Concurs de fanfictions

Fòrum per comentar fan fictions i crear-ne de comunitàries.
Per enviar-ne una usa la secció especial a http://www.harrypottercat.cat/fanfictions/.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum

Sobre quin tems t'agradaria que anés el concurs de FF?

L'època de joventut d'Albus Dumbledore
1
10%
Quan els Rondadors anaven a Hogwarts
1
10%
La Primera Guerra Màgica
1
10%
Els primers 11 anys després de la Primera Guerra Màgica
3
30%
Els fills dels nostres herois
4
40%
 
Vots totals: 10

Avatar de l’usuari
harry_james_potter
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dj. set. 11, 2008 8:50 pm
Nom: Albert
Rang: Graller
Ubicació: Esparreguera

Concurs de fanfictions

Entrada Autor: harry_james_potter »

Bon dia mags i bruixes de Hogwarts! Què us semblaria is féssim un concurs de fanfictions? Només hauríem de triar un tema i que cada persona que vulgui escriure una fanfiction ho digui i se li assignaran els personatges sobre qui haurà d'escriure. Hi haurà un límit de temps per escriure les fanfictions. Quan estiguin totes escrites es faran votacions i es decidirà quina història és la guanyadora.
Així que a decidir sobre quin tema voleu escriure i molta sort amb els vostres personatges :ok

Els relats tindran una extensió mínima de 1.500 paraules i màxima de 10.000 (d'un o més capítols).

Les votacions es tancaran el 21 DE JUNY.
El termini per escriure els vostres relats s'acabarà el 3 DE SETEMBRE.


AVÍS: per participar haureu d'escriure una entradeta al principi del relat on hi digui:

Aquesta història participa al concurs de fanfictions sobre <<Els primers 11 anys després de la Primera Guerra Màgica>> amb els personatges [i el/s nom/s del/s personatge/s que us hagin tocat].


De moment els participants seran:

- ginny loovegod: Hestia Jones/Dèdal Diggle
- Cassandra Ross: Sírius Black/Bel·latrix Lestrange http://www.harrypottercat.cat/fanfictio ... oscor.html - Dins la foscor
- Agatha Black: Dirk Cresswell/Griphook http://www.harrypottercat.cat/fanfictio ... t-ark.html - Raiders of the Lost Ark
-hermione_potter: Arabella Figg/Albus Dumbledore
- Potter_granger: Walden MacNair/Lucius Malfoy/Cornelius Fudge
- marta_ginny: Emmeline Vance/Amelia Bones http://www.harrypottercat.cat/fanfictio ... radoc.html - Caradoc
- Unoi: Severus Snape http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=856 - Per la Lily Evans

I com a cas excepcional:
- Antares_Black: Doris Crockford/Ernest "Erny" Estropey http://www.harrypottercat.cat/fanfictio ... ament.html - La Nit del Gran Alliberament

Aviseu-me si m'he deixat algú, si us plau.
harry_james_potter l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. set. 03, 2015 6:48 pm, en total s’ha editat 14 vegades.
-George, com estàs?
-Com una fura [...] Fura-dat, captes Fred?

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Concurs de fanfictions

Entrada Autor: Agatha Black »

Eis! Em sembla molt bé això de fer un nou concurs però tinc algunes preguntes!

1- Quan dius una "fanfiction" vols dir un relat curt, no? D'un sol capítol. O una fanfiction llarga d'una quants capítols?

2- No he entès bé aquesta part:
Només hauríem de triar un tema i que cada persona que vulgui escriure una fanfiction ho digui i se li assignaran els personatges sobre qui haurà d'escriure.
Escollim el tema entre tots, però en comptes d'escollir els personatges, se'ns assignaran? Qui? Els tries tu o cadascú triarà els d'una altra persona? O els sortejarem?

És que normalment em sembla que, quan s'ha fet un concurs, la persona que proposa el concurs tria el tema però cadascú tria els seus personatges. Però també em sembla molt original fer-ho d'aquesta manera, que els personatges siguin assignats!

Si expliques una mica més el procediment, m'apunto! ^^
Imatge

Avatar de l’usuari
ginny loovegod
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 214
Membre des de: dc. maig 28, 2008 10:15 pm

Re: Concurs de fanfictions

Entrada Autor: ginny loovegod »

Ostres com molaa! Si va bé jo també m'apunto! ^^

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: Concurs de fanfictions

Entrada Autor: Cass Ross »

Hola!

Em sembla una idea molt interessant, perquè jo també creia que aquest estiu hi havia d'haver un altre concurs, com els altres dos que ja s'han fet.

M'agradaria apuntar-m'hi, però abans vull saber un parell de coses.

1. De quines dates estem parlant?

2. Voldria aclarir uns quants aspectes que no m'han quedat molt clars:

Com funciona? És que ara cadascú vota una opció i llavors, el concurs serà de l'opció més votada. O cadascú vota una opció i cadascú fa una opció diferent? Crec que vols dir la primera versió.

Com ha dit l'Agatha, em sembla, aquest no és el "procediment" habitual, si és que hi ha alguna cosa que se la pugui anomenar així. Però també és guai canviar una mica i d'aquesta manera hi participem una mica tots i totes. (El procediment habitual hagués sigut que tu, per exemple, haguessis obert tema amb un dels que aquí proposes xD)

Com diu l'Agatha, si expliques una mica més el procediment (també l'apartat aquest dels personatges), m'apunto ^^

Cassie.
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
harry_james_potter
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dj. set. 11, 2008 8:50 pm
Nom: Albert
Rang: Graller
Ubicació: Esparreguera

Re: Concurs de fanfictions

Entrada Autor: harry_james_potter »

La meva idea era que tothom qui volgués participar votés a l'enquesta i l'opció més votada serà el tema sobre el que s'haurà d'escriure. Llavors jo us diré sobre quins personatges haureu d'escriure.
Quan dic fanfiction em refereixo a relats curts, sí, d'entre 1.500 i 10.000 paraules (d'acord, tampoc tant curts, però és per si algú es motiva).
Aneu votant i dient qui participarà, i d'aquí a 20 dies (21 DE JUNY) començarà el període per escriure les FF. Tindrfeu llavors un mes (és a dir, fins el 21 DE JULIOL) per escriure la vostra història.


Molta sort a tothom!
harry_james_potter l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 02, 2015 5:35 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
-George, com estàs?
-Com una fura [...] Fura-dat, captes Fred?

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: Concurs de fanfictions

Entrada Autor: Cass Ross »

Hola!

Em sembla una idea molt interessant, així que m'apunto (i de fet ja he votat). Però les dates... No podríem donar dos mesos? Vull dir, perquè escriure una història llarga (en l'hipotètic cas que passés de les 1500 i m'acostés més a les 10000 es necessitaria temps) i també hi ha gent que potser no està acostumada a escriure tantes paraules...

I, eso, hauria de ser un one-shot? Vull dir, per què deu mil paraules de cop seria un col·lapse xD

Fins aviat,

Cassie.
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Concurs de fanfictions

Entrada Autor: Agatha Black »

Vinga, doncs, m'apunto, m'agrada la idea!

L'hermione_potter tambe s'apunta, però no es pot connectar i m'ha demanat que ho digui!
Imatge

Avatar de l’usuari
Potter_granger
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 264
Membre des de: dj. maig 03, 2012 4:06 pm
Nom: Carla
Rang: HPmaniàtica!

Re: Concurs de fanfictions

Entrada Autor: Potter_granger »

M'apunto! Penso que estarà bé.
Escolta, Malfoy! La teva mare sempre té aquesta cara, com si tingués una merda sota el nas, o només la fa perquè hi ets tu?

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: Concurs de fanfictions

Entrada Autor: marta_ginny »

M'hi apuntoooo! Però crec que si surt el tema dels 11 anys seria interessant no tenir personatges assignats, perquè voldrà dir que haurem de tenir imaginació per trobar-ne, no? Si surt cap dels altres temes em sembla molt bona idea, però! Potser podríem guardar el dels 11 anys per una altra ocasió...
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Avatar de l’usuari
Unapersona
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 257
Membre des de: dc. abr. 08, 2015 2:11 pm
Rang: Persona

Re: Concurs de fanfictions

Entrada Autor: Unapersona »

Bona idea! Espero poder participar (aquesta és la meva intenció) però no sé si durant les vacances tindré temps d'escriure o penjar la ff (si ja em costa trobar temps ara...). Però bueno, apunta-m'hi i ja veurem què passa :)
"We are all human, aren’t we? Every human life is worth the same, and worth saving." -- Kingsley Shacklebolt
Unapersona

Avatar de l’usuari
harry_james_potter
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dj. set. 11, 2008 8:50 pm
Nom: Albert
Rang: Graller
Ubicació: Esparreguera

Re: Concurs de fanfictions

Entrada Autor: harry_james_potter »

D'acord, crec que seria bo deixar més temps per escriure la història, però com que el 21 d'agost és una mala data dono fins el 3 de setembre.
Això sí, si el tems més votat acaba essent els primers 11 anys després de la Primera Guerra Màgica també us assignaré els personatges... Ja veureu que no serà tan fàcil com molts us imagineu :riure:
-George, com estàs?
-Com una fura [...] Fura-dat, captes Fred?

Avatar de l’usuari
harry_james_potter
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dj. set. 11, 2008 8:50 pm
Nom: Albert
Rang: Graller
Ubicació: Esparreguera

Re: Concurs de fanfictions

Entrada Autor: harry_james_potter »

Per cert, tant podeu escriure un capítol com escriure'n més. El límit és únicament i exclusiva de paraules.
-George, com estàs?
-Com una fura [...] Fura-dat, captes Fred?

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: Concurs de fanfictions

Entrada Autor: Cass Ross »

Hola!

Això del límit de paraules em sembla molt bé. I dels personatges, quants ens assignaràs per autora? Un? Tindrem dret a canvi? xD

Se m'ha acudit una idea per a "Onze anys després de la primera guerra". I si en comptes d'onze són tretze anys (i mig)?

Per una banda, seria un petit homenatge a l'aniversari d'aquesta pàgina, que si no recordo malament té tretz anys.

Per l'altra banda, seria lògic en el sentit que englobaria el que seria els anys entre la primera i la segona guerra màgica, o en unes altres paraules: la caiguda (octubre 1981) i el resorgiment de Voldemort (juny 1995).

Tot i així, segons quins personatges ens posessis (Ron, Harry, Hermione...) es podria solapar amb la història original. Però suposo que com que no ens ho posaràs fàcil, no seran justament aquests els personatges que sortejaràs.

Igualment, també està bé la idea dels onze anys, perquè seria la infantesa del Harry, tots aquells anys que va viure sense saber que era un mag.

Ja diràs!

Cassie.
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
harry_james_potter
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dj. set. 11, 2008 8:50 pm
Nom: Albert
Rang: Graller
Ubicació: Esparreguera

Re: Concurs de fanfictions

Entrada Autor: harry_james_potter »

Com que sembla que la proposta dels "Primers 11 anys després de la Primera Guerra Màgica" serà la proposta finalista, no vull revelar les meves intencions :twisted: .

Referent al dubte sobre quants personatges se us seran assignats, ja us dic ara que en seran dos. Com és lògic, també podran sortir altres personatges, però hauran de tindre una rellevància menor al relat.

No sé pas vosaltres, però jo tinc moltes ganes que ja sigui el 21 de juny :mrgreen: .
-George, com estàs?
-Com una fura [...] Fura-dat, captes Fred?

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Concurs de fanfictions

Entrada Autor: Agatha Black »

Sooooo...?

21 de juny, 21 de juny! On són els meus personatges? Qui faig, qui faig? :mrgreen: :ballar:

Ja tinc moltes ganes de començar a preparar-ho! ^^
Imatge

Respon