Parelles de ball: nou concurs de fanfictions!

Fòrum per comentar fan fictions i crear-ne de comunitàries.
Per enviar-ne una usa la secció especial a http://www.harrypottercat.cat/fanfictions/.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Parelles de ball: nou concurs de fanfictions!

Entrada Autor: Agatha Black »

Okay, doncs!

Per petició popular, obrim nou concurs de FanFictions! Sí, abans de tancar l’altre, què passa, aquí som prolífics!

Obrim el concurs el dia de Sant Valentí, 14 de febrer, i el tancarem pel dia de Sant Jordi, 23 abril, que serà la data límit per presentar els escrits (és a dir, per penjar les FF).

Normes:

- El tema serà “Relacions de parella”, és a dir que les històries s’han de basar en la relació entre dos personatges.
- Aquesta relació no ha de ser obligatòriament romàntica: pot ser d’amor, d’odi, d’amistat, de família, de recel… el que vulgueu, sempre que hi hagi una relació d’algun tipus.
- El text tindrà entre 2.000 i 6.000 paraules.
- Pot tenir un sol capítol o més.
- Evidentment, ha d’estar ambientat al món de Harry Potter, però podeu triar el lloc, el temps, els personatges, les situacions, etc.
- També és lliure el format del text: pot ser una narració, una epístola, un conte, un assaig, un diàleg, o mescles de tots els que vulgueu.
- També votarem 1r, 2n i 3r premi, i es donaran 50, 20 i 5 punts respectivament.

Apa doncs! Espero que us animeu a participar i que el concurs tingui tan bon nivell i tan d’èxit com aquest últim que hem tingut!

Molta sort i feliç dia dels enamorats! :ok
Imatge

Avatar de l’usuari
Potter_granger
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 264
Membre des de: dj. maig 03, 2012 4:06 pm
Nom: Carla
Rang: HPmaniàtica!

Re: Parelles de ball: nou concurs de fanfictions!

Entrada Autor: Potter_granger »

Weee! M'hi apunto! Ara és quan el meu cap es torna un batibull d'idees, com no passaria això?
Escolta, Malfoy! La teva mare sempre té aquesta cara, com si tingués una merda sota el nas, o només la fa perquè hi ets tu?

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: Parelles de ball: nou concurs de fanfictions!

Entrada Autor: marta_ginny »

M'hi apunto! M'hi apunto!

Ara és quan el cap comença a rodar per buscar la millor situació... perquè hi ha moltíssimes possibilitats!

Sort a tothom... i a escriure! ^^
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Avatar de l’usuari
hermione potter
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 299
Membre des de: dl. març 26, 2012 1:31 pm
Rang: Gryffindor
Ubicació: Algun lloc del món màgic

Re: Parelles de ball: nou concurs de fanfictions!

Entrada Autor: hermione potter »

M'hi apunto!!!!!!!!!
Com que veig que hi ha molt de marge de temps, sé que podré penjar-lo a temps xD
Sort a tots els participants!!!
Has de saber, que qui ens estima no ens abandona mai.
Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: Parelles de ball: nou concurs de fanfictions!

Entrada Autor: Cass Ross »

Ei,

no sé si m'apuntaré, de moment no. Però tinc alguna idea pel cap i si prospera i l'escric ja m'apuntaré. Aquesta idea seria fer la relació d'amistat de dos personatges que està influenciada per la relació d'amistat que van tenir els seus pares. No sé si es poden fer més d'una parella. La primera seria la protagonista, la segona només sortiria esmentada pels personatges però clar, evidentment els influeix... A veure, perquè s'entengui. És com si jo volgués fer l'amistat de l'Scorpius i l'Albus i també sortíssin comentaris a com es relacionaven en Draco i en Harry tant dins com fora de Hogwarts, perquè evidentment la relació que tenien els pares influeixen els fills. Tot i així, la relació protagonista protagonista seria la de l'Albus i l'Scorpius.

Podria fer servir, aquesta idea?

Cassie.
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Parelles de ball: nou concurs de fanfictions!

Entrada Autor: Agatha Black »

A mi em sembla bé.

En cap lloc no hem dit que no puguin sortir altres personatges, que evidentment tenen relacions amb altra gent! Mentre els protagonistes siguin dos personatges i la història giri al voltant d'ells dos, poden sortir (tant físicament com esmentats) tots els personatges que vulgueu!
Imatge

Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Re: Parelles de ball: nou concurs de fanfictions!

Entrada Autor: Arwen Black »

Tampoc sé segur si participaré, però jo ho veig ben legal (queda raro "legal" aquí xD entengui's com que no queda fora de les normes) S'entèn molt bé el teu exemple 8) i opino que sí, com dius la protagonista seria només una relació i és important la seva connexió amb l'altra :ok
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

JamesCr
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 16
Membre des de: dg. maig 25, 2014 2:33 pm
Nom: Jaume

Re: Parelles de ball: nou concurs de fanfictions!

Entrada Autor: JamesCr »

Buah buah, doncs m'ho havia comentat gent de per aquí i potser, si em surt alguna cosa decent hi participo, que la meva casa està al pou.
És més fàcil tindre poders màgics que trobar una imatge de perfil que s'ajusti als requisits d'aquesta web.
Albus Wulfric Percival Brian Dumbledore.

Avatar de l’usuari
Mercè Granger
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 119
Membre des de: dv. oct. 25, 2013 10:47 pm

Re: Parelles de ball: nou concurs de fanfictions!

Entrada Autor: Mercè Granger »

Vinga, m'apunto com a tribut... dic, com a concursant.
"We've all got both light and dark inside us. What matters is the part we choose to act on...that's who we really are"
Imatge

Avatar de l’usuari
Potter_granger
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 264
Membre des de: dj. maig 03, 2012 4:06 pm
Nom: Carla
Rang: HPmaniàtica!

Re: Parelles de ball: nou concurs de fanfictions!

Entrada Autor: Potter_granger »

Hola, hola!
Vinc a deixar l'enllaç a la meva ff. De moment tan sols hi tinc una entrada, però espero poder tenir-la tota escrita ja cap al 15 d'abril com a molt.
http://www.harrypottercat.cat/fanfictio ... t-amo.html

És una ff una mica peculiar, la veritat. Mai havia escrit sobre una relació així. Sí, també és força fosca, com a mínim al començament.
Escolta, Malfoy! La teva mare sempre té aquesta cara, com si tingués una merda sota el nas, o només la fa perquè hi ets tu?

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Parelles de ball: nou concurs de fanfictions!

Entrada Autor: Agatha Black »

Hola, noies, us vinc a dir que no sé si posdré participar al concurs... Em sap greu! És que fins ahir vaig estar fent un escrit per un concurs (també de Sant Jordi però del món real (dels que donen diners d'aquests de papers de colorins amb els quals es poden pagar els lloguers i el menjar; són molt útils, aquests paperets!) i li he donat prioritat).

No l'he entregat fins ara, i pensava posar-me a escriure el relat per la web en aquests dies que queden. I què ha passat? Que he acceptat un encàrrec de traducció (sí, sé que he d'aprendre a dir que no, que un dia em desmaiaré de cansament, però sóc així) i és per a la setmana que ve. Així que al final tindré poc més d'una setmana per fer aquest relat, i encara no el tinc ni plantejat del tot, només una vaga idea dels personatges que volia que sortissin, i no sé si sortrirà res amb cara i ulls.

Així que probablement no participi, però segur segur que em llegeixo tots els vostres i miraré de fer bons comentaris! M'agradarà molt, molt llegir-los, com sempre! Estic segura que seran genials! ^^
Imatge

Avatar de l’usuari
Potter_granger
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 264
Membre des de: dj. maig 03, 2012 4:06 pm
Nom: Carla
Rang: HPmaniàtica!

Re: Parelles de ball: nou concurs de fanfictions!

Entrada Autor: Potter_granger »

Hola!
Vinc a dir que per avui em serà impossible acabar la ff, encara queden tres capítols. Amb una mica més de temps sí que podré. Una setmana crec que anirà bé. Si fos possible, ho agrairia molt.
Escolta, Malfoy! La teva mare sempre té aquesta cara, com si tingués una merda sota el nas, o només la fa perquè hi ets tu?

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: Parelles de ball: nou concurs de fanfictions!

Entrada Autor: marta_ginny »

Apa, ja està fet! Us deixo el link de la meva ff, La Fugida:

http://www.harrypottercat.cat/fanfictio ... ugida.html

Espero que us agradi, i bon Sant Jordi a tothom!
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Avatar de l’usuari
Potter_granger
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 264
Membre des de: dj. maig 03, 2012 4:06 pm
Nom: Carla
Rang: HPmaniàtica!

Re: Parelles de ball: nou concurs de fanfictions!

Entrada Autor: Potter_granger »

Bé, al final avui m'hi he posat i l'he acabada. La veritat és que aquesta és la meva ff més experimental. Espero que us agradi. Si no m'equivoco, l'enllaç està una mica més amunt.
Escolta, Malfoy! La teva mare sempre té aquesta cara, com si tingués una merda sota el nas, o només la fa perquè hi ets tu?

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: Parelles de ball: nou concurs de fanfictions!

Entrada Autor: Antares_Black »

Hola!

He intentat pujar la fanfiction del repte... Però no hi ha manera!!!
No em deixa penjar ni capítols ni imatges..
Ja veureu que se m'han creat un munt d'arxius de fics que no es troben, però que tampoc no puc esborrar... :nose

Podríeu mirar si hi ha algun problema a la pàgina, si us plau?
Gràcies!

Antares
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Respon