Fanfiction comunitària de rol

Fòrum per comentar fan fictions i crear-ne de comunitàries.
Per enviar-ne una usa la secció especial a http://www.harrypottercat.cat/fanfictions/.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Agatha Black »

Okay, quina rapidesa!
- 14 setembre: Ethel
- 31 octubre: Circe
- 25 novembre: Agatha
- 6 gener: Noa
- 14 febrer: Joe
- 27 febrer: Chris
- 29 febrer: Billy
- 23 abril: Angela
- 5 maig: Jack
- 12 agost: Erin
- 15 agost: Maire
- 16 agost: Eric
M'encanta la idea que el Joe faci els anys per Sant Valentí! XD I la Noa per Reis, és clar que a Hogwarts no se celebra, però tot i així és un dia maco ^^
Angela: 3 de Juny (Li anava a posar el 23 d'abril, pero m'he adonat de que ja estava agafat, i per sobre del meu cadàver comparteix aniversari amb la Circe! hahahahaha)
M'ha sapigut greu acaparar el 23 d'abril! Ha estat simplement perquè li he posat a l'Agatha el dia del meu aniversari i a la Circe el dia del meu sant, però el dia de sant Jordi no té res a veure amb ella, així que he decidit canviar-ho. El 23 d'abril és molt més Angela, així que te l'he deixat, si et sembla bé! A la Circe li he donat el 31 d'octubre, perquè és una mala pècora, així que Go Halloween! XD A més, crec que li queda bé el símbol del zodíac de l'Escorpí (per l'animaló, perquè de personalitat i això no ho sé, què vol dir) igual que a l'Agatha li queda bé el Centaure guerrer! ^^
Encara falta molt, per al Jack. Pensava fer-hi menció en el capítol de l'Eric, però si no no passa res. A més, l'Ethel és bastant solitària, no crec que molta gent sàpiga o recordi quant fa anys. Igualment, com que (recordeu les fitxes! Em sembla que en algun lloc en vaig fer menció, i si no don't worry; error meu) alguns es pensen que són bessons... Podeu jugar aquesta carta, si voleu.
Hahaha, cert, tenia en ment que era l'Arwen i el vaig canviar de posició amb la Noa! Toquen Billy, Joe, Noa, Eric. A veure si dóna temps que ho toqui l'Eric, tot i que potser la Noa també ho pot mencionar, ja que són companyes d'habitació? Bé, ja veurem com va.
Imatge

Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Arwen Black »

Encara falta molt, per al Jack. Pensava fer-hi menció en el capítol de l'Eric, però si no no passa res. A més, l'Ethel és bastant solitària, no crec que molta gent sàpiga o recordi quant fa anys. Igualment, com que (recordeu les fitxes! Em sembla que en algun lloc en vaig fer menció, i si no don't worry; error meu) alguns es pensen que són bessons... Podeu jugar aquesta carta, si voleu.

Hahaha, cert, tenia en ment que era l'Arwen i el vaig canviar de posició amb la Noa! Toquen Billy, Joe, Noa, Eric. A veure si dóna temps que ho toqui l'Eric, tot i que potser la Noa també ho pot mencionar, ja que són companyes d'habitació? Bé, ja veurem com va.
Sí, si vols la Noa en pot parlar. No sé, tu la veus fent-li un regal a l'Ethel? Jo sí xD I ho puc intentar deixar a la meitat del dia i aleshores que segueixi l'Eric i també en parli ja que és el germà. Si et sembla bé.
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Cass Ross »

Que guai. Jo el que veig és l'Ethel rebutjant el regal xD No sé com reaccionaria. Com vulguis, lo de tallar el dia. Que et surti sol, i jo ja faré. (Podria fer que l'Eric se n'oblidi i l'Ethel el renyi xD)
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Arwen Black »

Ja se m'han acudit algunes coses sobre què posaré en motiu de l'aniversari de l'Ethel per part de la Noa (involucrarà la Maire de pas). No ho dic perquè així serà més sorpresa, jeje. (Si tinc dubtes del comportament de l'Ethel ja te'l passaré abans de penjar-lo oficialment, clar ^^)
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Cass Ross »

Ja se m'han acudit algunes coses sobre què posaré en motiu de l'aniversari de l'Ethel per part de la Noa (involucrarà la Maire de pas). No ho dic perquè així serà més sorpresa, jeje. (Si tinc dubtes del comportament de l'Ethel ja te'l passaré abans de penjar-lo oficialment, clar ^^)
Perfecte!!

Ah, els que heu de posar les relacions dels personatges, no us oblideu!

Em sembla que no hi ha res més a dir.

Fins aviat!
Spoiler:
No té res a veure amb el tema, però com que aquí és on som totes més actives ho comento. Als fòrums de fanfiction.net hi ha un joc molt divertit que es diu "Confieso que" (o alguna cosa per l'estil) i consisteix en que cadascú va escrivint "Confeso que... x cosa"; sobre qualsevol tema, també relacionat amb Harry Potter. Us sembla bé que l'obri en aquest fòrum? És que si no hi ha participació, ja no ho faria. Gràcies per respondre!
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Agatha Black »

No té res a veure amb el tema, però com que aquí és on som totes més actives ho comento. Als fòrums de fanfiction.net hi ha un joc molt divertit que es diu "Confieso que" (o alguna cosa per l'estil) i consisteix en que cadascú va escrivint "Confeso que... x cosa"; sobre qualsevol tema, també relacionat amb Harry Potter. Us sembla bé que l'obri en aquest fòrum? És que si no hi ha participació, ja no ho faria. Gràcies per respondre!
Eis, obre un tema nou, i ja anirem responent, dona, que som força actives! No entenc gaire bé en què consisteix, pe`ro sembla divertit! Jo m'apunto! ^^ :mrgreen:
Imatge

Avatar de l’usuari
hermione potter
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 299
Membre des de: dl. març 26, 2012 1:31 pm
Rang: Gryffindor
Ubicació: Algun lloc del món màgic

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: hermione potter »

Holaaaa
Si heu llegit el comentari que he fet al capítol sabreu per què estic aquí, però jo us ho explico:
Necessito algun càstig, no se m'acut res, estic seca d'inspiració!
Si poguèssim, entre totes, dir càstigs i ja trio el que crec que quedarà bé em farieu un gran favor :adora :adora :adora
Bé, aquest és el meu telegrama d'ajuda cap a vosaltres XD

Petons!
Has de saber, que qui ens estima no ens abandona mai.
Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Agatha Black »

Ok, primer de tot, el més important!

Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Agatha Black »

Ara, missatges de rescat per a l'Hermione Potter!

Okay, idees de càstigs que puguin fer 12 persones a la vegada! Així de bones a primeres se m'acudeix:

- Netejar els marcs de tots els quadres de l'escola.
- Endreçar els despatxos i les aules dels profes (això ho podria proposar la Darling! XD)
- Netejar tooota la mussolerissa (imagineu totes les cagades, eeeeeeecs!)
- Quedar-se sense la primera sortida a Hogsmeade.
- Quedar-se sense la festa de Halloween.

AIxò si vols que tots facin el càstig junts. L'altra cosa seria que es busquessin als 3 caps de residència i que cada cap posés als seus alumnes el càstig que vulgui, que també podria ser.

Algun t'agrada?
Imatge

Avatar de l’usuari
hermione potter
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 299
Membre des de: dl. març 26, 2012 1:31 pm
Rang: Gryffindor
Ubicació: Algun lloc del món màgic

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: hermione potter »

Moltíssimes gràcies Agathaaaaa
M'has salvat la vida, ara mateix em poso a escriure, a veure quina bestiesa en surt, serà bona, ho prometo ;)
Pêtons :mrgreen:
Has de saber, que qui ens estima no ens abandona mai.
Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
hermione potter
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 299
Membre des de: dl. març 26, 2012 1:31 pm
Rang: Gryffindor
Ubicació: Algun lloc del món màgic

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: hermione potter »

Vale, segur que penseu:
-Que pesada que és!
Sí, ja ho sé :riure: però es que no trobo ben bé a quin dia toca el meu capítol.
El divendres a la nit, quin dia era?
Has de saber, que qui ens estima no ens abandona mai.
Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Cass Ross »

hermione potter ha escrit: El divendres a la nit, quin dia era?
No et preocupis, no et fas gens pesada. Aquest tema, una mica és per això, així que ja va bé que l'utilitzis.

El capítol del Billy (i per ende el de la Circe, que era el mateix matí) va ser el divendres 12 de setembre.
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Cass Ross »

Hey!

Vinc a comentar, per si algú no se n'ha adonat, que l'Agatha va pujar el tema de "CdeH: Behind the Scenes" :D Hi podriem posar la de l'Erin i l'Edwin, no?

En realitat, venia per un altre tema. En la història de l'Agatha es parlava de Hogsmeade. I pensava, podriem posar unes dates "conjuntes" per a quan hi ha anades oficials (que, si després algú sap dels passadissos, que hi vagi quan vulgui). Sí, de la mateixa manera com vam fer amb les dels partits de quidditch.

No sé per què, però tinc la sensació que hi començaven a anar a partir de primers d'octubre. Podem fer que hi ha una sortida cada tres capdesetmana, què us sembla? No tinc els llibres a mà per acabar-ho de comprovar, però també ho podem adaptar una mica com ens sembli.

Dates dels partits de quidditch:
1 novembre - Hufflepuff vs Gryffindor
13 desembre - Raveclaw vs Slytherin
31 gener - Gryffindor vs Ravenclaw
14 març - Slytherin vs Hufflepuff
25 abril - Raveclaw vs Hufflepuff
13 de juny - Gryffindor vs Slytherin

Agatha, ho podries penjar al tema de recopilació, gràcies.

Cassie.
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Agatha Black »

Agatha, ho podries penjar al tema de recopilació, gràcies.
Fet! Per cert, vaig comprovar els llibres i sembla que és així, es juga un partit contra cada residència, per tant són 6 en total cada curs i se sumen punts. En el tercer llibre és on veu més clar perquè surten tots els partits i compten els punts i les possibilitats que tenen. Així que ja ho tenim bé ^^

És veritat que no hem parlat de les sortides a Hogwameade. Em sembla bé cada 3 o 4 setmanes, com dius tu, i escapades ocasionals pels passadissos secrets si s'escau.

De totes maneres, és important que seguim les línies temporals dels capítols "oficials" que pengem a la fanfic, però aquests "sueltos" que posem a Behind the Scenes, com que són més aviat per practicar i només els veiem nosaltres, poden ser més atemporals, i crec que si hi ha coses que no concorden tampoc no passa res. Hi podem fer alguna referènci als capítols oficials, però no és tan important. Ho dic perquè jo he comentat una sortida a Hogwarts, pe`ro no cal que sigui el mes de setembre. És veritat que normalament es fa a l'octubre, la primera sortida... El mini-capi pot passar més endavant, o pot parlar d'una sortida a Hogwarts del mes següent... vull dir que no cal que els capítols no oficials ens facin canviar coses si no ens convé, perquè total, no són perquè els llegeixi tothom. No sé si m'he explicat bé, pe`ro suposo que ja s'entén... XD Que els mini-capis no són per agobiar-se, vaja, al contrari, són per deixar-nos anar i per conèixer millor els personatges! ^^

Ara afegiré el de l'Erin també, per tenir-lo allà! ^^
Imatge

Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Arwen Black »

La previsió és que el capítol estigui acabat divendres 13 (avui) al migdia. Si no m'ha donat temps de pulir els detalls, però, ja haurà de ser l'endemà, perquè fins aleshores no podré estar a casa i acabar-lo. Però màxim dissabte hi estarà, promès! :)
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Respon