Fanfiction comunitària de rol

Fòrum per comentar fan fictions i crear-ne de comunitàries.
Per enviar-ne una usa la secció especial a http://www.harrypottercat.cat/fanfictions/.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Respon
Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: marta_ginny »

Maire
Agatha Black: li fa una mica de por perquè, al contrari que ella, és molt oberta, atrevida i sempre sap com passar-s'ho bé; per això també l'admira molt, per fer allò que ella mai no ha estat capaç de fer.
Circe Black: aquesta sí que li fa por! Els Slytherins en general, de fet. Uh, mal rotllo, millor no acostar-s'hi.
Billy Swift: el troba molt graciós i se sent còmoda ajudant-lo en les assignatures, perquè se sent útil i el Billy no és persona de fixar-se en el fet que la Maire sigui rareta.
Christine Connors: no la coneix gaire perquè la Maire és molt tancada, però li sembla bona persona, per tant, això ja és prou perquè li caigui bé.
Joe Connors: com a tots els nois que són populars entre les noies, se'l mira encara amb més distància que a la resta de gent, perquè la intimiden tant ells com totes les noies que tenen al voltant.
Jack Moore: encara que sembla molt normal per ser Slytherin, li han dit que no se'n pot fiar, dels verds. I ella creu.
Ethel Earl: la veritat és que la intimida, perquè sempre és tan segura de si mateixa i té tan clar qui és... la seva relació és merament formal, perquè sent companyes d'habitació no poden portar-se malament.
Eric Earl: els Hufflepuff tendeixen a caure-li bé per naturalesa, així que no té cap problema amb ell, però tampoc no s'hi relaciona massa.
Erin River: de seguida li cau bé, perquè la veu tranquil·la, bona persona i amb ganes d'ajudar tothom. Acostuma a pensar que li agradaria ser amiga seva, però no parla gaire amb ella perquè sap que probablement l'únic que aconseguiria és avorrir-la.
Angela Darling: li fa molta gràcia i, com que sempre ha tingut més bona relació amb els professors que amb els companys, li agrada molt que sigui professora seva.

MÉS INFO SOBRE LA MAIRE: Pel que fa al Quidditch, és la batedora de Ravenclaw!


Billy
Agatha Black: la ment privilegiada que idea tantes i tantes bromes! Es troba molt còmode amb ella i les seves amigues; a més, encara que a vegades s'hagi carregat alguna broma per sapastre, encara deixen que s'hi apunti.
Circe Black: "Perdona, qui? Ah, de Slytherin? Estàs segur que va amb mi a classe? No la recordo pas..."
Maire Brown: s'hi portarà bé perquè ella l'ajudarà a estudiar, i això farà que li tingui adoració perquè aconseguirà que entengui les coses.
Christine Connors: "Una de les de Gryffindor, oi? Quina de les dues que no és la creadora de plans malignes?" En Billy té un problema amb els noms ^^' I sempre confon els de la Christine i l'Erin. Però li cauen molt bé, li agrada molt anar amb les tres Grys.
Joe Connors: ja té prou feina recordant la gent del seu curs. Sisplau, no li demaneu tant xDDD
Jack Moore: sap que tot i ser Slytherin és bona persona, cosa rara però buh, qui és ell per jutjar. Tampoc no sap com es diu...
Ethel Earl: la germana del seu company d'habitació, que el mira malament perquè és fill de muggles. Cap més relació que aquesta.
Eric Earl: company d'habitació. Tot i que es mosqueja perquè sempre el renya, sap que si ell no fos a l'habitació mai no trobaria res! I admira la seva capacitat per trobar on és tot. De veritat, qui hauria pensat que la jaqueta estaria penjada a l'armari?
Erin River: com ja hem dit, la confon amb la Christine, però ho passa molt bé amb elles. A vegades es pregunta com és que no la tenen per allà a Hufflepuff, de tan bona persona!
Angela Darling: una professora pirada? Per favor, què millor es pot demanar?

Pel que fa a l'Eric enamorat d'un noi, a mi m'és igual si és el Billy, la veritat, tot i que no acabo de veure com l'Eric es podria sentir atret per un desastre com ell (i a part, fill de muggles)... D'altra banda, el que et puc dir segur és que el Billy no el podria correspondre! A partir d'aquí, com vegis hahaha
marta_ginny l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. oct. 30, 2014 8:42 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 416
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Antares_Black »

Us saludo tal com ho ha fet la marta_ginny!
Mare meva, quin munt de missatges! xD He trigat força estona a posar-me al dia de tot! A veure si no em deixo res del que he de dir...
Perquè em passa el mateix... :atontat

Potser ho comento tot un xic desordenat, però espero fer-me entendre :mrgreen: Som-hi, doncs!
Antares! Síiii que bé, més gent! ^^ Sí, sí, em sembla bé això de fer-ho en un futur que s'assembli més a al nostre present. Ha de ser simplement una història paral·lela i punt, no han de sortir els personatges de sempre... a no ser que volgueu conservar la McGonagall de directora? A això m'hi puc avindre, però no gran cosa més... per exemple, no posaria el Neville de profe, ni faria sortir el Teddy, la Victoire, etc. Com deies, en Peeves i els fantasmes jo crec que van lligats amb Hogwarts, com els elfs, les rates i els Slytherin, malauradament. (XD) Sí, suposo que aquests podrien sortir sense problema. I en Filch! Ens podem quedar el Filch i la senyora Norris, porfaplis? Com si fos immortal i estigués allà x sempre, per fer-li la vida impossible!
Interpreto que accepteu de fer-ho el 2014 ^^ I amb això dels personatges:
3- Personatges comodí
Esteu d'acord en això que he proposat sobre personatges que se ven conjuntament amb el nostre Hgwarts paral·lel? (Peeves, fantasmes, Filch, Madam Pomfrey, Madam Pince). A mi em sembla bona idea sempre que siguin personatges no secundaris, sinó fins i tot terciaris i que se'ls anomeni molt de tant en tant.
Totalment d'acord! :ok
Com em sembla que era la hermione potter qui ho preguntava, què en fem, de la meva estimadíssima McGonagall? A mi m'agradaria que sortís, naturalment, :boig2: , però també crec que val més que no. Suposo que perquè tots en tenim un concepte diferent, o almenys cadascú la tracta a la seva manera en les seves fanfics. Jo no la hi posaria.

Respecte al que deia la Cassie en relació als torns:
Pel que fa a lordre penso que esta be! Ah. Pero jo puc fer dues rondess amb el mateix personatge o he danar intercalant? Bueno. No se. Aixi sera mes dinamic pero llavors pot passar que es margini un personatge respecte laltre saps? Jo potser faria que cada personatge te el seu torn. No se.
Jo combrego amb l'aportació de l'Agatha
Bé, la idea era que els personatges prenguessin torns, és clar, ara un, ara l'altre! Perquè si no un personatge pot trigar molt en sortir! I així sempre surten tots per igual, i sempre en el mateix ordre.
Però el que diu la Cassie, tampoc no em sembla malament:
Doncs, la idea aquesta dels personatges: si hem d'alternar ara un personatge, ara l'altre; jo proposo que directament fem la llista del torn dels personatges, en compte del torn dels escriptors.
Ja ho aclariríem! :ok

Ella també comentava la part de la data del pròleg:
La data del set de setembre em sembla una mica justa. No em podrieu donar una setmana més? És que vaig una mica de cul, aquesta setmana que ve. Ho sento!
M'avindré al que decidiu, però la proposta d'aplaçar-ho una setmana em sembla més que bé. :wink:


Tot això que deia l'Agatha Black em sembla molt bé:
Pel que fa a qui penjarà els capítols... a mi no em fa res, ja que he creat jo el tema, si voleu. M'envieu els fragments i els capítols per MP i els penjo tan bon punt els rebi. Si us sembla bé, eh? Si ho vol fer algú altre, cap problema!
D'això de les 500 paraules jo he fet fins que agafen el cotxe per anar a King's Cross i m'he preferit centrar en el que passa a casa, però si preferiu podeu narrar el viatge cap a l'estació fins que arribeu allà. Quan me'ls passeu ja els podaré en algun orde en què quedin bé, des de la gent que comença quan es desperta, fins la gent que acaba quan arriben a King's Cross, així sembla que segueixi una línia temporal.
Val, he tingut una idea pel que fa a l'ordre del capítols. Si us sembla, ho podem fer per ordre en què ens hem apuntat. No en l'ordre que hem registrat els personatges (perquè potser a una persona li tocaria fer capítol dues vegades seguides i és carregar una mica de feina) sinó per autor, i cada vegada que a un li toqui tria sobre quin dels dos escriure. Com que tots tindrem dos personatges aniria així:

Capítol 1- Agatha Black (trio entre l'Agatha i la Circe)
Capítol 2- Marta_ginny (tria entre la Maire i el Billy)
Capítol 3 - Hermione Potter (tria entre la Christine i l'altre personatge)

I així succesivament. Us sembla bé, per no haver-ho de parlar i discutir cada vegada?
Voleu que faci jo la llista de personatges? No em fa res, però em sembla una mica nazi decidir amb quin personatge heu de començar... Fem una cosa, jo la faig a la babalà i si voleu que canvii alguna posició m'ho dieu, d'acord?

1- Agatha Black
2- Maire Brown
3- Christinne Connors
4- Jack Moore
5- Ethel Earl
6- Erin River
7- ( )
8- Circe Black
9- Billy Swift
10- Joe Connors
11- ( )
12- Eric Earl
13- Angela Darling
14- ( )
Sí, fantàstic! :ballar: Però jo quedo al 7 o a l'11?

Parlem de la trama!
2- La trama
Hi haurà un malo malote? O volem que sigui més rollo culebrón happyflower i anem fent? Hi haurà algun perill que s'aurà de vèncer o serà una història normal i corrent només sobre un grup de gent que van a Hogwarts i es relacionen entre ells i creixen i maduren?) Si voteu per alguna història d'una dolent xungo, jo tinc algunes idees, però primer digueu com us agradria que fos la trama.
A mi m'agradaria que el “malo malote dolent xungu” fos un profe. Rotllo Quirrell o fals Moody o “les falses aparences de l'Snape” (Agatha, no em matis). Les històries d'amor/parella pel mig ─sense ser-ne el tema principal─ va bé. Així com temes que veureu en el meu personatge :mrgreen:

Ara que, la vida “tranquil·la” ja m'està bé. Estic molt d'acord en el que diu la Cassie:
malo malote, buf. No és el meu preferit, però, eh, si surt per majoria jo encantada. Jo preferiria fer vida normal... A més, ja hi ha prou trama per si sola, no? Hi ha algú que té els avis morts en misterioses circumstancies. Hem de descobrir que l'altre diu haver repudiat la mare i no és així, el de més enllà és gai i n'hi han uns quants que volen ser animàgics —a la que s'ajuntin l'hem armada grossa. No sé, jo crec que ja tenim bastant combustible per si sola. Tot i així, sugereixi que els profes n'estiguin tramant alguna per no sé quant i els alumnes s'imaginin el que no és. O coses així, més normalet.
---

Anem per la fitxa de personatge!

Això de comentar les relacions que apunteu, em sembla genial. Quan llegiu la fitxa del meu personatge, afegiu-lo :) I també us mostro la del meu. Crec que serà molt orientatiu per quan ens toqui escriure els uns dels altres.

Jo volia comentar una cosa del personatge amb la Cassie:
Ah! Asunto amores y Eric. A veure, és gai.
PSD—. I sobre allò que vaig dir sobre l'Eric què en pensen qui porta el Billy i el Jack?
Pensava fer que Leric encara no hagi acceptat que es gai i a mes estigui enamorat dun noi i aixo li comportin una serie de conflictes emocionals (seh, soc una mica dolenta... I know)
Em sembla molt bona idea, sobretot la qüestió de la no acceptació. El que et volia dir és que jo també havia concebut el meu personatge, noi, enamorat d'un altre noi. No sé si l'adjectiu "gai" seria el més encertat per a ell, per en fi... Sí que és el cas d'un enamorament homosexual.

Em faria cosa ara canviar-ho :( , perquè és un personatge que tenia pensat d'abans i que abans d'introduir-lo a la nova fic que preparo (per llarg), em feia gràcia fer-lo participar al rol per tal d'introduir-me en la seva psicologia, i també per veure com es relacionaria amb els altres...

Si cerques un amor per a l'Eric (o un desamor, o una relació en la qual un dels seus membres —o un dels quals— es trobi en el lloc equivocat, enamorat d'una altra persona, etc.) o un amic en unes circumstàncies semblants... El que sia, digues-m'ho. De tota manera jo parlaré del noi que li agrada (un xic per sobre) en la fitxa de personatge i, segons el que em diguis, ho puc modificar. :ok

Última qüestió. Penseu mantenir una residència d'Slytherin tan tancada i amb unes idees tan medievals? Proposo que un dels sectors pot tenir unes altres idees i considerar-se igualment Slytherin... Com ho veieu?

Penjo la fitxa! :ballar:

Antares
Les meves fics
Llegiu la fic de L’Escola de Màgia de l’Àrtic (ᓯᓚᒥᒃ ᐃᓕᓐᓂᐊᕐᕕᒃ ᐅᑭᐅᖅᑕᖅᑐᕐᒥ)
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Avatar de l’usuari
ginny loovegod
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 214
Membre des de: dc. maig 28, 2008 10:15 pm

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: ginny loovegod »

Uuuuuf! mare meva quantes coses! jajaja que mones totes ^^ Dooooncs vaig a respondre, a veure si no m'oblido de res! :)

1) Títol: M'agrada cròniques de Hogwarts! ^^ però com vulgueu, jejeje :P

2) Malo malote! siiii malo malote! jajaja per mi estaria molt bé posar-lo, tot i que com heu dit sempre es pot afegir a última hora. M'ha agradat molt la idea del professor substitut! ^^

3) Els personatges comodí, Oooooobviously que s'han de tenir jajaja El Filch, la pomfrey, la McGonnagall, el calamar gegant... no seria Hogwarts sense ells, no trobeu? :P

4) Per alguna banda he llegit que algú em preguntava si l'Erin era amiga de tothom... Aquesta és la idea! jajaja l'Erin és una persona generalment tan tranquileta que li costa portar-se malament amb ningú, i li encanta fer feliç a la gent! :) Ara be, hi ha gent que desconfia d'ella, com la Circe, per suposat!

5) Les fitxes! Aquí van :)

ERIN RIVER

Agatha Black: Millor amiga. Sempre ha admirat moltíssim la seva decisió i la seva impulsivitat, i tot i que més d'un cop li ha de parar els peus perquè no en faci cap de grossa, li encanta el seu humor i la seva manera de pensar. És de les poques persones en qui realment confia.
Maire Brown: Segur que un cop es coneguin es faran ben amigues. Sembla una persona d'allò més maca! :)
Christinne Connors: La seva altra millor amiga i companya d'habitació. Li encanta el seu sentit de l'humor i l'equip que fa amb l'Agatha. Junt amb l'Agatha, és de les poques persones amb qui confiaria en un moment de necessitat.
Jack Moore: No es coneixen gaire però va al seu curs i sap que és força amable.
Ethel Earl: Mantenen una relació força cordial tot i que no es coneixen gaire.
Circe Black: Des de sempre la Circe l'ha mirat amb cara estranya, com si no es fiés d'ella. Probablement sigui perquè l'Erin és amiga de l'Agatha... De totes maneres no hi dóna gaires voltes ja que coneix la relació que la Circe té amb l'Agatha i no creu que sigui una persona que valgui especialment la pena.
Billy Swift: Van a la mateixa classe i es porten molt bé. Pensa que és molt bon noi, molt digne de la casa on és! ;)
Joe Connors: És el germà de la Chris, i com a tal s'hi porta molt bé. El considera força bon amic.
Eric Earl: Són força amics, es duen molt bé :)
Angela Darling: És de les seves professores preferides; tot i que estigui ben grillada, sap que és súper bona persona i se l'estima molt.


ANGELA DARLING

Agatha Black: La seva alumna preferida en tot el món. No hi ha ningú més amb qui faria puènting per les escales. Ahí lo dejo.
Maire Brown: És molt bona alumna, tot i que hauria de deixar-se anar una mica! Té com a objectiu fer que deixi de ser tan introvertida. Una bona tarda de mirar Rocky Horror i Pulp Fiction, i tot arreglat! :P
Christinne Connors: Una noia maquíssima, li cau molt bé i li posa bones notes sempre que pot.
Jack Moore: Un slytherin força decent per ser slytherin! Sap que curra moltíssim i per això li té força apreci.
Ethel Earl: És de la seva residència, però... No li acaba de fer el pes. Aquesta mania amb la pura sang no li agrada gens, però entén que a vegades això es porta a la sang i costa canviar-ho. Per la resta, no sembla pas mala persona.
Erin River: Li té un carinyo especial perquè li recorda moltíssim a la seva filla, a qui no pot veure perquè és muggle i no va a Hogwarts. Sempre ha pensat que l'Erin és la bessona perduda de la Wendy, la qual cosa li fa molta gràcia.
Circe Black: Ugh. Fàstic. És la cosina malvada de l'Agatha, i només de veure-li l'actitud i els fums que porta ja és suficient com perquè la consideri púrria de la gran. Sap que el sentiment és mutu, però també és conscient que està per sobre d'ella. Això fa que no dubti en posar-la a lloc si en té l'oportunitat.
Billy Swift: Quin nen més macoooo! sempre ha trobat que el billy és un d'aquests nens que mai es faran grans. I, tot i que el Billy és un desastre, el té mimadíssim i li infla les notes tant com pot perquè sap que en el fons s'ho mereix.
Joe Connors: Bittersweet. Sempre que el veu li vé un somriure nostàlgic perquè la veritat és que, amb el seu somriure encantador i totes les noies que li van al darrere, li recorda moltíssim al pare de la Wendy. Però bé, sap que el Joe no és pas el Cristopher, i que no deixaria a la nòvia quan ella li diu que està embarassada. Almenys això espera XD Així que generalment s'hi porta força bé.
Eric Earl: El té en més bona imatge que a sa germana, però tampoc el coneix prou com per jutjar bé.



iiiii fins aquí! espero que estigui bé! :)

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 488
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Cass Ross »

Hola!

Antares: això del enamorament noi-noi... Com vulguis :D A mi m'està bé, si a tu també, endavant! XD Que consti que no sé gaire on m'estic ficant, eh? Com ho fem? Que als dos els agrada l'altre? (No vull que et sentis obligada a acceptar, vale? Si no ja m'espavilo jo per la meva banda i tots contents!)

Petons!

Cassie.

PSD—. De la resta em sembla tot fenomenal.
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 416
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Antares_Black »

Heu de pensar que les altres fitxes me les he llegides, però algunes per sobre. Si cal canviar res, us ho faig saber.

Nom: Edwin McGregor

Residència: Ravenclaw

Curs: 5è

Aspecte físic: Alçada mitjana, abans de fer l'estirada dels quinze anys. És un noi pèl-roig, amb una lluentor acarbassada, i la cara estampada de pigues. Té els ulls blau grisenc, amb un mirar reflexiu. De nas petit i remenut, acabat en una punta arrodonida molt simpàtica. Gairebé no se li veuen les celles, de clares que les té. Té un caminar elegant, el qual només un esternut pot espatllar.

Personalitat: És un noi capritxós, però bo i molt intel·ligent. Prefereix els jocs d'enginy abans que els d'acció. Els esports no li agraden especialment i evita les activitats físiques o perilloses. Creu que la sala comuna de Ravenclaw és la més inspiradora; i la millor per poder estudiar i experimentar pel seu compte. Quan la sala és buida és el seu moment. A més, es podria estar hores i hores contemplant-ne la decoració. Pot viure amb humilitat, però sap apreciar el luxe i les coses ben fetes i se sent atret per l'elegància i per les coses refinades.

Potser es podria dir que el seu principal defecte (i això que ell no el considera com a tal) és la seva tendència a seleccionar les persones. El criteri més usual? La intel·ligència. L'Edwin cerca ments despertes amb inventiva i reflexió. No és pas que menyspreï la resta, el que passa és que d'aquesta manera prova de sentir-se comprès.

Aquesta selecció no sempre passa pels alumnes de Ravenclaw. Ell mateix considera que hi ha alumnes a la seva residència que no hi haurien de ser. De vegades es pensa ser més llest que el mateix Barret que Tria, i es fa les seves pròpies seleccions. De fet, en qüestions com aquesta per exemple, viu amb una objectivitat pròpia, en un món apart. No discuteix amb els altres, per això; ho pensa. Potser el problema és que té més vida dins del seu cap que a fora.

Té una moral molt flexible. I si el seu interlocutor sap mantenir una conversa —al seu entendre— prou estimulant, li és igual el que faci i el que cregui. Això sí, si li busquen molt les pessigolles amb el tema d'Escòcia (llengua, independència, cultura...), ell defensarà a capa i espasa les seves idees i s'hi mantindrà fidel.

Tendeix a deixar-se els deures, perquè es dedica a d'altres coses; que realment el motiven i se li passa el temps volant. Podria tenir unes notes extraordinàries si fes la feina, però en lloc d'això es passa el dia a la sala comuna (les eines i la instrumentació que hi té li encanten) llegint o al planetari o a la biblioteca. Els professors tenen una lluita constant amb ell. Els seus exàmens són impecables, però cal que algun dia faci colzes amb la feina de l'escola i no el que li ve de gust.

Les classes que més li agraden són Pocions, Runes Antigues i Astronomia. És tan bo en les pocions i en encanteris que sovint se li fan avorrides. La que més odia és Defensa Contra les Forces del Mal. I Vol, en el seu primer curs.

Breu història: L'Edwin McGregor va néixer en el si d'una família de bruixots escocesos. La seva mare és mestissa i el seu pare pura-sang. Viu amb la seva mare i amb la seva tieta (germana de la mare), atès que el seu pare treballa a Egipte, trencant malediccions màgiques i estudiant societats secretes. Viu a Hogsmeade, on s'ha criat en un ambient completament màgic; o sia que no agafa el Hogwarts Express, sinó que s'afegeix a la corrua a l'estació, i els dies de visita al poble només hi va acompanyat o per saludar la seva mare i la seva tieta (a les quals ell anomena “mares”).

La seva llengua materna és el gaèlic escocès (però, per descomptat, parla un anglès perfecte), i quan parla deixa anar manerismes de la llengua i en el seu anglès se li pot notar l'accent especial d'Escòcia. És independentista fins la medul·la i sempre és al cas dels temes de política.

Habilitats especials: És un as de les pocions.

Mascota: Un Jobberknoll que es diu Glas. La creença popular explica que el Jobberknoll és un animal ximple, però l'Edwin sempre defensa que no és així, de cap manera. En Glas és el refugi de la seva soledat moral i idealista.

Altres: -Està convençut que el seu punt més flac és un alumne d'Slytherin de setè. El que sent per ell és una cosa inexplicable. Al principi es pensava que s'havia enamorat de la seva ment, atès que és un noi molt intel·ligent, reflexiu, creatiu, elegant i educat. Tanmateix, amb el temps s'ha adonat que això que sent no pot rebre un altre nom que amor. Cal puntualitzar que el fet que cregui que és no és bo per ell es deu al sentiment en si, no pas al fet que sia un noi: Potser creu que sentir-se dependent o lligat el converteix en un ésser feble i vulnerable?

-Gran defensor de l'autodeterminació dels pobles, i l'apassionen les llengües, sobretot les de la branca cèltica com el gaèlic escocès (la seva), el gal·lès, el manx, el gaèl·lic irlandès, el còrnic o el bretó...



Per cert, el nom es troba entre Irwin McGregor o Edwin McGregor. Crec que m'agrada més el primer, però l'altre també està bé. Quin preferiu?


Antares
Les meves fics
Llegiu la fic de L’Escola de Màgia de l’Àrtic (ᓯᓚᒥᒃ ᐃᓕᓐᓂᐊᕐᕕᒃ ᐅᑭᐅᖅᑕᖅᑐᕐᒥ)
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 416
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Antares_Black »

Hola, Cassie!
Antares: això del enamorament noi-noi... Com vulguis :D A mi m'està bé, si a tu també, endavant! XD Que consti que no sé gaire on m'estic ficant, eh? Com ho fem? Que als dos els agrada l'altre? (No vull que et sentis obligada a acceptar, vale? Si no ja m'espavilo jo per la meva banda i tots contents!)
No, si em sembla genial! :D

Mira't la fitxa de personatge de l'Edwin (el meu) i jo em miraré millor la teva. En principi, crec que la idea que els agradi el mateix noi és bona. El quid podria ser que se n'enamoressin per "motius" diferents i que ho vagin descobrint al llarg de la història :ok Com ho veus?

Per cert, no entenc què vols dir amb això :nose :
Que consti que no sé gaire on m'estic ficant, eh?
Antares
Les meves fics
Llegiu la fic de L’Escola de Màgia de l’Àrtic (ᓯᓚᒥᒃ ᐃᓕᓐᓂᐊᕐᕕᒃ ᐅᑭᐅᖅᑕᖅᑐᕐᒥ)
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Arwen Black »

Jo he d'estar "out" fins d'aquí uns dies D: em sap molt greu no estar al dia per a poder contestar-vos i establir relacions entre els meus personatges (que me'n falta un) i els vostres, sobretot quan els missatges creixen tant ràpidament. Faré el que pugui. :sua
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 488
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Cass Ross »

Hola.
D'acord em sembla bona idea això del noi Sly. No era la meva idea (jo volia dir: que lEric i lEdwin senamoressin mutualment). Igualment la teva idea ja m'agrada. Podriem fer que el noi Sly sigui jugador de Slytherin a Quidditch i a partir daqui shi enamori, lEric. Què et sembla lo del Quidditch?

De fet pensava fer que comenci el curs ja pensant en ell i tal. Que shagi passat lestiu se se poderne deixar de pensar i que ara amb el curs sadoni que es amor. El seu conflcte sera que els dos son nois i que no hi haura la descendencia que els seus pares desitgen tant. (Per que sha adonat que no, les noies no li van.) De mica en mica haura de pensar que en comptes de fer el que els pares voldrien, potser hauria de mirar per ell mateix.

Petons!

Cassie.
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Agatha Black »

Ui, quantes coses, a veure anem completant! La llista:

1- Agatha Black
2- Maire Brown
3- Christinne Connors
4- Jack Moore
5- Ethel Earl
6- Erin River
7- Edwin McGregor
8- Circe Black
9- Billy Swift
10- Joe Connors
11- ( )
12- Eric Earl
13- Angela Darling
14- ( )

Antares, com has estat l'última en apuntar-te a l'equip, et toca escriure a les posicions 7 i 14. Ja t'he afegit l'Edwin al 7, quan tinguis l'altre el posem al 14. La posició 11 és pel segon personatge de l'Arwen, que també falta, encara.

Pel que fa a la trama veig qu tothom està força conforme amb el que s'ha proposat: de moment no hi ha dolent, anem fent entre nosaltres, i si veiem que necessitem un rerefons més potent o volem perills a la vora, doncs fem que arribi un professor maquiavèlic.

El que deia l'Antares de la residència d'Slytherin... jo no crec que sigui tancada... Només tenim dos personatges, de moment, la Circe que és clarament cruel i classista (tot i que veureu que la noia és un encant amb els seus amics i la gent que estima) i el Jack, que és un bon noi. Només intenta fer veure que és classista per fer més amics dins la residència i tal, però és força decent. No tenim més exemples d'Slytherins de moment! Si te'n vols fer algun de completament diferent a aquests dos, benvingut serà! ^^

Quant al títol veig que triomfa força això de les Cròniques de Hogwarts, però si teniu alguna idea, poseu-la també! Que jo ho he deixat anar a la babalà, home! Potser si ens hi trenquem una mica el cap podem aconseguir alguna cosa brillant!

Data: dia 14 de novembre data límit per entregar el pròleg, doncs! Si els teniu abans, siusplau envieu-me'ls per MP que així els vaig buscant un ordre que tingui sentit i tal, per si de cas es fan referències a amic o a altres personatges, que s'entengui de qui es parla i tal!

Personatges comodí acceptats doncs, i que tots podem fer aparèixer:
- Peeves
- Fantasmes
- Filch i Sra Norris
- Madam Pomfrey
- Madam Pince

Hagrid? No oi? Seria massa cànon... o el voleu deixar com a guardaboscos? Crec que aquests són tots; si en voleu algun més l'afegim. Pel que fa a la McGonagall crec que és millor que no, doncs, concordo amb l'Antares en dir que, tot i que a tots ens agrada molt, tots en tenim una idea una mica diferent, de la McGo. Té moltes facetes i tothom ha agafat les que li ha vingut en gana, a l'hora de fer fanfictions (sí, reconec que jo m'he pres moltes llibretats amb ella, però la Maggie Smith em va donar aquest permís amb la seva actuació! XD). Pensem qui volem que sigui el director, doncs!

Uhhhhhh! Idea! Inventem-nos un personatge entre tots! Faig una fitxa i que tothom ompli algun espai, el que li vingui més de gust, ok?

Nom: Mordred Pendragon (és un nom masculí)

Ex- Residència:

Edat / Aspecte físic:

Perosnalitat:

Breu història:

Habilitats especials:

Mascota / Altres:



Ja està, 7 característiques, i som 7 autores, un per a cadascuna, la primera que arribi tria què posar. Jo només he triat el nom (i el sexe, que va tot junt) He posat l'edat amb la descripció física, perquè anirà tot lligat, i la "mascota" amb els "altres", ja que són potser els de menys pes, llavors van junts.

Us explico una mica el nom que he triat! Me l'he estat pensant una bona estona, però em sembla molt encertat. A Harry Potter tot sovint es fan referències a Merlí, que forma part de les llegendes artúriques. Així que he triat un nom també de les llegendes. Pendragon és el cognom del Rei Artur, i diuen que va tenir un fill amb la bruixa Morgana que es va dir Mordred. Val, no és ell, es un personatge que es diu com ell i punt. El cognom pot venir o no de l'època de Merlí i podria ser un descendent o pot ser completament fortuït (ja ho trarà la persona que escrigui la "breu història"). Aquesta és la meva aportació al director!

Pel que fa a la resta de professors, crec que a la marta_ginny ha tingut una bona idea:
A part dels personatges secundaris/terciaris que decidim mantenir de la Rowling i alguns que podríem acordar (per exemple, els profes), crec que en podem anar afegint a mida que anem escrivint depenent de la necessitat que en tinguem al capítol i després algú altre els pot aprofitar. Fins i tot els podríem anar posant en una llista!
A mida que anem escrivint podríem anar anomenant-los com els vingui en gana, als professors. AIxò sí, una vegada algú ha dit que el profe de transfiguració és el sr Smith, tothom a referir-se a ell com a sr Smith, okay? Els anirem posant en una llista:

PLANTILLA DOCENT DE HOGWARTS:
- DIRECTOR: Mordred Pendragon
- ENCANTERIS: Angela Darling
- TRANSFIGURACIÓ:
- BOTÀNICA:
- POCIONS:
- DCLFM:
- HISTÒRIA DE LA MÀGIA:
- ASTRONOMIA:

- RUNES ANTIGUES:
- FUTUROLOGIA:
- CCM:
- MUGGLEOLOGIA:
- MAGIMÀTICA:

Crec que ja està. Si us sembla malament això del director, ho traiem, és només per anar avançant i tal, ja que hem fet tanta feina en només uns pocs dies! A mi és que em sembla divertit que sigui creació de totes. Pot ser vell i savi i amable i estricte o jove, esbojarrat i divertit... Ai, m'agadaria veure com queda! Si preferiu la McGonagall no trigo res en posar-la, per això, eh?
Imatge

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Agatha Black »

Ah i em falta afegir l'Edwin a la fitxa:

Agatha
- Maire Brown: La coneix i de seguida li cau bé. La intenrà portar pel "mal camí" perquè la veu massa tímida.

- Christinne Connors: Millor amiga i companya d'habitació. Sempre s'apunta a totes les idees que té i sap que és de fiar. A més també li encanta el quidditch! I les festes!

- Jack Moore: Ui, Slytherin, ni ganes d'acostar-s'hi. Si ell li parla amb educació, ella li respondrà amb educació, però això és tot.

- Ethel Earl: Enemigues. De petites tenien relació però són bàsicament pols oposats i l'Agatha no entén la seva manera de pensar. Li agrada fastiguejar-la quan no hi ha Slys a la vora.

- Erin River: Millor amiga també. La veu com una germaneta petita i fràgil i sempre vol protegir-la i donar la cara per ella, perquè sap que és massa innocent i bona. Hi confia cegament i no dubta mai d'ella. És el seu model de "bona persona" i creu que el món és massa cruel per a ella.

- Circe Black: Arxienemiga. Cosines. Eren carn i unga de petites, però les coses han canviat massa i han seguit camins oposats.

- Billy Swift: Amic! És molt graciós i molts cops s'apunta a les bromes, tot i que no se li poden confiar els petards perquè els perd o li esclaten a les mans.

- Eric Earl: Amic. No li cau bé la seva germana però sap perfectament que no es pot jutjar algú per la seva família.

- Joe Connors: Amic, sobretot per ser el germà de la Christine, i també és dels que s'engresquen de seguida. És de les poques a qui no sembla agradar-li (perquè l'Agatha està per altres coses) i es fan amics perquè no deixa anor rialletes estúpides cada vegada que li parla.

- Angela Darling: Professora preferida. L'única professora que considera una amiga, perquè està ben grillada i n'hi deixa passar moltes.

- Edwin McGregor: Li fa molt de respecte, aquest noi, perquè se'l veu tot seriós i tan intel·ligent...! No sap com dirigir-s'hi perquè té la sensació que la prendrà per idiota, ja que sap que normalment s'junta amb gent molt llesta. És clar que ella, vulguis que no, és una persona interessant. No té ni idea de si li cau bé o no. El considera un misteri.


Circe:
- Maire Brown: No li va ni li ve. Sap que és companya de l'Ethel, però la veu massa fleuma.

- Christinne Connors: Enemiga. És amiga de l'Agatha i sempre estan intentant gastar-li bromes a ella i als seus amics.

- Jack Moore: Amics. La seva mare és muggle, però ningú no és perfecte. Com que renega d'ella, ja li està bé. És un noi amable i simpàtic i hi confia força.

- Ethel Earl: Amigues, es coneixen des de petites. Pensen de manera semblant. Sempre ha cregut que hauria d'haver anat a Slytherin, però vaja, Ravenclaw no està malament. I li agrada tenim amigues tan intel·ligents.

- Erin River: Desconfiança absoluta. No pot ser tan bona. Alguna n'està tramant ¬¬

- Agatha Black: Arxienemiga. Cosines. Eren carn i unga de petites, però les coses han canviat massa i han seguit camins oposats.

- Billy Swift: Perdona, qui? Un Hufflepuff? What the hell is a Hufflepuff?

- Joe Connors: Okay, esta bo, pero no és ni de bon tros tan, tan guapo com per ser tan gilipolles.

- Eric Earl: Bé, és el germà de la Circe, el coneix de fa temps. Hm. Corre per allà. El tolera, tot i que pensa que està una mica desviat (no per gai, sinó pel tema de fer-se amb sang-de-fangs).

- Angela Darling: No li cau bé, però es porta bé a classe perquè vol treure bones notes. Però aquesta dona es creu que té 15 anys? Està fatal, i té molt poca classe.

- Edwin McGregor: Cordial. És un noi educat, molt intel·ligent i fill de bruixots. No són amics de l'ànima però no li desagrada la seva companyia.




BTW! Antares, que has fet un personatge súperinteressant però veig que no li has posat cap habilitat especial... Com que dius que li agraden tant les llengües, potser podria ser reptilingüe? O, com que sembla que el seu fort és la ment, potser legeremència, ja que viu en un món de pensaments? Ho dic perquè veig que la gent s'ha decantat tothom pels metamorfomags i els animàgics... però hi ha altres coses guais que no ha escollit ningú! I no sé, en llegir el personatge m'ha semblat que devia tenir alguna habilitat especial molt poderosa i quan he vist només això de les pocions he pensat... joh... XD Bé, com et sembli a tu, que de vegades desvariejo, eh? ^^ Només és un suggeriment!
Imatge

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 488
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Cass Ross »

Molt interessant, el dire!

Faré "Mascota/Altres": per mascota té el Fawkes... Sí, l'ocellot aquest que no té en gaire bona coindició —maleïda herència de director (you know: director=ocellot). Sort que se sap espavilar sol. Habilitats? Ah! Legeremencia, per la qual cosa té el castell bastant controlat. Fent-ho als estudiants ja sap qui l'ha muntada més grossa, però sempre els deixa expllicar la seva versió. Per què tenen molta imaginació! Ah, sí, com aquelles tres de Gryffindor el nom de les quals mai recorda. Que divertit!

Okii, ho sé. Se me n'ha anat la olla i segurament he posat coses que no hauria. Si ho penseu així, ho borro i ja està. (Fijo que se me n'ha anat la olla però en fi...)

Petons!

Cassie
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Agatha Black »

Ostres Cass, em sembla molt guai i divertit el que has posat, però és que has agafat coses de dues característiques diferents:

1. Habilitats especials:

2. Mascota / Altres:

La Legeremència comptaria com una "habilitat especial", igual que l'animàgia o el metamorfisme.

La part d"'altres" és més aviat per parlar... no ho sé, de la vareta, o d'alguna afició que tingui (si col·lecciona cromos de les granotes, si abans de director era professor de pocions, i per tant en sap molt sobre el tema, si se'l pot subornar amb xocolata, o si és addicte al cafè, o si a més del director també és memebre honorari del Wizengamot, etc.). Tria què prefereixes: si la mascota i alguna afició, o si prefereixes que sigui legiriment i que trïi la mascota un altre. Com vulguis! (Perdona, eh, per mi ja està guai així, però és que si no, una persona es quedaria sense aportar res, pobra!) :roll:
Imatge

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 488
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Cass Ross »

Hola!

Ostres, tens raó. Ni me n'havia adonat. Ho sento! —Aquestes coses em passen per fer-les amb el mòvil dins de l'autobús...—. A veure, ho arreglo:

Habilitats especials: Sap fer legeremencia, per la qual cosa té el castell bastant controlat [ningú ho sap, perquè si no, no té gràcia]. Fent-ho als estudiants ja sap qui l'ha muntada més grossa, però sempre els deixa expllicar la seva versió. Per què tenen molta imaginació, i així estimula la creativitat! Sí, com aquelles tres de Gryffindor el nom de les quals mai recorda. Que divertit! [És que la vida de director a vegades és molt avorrida...].

Petons!

Cassie.
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
hermione potter
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 299
Membre des de: dl. març 26, 2012 1:31 pm
Rang: Gryffindor
Ubicació: Algun lloc del món màgic

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: hermione potter »

Vale vale hihihi
Ahir no vaig poder penjar les relacions, aquesta tarda ho penjo.
A mi m'hagués agradat que alguna de les noies estigués enamorada del meu estimat Joe, però si no pot ser no pot ser. :(
M'encanta el nom del director i les seves habilitats especilas són genilas! :mrgreen:
Ja afegiré al Edwin a la fitxa que penjaré :ok
Si ho he entés bé a mi em tocari penjar el tercer i el desè capítol de la fic, oi? Doncs ja veuré com ho feu les primeres i m'incorporo.
El pròleg de la Cristine el tinc quasi acabat, però el d'en Joe encara no, ja que no sabia si modificar-lo o no xD
Si puc, ja he fet el Mascota/Altres del dire:
Té un fènix que es diu Aeris que és de colors freds, té les ales amb tons blaus i liles foscos i clars, té el llom blau clar i els ulls grisos.
Té una vareta de roure i pél d'unicorn.
Si algú té alguna idea de que més posar en altres que m'ho digui, estaré encantada d'acceptar-ho.
Petons i abraçades!!! Fins ara!!! :riure: :mrgreen:
Has de saber, que qui ens estima no ens abandona mai.
Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
hermione potter
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 299
Membre des de: dl. març 26, 2012 1:31 pm
Rang: Gryffindor
Ubicació: Algun lloc del món màgic

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: hermione potter »

Christine Connors:

Agatha Black: Millor amiga i companya d'habitació. Fan totes les tonteries que calgin juntes i sap que es pot confiar en ella sempre, sigui el que sigui. És la persona més bromista, divertida i “fiestera” que coneix.

Ethel Earl: relació cordial, es saluden (com a molt), però no es fan gaire.

Jack Moore: no s'hi fa, és un Slytherin i no li fa gaire gràcia acostar-s'hi massa.

Circe Black: Enemiga total. Sempre li estan gastant bromes amb l'Agatha.

Billy Swift: un gran amic, encara que sigui un complet desastre. Li agrada estar amb ell, però mai li demana grans favors, únicament per por a que no se'n recordi o els perdi.

Maire Brown: molt simpàtica, li cau molt bé encara que creu que és massa tímida i intentarà que s'obri més amb la gent.

Eric Earl: li cau bé encara que no parlin gaire. Sap perfectament que no és com la seva germana.

Erin River: L'altra de les seves millors amigues i companya d'habitació. És la que quan l'Agatha i ella pensen fer-ne alguna de massa grossa els hi para els peus (encara que poques vegades se'n surt i al final s'ha d'apuntar). És molt bona nena i hi confia molt.

Angela Darwin: una profe molt guai, la més molona de Hogwarts per ella. A les seves classes sempre intenta ser molt bona alumna i no causar gaire merder.

Edwin McGregor: veu que té cara d'intel·ligent i d'estudiós. No sap com començar una conversa amb ell. Una de les poques coses que sap es que li agrada ben poc fer els deures, però tu, treu unes notes...

Joe Connors: germà gran, va un curs amunt però estan quasi tot el temps junts (a la sala comuna, als entrenament de quidditch...). Se l'estima molt, encara que té massa fama de “mujeriego”.

Joe Connors:

Agatha Black: Amiga, ja que és amiga de la seva germana i es veuen molt. No és que no li agradi, però és de les poques amb qui se li faria estrany sortir.

Ethel Earl: no tenen gaire relació, és massa “estirada” per ell.

Jack Moore: un Slyhtherin que no és una noia... dificilment si acosta.

Circe Black: no tenen relació, entre que a la seva germana li cau malament i que és una Slytherin no hi parla mai, només si és molt injusta la cosa que ha fet, llavors es fot al mig.

Billy Swift: no es que hi parli gaire, però quan pot l'ajuda, pobre noi és un desastre.

Maire Brown: no hi ha parlat mai. Sap que la seva germana intenta parlar-li, però no sap què dir-li.

Eric Earl: Relació cordial, s'han saludat alguna vegada, encara que no li faria res parlar-li. Sembla
bastant normalet.

Erin River: com és amiga de la seva germana li cau molt bé i són amics.

Angela Darwin: no sap per què però li cau bé, és un dels pocs profes que li cau bé. Sempre que el veu se li escapa un somriure.

Edwin McGregor: sap qui és d'oides, però mai l'ha vist.

Christine Connors: germana petita amb qui passa molt de temps. Se l'estima i li té molt apreci, però no li diu mai.

Si voleu que canvï alguna cosa m'ho dieu, no em fa res, encara que m'agradaria el que he dit abans d'en Joe, que alguna nena estigués enamorada, però si no es pot ja me les papanyaré. Una altra cosa que demanaré és si en Joe podria tenir algun amic més íntim de l'edat de la Chris. Ja no demano res més, que m'estic passant xD
Petons!!!
Has de saber, que qui ens estima no ens abandona mai.
Imatge
Imatge

Respon