Fanfiction comunitària de rol

Fòrum per comentar fan fictions i crear-ne de comunitàries.
Per enviar-ne una usa la secció especial a http://www.harrypottercat.cat/fanfictions/.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Agatha Black »

Okay, tens raó... ok, torno a editar.

JA ESTÀ TOT BÉ, MIREU AL POST ORIGINAL QUE ALLÀ ESTÀ BEN EXPLICAT!

Hermione, et faria res canviar les assignatures del teu personatge? Sorry! :pray:
Imatge

Avatar de l’usuari
hermione potter
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 299
Membre des de: dl. març 26, 2012 1:31 pm
Rang: Gryffindor
Ubicació: Algun lloc del món màgic

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: hermione potter »

A no hahaha tranquiles que ara mateix les canvio:
Christhine: CCM i Magimàtica.
Crec que ja no haig de fer més canvis xD
Has de saber, que qui ens estima no ens abandona mai.
Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 488
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Cass Ross »

Hola!

A mi m'aniria millor, la veritat. Seria que futurologia se'n va la primera branca i no a la segona. Et costa molt, el canvi? Es que a mi em sembla més coherent per als meus personatges.

Per a mi m'aniria bé que les coses estiguessin així:

a)Futurologia, CMM i Muggleologia.
b)Magimàtica i Runes Antigues.

Et va bé, potter_granger? Em faries un favor grandiós.
Però llavors els teus personatges, Agatha, també hauran de canviar, en canvi de l'altra manera només canvia la potter_granger
M'he adonat que això que dic no és veritat.

Petons!

Cassie.
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
ginny loovegod
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 214
Membre des de: dc. maig 28, 2008 10:15 pm

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: ginny loovegod »

L'Erin farà CCM i Magimàtica! :) Tot i que es passa el dia mirant els apunts de Runes de l'Agatha perquè li molen mogollón les runes antigues. XD

I l'Angela, bueno, ella ja és profe, però quan anava a Hogwarts va fer CCM i runes antigues ^^ Just so you know! jeje

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 488
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Cass Ross »

Hola!

Moltes, moltes gràcies hermione potter! (I perdona si t'he canviat el nom alguna vegada :pray: )

A veure:

Ethel: Futurologia i Runes Antigues.
Eric: CCM i Magimàtica.

Un petó!

Cassie.
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 488
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Cass Ross »

Hola!

També hi ha uns altres temes a comentar: Monitors i Quidditch. M'agradaria enfocar-me en els Monitors.

En realitat, són un noi i una noia per cada residència però com que vam quedar que eren molt pocs en aquesta generació (vam quedar així, oi?)i que faran les classes junts, he pensat que també es podria fer un sol monitor de cada residència. Segons el que es va comentar, les coses van quedar així:

Gryffindor: Erin

Hufflepluff: Eric

Ravenclaw: Ethel

Slytherin: Circe

Tothom hi està d'acord, oi?

Pel que fa al Quidditch és una cosa que ja es pot comentar una mica més endavant, quan tot estigui més clar.

Jo estava pensant en els personatges i les residències. Perquè m'he adonat que Hufflepluff no té noies (dos nois) i Gryffindor no té nois (tres noies). De quants seran les habitacions? Jo pensava fer com de tres noies i dos nois cada residència. Tot i així, a no ser que algú vulgui fer un altre alumne, els altres companys de residència no se'ls comenta o de passada. Això quedaria:

Gryffindor: Agatha, Christine, Erin + 2 nois

Hufflepluff: Billy, Eric + 3 noies

Ravenclaw: Ethel, Maire, Edwin + 1 noi i 1 noia

Slytherin: Jack, Circe + 2 noies i 1 noi

En els llibres de Harry Potter, hi havia deu estudiants de cada residència al mateix curs. Aquí n'hi haurien cinc de cada residència al mateix curs, i com que són la meitat van decidir ajuntar les classes per estalviar profes i demés. Us sembla bé?

Petons!

Cassie.
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Agatha Black »

Em sembla molt bé el que has dit sobre els alumnes del curs, i també els monitors escollits, em sembla força adient. :)
Imatge

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 488
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Cass Ross »

Hola!

Tinc una pregunta: l'única manera d'accedir a la Andana 9 i 3/4 és a través de King's Cross, oi? És que no sé com fer que una família pura arribi a l'estació muggle... No me'ls imagino conduïnt un cotxe. No sé. La família de la Circe Black com ha superat això?

Petons!

Cassie.
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
Mercè Granger
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 119
Membre des de: dv. oct. 25, 2013 10:47 pm

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Mercè Granger »

Heeeey, hola. Sé que ara tots estareu pensant "Qui és aquesta tia que comenta? No está a la fic :nose ", però-però la cosa és que acabo de veure aquest tema, li he pegat una ullada, i em pareix genial tot el proposat, i també els personatges, és clar. Així que, si hi ha un lloc, m'agradaria acoplar-mi. La meva idea inicial era fer un alumne també de cinquè Gryffindor (per això de què no hi ha nois a Gry), però com que encara no el tinc al 100% creat, venia a demanar abans si algú necessita x personatge (com per exemple, el noi del qual estan enamorats l'Eric i l'Edwin, o algú vol un germà, millor amic, xicot, etc.), i així el crearia jo (o adaptaria el que ja tinc al que me diguéssiu) i mataríem dos ocells d'un tir (però una cosa, si és noi, millor xd Em sol agradar més crear personatges masculins que femenins, però si necessiteu una noia, sense problemes!). Això si m'accepteu a la fic, és clar. Si no em voleu per pesada, inactiva o el que sigui ho dieu, eh? Bé, jo ho deixo aquí i torn al meu forat negre a esperar noticies. Pau i amor.
"We've all got both light and dark inside us. What matters is the part we choose to act on...that's who we really are"
Imatge

Avatar de l’usuari
hermione potter
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 299
Membre des de: dl. març 26, 2012 1:31 pm
Rang: Gryffindor
Ubicació: Algun lloc del món màgic

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: hermione potter »

Doncs per mi cap problema... I posats a que vols fer un personatge masculí podria ser de sisè (així vas amb el Joe i ets amic seu) i així la meva Chris podria tenir el seu amor (ja que a ella li costa enamorar-se i eso). Això si vols es clar i a les altres els hi sembla bé.
Petonets!!!
Has de saber, que qui ens estima no ens abandona mai.
Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 488
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Cass Ross »

Hola, Mercè Granger!

Uau, que guai, tindrem més personatges. Bé, de moment un, però tu ja saps, que en pots crear més. xD Està bé que sigui de Gryffindor (encara que n'hi han massa, d'aquesta casa) i que sigui noi, per donar variabilitat. A veure, i tant que et pots apuntar! I tant!

Pel que fa a mi, no crec necessari demanar-te res concret. Més aviat que ens presentis el que tens i a partir d'aqui ja et direm, però no crec. El que sí que seria interessant, des del meu punt de vista, és que tingués algun secret que si el descobreix l'escola se'n podria liar alguna de grossa. No sé, saps, alguna cosa que pugui donar trama, si vols.

Quan puguis, passa'ns la plantilla del personatge, que tinc curiositat. Ah, i no t'oblidis de fer les 500 paraules del pròleg i dir quines assigntures optatives té.

Petons!

Cassie.
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 488
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Cass Ross »

Hola!

Us recordeu que vaig ser jo qui va demanar si podiem aplaçar fins al 14 de novembre els pròlegs? Doncs bé, que ja els he passat a l'Agatha. O sigui, que si voleu ho podem estrenar abans, així que tothom els tingui. Bona idea, no? Per tant estaria bé que cadascú vagi avisant. Agatha, ja em diràs si ho has rebut, que a vegades he tingut problemes amb els MP.

He mirat i he vist que, em sembla que era l'Agatha, va dir que quan tinguessim els capítols escrits, ella els pujaria. Jo proposo, més que això fer així a lo suelto: que ara passin tres dies, ara quinze i ara deu; que fem alguna regularitat i x dia es publica el capítol, per exemple. Què us sembla? Proposo que sigui un cada dues setmanes, o cada setmana, que així el següent tindrà temps de llegir el que ha passat fins llavors i fer el seu tros.

Ah, última cosa. Pel que fa als títols dels capítols. El pròleg es pot dir pròleg. La resta de capítols proposo que sigui alguna cosa com "Capítol 1: —títol que l'autor vulgui— (—nom del personatge—)". Us sembla bé? És que així, per exemple, si volem reviure l'escena Y, que sapiguem reconèixer on és, més o menys.

Petons!

Cassie.
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Agatha Black »

Cassandra: Rebut! Ja me'ls he llegit, està Molt bé! Els posaré seguits per no tallar l'escena. Escolta, saps que m'he quedat flipant amb una osa? Jo tamb´he posat que la Circe es vesteix ja amb l'uniforme de Hogwarts i fa un comentaria del pal "només faltaria que m'hagués de vestir com una muggle!" Hahahaha, que bo!

Em sembla bé això de posar deadlines també, pel que fa a quan pengem els capítol, aixi pot ser més regular. A mi no em fa res fer-los cada setmana (total, com que som tanta penya, no és que CADA setmana n'haguem de fer un , saps? Com prefereixi la gent.

I jo ja tinc els meus pròlegs escrits, també, si voleu penjar-ho abans per mi perfecte, però em sembla que l'Antares ja ho preferia així, i l'Arwen no sé si es passa gaire seguit per donar-nos el seu... Així que probablement es quedi el dia 14.

Mercè Granger: Ei, hola, doncs molt bé si t'animes a participar! Em sembla bona idea si vols fer-te un noi de Gry, així pot ser l'amic del Joe, si fas sisè. Si et volguéssis fer un personatge així dferent i dolent, podria ser també la amiga i companya d'habitació de la Circe, que la pensava posar de secundària... Mire't les fitxes i recorda el que has de fer:
- Fitxa de personatge:
- Fitxa de relacions amb els altres personatges
- Assignatures optatives que vols fer

^^
Imatge

Avatar de l’usuari
Mercè Granger
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 119
Membre des de: dv. oct. 25, 2013 10:47 pm

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Mercè Granger »

Idò crec que agafaré els dos, l'amic del Joe (ja estic parlant amb la hermione potter per això ^^) i l'amiga de la Circe. De l'amiga només hi ha que está colada pel Joe, oi? Vull dir... nom, història, caràcter (respectant el de dolenta i tal xd) es lliure, no? Ara em poso amb totes les fitxes dels dos ^^
"We've all got both light and dark inside us. What matters is the part we choose to act on...that's who we really are"
Imatge

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Agatha Black »

Eis, doncs l'amiga de la Circe encara no té nom, així que simplement ha de ser una Sly dolentota, sang pura i tal... per la resta, el que tu vulguis! ^^I sí, la idea era que li atragués el Joe! ^^
Imatge

Respon