Concurs de fanfictions: Spinning off

Fòrum per comentar fan fictions i crear-ne de comunitàries.
Per enviar-ne una usa la secció especial a http://www.harrypottercat.cat/fanfictions/.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Respon
Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Concurs de fanfictions: Spinning off

Entrada Autor: Agatha Black »

Hola, hola! :mrgreen:

Vinc a proposar un nou repte de fanfictions! Ja sé que l'últim no va tenir gaire tirada, però ara ve l'estiu i tots tenim una mica més de temps (alguns més que altres, però ja se sap!).

I el tema d'aquest repte serà SPIN-OFF! Per si algú no sap què vol dir, poso una definició de Viquipèdia:
Una sèrie derivada o spin-off és una sèrie de televisió, programa de ràdio, videojoc o qualsevol treball narratiu creat a partir d'un altre treball existent, prenent d'aquest algun element principal, comunament, un personatge que va ser part de l'elenc protagonista o secundari, o el lloc on passen els fets, o univers fictici de la sèrie original.
Ja sé que es pot dir que totes les nostres fanfictions són Spin-offs de Harry Potter, i és ben cert, el que passa és que aquesta vegada heu de fer un spin-off d'una fanfiction pròpia :ballar: Per tant, s'ha de fer una fanfiction on el personatge principal / lloc dels fets / univers, no siguin de la Rowling sinó d'una fanfiction vostra.

Acceptarem fanfictions d'entre 2.000 i 6.000 paraules (que venen a ser d'entre 4 i 12 pàgines de word), així que teniu prou marge per fer un one-shot o bé uns pocs capítols, com us vagi més bé!

La data per apuntar-se al repte serà fins el 24 de juny (sant Joan) i per entregar la fanfiction fins el 31 de juliol (aniversari del Harry Potter). Trobo que serà una bonica manera de celebrar-lo!

Quan us presenteu, heu de dir de quina fanfiction vostra fareu l'Spin-Off!

Com sempre, farem tres premis:

1r premi --> 50 punts
2n premi --> 20 punts
3r premi --> 10 punts

Aneu dient noms i us vaig apuntant!

Jo, em presento al concurs també, tot i que com sabeu tinc una feina nova i vaig una mica atabalada, així que no estic segura que pugui entregar... però com que sóc optimista de mena, m'hi llanço sense pensar-hi gaire. Ja se'n preocuparà l'Agatha del futur! :riure: (L'Agatha del futur sempre m'ha tingut mania...)

Faré el meu Spin-off basat, és clar, en El Clan de Magatotis (i posteriors, perquè tots estan relacionats)

CONCURSANTS

- Unapersona --> La llum
- marta_gynny --> Julie Potter
- Agatha Black --> El Clan de Magatotis
Imatge

Avatar de l’usuari
Unapersona
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 257
Membre des de: dc. abr. 08, 2015 2:11 pm
Rang: Persona

Re: Concurs de fanfictions: Spinning off

Entrada Autor: Unapersona »

M'hi apunto! Demà començo selectivitat fins dijous, però quan acabi tindré temps per poder-ho fer (espero!). El faré de La Llum, l'última fanfiction que vaig fer.
"We are all human, aren’t we? Every human life is worth the same, and worth saving." -- Kingsley Shacklebolt
Unapersona

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: Concurs de fanfictions: Spinning off

Entrada Autor: marta_ginny »

Aaaaaaaaaaaaai quines ganes! M'encanta la idea!

Jo hi participo, és clar, amb la saga Julie Potter. He d'acabar de pensar quins personatges rescato, però no us podeu imaginar les ganes que tinc de tornar a escriure'ls!
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Avatar de l’usuari
Unapersona
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 257
Membre des de: dc. abr. 08, 2015 2:11 pm
Rang: Persona

Re: Concurs de fanfictions: Spinning off

Entrada Autor: Unapersona »

Encara queda bastant pel termini, però ja he penjat el meu spin-off: La Pedra
"We are all human, aren’t we? Every human life is worth the same, and worth saving." -- Kingsley Shacklebolt
Unapersona

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Concurs de fanfictions: Spinning off

Entrada Autor: Agatha Black »

Aix... Em sap greu, però de nou torno a estar enfadada amb la Gee del Passat que es va comprometre a fer això i crec que no podré complir... :(

Tinc la història pensada I muntada al meu cap, però encara no he començat a escriure. Així que la penjaré, però serà for a de termini, I per tant fora de concurs.

Evidentment llegiré les vostres I votaré (si es que la Marta ha pogut escriure també!) :)

Sort!
Imatge

Respon