II Repte de Fanfictions

Fòrum per comentar fan fictions i crear-ne de comunitàries.
Per enviar-ne una usa la secció especial a http://www.harrypottercat.cat/fanfictions/.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: II Repte de Fanfictions

Entrada Autor: Antares_Black »

Sí que em sembla bé que al proper repte ens posem inflexibles. Si ens saltem qualsevol cosa, desqualificats immediatament, que per alguna cosa algú es curra les normes!
, em sembla mar de correcte.
S'ha parlat de quin és el premi per al guanyador?
Bé, jo vaig proposar una cosa, com a premi, a la primera plana del tema. :|
ii-repte-de-fanfictions-t4204.html
«Es podria obrir un tema nou on apareguessin els guanyadors de cada repte amb un enllaç al seus respectius relats. Ho veieu bé?»
Però ningú no en va fer cas... :eh:

En fi, tornarem a preguntar-ho, que no ha estat res xD Com ho veueu?
Proposeu coses...

Sembla que es van llegir les normes "per sobre"... :cry:

Antares
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Avatar de l’usuari
hermione potter
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 299
Membre des de: dl. març 26, 2012 1:31 pm
Rang: Gryffindor
Ubicació: Algun lloc del món màgic

Re: II Repte de Fanfictions

Entrada Autor: hermione potter »

Es veu que jo sí que me les vaig llegir, les normes. però com que el tros del premi el vaig llegir una mica per sobre.
Em sembla bé això que dius Antares, així qui entri al tema se'ls podrà llegir, em sembla bé :ok
I propostes.... No se m'acut cap altra cosa per cridar l'atenció, es podria penja a la pàgina del Facebook, dient no sé, per exemple:
Història guanyadora delII Repte de Fanfictions és.... -----------
O alguna cosa així, nosé eh! :mrgreen: , era per donar alguna idea :lol2:
Hermione Potter :)
Has de saber, que qui ens estima no ens abandona mai.
Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: II Repte de Fanfictions

Entrada Autor: Antares_Black »

hermione potter ha escrit:Es veu que jo sí que me les vaig llegir, les normes. però com que el tros del premi el vaig llegir una mica per sobre.
Em sembla bé això que dius Antares, així qui entri al tema se'ls podrà llegir, em sembla bé :ok
I propostes.... No se m'acut cap altra cosa per cridar l'atenció, es podria penja a la pàgina del Facebook, dient no sé, per exemple:
Història guanyadora delII Repte de Fanfictions és.... -----------
O alguna cosa així, nosé eh! :mrgreen: , era per donar alguna idea :lol2:
Hermione Potter :)
Doncs ho trobo una magnífica idea, hermione potter!!! :ok

Antares
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: II Repte de Fanfictions

Entrada Autor: marta_ginny »

Eis! Fa un parell de dies vaig aterrar per aquí, i avui he pogut llegir les cinc ff i una mica els temes que s'han parlat per aquí i tal, i se m'han acudit un parell de cosetes, a veure què us sembla!

Pel que fa al guanyador de cada repte, a part de fer el tema i tal, crec que seria molt interessant afegir-hi la/les ff que ha escrit o està escrivint, així també guanya publicitat, que si ha sortit guanyador és perquè ha agradat el seu estil d'escriure, crear personatges i històries i tal :)

I el tema de les votacions, volia proposar-ho al tema de votar però he vist que l'Agatha ja havia votat, he arribat tard hahaha Però ja que faig post aquí ho comento, que crec que ho llegirà tothom igualment. Em sembla molt bé que justifiquem quina ff votem, però potser seria bo que abans de decidir qui votem no llegissim les justificacions dels altres ni miréssim qui va guanyant ni res, que això pot afectar la nostra votació encara que no ens n'adonem. És com el tema de no llegir les altres ff abans de penjar la nostra!

Potser us semblo exagerada hahaha a veure què en penseu! I felicitats a totes les escriptores que hi heu participat, ens ho esteu posant molt difícil, això de triar!
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: II Repte de Fanfictions

Entrada Autor: Agatha Black »

Em sembla molt bé això que diu la marta_ginny!

He votat la primera aquest cop, així que no l'he espifiada com l'última vegada!Sí que té sentit que no mirem les votacions de la resta.

I també em sembla bé la idea del premi, de posar un link de TOTES les fanfictions del guanyador, així se li fa publicitat i, com diu la Marta, si ens agrada l'estil que té l'autor tenim més cosetes per llegir! ^^
Imatge

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: II Repte de Fanfictions

Entrada Autor: Cass Ross »

I també em sembla bé la idea del premi, de posar un link de TOTES les fanfictions del guanyador, així se li fa publicitat i, com diu la Marta, si ens agrada l'estil que té l'autor tenim més cosetes per llegir! ^^
A mi també m'encanta aquesta idea :D

Ah, sé que semblaré que vaig massa embalada però... i per a quan el següent repte? Sé que falta molt —no, per desgràcia no tant— però si es pogués acabar abans de novembre o a mitjants d'aquest mes us ho agraïria. —O sigui, que quan acabin les votacions d'aquest repte jo n'obriria un altre.És que tinc el TR a finals d'any.

Petons!
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: II Repte de Fanfictions

Entrada Autor: Antares_Black »

Com que no sé a quin tema posar això, ho poso a tots dos temes i s'ha acabat xDD

Atès que ja tenim una guanyadora del II Repte, caldria que posessim en marxa el premi que vam acordar, no trobeu? :ok

Potser s'esperava que l'obrís jo...? Prefereixo que ho parlem i ho organitzem tots una mica. Bé, oi?

Havíem dit d'obrir un nou tema amb la llista de guanyadors de cada repte que anem fent, amb el seu respectiu relat guanyador més el seu repartori de fanfictions complet (per publicitar-lo), així com anunciar-ho a la pàgina i grup que tenim al Facebook, i no sé si també al d'Instagram, twitter, tumbr... El que hi hagi!

Qui s'ogereixi a fer això (obrir el tema de guanyadors) ha d'estar disposat a modificar el document cada cop que hi hagi una nova entrega de premis. O això o que per cada guanyador s'enviï una nova resposta al tema. La primera opció em sembla més visual, perquè no s'acumularan els missatges...

Com ho veieu? :mrgreen:

Antares
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Respon