Fanfiction comunitària de rol

Fòrum per comentar fan fictions i crear-ne de comunitàries.
Per enviar-ne una usa la secció especial a http://www.harrypottercat.cat/fanfictions/.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Antares_Black »

Propietari: ANGELA DARLING
Fusta: Pomera
Ànima: Ploma de fènix
Longitud: Un pam i quatre dits (24'5 cm); longitud mitjana
Grau de rigidesa/flexibilitat: De rigidesa variable; obedient i adaptable a mans conegudes
Altres característiques: El fènix casa molt bé amb el caràcter volàtil (i seriós quan toca) de l'Angela. Triada atreta per la seva independència i capacitat per espavilar-se tota sola.


---Comentaris:

Com li he dit a la ginny_lovegood amb el personatge de l'Erin, ja sé que tu tampoc no m'havies demanat que et cerqués una vareta adequada, però també li he afegit la resta de característiques per tal d'igualada amb la resta. Si no t'agrada; doncs ho dius, i ho ignorem, eeeeh! :ok

Jo també hauria provat amb una vareta de pomer, per a l'Angela. Tampoc no sé si els has triat amb conseqüència o perquè t'agrada aquesta fusta. És una persona de gran encant personal, mai no saps ben bé què ho fa. Se suposa que els que tenen varetes de pomera són persones estimades i de llarga vida. Esperem que sia així!

Crec que no hi ha una ànima més encertada que la de ploma de fènix per les maneres i el caràcter eixelebrat de l'Angela, així com la seva resistència als cops de la vida. No hi tinc res a dir. Quina casualitat que encerteu! Estè bé!
Confio que la resta de coses les vegis bé :)

----------------

I, bé, amb aquesta acabo els comentaris. Aniré a donar una volta per aquí l'escola i tornaré si puc amb la fixa de profe i tal...

Però digueu-me què us semblen les varetes :mrgreen:

Apa, fins després!

Antares
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Avatar de l’usuari
hermione potter
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 299
Membre des de: dl. març 26, 2012 1:31 pm
Rang: Gryffindor
Ubicació: Algun lloc del món màgic

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: hermione potter »

Ostres Antares, quina passada, tu i la varetologia sou ànimes germanes eh! M'encanta com les has descrit a cada una respectant la personalitat dels amos. Com tots els varetolegs sabeu, la vareta escull al seu amo.
La de la Chris m'encanta, adoro la ploma de fènix i la fusta de vern, en definitiva, la vareta de la Chris és perfecta, gràcies, moltíssimes gràcies Antares, sort qie t'agrada això de la varetologia.
Petns i abraçades!!
Has de saber, que qui ens estima no ens abandona mai.
Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
ginny loovegod
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 214
Membre des de: dc. maig 28, 2008 10:15 pm

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: ginny loovegod »

Uoooo! mare meva, quina currada més gran! Sóc MOLT fan teva, Antares! jejeje I moltes gràcies per fer-me les varetes fins i tot quan no t'ho vaig demanar (Vaig pensar que ja tindries prou feina a sobre, :P)

La veritat és que sóc jo qui porta a l'Erin i l'Angela, totes dues! :P Em sorprèn molt que l'hagi encertat tant com dius jajajjaa la veritat és que jo no en sé gens de varetes, tot ha sigut per pura intuïció: A l'Erin sempre li he atribuït una fusta de cirerer, ja que com les cireres ella és força dolceta, i no hi ha color que li vagi millor que el rosa! :P Per l'altra banda, l'Angela és molt més alegre i eixelebrada i vaig pensar molt en l'acidesa de les pomes Granny Smith, que són les meves preferides! No té més profunditat que això jajajja però bé, me n'alegro d'haver-la encertat!

L'unic que m'ha xocat una mica (Que no critico res, sobretot! Aquí l'experta ets tu ^^) és la llargada de la vareta de l'Erin! M'ha encuriosit molt, perquè no acabo d'entendre què significa la llargada d'una vareta. Des de sempre he pensat que la llargada de les varetes devia ser proporcional al cos de la persona que les utilitza, però pel que veig no és així! És per això que m'ha xocat molt la imatge de l'Erin, que, com jo, no passa del metre cincuanta i té les mans petitíssimes, amb una vareta de 30 centímetres :lol2: massa graciós! Però bé, enserio que tot genial, i moltíssimes gràcies per tot l'esforç que ens dediques! Loveya <3

Sigueu felices!

Erin

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Cass Ross »

Hola!

Perdut per aquí hi ha un comentari meu, que hi comento algunes coses que penso que s'han de debatre. Si ho podeu rescatar, millor.

Anem per coses dels comentaris posteriors:

Antares, m'agraden molt les varetes de l'Ethel i l'Eric, de debò! Moltes gràcies, com t'ho tornaré, això? Amb la de la noia n'estava convençuda des del principi i pel que fa a la del noi, gràcies als teus comentaris posteriors m'he adonat que sí, que és la seva vareta. (De fet, això que deies de la potència de la vareta m'ha fet pensar que també ho he de reflectir en els àmbits acadèmics, la seva indecisió... i una vareta que no va del tot bé, pot ser un "avantatge").
l'Ethel (per cert, si la E es pronuncia /i/, s'hauria d'apostrofar el nom? Ho dic perquè és paraula femenina que comença per i àtona. Però és clar no s'escriu amb i, sinó amb e... Com s'hauria de fer, doncs? Ho pregunto, no ho sé)
El nom de l'Ethel es pronuncia ETH-əl, o sigui que és e tònica. Per tant, sí, tens raó, s'hauria d'apostrofar. De fet no ho he fet perquè sóc una gandula ho considero una pèrdua de temps sobretot amb el mòvil i com que aquí es comenten tantes coses seguides a vegades em convé comentar ràpid. Però tens tota la raó. Per cert, pel que fa al cognom, no sé exactament com es pronuncia (perquè no ho posa) però també existeix com a nom i allà ho prununcien URL. Suposo que serà el mateix. (Jo pronunciava "Earl" com alguna cosa de l'estil de "Iərl".)
L'unic que m'ha xocat una mica (Que no critico res, sobretot! Aquí l'experta ets tu ^^) és la llargada de la vareta de l'Erin! M'ha encuriosit molt, perquè no acabo d'entendre què significa la llargada d'una vareta. Des de sempre he pensat que la llargada de les varetes devia ser proporcional al cos de la persona que les utilitza, però pel que veig no és així! És per això que m'ha xocat molt la imatge de l'Erin, que, com jo, no passa del metre cincuanta i té les mans petitíssimes, amb una vareta de 30 centímetres :lol2: massa graciós!
Jo també tinc curiositat per saber el perquè de les mides de les varetes :D

Per cert, també em faria gràcia saber el perquè de les varetes dels teus personatges, si no t'és molestia. Una mica per acabar d'entendre l'Edwin i veure què tenen en comú l'Eric i ell. Perquè he vist a que l'Eric li poses dos pèls d'unicorn i en canvi a l'Edwin un. A què es deu aquest canvi de quantitat?
a) CCM, Muggleologia i Fututologia.
b) Runes Antigues i Magimàtica
Una cosa, Antares! Pel que tinc entès, l'Edwin no pot fer Runes Màgiques i Magimàtica, perquè estan a la mateixa franga horària i no crec que tingui giratemps. Has d'escollir una assignatura de cada opció (una de les a) i una de les b)).
Pel que fa el guardabosc, podria ser una dona ^^ Vull dir, per variar i trencar un xic els esquemes.
Em sembla una bona idea :D També li fem una fitxa conjunta com el dire, o què? Els meus personatges no crec que s'hi relacionin molt però suposo que alguns altres imitaran el Harry i companyia potser... o tantes visites al Bosc Prohibit com a càstig (bueno, potser si fa CCM, l'Eric sí que s'hi relacionarà perquè va a aquesta classe.)

Petons!

Cassie.
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Agatha Black »

Antares!
:O

Que guai, nena, com t'ho has currat. M'encantenles dues varetes dels meus personatges.

Pel que entenc, la llargada de les varetes no està tan relacionada amb l'alçada de qui la porta, sinó amb la fortalesa de caràcter, per això les de l'Agatha i l'Erin són les més llargues tot i no ser les més altes del grup. És així? Com més forta és la persona emocionalment, més llarga és la vareta. Em sembla curiós que totes dues siguem les "nenes maltractades".

Pel que fa al que has posat! M'agrada molt el xiprer, i sí, tens raó que el que més defineix a l'Agatha és la seva capacitat de plantar cara i de sacrifici quan cal. Segueixo pensant que el cor de drac és el més apropiat per l'Agatha, més que la ploma de fènix. M'ha fet il·lusió que pensis que el personatge i jo ens assemblem, perquè per a mi l'Agatha (o Asteria) és tota una inspiració!

I pel que fa a la circe, el detall de la maragda va moltíssim amb ella! I la vinya! I, sí, ens raó que li va més una ploma de fènix que no pas el drac, ja que és més aviat freda i no pas temperamental.

Que guai, que guai! ^^
Imatge

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Agatha Black »

BY THE WAY!

Gairebé se m'oblida! No sé si ho sabeu, però entre les escriptores, hi tenim una artista. L'Arwen Black dibuixa molt bé, i té molta traça a l'hora de fer fan arts (me n'ha fet alguns per a les meves fanfictions i són brutals).

Diu que accedeix a fer-nos el dibuix portada de la fanfiction, sempre que li donem algunes indicacions sobre com volem que surti el personatge (especialment els metamorfomags i tal!). Us sembla bé, o us sembla superxaxi? Us deixo alguns dels dibuixos que m'ha fet (els que seguiu la meva fanfiction de seguida els reconeixereu! XD)

Imatge

Imatge

I el més currat (que anda que no surt gent a les meves fanfics):

Imatge

Què us semblen? A que són guais? ^^ (Els heu d'obrir amb el botó dret del ratolí en una pestanya o finestra nova perquè es vegin U.U, no sé per què)
Imatge

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Cass Ross »

Hola!

No veig les foros però me'n faig la idea. Són les portades dels fics?

Arwen, per a mi ja m'està bé que et basis en les descripcions que em sembla que estan molt bé. Deixa que es vegi una mica el seu caràcter ja serà estupèndic!

Petons!

Cassie.
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Antares_Black »

hermione potter ha escrit:Ostres Antares, quina passada, tu i la varetologia sou ànimes germanes eh! M'encanta com les has descrit a cada una respectant la personalitat dels amos. Com tots els varetolegs sabeu, la vareta escull al seu amo.
La de la Chris m'encanta, adoro la ploma de fènix i la fusta de vern, en definitiva, la vareta de la Chris és perfecta, gràcies, moltíssimes gràcies Antares, sort qie t'agrada això de la varetologia.
Petns i abraçades!!
ginny loovegod ha escrit:Uoooo! mare meva, quina currada més gran! Sóc MOLT fan teva, Antares! jejeje I moltes gràcies per fer-me les varetes fins i tot quan no t'ho vaig demanar (Vaig pensar que ja tindries prou feina a sobre, :P)
Antares, m'agraden molt les varetes de l'Ethel i l'Eric, de debò! Moltes gràcies, com t'ho tornaré, això? Amb la de la noia n'estava convençuda des del principi i pel que fa a la del noi, gràcies als teus comentaris posteriors m'he adonat que sí, que és la seva vareta. (De fet, això que deies de la potència de la vareta m'ha fet pensar que també ho he de reflectir en els àmbits acadèmics, la seva indecisió... i una vareta que no va del tot bé, pot ser un "avantatge").
Antares!
:O

Que guai, nena, com t'ho has currat. M'encantenles dues varetes dels meus personatges.
Oh! Per Merlí! :o Quin compliments! Em sento molt agraïda, de veritat!
Sí, sí que va ser una currada. I és una feina molt meticulosa, perquè és molt de relacionar, veure cada vareta en el seu conjunt de propietats (mai no pots tractar cada element de manera aïllada, sinó que és un conjunt que ha d'encaixar bé i s'ha de tenir en compte que uns elements influeixen els altres, potenciant-los, complementant-los, compensant o inhibint...), procurar que s'integrin bé, que s'adiguin a la persona... Però em va agradar moltíssim de fer-ho! I són d'allò més gratificants els vostres comentaris :D
I m'encanta que tingueu dubtes, perquè això vol dir que us hi he captat l'interès, per les varetes :lol: Tot seguit ho responc. Per ordre, per ordre, que m'estresso! :sua Que marxo un moment i em trobo una batallada de missatges! 8O
La veritat és que sóc jo qui porta a l'Erin i l'Angela, totes dues!
Sí, és cert! Ho he vist! :oops: És que ho tenia mal apuntat (és que m'he fet una llista dels personatges, de les fitxes i relacions per tenir-ho tot clar!), i vaig posar l'Angela a l'Arwen Black per error. Però ja em semblava a mi estrany... perquè la manera de redactar encaixava més a l'estil de la de l'Erin i no pas al d'en Jack Moore de l'Arwen. A més, això de les varetes també ho havia d'haver fet una mateixa persona. Hauré de començar a refiar-me de la meva intuïció i tant dels meus pensament! XD
Em sorprèn molt que l'hagi encertat tant com dius jajajjaa la veritat és que jo no en sé gens de varetes, tot ha sigut per pura intuïció: A l'Erin sempre li he atribuït una fusta de cirerer, ja que com les cireres ella és força dolceta, i no hi ha color que li vagi millor que el rosa! Per l'altra banda, l'Angela és molt més alegre i eixelebrada i vaig pensar molt en l'acidesa de les pomes Granny Smith, que són les meves preferides! No té més profunditat que això jajajja però bé, me n'alegro d'haver-la encertat!
La veritat és que ja pensava respectar el que haguessis posat, perquè he estat jo qui s'ha pres la llibertat de ficar el nas en els teus personatges i retocar sense que m'ho hagis demanat. Tot i així, quan ho he llegit he vist clar que era el més encertat. Ho he deixat igual perquè m'ha semblat que era una bona combinació (jo també hauria triat això), no pas per res. Com a amant incondicional de la varetologia, m'hauria recat, deixar-hi una mala combinació.
L'unic que m'ha xocat una mica (Que no critico res, sobretot! Aquí l'experta ets tu ^^) és la llargada de la vareta de l'Erin! M'ha encuriosit molt, perquè no acabo d'entendre què significa la llargada d'una vareta. Des de sempre he pensat que la llargada de les varetes devia ser proporcional al cos de la persona que les utilitza, però pel que veig no és així! És per això que m'ha xocat molt la imatge de l'Erin, que, com jo, no passa del metre cincuanta i té les mans petitíssimes, amb una vareta de 30 centímetres massa graciós! Però bé, enserio que tot genial, i moltíssimes gràcies per tot l'esforç que ens dediques! Loveya <3
Sí, veig que a la Cassandra també li ha sobtat:
Jo també tinc curiositat per saber el perquè de les mides de les varetes :D
Us ho explico. Penseu que els meus apunts de varetologia engloben les notes dels varetòlegs tant de la Rowling (La família Ollivander —que en són uns quants!—, Gregorovitch, Arthur Cephalopos, etc.) —que segurament ella tindria les seves fonts, perquè les coses encaixen a fonts externes a les seves novel·les—, com d'altres bibliografies. He de dir que jo també tinc les meves pròpies discrepàncies i teories, algunes en vies de desenvolupament (em falta experiència).
Entro en matèria :mrgreen: . La longitud de les varetes, així com els nuclis, és una de les parts més controvertides de la varetologia. Alguns varetòlegs parlen d'intervals de 23 a 35'5 cm, amb excepcions de varetes molt curtes (com de 20 cm) o de varetes molt llargues (38 cm), però sempre cal considerar l'interval més llarg que estimo que és dels 17 als 40 cm (amb excepcions molt remotes de mig pam). Alguns afirmen que la mida de la vareta té relació amb l'alçada del mag, com apuntaves tu, ginny lovegood. Però això ha estat completament desbancat, atès que molts bruixots baixets han estat triats per varetes molt llargues (un dels exemples més clars, dins de les novel·les de Harry Potter, és el professor Flitwick) i viceversa. El mateix Garrick Ollivander deia que relacionar-ho amb l'alçada és una mesura molt crua. Tot i així es continua fent servir la cinta mètrica (també per finalitats diverses). Les varetes llargues tendeixen a adaptar-se a mags amb grans personalitats, mentre que les curtes en triaran amb caràcter mancats de personalitat (només cal veure la vareta de l'Umbridge :riure: o la d'en Ben Babbaw). Aquest és un punt que respecto molt, ja que les varetes llargues (que se senten atrets per forts caràcters, personalitats o per posseïdors d'un bo intel·lecte i ments ben amoblades malgrat les aparences) tendeixen a ser les millors en transfiguració (una màgia realment complicada i sofisticada).
És cert que cal relacionar-la també amb el grau de rigidesa, però no s'ha de córrer el perill de confondre els dos conceptes. Espero que hagi quedat respost ;)

Acabo de veure el que n'ha dit l'Agatha:
Pel que entenc, la llargada de les varetes no està tan relacionada amb l'alçada de qui la porta, sinó amb la fortalesa de caràcter, per això les de l'Agatha i l'Erin són les més llargues tot i no ser les més altes del grup. És així? Com més forta és la persona emocionalment, més llarga és la vareta. Em sembla curiós que totes dues siguem les "nenes maltractades".
I el que destaques de les "nenes maltractades" crec que has volgut dir, precisament, que no és gens sorprenent. De les experiències, se n'aprèn. I el xarop de bastó fa entrar molt bé les coses...
Pel que fa al que has posat! M'agrada molt el xiprer, i sí, tens raó que el que més defineix a l'Agatha és la seva capacitat de plantar cara i de sacrifici quan cal. Segueixo pensant que el cor de drac és el més apropiat per l'Agatha, més que la ploma de fènix. M'ha fet il·lusió que pensis que el personatge i jo ens assemblem, perquè per a mi l'Agatha (o Asteria) és tota una inspiració!
Sí, jo també crec que li encaixa més que no pas la ploma de fènix. Però, definitivament, el que no se m'acudiria posar-li és pèl d'unicorn... En perdríem moltes coses...

Aha! Asteria Longbottom i Agatha Black! També m'inspiren molt a mi! Però de manera diferent que a tu. Té a veure amb allò tan famós amb què et toparàs d'aquí... un parell d'anys? :mrgreen:
(sí, ja sé que et dec un MP. Però és que com que s'acumulen les coses, es van estratificant! xDD Demà, si el puc acabar de redactar, te l'envio. I ja pensaré en enviar també les fitxes i pensar el pròleg! Si és que sóc experta a cercar-me feina, eeh :atontat )
I pel que fa a la circe, el detall de la maragda va moltíssim amb ella! I la vinya! I, sí, ens raó que li va més una ploma de fènix que no pas el drac, ja que és més aviat freda i no pas temperamental.
M'alegro que l'encertés! :ballar:
El nom de l'Ethel es pronuncia ETH-əl, o sigui que és e tònica. Per tant, sí, tens raó, s'hauria d'apostrofar. De fet no ho he fet perquè sóc una gandula ho considero una pèrdua de temps sobretot amb el mòvil i com que aquí es comenten tantes coses seguides a vegades em convé comentar ràpid. Però tens tota la raó. Per cert, pel que fa al cognom, no sé exactament com es pronuncia (perquè no ho posa) però també existeix com a nom i allà ho prununcien URL. Suposo que serà el mateix. (Jo pronunciava "Earl" com alguna cosa de l'estil de "Iərl".)
Contestat! ;) Sí, el cognom ja el coneixia :)
Per cert, també em faria gràcia saber el perquè de les varetes dels teus personatges, si no t'és molestia. Una mica per acabar d'entendre l'Edwin i veure què tenen en comú l'Eric i ell. Perquè he vist a que l'Eric li poses dos pèls d'unicorn i en canvi a l'Edwin un. A què es deu aquest canvi de quantitat?
D'acord, ja us ho posaré.

Pel que fa l'ànima de doble nucli, es tracta senzillament d'un reforç.
Normalment, s'hi posa un sol pèl (o una sola ploma, o fibres més o menys llargues... així com variacions amb altres tipus de nuclis), però hi ha circumstàncies (d'acord amb el temperament de la fusta i de la rigidesa, i d'altres temes més) que es bo potenciar l'ànima d'una vareta. L'Eric, per exemple, necessita un cop de mà per sonar certs passos. En aquestes línies, hi ha varetòlegs que no només tenen en compte la quantitat i la naturalesa del(s) nucli(s) d'una vareta, sinó que a més puntualitzen metículosament amb la zona d'extrecció de la substància i, en alguns casos, fins i tot el lloc i l'època de l'any de la recolecció (tal com ntambé es fa amb la fusta). I és un dels punts que comparteixo en certa manera. En l'exemple del pèl d'unicorn; si n'hi ha un, dos, tres... l'allargada d'aquest(s), si són de la cua o de la crinera, els boscs, etc. Tota una tirallonga de coses :sleepy: .
Una cosa, Antares! Pel que tinc entès, l'Edwin no pot fer Runes Màgiques i Magimàtica, perquè estan a la mateixa franga horària i no crec que tingui giratemps. Has d'escollir una assignatura de cada opció (una de les a) i una de les b)).
Vaja! Era el que més i encaixava a l'Edwin! (És que em pensava que s'havia d'escollir entre a i be. No ho havia entès!). Doncs suposo que no té cap reculatemps (o n'hi voleu concedir un?). Mmm doncs es queda amb Runes Antigues i CCM.

Pel que fa el guardabosc, podria ser una dona ^^ Vull dir, per variar i trencar un xic els esquemes.

Em sembla una bona idea :D També li fem una fitxa conjunta com el dire, o què? Els meus personatges no crec que s'hi relacionin molt però suposo que alguns altres imitaran el Harry i companyia potser... o tantes visites al Bosc Prohibit com a càstig (bueno, potser si fa CCM, l'Eric sí que s'hi relacionarà perquè va a aquesta classe.)
Si no hi ha ningú que el vulgui fer com a personatge propi (jo crec que amb dos personatges per cadascú en tenim més que prou, no?), el podríem fer comú! :D

Anem per temes anteriors:
Agatha, parles dels monitors:
Monitors
Gryffindor: Erin

Hufflepluff: Eric

Ravenclaw: Ethel

Slytherin: Circe

Tothom hi està d'acord, oi?


Ho vaig dir jo, això! xD
So sorry xD M'he confós!
I pel que fa les habitacions, ja era hora que els dormitoris fossin mixtos!!
Punts extra per a la nova Hogwarts!


No n'acabo d'estar convençuda, eh? Vull dir, estic en contra de que siguin mixtos. Tenen les hormones revolucionades, em sembla molt mala idea que ho siguin, eh? Jo voto de mantenir les habitacions masculina i femenina separades. Tot i així, sí que treuria l'encanteri aquell que si un noi puja les escales de les noies (a Gryffindor) aquestes es converteixin en tobogant. Que ells siguin lliures de dormir on vulguin i fer el que vulguin, però mantindria les habitacions separades. A més, voleu canviar l'estructura de les residències? Una altra cosa, no haviem dit que a la seva generacio són cinc per residència perquè eren menys? Això dóna a entendre que en els altres cursos no passa, o sigui que no ho poden fer (una habitació amb deu adolescents em sembla mala idea) i no poden anar-ho canviant cada vegada que els d'aquesta edat canviin de curs.
Què hi tindrien a veure les hormones? :eh: En una habitació plena de noies o en una plena de nois també poden passar coses. No ho sé, potser jo sóc rara i em sento igual de còmode/incòmode en una habitació de nois que en una habitació de noies... Amb això de l'encanteri i del nombre d'alumnes sí que hi estic d'acord.
M'encanta! Guai, l'Slytherin ja té nom. Qui és el profesor Layton? (De fet em vaig oblidar de posar que em semblava bé fer barreges entre els noms).
Doncs adjudicat!
Ah! El professor Layton és el nom d'una sèrie de videojocs de pensar (trenca-closques, jocs de pensar, matemàtiques, enigmes, misteris...) per a Nintendo i aquestes coses. Segur que no et sona?
https://www.google.es/search?q=Profesor ... CAYQ_AUoAQ
https://www.nintendo.es/Juegos/Portal-d ... 27605.html
Gairebé se m'oblida! No sé si ho sabeu, però entre les escriptores, hi tenim una artista. L'Arwen Black dibuixa molt bé, i té molta traça a l'hora de fer fan arts (me n'ha fet alguns per a les meves fanfictions i són brutals).

Diu que accedeix a fer-nos el dibuix portada de la fanfiction, sempre que li donem algunes indicacions sobre com volem que surti el personatge (especialment els metamorfomags i tal!). Us sembla bé, o us sembla superxaxi? Us deixo alguns dels dibuixos que m'ha fet (els que seguiu la meva fanfiction de seguida els reconeixereu! XD)

Imatge

Imatge

I el més currat (que anda que no surt gent a les meves fanfics):

Imatge

Què us semblen? A que són guais? ^^ (Els heu d'obrir amb el botó dret del ratolí en una pestanya o finestra nova perquè es vegin U.U, no sé per què)
wo!! GENIAL!!! :boig2: Doncs ja li donarem indicacions!! :ok Que guai! Tot plegat és tant emocionant! :ballar: (Sort que has indicat cop obrir les imatges xD T'estava a punt de dir que no les podia veure :lol2: )

Apa!! Fins aviat!

Antares
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Agatha Black »

Hihihihi, ja estic escrivint el primer capítol... està quedant molt guai... hohohohoho.
Imatge

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Cass Ross »

Agatha! No t'oblidis que n'hi han que són monitors i per tant al tren fan rondes i una reunió al primer vagó i a Hogwarts portaràn els de primer a dormir. T'ho comento per si de cas :D Tinc moltes ganes de llegir i escriure!

Petons

Cassie
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Agatha Black »

Cert, cert! Fas bé de comentar-m'ho, perquè amb això dels monitors no hi pensava... igualment la part de les habitacions no sortirà pas, perquè acabaré quan arribem a Hogwarts. El primer vespre ja el farà la marta ^^
Imatge

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Agatha Black »

Hola... mmm... escolteu, que ja tinc el capítol fet... només em falta repassar i tal... m'ha quedat més llarg del que m'esperava. Passa res? És que és le primer capítol, i costa molt fer una introducció curta. A més he volgut fer aparèixer uns quants personatges per començar a presentar-los i se me n'ha anat una mica l'olla. Fa unes 2500 paraules. Em mateu molt?

Surten l'Agatha, la Chris, l'Erin, en Joe, la Circe, la Natalie, l'Ethel, en Billy, l'Edwin... i s'anomena a l'Eric i i l'Angela Darling, tot i que no surten.

(Ostres, Arwen, ara fent la llista m'acabo d'adonar que just els dos personatges que no surten són els dos teus... (a banda del profe de l'Antares, que encara no té fitxa) T.T Ho sento, Arwen! Et prometo que els faig sortir en el capítol de la Circe, ok? Sorry!)
Imatge

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Cass Ross »

Dona!
Una mica sí que et mato, la veritat! xD Dues mil cinc-centes em semblen massa paraules! Que no vam quedar que ho faríem en mil cinc-centes? Bé, suposo que és impossible que ho retallis, però en fi... Podriem fer que el capítol sigui d'entre dos mil i tres mil paraules, però com vulgueu.

Ho trobo una mica bèstia, perquè haviem dit que serien mil cinc-centes que el que importa és el dinamisme d'anar canviant de personatge, no? Bé, que opini algú altre.

Petons

Cassie.
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Agatha Black »

Saps què passa? Jo comptava que una pàgina eren 500 paraules llavors vaig pensar, ok, 3-4 pàgines ja està bé (que de fet és el que havíem dit) i he fet tres pàgines i mitja i he mirat... i eren 2500! O.O

Aix, si voleu ho retallo, trec personatges i ja està. O si voleu deixar aquest així i a partir d'ara que siguin 1500, doncs també. De totes maneres crec que hauríem de deixar una mica de marge... es a dir, entre 1500 i 2000 o algua cosa per l'estil. Ja em direu què faig.
Imatge

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Cass Ross »

Hola!
Saps què passa? Jo comptava que una pàgina eren 500 paraules llavors vaig pensar, ok, 3-4 pàgines ja està bé (que de fet és el que havíem dit) i he fet tres pàgines i mitja i he mirat... i eren 2500! O.O
Però amb quina lletra ho escrius?

Bé, suposo que ho podem deixar així, d'entre 1.500 a 2.000 o a 2.500... Tens raó quan dius que deixem una mica de marge. Podríem dir que cadascú faci al voltant de 2.000 paraules, o sigui que fem el marge entre 1.500 a 2.500. Em sembla bé; a més, cadascú haurà d'escriure una vegada cada vuit setmanes, o sigui que... Que no serà molta feina individual, vaja. Em sembla bé.

Que no passin de 2.500 almenys, assegura't que no ho passes.

Petons!

Cassie.

PSD—. T'he enviat un MP, Agatha.
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Respon