ha de ser a l'Andana 9 i 3/4?
Exacte. King's Cross en general. Dins o fora de l'andana 9 i 3/4. King's Cross 1 de setembre del 2017 pels volts de les 9-10-11-12 hores aproximadament. Amb la possibilitat d'allargar les hores, de descriure coses prèvies o fins i tot d'un dinar. El que vulgueu! :ok
Spoiler:
Antares. Em deus la resposta d'un MP.
Ai, no ho sé... De quin? :think:
Antares
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Avatar de l’usuari
Potter_granger
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 264
Membre des de: dj. maig 03, 2012 4:06 pm
Nom: Carla
Rang: HPmaniàtica!

Re: II Repte de Fanfictions

Entrada Autor: Potter_granger »

Antares_Black ha escrit:

És l'oficial, el seu. Si vas a la pàgina http://www.lauragallego.com a dalt hi ha un lloc on diu 'Foro'. És allà.



Que interessant! Bé, ja em diràs concretament on estan aquests concursos perquè no els he trobat. (M'ho he mirat una mica així alt per alt.)
A mi m'ha passat el mateix...
Sí, és que està una mica amagat... hi vaig ensopegar per casualitat. Escritores-->Hilos de interés-->Taller de escritura (hilo general). Està per la pàgina 4 o la 5, on s'hi diu el que s'ha de fer.
Una coseta: per entrar a Escritores s'ha d'estar registrat.

P.D.: Si teniu algun dubte m'ho dieu, si em voleu enviar un MP pel fòrum, el meu nick és Sheziss_Kirtash
Escolta, Malfoy! La teva mare sempre té aquesta cara, com si tingués una merda sota el nas, o només la fa perquè hi ets tu?

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: II Repte de Fanfictions

Entrada Autor: Cass Ross »

Hola!

Potter_granger: Quan pugui m'ho miraré més bé, a veure si escric alguna cosa o així. No asseguro res. —El més probable és que no ho faci. Igualment, gràcies per indicar-nos-ho!

Antares Black:
No deu ser pas Victoire/Ted, oi!!!!??
I ara! :liar: Sí, ho admeto. A veure com em surt. Que consti que si les mirades matessin estaries tres metres sota terra. :twisted: :roll: (Per cert, maleeixo el dia en el que et vaig passar el meu usuari de fanfiction.net perquè així pots controlar el que tinc escrit i el que no, sobre quines parelles escric i tota la pesca.)
King's Cross 1 de setembre del 2017 pels volts de les 9-10-11-12 hores aproximadament. Amb la possibilitat d'allargar les hores, de descriure coses prèvies o fins i tot d'un dinar. El que vulgueu!
Perfecte, em baso en això, d'acord? Tot i que la majoria serà simultani a l'arribada de Harry Potter.

Petons!
Spoiler:
El que et vaig enviar el dia 28 de juny a les 18:05. Potser devies considerar que no hi havia res que mereixés una resposta. No passa res.
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Respon