Fanfiction comunitària de rol

Fòrum per comentar fan fictions i crear-ne de comunitàries.
Per enviar-ne una usa la secció especial a http://www.harrypottercat.cat/fanfictions/.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Arwen Black »

Primer sobre les preguntes de l'Antares, intentaré posar només matissos perquè ja s'han respost:
"No hi ha cap noi més a Ravenclaw?" (2 nois 3 noies) per això a Slytherin hem de donar forma al per què encara no havia sortit com a amic dels protas el 2n noi (jo em vaig treure de la màniga el Mike, sí, molt solitari, perquè si el Jack hagués tingut algú tant proper en qui confiar no es trobaria en el conflicte intern en el que està i és la base del seu personatge) o la 3a noia (just en parlava l'Agatha (m'ha fet molta gràcia el dramàtic XD))
"Com és en Zac Layton?" jo el vaig fer sortir de passada perquè trobava que ho havien de decidir les que tinguessin personatges in love amb ell, però no ho vaig preguntar per aquí per no treure la sorpresa, una mica com tu amb el quidditch; també ho hauria pogut preguntar per privat se m'acaba d'acudir ara :deumeu
"Em puc inventar un profe nou?" ja respost també, però vull puntualitzar que per a no perdre'ns igual hauriem de tenir una secció de PERSONATGES SECUNDARIS (junt amb la informació general pels escriptors?) on anem afegint la informació nova, no cal tenir una fitxa completa de cadascú nou sino anar afegint de tant en tant el poc o molt que s'hagi anat dient d'ells, perquè quan la informació s'acumula és difícil recordar-ho tot i ens podriem equivocar en detalls ja dits que podrien arribar a ser molt importants (almenys jo ._.)
"El profe de runes antigues serà el director, o un altre?" em sembla bé això que ho acabi decidint el que faci sortir la classe (trobo guai això que ens haguem d'adaptar a com s'ho ha fet anar l'últim o els últims a escriure ^^) Dins d'aquesta decisió, també veig bé la possibilitat que fos profe a més de director per això que és una optativa i per tant no gaires hores etc.

Tema capitans en resum ja tenim el de Sly (Layton) i el de Gry (Joe) (m'encanta XD), a Ravenclaw jo hi tinc la Noa i de moment sobre aquest tema estic d'acord amb la marta_ginny en què hi ha d'haver alguna noia, per mi a Ravenclaw pot ser-hi. Proposta: una noia a qui li agradi el Layton i aquest passi d'ella... aleshores això dóna lloc a rumors ja que al ser capitans són algo "famosos" a l'escola, i així tornem una mica interessats en el tema als nois que hi senten atracció, perquè no es sap si és perquè és gay o per la competitivitat en l'esport. Muahaha. M'acabo de ficar al mig de les relacions entre els nois XD si no us agrada NO HE DIT RES, només era una proposta, i si algú ja els ha pensat o trobeu millor inventar-los sobre la marxa em retiro lentament xD
Per cert, estava pensant: No hauriem de tenir en compte amb un calendari com passen els dies? Pel tema aniversaris, o dates, o Halloween. No sé, és una cosa que se m'acaba d'acudir. Però vull dir alguan cosa en plan_: Agatha, Maire i Chris, dia 1, Jack i Ethel, dia 2, Erin, dia 3 de setembre...
Hi estic d'acord, podem anar actualitzant els dies cada X capítols.

Sobre l'Ethel i el sobrenom de l'Agatha, la Noa li pot haver explicat el significat si vols, i tant. La Noa li dirà Senyoreta Misteriosa xD el Jack també en broma. (A no ser que sorgeixi un sobrenom molt comú i que tothom li digui així, aleshores s'adaptaran al que sigui aquest suposo)

Pomfrey +1
Profe de defensa +1 encara no m'he llegit el llibre però em sembla guai el guinyo ^^

Per últim si no m'he deixat res, tema "personatge més ò__ó" (m'encanta com t'has fet entendre XD) em sembla perfecte!!
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Arwen Black »

Hola noies vinc a fer una petició: sobre els personatges que heu creat, si físicament estan basats en algun actor famós o personatge de manga em podeu enviar un MP i em poseu alguna foto? Per exemple l'Agatha me'n va passar dels seus. Ho dic perquè m'aniria bé per no fer molt diferent de com us imagineu al vostre personatge al dibuix, que em sabria greu (per suposat em basaré principalment en el que posa a les fitxes). Tampoc és que sàpigui dibuixar tant bé que seran clavats, però algo ajudarà ._. Si no estan basats en ningú no passa pas res, si tinc algun dubte us ho preguntaré per missatge.
Intentaré fer-ho el millor que pugui ò.ó
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Agatha Black »

Síiiiiii, això vol dir dibuix aviat! Siiii, que guai, que guai, que guai, quines ganes!

Segur que et quedarà superbé, Arwen!
Imatge

Avatar de l’usuari
ginny loovegod
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 214
Membre des de: dc. maig 28, 2008 10:15 pm

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: ginny loovegod »

Ooohh! siiii of course!

La veritat és que les meves dues nenes s'assemblen moltíssim a dues actrius. Et passo algunes fotos per què te'n facis una idea! ^^

Erin: L'actriu és l'Emily Rudd, tot i que l'Erin té els ulls verds en comptes de blaus! ^^

Imatge Imatge


Angela: la seva actriu és la Lauren Graham en els seus anys més jovenets :P

Imatge Imatge
La del seu costat és la seva filla Wendy, per cert! ^^ jeje


Vale, i aprofito per posar uns gifs de l'Angela perquè no m'hi puc resistir. Ésque és massa graciós!

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge Imatge
Imatge Imatge

Ja està, ja paro xddddd n'hi ha tantíssims més que probablement us podria estar avorrint durant hores. Pero bueno, ja teniu un tastet de l'Angela abans del seu capítol! a que és moníssima? :P jaajajaja

Loveya!

Erin :)

Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Arwen Black »

ginny loovegod, no puc veure a la Wendy ni obrint-ho en una altra pestanya, quina llàstima TT.TT però moltes gràcies per l'Angela i l'Erin! M'ha agradat molt la frase de l'última imatge xD xD

No sabia que tants tinguéssin representació en persona, de moment ja en tinc 9! :ballar: Gràcieeeeeeees :)
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Avatar de l’usuari
ginny loovegod
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 214
Membre des de: dc. maig 28, 2008 10:15 pm

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: ginny loovegod »

L'actriu que fa la Wendy és l'Alexis Bledel, per si tens curiositat! jeje ;)

Si busques "Gilmore Girls" et sortiran fotos d'elles dues quan feien de mare i filla a la sèrie. Són ben mones! ^^

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Agatha Black »

Ok, com he dit al comentari que he fet del capítol de l'Antares (Oi que és genial? El capítol vull dir, no el meu missatge. Bé, el meu missatge també ho és, però ja em faig els elogis jo mateixa XD), vinc a posar una fitxa del professor Cormoran Strike. Mmmm... com que farem que sigui mag, inventaré algunes coses per tal que tinguin sentit, però la idea és mantenir el personatge de la Rowling. Bé, allà va. Les que conegueu l'Strike, siusplau aporteu el que vulgueu que jo em deixi, que ho afegirem! I si hi ha alguna cosa que vulgueu canviar, doncs també!
Cormoran Strike

Residència: Ex-Gryffindor (Oi que sí? Si no hi esteu d'acord, ja em direu! Potser podria haver anat a Rav...? Definitivament no és de Hufflepuff ni d'Slytherin. Jo diria que es de Gryffindor, igual que la Robin.)

Professió: Professor de Defensa Contra les Forces del Mal. Cap de Gryffindor (?)

Aspecte físic: Fent honor al seu nom (Cormoran és el nom d'un gegant de la mitologia celta), el professor Strike fa més de dos metres d'alçada i té les espatlles amples, així que se'l veu venir de lluny. Té un aspecte sorrut, els ulls foscos i el cabell negre i arrissat. Li falta la cama dreta del genoll cap abaix, així que porta una pròtesi, i coixeja una mica. En ocasions, quan hi ha molta humitat o ha estat forçant molt la cama, camina amb l'ajuda d'un bastó, però procura no anar mai sense la pròtesi; li fa massa vergonya. (Em deixo res?)

Personalitat: Així d'entrada, sembla un home sorrut, malhumorat i sec. I la veritat és que ho és, però durant el seu primer any, els alumnes de seguida s'adonen que en el fons és bo, i una persona de fiar. No és gaire de la broma, i quan és, és per fer comentaris sarcàstics o absolutament negres, però les seves accions demostren que té bones intencions i que en realitat és un tros de pa. Com molta gent amb alguna discapacitat, acostuma a estar una mica a la defensiva, especialment els dies en què la cama li està donant un mal dia, ja que és força temperamental. No suporta les injustícies ni la gent maleducada, i pot perdre els estreps de seguida si algú li busca les pessigolles, i no és gaire bona idea fer-ho, perquè et pot fer traspassar una paret d'un cop de puny.

A classe li agrada fer moltes activitats pràctiques i prefereix que les parts teòriques les facin els alumnes de deures, però per sobre de tot, vol que estiguin preparats. No és gaire fan de l'autoritat, i pot ser que de vegades engegui a pastar fang el temari dels GNOM o els MAG si ell troba que hi ha temes més interessants de què parlar. (Més coses? Jo crec que la idea és que recordi una mica a l'Ull-Foll, però menys creepy)

Breu història: És el fill bastard d'un cantant de rock molt famós al món muggle anomenat Rokeby i d'una bruixa gruppie que l'ha criat a ell i a la seva germanastra (filla d'un altre músic). No es parla amb el seu pare; de fet, en Rokeby no va reconèixer ser el pare de l'Strike fins que no ho va fer evident una prova de paternitat, perquè va ser tot un escàndol, ja que estava casat i tenia un parell de fills). L'Strike no n'ha volut saber mai res, ni d'ell ni dels seus diners (tot i que porta bé amb un dels seus germanastres).

La seva infància va ser més aviat mogudeta, plena de mudances i daltabaixos emocionals, ja que la seva mare no era la persona més estable del món. Així que la carta de Hogwarts (que només li va arribar a ell, no a la seva germana) li va suposar un bon canvi: hi havia un edifici que podia anomenar "casa" durant tota la seva adolescència, i per primera vegada va veure que el seu futur pintava millor del que s'havia imaginat.

A Hogwarts va ser un noi reservat de poques paraules, que de vegades es ficava en problemes, però que se li perdonava perquè era intel·ligent i treballador, així que no va tenir problemes per entrar a treballar a la unitat d'Aurors quan va acabar els estudis. A Hogwarts també hi va conèixer la Charlotte, una noia (D'Slytherin oi? De Ravenclaw o d'Slytherin?) de bona família, amb la que va començar a sortir als 17 anys i amb la que va estar trencant i tornant amb ella durant els següents 15 anys, ja que tots dos eren molt temperamentals, i a ella mai no li va agradar que l'Strike fos auror. La Charlotte era bonica, intel·ligent i divertida... una mica massa divertida. Li agradaven molt els nois, i les festes, i fer enfadar els seus pares... De fet, l'Strike sempre va pensar que el fet de sortir amb ell era només una rebel·lia més.

Va estar treballant al Departament d'Aurors deu anys, fins que va perdre la cama en una missió, i li van dir que hauria de deixar la unitat (amb moltes condecoracions i tota la pesca, és clar, pe`ro la cosa venia a ser que un no podia anar a perseguir criminals malèfics a peu coix). Des d'aleshores, ha treballat a Hogwarts coma professor de Defensa, i té una bona amistat amb el director.

Fa un temps, finalment va enxampar la seva xicota Charlotte en una infidelitat i la va deixar definitivament. D'això en fa un any o dos, i l'Strike no ha acabat de superar-ho, especialment perquè ella va trigar dos dies en buscar-se un xicot nou, però això no era cap impediment per seguir enviant-li cartes a l'Strike insistint que encara l'estimava... Cartes que ell ja crema a aquestes alçades, fent veure que li són indiferents. No ha estat amb ningú més des d'aleshores, però ja li va bé. Ell és una persona senzilla dins de tot, i sap que la l'huracà que era la Charlotte li feia més mal que bé.

(Soooo, algú s'apunta amb mi a shippejar Strike/Darling? XD)

Habilitats especials: És un as dels duels.

Mascota: Cap.

Altres: Li agrada molt el cafè i el tabac, i tot sovint se'l pot trobar al pati o als jardins entre classe i classe fumant un cigarret. També és amant dels esports, tant del quidditch com dels esports muggles. Sempre mira de saber com va a la lliga el seu equip de futbol, i l'únic que no li acaba d'agradar de ser a Hogwarts és que no pot veure els partits per la televisió. (Se us acut alguna cosa més que s'hagi de saber?)

- Vareta: Antares, tu diràs!
Imatge

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Agatha Black »

Arwen Black ha escrit:ginny loovegod, no puc veure a la Wendy ni obrint-ho en una altra pestanya, quina llàstima TT.TT però moltes gràcies per l'Angela i l'Erin! M'ha agradat molt la frase de l'última imatge xD xD

No sabia que tants tinguéssin representació en persona, de moment ja en tinc 9! :ballar: Gràcieeeeeeees :)
Ahhh això és perquè almenys 6 dels personatges estan basats en personatges d'un fòrum real, així que ja teníem avatars posats, i és difícil imaginar-los d'una altra manera, ara! ^^
Imatge

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 416
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Antares_Black »

Hola! :ballar:

A veure si em poso al dia! :mrgreen:
Agatha Black ha escrit:HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Feia dies que estava buscant algun sobrenom per l'Ethel Earl, ja que la Cass havia comentat a la fitxa que de vegades la gent li deia per algun sobrenom. No se m'acudia res, perquè la veritat és que "Ethel" és un nom difícil, pero buscar-li nicknames, perè de sobte ahir, veient la TV vaig veure una cosa em va meravellar:

Imatge

Fucking Shit! XD

Hahahahahaha! A partir d'ara, l'Agatha anomenarà l'Ethel "MyNameIsEarl". Coses per la que és meravellós:

1- L'Ethel es orgullosa i elegant. La sèrie my name is Earl va de surenyos idiotes que no tenen ni la secundària aprovada, cutres a més no poder, pobres i son la classe més baixa de gent que un es pot tirar en cara. Tot el que odiaria l'Ethel.

2- L'Earl i la gent de la sèrie són White Trash, que és com s'anomena a aquests blancs de classe social baixa que normalment són mig retrassats mentals perquè es casen entre cosins i merdes endogàmiques d'aquesta mena. Al ser la família Earl de Sang pura, en aquest sentit són white trash ta,bé!

OMG, massa meravellós. No se m'acut res més ofensiu per a ella.
Renoi! Això és èpic! No conec la sèrie, però, pel que dius per aquí, ho trobo encertadíssim!
Personalment em sembla divertit :) i sobretot original. Algú li haurà explicat el rerefons de la burla, a l'Ethel? O només es pensa que es burla del seu nom perquè no té res més a fer? (L'Ethel sap molt poc del món muggle, així que no coneix la sèrie.)

El sobrenom tampoc cal que tingui relació amb el nom original de la noia, sinó que pot fer referència a la seva actitud. Alguna cosa de l'estil 'Miss Misterious' (el seu pare treballa al Departament de Misteris), o 'Senyoreta Estirada'.
Aquells que no tinguin contacte amb el món muggle, podrien anomenar-la així, sí. :riure:
Cassandra Ross ha escrit: -Com és en Zac Layton?


Ja em sembla prou sexy així. Hahaha. I no oblidis, que és summament bo en el Quidditch, com a porter! :D Si vols, podriem fer-li una breu fitxa personal nosaltres dues, què et sembla? Per no contradir-nos.
La idea de fer-li una fitxa m'agrada molt! Ho vos comentar per MP i, quan estigui, la hi enviem a l'Agatha perquè la pengi al tema de les Cròniques de Hogwarts?
Hem de fer les seleccions de quidditch, encara! Algú les haurà d'escriure, no? :D No ho sé. Però ens haurem d'inventar la resta de la plantilla de cada equip.
Veueu en Drake jugant a quidditch!? Jo sí! :riure:
Per cert, estava pensant: No hauriem de tenir en compte amb un calendari com passen els dies? Pel tema aniversaris, o dates, o Halloween. No sé, és una cosa que se m'acaba d'acudir. Però vull dir alguan cosa en plan_: Agatha, Maire i Chris, dia 1, Jack i Ethel, dia 2, Erin, dia 3 de setembre...
Sí, estaria bé tenir un calendari. Però jo em pensava que a l'Erin li tocaria fer un dia de classes i va fer un cap de setmana. Jo faig fer el dilluns dia 8 de setembre (oi que són dies del 2014?). Ara és la segona setmana de curs, doncs. Per tant, toca fer les proves de quidditch.
Agatha Black ha escrit: Pel que fa als profes també em sona que vam dir que a mida que els anessim fent sortir, els aniriem afegint a la llista, aixi que crec que te'l pots inventar sense problemes i el deixem ja així per a la resta quan l'haguem de fer sortir (com que són personatges secundaris, un el crea i els altres ens apuntem, no? És que crec que si fem com amb el director ens hi estarem segles, que pel dire vam trigar ben bé 3 setmanes, entre unes i altres! XD)
Sí, és cert! Trigaríem molt! Doncs ja està bé el que dieu! Mmm, tu apuntaràs l'Strike, oi?
Prodríes posar també les relacions de cada un al tema, si us plau? Si les tinc totes juntes, me serà més fàcil quan us pengi les de l'Edwin i la Papilio. Les tinc molt clares, però vull que no desentonin amb el que n'heu escrit vosaltres.
De fet, jo al capi de la Circe volia fer una classe de Pocions i també pensava posar un profe que m'he imaginat una mica...
Tinc ganes de conèixer el profe de Pocions! :ballar:
Se'm va acudir, per fer-li un guinyo a la Rowling, fer que el profe de Defensa fos en Cormoran Strike, un ex-auror que va perdre una cama en una missió i que va haver de deixar el departament, i que des d'aleshores fa classes a Hogwarts. Els qui hagueu llegit els llibres de la Rowling nous, ja haureu vist la gràcia, pero pels que no, us explico una mica: En Cormoran Strike es el prota dels llibres del Robert Galbraith, es un exsoldat que va perdre una cama a Afganistan, i que ara es detectiu privat. No dic res mes per no fer spoilers!

Em va semblar que podia ser bo que, ja que no fem servir els personatges de la Rowling, hi encabissim un personatge seu d'un altre món, adaptat.

Si no us agrada la idea, no he dit res! XD
Però què dius! És una idea genial! 8O Jo no n'he llegit llibre, però pel que en dius resulta prou encertat per Defensa. I el fet que sia un personatge de la Rowling i el passem d'Univers és molt guai! Ni t'ho pensis!
I ja has sentit la marta_ginny:
marta_ginny ha escrit:STRIKE FOR THE WIN. STRIKE FOR THE WIN. SISPLAU. ÉS NECESSARI
Sembla que hi ha molt de quorum! L'acceptem!!!!!!!!!!!!!! :clap:
Agatha Black ha escrit:I pel que fa al quidditch... doncs potser el capità d'Slytherin hauria de ser el Layton aquest... eh que fa setè? Tindria sentit... De Gryffindor ho podria ser en Joe, aquest any, que ja fa sisè, a veure què li sembla a l'hermione potter. I de Ravenclaw i Huflepuff potser se'ls hauria d'inventar algú que tingui personatges que juguin a quidditch en aquestes residències i que els facin sortir en algun entrenament, perquè no crec que algú a 5è fos ja capità (a no ser que fos un crack de devò, com en Roure, és clar!)
Em sembla molt bé que en Joe i en Layton siguin capitans. De Ravenclaw, estava pensant en en Drake Slim, però, com tu dius, potser és massa jove per a ser capità... (?)
marta_ginny ha escrit:Per la resta la veritat és que tinc poc a afegir, ja ho han respost tot. És veritat que s'han de fer les seleccions de Quidditch! Per les de Ravenclaw i Hufflepuff ja inventarem algú, no hi fa res. Antares, si els has de fer sortir, inventa't els noms i després ja els donarem una personalitat si cal (algun que sigui una noia, que de moment tots són nois!).
D'acord! Noies, noies! Ara que, jo ja valoro molt el gran avenç que sia un esport on noi i noies podem competir junts! Però com vulgueu. Voleu noies, doncs noies!
Agatha Black ha escrit:Jo, si no et fa res, per capítol de la Circe, que ja l'estic planejant ja que em toca just després de tu, hi faig aparèixer la companya d'habita de la Circe i la Nina, i hauria d'explicar una mica la raó per la qual no es fan gaire (perquè, segons hem anat dient, elles dues són molt amigues, amb la presència ocasional de l'Ethel, pe`ro si l'altra sly no surt, s'hauria de dir una mica el motiu)

Jo m'he imaginat una nena així mona, barbielike, rosseta, ulls blaus i extremadament tonteta. Així que amb les noies és hola i adéu, però ja està, xk no arriba a gaire més. Et sembla bé? O voldries fer alguna cosa més dramàtica, en plan "ens va fotre el nòvio i ja no l parlem?" XD
Totes dues idees són boníssimes! Em pixo! :lol2:
Arwen Black ha escrit:"Com és en Zac Layton?" jo el vaig fer sortir de passada perquè trobava que ho havien de decidir les que tinguessin personatges in love amb ell, però no ho vaig preguntar per aquí per no treure la sorpresa, una mica com tu amb el quidditch; també ho hauria pogut preguntar per privat se m'acaba d'acudir ara :deumeu
Sí, és cert! Ja no ho recordava! M'agrada molt! El vas clavar ara que m'ho rellegeixo! Quan et comenti el capítol, ja ho repetiré, però has de saber que també em va encantar el concert de les sirenes! :ok
"Em puc inventar un profe nou?" ja respost també, però vull puntualitzar que per a no perdre'ns igual hauriem de tenir una secció de PERSONATGES SECUNDARIS (junt amb la informació general pels escriptors?) on anem afegint la informació nova, no cal tenir una fitxa completa de cadascú nou sino anar afegint de tant en tant el poc o molt que s'hagi anat dient d'ells, perquè quan la informació s'acumula és difícil recordar-ho tot i ens podriem equivocar en detalls ja dits que podrien arribar a ser molt importants (almenys jo ._.)
Arwen té tota la raó! :clap:
Tema capitans en resum ja tenim el de Sly (Layton) i el de Gry (Joe) (m'encanta XD), a Ravenclaw jo hi tinc la Noa i de moment sobre aquest tema estic d'acord amb la marta_ginny en què hi ha d'haver alguna noia, per mi a Ravenclaw pot ser-hi. Proposta: una noia a qui li agradi el Layton i aquest passi d'ella... aleshores això dóna lloc a rumors ja que al ser capitans són algo "famosos" a l'escola, i així tornem una mica interessats en el tema als nois que hi senten atracció, perquè no es sap si és perquè és gay o per la competitivitat en l'esport. Muahaha. M'acabo de ficar al mig de les relacions entre els nois XD si no us agrada NO HE DIT RES, només era una proposta, i si algú ja els ha pensat o trobeu millor inventar-los sobre la marxa em retiro lentament xD
Ui, ui, ui! Això s'embolica! Fareu un xou! (un culebrot, que diem malament!). Els adolescents de quinze anys, que es munten unes històries! Són uns shipejadors!! hahahaaa
Hola noies vinc a fer una petició: sobre els personatges que heu creat, si físicament estan basats en algun actor famós o personatge de manga em podeu enviar un MP i em poseu alguna foto? Per exemple l'Agatha me'n va passar dels seus. Ho dic perquè m'aniria bé per no fer molt diferent de com us imagineu al vostre personatge al dibuix, que em sabria greu (per suposat em basaré principalment en el que posa a les fitxes). Tampoc és que sàpigui dibuixar tant bé que seran clavats, però algo ajudarà ._. Si no estan basats en ningú no passa pas res, si tinc algun dubte us ho preguntaré per missatge.
Intentaré fer-ho el millor que pugui ò.ó
L'Edwin no està basat en cap actor. Però si necessites alguna referència, s'assembla moltíssim al nen que fa de Hugo a l'última pel·lícula. Només que no porta la clenxa tan al costat. Seria una cosa així:

Imatge

Imatge

Encara que has de tenir en compte que té l'Edwin quinze anys! Però la veritat és que sembla més aviat un nen, o sia que no se n'allunya gaire.

Pel que fa la professora Papilio, s'assembla a una professora de castella que vaig tenir! hahaa En trobo alguna fotografia (que, ja sé que és rar, segur que en tinc alguna :riure: ), ja te la passaré en un MP. De tota manera, mira la descripció que en faig a la fixa de personatge. Porta els cabells blancs esgrogueïts estil xic i, de vegades, s'hi fa un monyo. Té els llavis morats i és força estirada. Segur que la faràs molt bé. :ok

També estic impacient per veure el dibuix de tots els personatges de la fic.
ginny loovegod ha escrit:Erin: L'actriu és l'Emily Rudd, tot i que l'Erin té els ulls verds en comptes de blaus! ^^
Ostres, no coneixia aquesta actriu! Trobo que la veuré així a partir d'ara!
Angela: la seva actriu és la Lauren Graham en els seus anys més jovenets :P
Els gifs que n'has posat trobo que fan molt per a ella!!!!!!!!!!!! Sobretot els de: "It's six o'clock... on Saturday morning" i les d ela cafeïna!!!
Si busques "Gilmore Girls" et sortiran fotos d'elles dues quan feien de mare i filla a la sèrie. Són ben mones! ^^
Jo ho he cercat!!! Són un amor, de debò! Em recomanes la sèrie? Està bé?
Agatha Black ha escrit:Fent honor al seu nom (Cormoran és el nom d'un gegant de la mitologia celta), el professor Strike fa més de dos metres d'alçada i té les espatlles amples, així que se'l veu venir de lluny
Quina por d'home! Però m'encanta, m'encanta i m'encanta!! Ja he dit que m'encanta!!!?? 8O
A Hogwarts també hi va conèixer la Charlotte, una noia (D'Slytherin oi? De Ravenclaw o d'Slytherin?)
Jo no la conec, però pel que en dius la veig Slytherin.
(Soooo, algú s'apunta amb mi a shippejar Strike/Darling? XD)
Qué me dices! Podria ser un puntazo!!!!!!!!!! A veure, que ho ha de dir la ginny_lovegood, però jo veig que, si triguen a consumar, la cosa es farà molt amena. Tots han tingut problemes en les relacions i han tingut problemes amb la seva família.

Em penso que això és tot! Ui, em sembla que per avui ja he escrit prou!

Antares
Les meves fics
Llegiu la fic de L’Escola de Màgia de l’Àrtic (ᓯᓚᒥᒃ ᐃᓕᓐᓂᐊᕐᕕᒃ ᐅᑭᐅᖅᑕᖅᑐᕐᒥ)
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 488
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Cass Ross »

Hola!

M'he sentit amb la necessitat imperiosa de contestar. (En certa manera em sentia aludida.)
La idea de fer-li una fitxa m'agrada molt! Ho vos comentar per MP i, quan estigui, la hi enviem a l'Agatha perquè la pengi al tema de les Cròniques de Hogwarts?
Estupèndic! Comença tu, que em deus un MP.
Veueu en Drake jugant a quidditch!? Jo sí! :riure:
El camp de Quidditch es cremarà xD Seria boníssim!!
Tema capitans en resum ja tenim el de Sly (Layton) i el de Gry (Joe) (m'encanta XD), a Ravenclaw jo hi tinc la Noa i de moment sobre aquest tema estic d'acord amb la marta_ginny en què hi ha d'haver alguna noia, per mi a Ravenclaw pot ser-hi. Proposta: una noia a qui li agradi el Layton i aquest passi d'ella... aleshores això dóna lloc a rumors ja que al ser capitans són algo "famosos" a l'escola, i així tornem una mica interessats en el tema als nois que hi senten atracció, perquè no es sap si és perquè és gay o per la competitivitat en l'esport. Muahaha. M'acabo de ficar al mig de les relacions entre els nois XD si no us agrada NO HE DIT RES, només era una proposta, i si algú ja els ha pensat o trobeu millor inventar-los sobre la marxa em retiro lentament xD
Com diu l'Antares, d'aquí em sortirà una telenovela. Pot ser interessant, per què no? Ah, per cert, proposo que de la casa de Huffle també hi hagi capitana, i així ho mantenim equitatiu —dos capitants, dues capitanes; i del mateix sexe que els fundadors! Ara, de veritat, el sex-symbol faldiller de Gryffindor com a capità? Crec que hi hauran noies que es demaiaran a cada partit xD (Ok, ja callo.)
També estic impacient per veure el dibuix de tots els personatges de la fic.
Jo també.
(Soooo, algú s'apunta amb mi a shippejar Strike/Darling? XD)
M'hi apunto, encara que els meus personatges no siguin del pal buscar parella als profes. No vaig comentar res de Strike perquè no el conec, però ja em sembla bé el que aneu dient vosaltres.

Res més a dir, per part meva!

Petons,

Cassie.
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
hermione potter
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 299
Membre des de: dl. març 26, 2012 1:31 pm
Rang: Gryffindor
Ubicació: Algun lloc del món màgic

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: hermione potter »

Bé, torno a ser aquí XD
això del calendari em sembla molt bé, així segur que sabem les classes i tal.
Sento molt dir això (per l'Arwen) però els meus personatges són ben bé trets del meu cap, home en Joe s'assembla a algun actor d'aquests així però no se m'acut cap que el pugui representar tal i com jo el veig :riure:
ginny_loovegod, m'encanten Gilmore Girls, no m'hagués pensat mai a la Darling així, però ara que ho has dit, és molt guai!!!
Amb això de shipejar ens hi podem estar hores! Amb les històries que estem muntant (estic a favor de Strike-Darling, geniaaaal, parella súperbona).
Voto per veure en Drake jugant a quidditch, m'ha caigut genial i crec que serà molt bon jugador, allà com una bala amunt i avall, a més l'Edwin pot dir que el va a veure (si juga Slytherin té escusa XD).
Dos nois dues noies, em sembla bé, així està equilibrada la cosa. Aquesta és la gràcia Cass hahha t'imagines, hi ha noies que únicament hi van per veure'l XD :lol2: :lol2: :lol2: Així s'omplen les grades quan juga Gryffindor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Buuf jo tinc unes ganes immenses de veure el dibuix :boig2: :boig2:

Crec que ja està tot més o menys contestat.
Petonets a toteees!!!
PD: el misstge de l'Antares a la FF m'encanta, quan pugui ja respondré.
Has de saber, que qui ens estima no ens abandona mai.
Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
ginny loovegod
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 214
Membre des de: dc. maig 28, 2008 10:15 pm

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: ginny loovegod »

oooh! quantes cosetes! Em poso a contestar ^^

1. Arwen!! Un aclariment que se'm va oblidar de fer pel dibuix! Suposo que ja ho sabies (I si no, tranquilíssima, no passa absolutament res! :D ) que l'Erin, tot i que s'assembla molt a l'actriu que vaig posar, és bastant més menuda que ella: De fet, un dels seus trets més característics és que la gent mai no li posa més de tretze anys, tot i que en tingui quinze. Ho sento per no dir-t'ho abans!! Se'm va passar completament de posar-ho al meu últim post i avui només hi he pensat gràcies al missatge que ha deixat l'Antares, on parlava de l'Edwin :P Moltíssimes gràcies per l'esforç i pel dibuix i per tot Arwen! Segur que queda genial :3

2. Sobre el tema Cormoran/Angela que he vist que es comentava: Em sembla molt mona, aquesta idea! crec que tots dos podrien dur-se molt bé. ^^ Ara bé, una coseta! Ja us va bé que la seva història es vegi principalment des del punt de vista de l'Angela? O hauríem de fer-li un capítol al Cormoran? En realitat, tenint en compte la genialitat que respira aquest personatge, se li podria fer perfectament (Tot i que llavors també se li haurien de fer als altres profes, i llavors ja no acabaríem en la vida, oi? hmmm, què en penseu de tot això?)

3. Antareeees! que sàpigues que t'has guanyat tot el meu amor preguntant-me sobre Gilmore Girls. La resposta a la teva pregunta és SÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ Gilmore Girls és genial i súper dolça i entranyable! Els guions són súper intel·ligents i, a més, una de les característiques més guais que té és l'abundància de referències literàries i de pop culture (Una mica com faig jo als meus capítols, que si t'hi fixes són plens de referències! :P ). Si t'agrada l'humor de l'Angela i vols veure una sèrie que et faci pensar en cincuanta coses diferents per minut, Gilmore Girls is the answer! ^^

4. Hermione Potter, a tu també t'agrada la sèrie! Que feliç que em feu jejejeje wooo no t'imaginaves a l'Angela com la Lorelai? Si són calcades! jajaja és més, et diré un secret.... l'Angela està basada en la Lorelai Gilmore. Li he posat i tret cosetes aquí i allà, i l'he transformada de manera que encaixi amb la nostra història. Però la veritat és que la Lorelai em recorda tantíssim a la meva mare, que per mi va ser impossible no fer-li un personatge. ^^ De manera que, per suposat, l'actriu que representa la Lorelai ha de ser la Lauren Graham! :P

Bueno noietes, bona nit! Love you! :peto:

Erin ^^

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 488
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Cass Ross »

Hola!
Sobre el tema Cormoran/Angela que he vist que es comentava: Em sembla molt mona, aquesta idea! crec que tots dos podrien dur-se molt bé. ^^ Ara bé, una coseta! Ja us va bé que la seva història es vegi principalment des del punt de vista de l'Angela?
Jo també estic a favor d'aquesta parella! I pel que fa a l'història, crec que ja va bé que es faci des del punt de vista d'ella. Més personatges sí que no podem afegir, i també pot ser interessant així perquè ella és especial.

Una altra cosa! —Apareix la meva vena meticulosa, prepareu-vos xD—. M'he estat apuntant en quin dia passa cada capítol, més o menys, segons el que es comenta en cada un d'ells.
1: Molarà que t'hi cagues (Agatha) — 1 de setembre
2: Primeres impressions, segones oportunitats i terceres persones (Maire) — 1 de setembre
3: Per madures, nosaltres (Chris) — 1 de setembre
4: Penjant d'un fil (Jack) — 2 de setembre
5: Una escala de grisos (Ethel) — 2 de setembre
6: This Charming Man (Erin) — 6/7 de setembre
7: Sentit i sensibilitat (Edwin) — 8 de setembre
8: I don't need your authority (David) — 18 de setembre
És la meva opinió, però no sé, em molesta una mica el desajust que hi ha. Vam començar massa junts els dies i acabarem que cada capítol abarca un mes xD Posem algun tipus de norma o no? Personalment, no sóc partidaria que passin massa dies entre un capítol i l'altre, perquè sinó les trames i subtrames es perden una mica, ja que segons com és important el dia a dia, no? (Vull dir, tenint en compte que cada capítol és des del punt de vista d'un personatge, i podem tardar capítols a saber del que li passava a X) Ja direu.

Bé, potser sóc jo, que em fico on no em demanen.

Fins aviat,

Cassie.

PSD—. Tenint en compte que ja anem per la tercera setmana de curs, les seleccions dels equips de quidditch ja han passat, oi? Hauriem de configurar els equips per aquí o no? Fem algun tipus de calendari unànime sobre quins dies hi ha partit i qui juga contra qui?
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Agatha Black »

Hola!

Doncs jo havia entès que encara era la segona setmana de curs! Com que diu que porta tota la setmana castigat, si els van pillar el dilluns doncs han estat castgats aquesta setmana que porten ara, no?

Ok, tot això és culpa meva, em sembla XD. És que en principi aquest capi era un divendres (llavors suposo que duien de dilluns a divendres castigats), el que passa que si era divendres, això que ha de passar al bosc prohibit que planegen els de Gryffindor havia de ser aquella mateixa nit (que no hagués quedat bé perquè primer li toca el capi a la Circe i no tindria gaire sentit posar res al bosc) o bé que al següent capi passés tota una setmana. Així que parlant amb la Mercè vam decidir que tindria més sentit que el capi fos dijous, que la Circe fes el divendres matí, i que els següents entomessin l'aventura al vespre... però clar ha quedat això que "han estat una setmana castigats" i ara potser no té tant de sentit... U.U' Com digui la Mercè, doncs.

Jo estava planejant el meu capi per fer que fos el divendres el matí (el divendres 12), i he comentat que hi havia les seleccions de quidditch d'Slytherin per la tarda.

De totes maneres, a mi no em sembla malament que hi hagi capítols més junts i capítols més separats en a línia temporal. Vull dir que, en qualsevol llibre, Harry Potter sobretot, de vegades un sol dia es pot allargar uns quants capítols (si és un dia intens), i en canvi en un capítol poden passar setmanes senceres. Jo trobo bé que els primers 2-3 dies s'hagin allargat, perquè hi ha moltes coses (el trebn, l'arribada a Hogwarts, les primeres classes, que està bé descriure), però que després passin uns quants dies... No cada dia han de passar coses interessants, no? Ens podem tornar a dedicar a descriure bé alun dia interessant en particular, (com aquesta aventura que ve ara) en dos o tres capítols, però crec que de tant en tant s'hauria de fer un salt, al menys d'uns quants dies, perquè si no, no avançarem gens... Penseu que publiquem més o menys un cop a la setmana. A aquest ritme, el 2016 encara serem al primer trimestre!

No sé com ho veieu. Si preferiu fer un calendari, em sembla perfecte, però que de tant en tant es faci algun salt, o no avançarem de cap manera.

A veure què diu la Mercè d'això del dia que és. I sí, si us sembla bé podem preparar els equips de quidditch i els partits... què us semblaria, una cosa així, com a proposta de partits?

1 novembre - Hufflepuff vs Gryffindor
13 desembre - Raveclaw vs Slytherin
31 gener - Gryffindor vs Ravenclaw
14 març - Slytherin vs Hufflepuff
25 abril - Raveclaw vs Hufflepuff
13 de juny - Gryffindor vs Slytherin

Com ho veieu? He posat un partit més o menys cada mes i mig (respectant que caiguin en dissabtes, és clar!) i així n'hi ha 2 cada trimestre (setmana santa és del 30 de març al 6 d'abril). Què us sembla? Pel que fa als equips, us passo el que tenim de moment:
Gryffindor:
- Agatha (encistelladora)
- Chris (caçadora)
- Joe (batedor) - capità
- (David - suplent)

Slytherin:
- Circe (encistelladora)
- Nina (encistelladora)
- Zac Layton (porter) - capità

Ravenclaw:
- Maire (batedora)
- Noa (batedora)

Hufflepuff:
- Eric (porter)
- Sky (?) - capitana
Mercè, en quina posició juga l'Skye? La resta de noms, què fem? Els inventem els qui tenim pjs a cada resi?

I ara hi ha el tema de com es decideixen els punts dels partits! Al rol ho fèiem amb daus seguint aquest mètode:
Spoiler:
-Encistelladors: tiren 2 daus cadascun (fan guanyar punts al seu equip)
-Batedors: tiren un dau cadascun (fan perdre punts a l'equip contrari)
-Porter: tira un dau (fa perdre punts a l'equip contrari)
-Caçador: tira dos daus (el que tregui puntuació més alta, captura la papallona i guanya 150 punts)

Aleshores el resultat queda així:

Posem que juguen Gry contra Sly i treuen aquests daus:

Gry:
Enc1: 7
Enc2: 8
Enc3: 10
Bat1: 2
Bat2: 4
Port: 3
Caç: 9

Sly:
Enc1: 7
Enc2: 4
Enc3: 12
Bat1: 3
Bat2: 5
Port: 2
Caç: 7

La fórmula és:
(Enc1Gry + Enc2Gry + Enc3Gry) - (Bat1Sly + Bat2Sly + PortSly) = Resultat Gry
(Enc1Sly + Enc2Sly + Enc3Sly) - (Bat1Gry + Bat2Gry + Port3Gry) = Resultat Sly
I llavors es suma 150 a l'equip que tingui el caçador que hagi puntuat més alt.

En l'exemple que he posat seria:

Gry: (8+7+10)-(3+5+2)= 25-10 = 15 cistelles (150 punts)
Sly: (7+4+12)-(2+4+3)= 23-9 = 14 cistelles (140 punts)
Això vol dir que quan es captura a papallona van 150 a 140. Aleshore Gryffindor caça la papallona (perquè el seu caçador ha tret més punts) i el resultat final és 300 - 140.
El sistema està bé perquè fins i tot s'hi contempla la possibilitat (altament improbable, però possible, que un grup capturi la papallona, però no aconsegueixi guanyar.

Podríem fer servir daus online, si us sembla bé, i enviar-nos els resultats per assegurar-nos que no fem trampes. (Trampes? eh? Qui, jo? :nose ) XD

De tota manera, si us sembla massa complex i preferiu simplement parlar sobre qui guanya i decidir-ho, doncs també em sembla bé.

Apa, gent, aquí ho deixo: Discuss!
Imatge

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 488
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Cass Ross »

Hola!
Doncs jo havia entès que encara era la segona setmana de curs! Com que diu que porta tota la setmana castigat, si els van pillar el dilluns doncs han estat castgats aquesta setmana que porten ara, no?
Ah, jo amb "tota la setmana", he agafat de dilluns a diumenge, o fins el dilluns de la setmana següent; per tant, el dijous seria dia divuit. Si no, penso que ja no seria una setmana perquè els posen el càstig el dilluns i diu que aquell mateix dijous ja és sense càstig... I, personalment, una setmana no són tres dies xD Que es pronunciï la Mercè Granger.

Per tota la resta, he estat reflexionant, i tens raó; però igualment, sóc partidaria de no polir-nos setmanes senceres amb un sol capítol.

Aquesta proposta dels daus per fer els partits, em sembla una mica aparatosa, però igualment, molt interessant. A veure què diu la resta. I pel que fa als partits, als llibres són així d'espaiats? Potser sóc jo, que m'he acostumat massa a les fanfictions, on solen fer-los gairebé cada setmana. Sí, a vegades en llegueixo alguna que no és de qualitat, ho sé.

Fins aviat!
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Respon