Harry i Hermione s'enamoren a Les Relíquies de la Mort

Fòrum per comentar fan fictions i crear-ne de comunitàries.
Per enviar-ne una usa la secció especial a http://www.harrypottercat.cat/fanfictions/.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Respon
Joan Fiveller
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 13
Membre des de: dc. març 18, 2020 4:41 am
Rang: Nou Alumne
Ubicació: Països Catalans

Harry i Hermione s'enamoren a Les Relíquies de la Mort

Entrada Autor: Joan Fiveller »

Bona nit
Tot i ser prou tard com per dormir no deixo passar més minuts i em presento, davant aquesta comunitat, i amb un regal, com s'espera de tot nouvingut.
Apostaria a que tots us haureu plantejat que Hermione i Harry podien enamorar-se. Per molts, de fet, era la opció més llògica (sembla que fins Rowling estaria d'acord amb mi). Encara que no se'ns assenyali, tant jo quan era petit com ja uns anyets més gran veig clar que són personatges que es complementen. No semblaria descabellat, doncs, que quan al setè llibre Ron abandona la caça d'Horricreus la seva relació amorosa aflorés d'uns fonaments que tots podem observar (el vol amb l'hipogrif, la constant preocupació de na Hermione, etc).
No ho penjaria si no pensés que hi ha possibilitats de que l'acabi. L'amor que sento per la nissaga s'ha tornat més madur junt amb mi, i, especialment, la connexió dels dos personatges. Mantingueu-vos atents!

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: Harry i Hermione s'enamoren a Les Relíquies de la Mort

Entrada Autor: Antares_Black »

Tot i ser prou tard com per dormir
A tres quarts de sis tocats de la matinada és tan tard que gairebé és d’hora!


Salut! [wavey]

Quina il·lusió de veure gent nova per aquí! :ok

Tenim un tema de presentacions per tal que us pugueu presentar i nosaltres saludar-vos i donar-vos la benvinguda com cal! :peace:

Coneguem els nous

Dit això, anem pel tema que ens planteges!

Mmm La veritat és que a mi el tema Harmony (així és com li diuen al ship) no m’ha acabat mai de fer el pes (almenys no pas com un element cànon). Trobo que el que hi ha entre en Harry i la Hermione és fort i els uneix molt (tant la seva estada a l’escola com els dies que van rondar junts acampant al bosc al setè llibre), és cert. Tanmateix, jo ho allunyaria força del fet d’estar enamorats.
sembla que fins Rowling estaria d'acord amb mi
Jo no goso dir què diria la Rowling sobre el tema. Però entenc que pensis tot això (tant que hi ha un enamorament entre aquests personatges com que el llibre t’ho pot fer pensar). Tot i així, opino que si en el llibre es pot entreveure un sentiment semblant entre ells és precisament pel que podria haver sentit la mateixa Rowling pels personatges. Pel que he llegit sobre la seva vida i la seva obra de Harry Potter, tant la Hermione com en Harry són un xic d’ella. M’explico: en Harry és el protagonista, porta ulleres (es diu que és per mostrar la vulnerabilitat d’en Harry, però també és perquè ella en duia quan era petita) i, d’entre d’altres coses, comparteixen aniversari. La Hermione és estudiosa i repel·lent tal com era l’autora mateixa quan anava a l’escola segons diu, i també sembla que hi coincideix en d’altres aspectes. Per altra banda, en Ron està basat en un company que va tenir a l’escola (em penso que era a l’institut però no ho puc assegurar) amb qui eren molt amics. És cert ella ha dit en algun moment que havia pensat que en Harry i la Hermione podrien haver estat parella, però se’n desdiu de seguit. Pel que sembla, que la Hermione i en Ron s’enamoressin i estiguessin junts (malgrat les primeres dificultats) era una manera d’unir aquell seu jo d’aleshores amb aquell amic que va perdre (no sí si es van enfadar o senzillament van perdre el contacte).

Hi ha un afecte molt sincer entre ells, i fins i tot diria que s’hi pot entreveure com un vincle secret. Tanmateix, jo ho atribuiria al fet que, segons com, en Harry i la Hermione són la mateixa persona. Precisament per aquest motiu (potser també juntament amb d’altres), neixen totes aquestes teories que afirmen que en Harry i la Hermione són germans. :deumeu M'encantes les teories del fandom!
No semblaria descabellat, doncs, que quan al setè llibre Ron abandona la caça d'Horricreus la seva relació amorosa aflorés d'uns fonaments que tots podem observar (el vol amb l'hipogrif, la constant preocupació de na Hermione, etc).
Jo no vaig notar en cap moment que els sentiments romàntics de la Hermione es traslladessin d’en Ron a en Harry. Per mi que en el moment que en Ron els deixa es reforça encara més que la Hermione estima romànticament en Ron, que n’està enamorada, i no pas d’en Harry. En Harry és el seu millor amic i la persona que està amb ella aquest dia a dia d’anar d’un lloc a l’altre. Viuen junts, tots sols. És evident que el seu vincle es fa més fort, però això no significa que s’enamorin.
No ho penjaria si no pensés que hi ha possibilitats de que l'acabi.
Ho sento :nose , aquí no he entès què vols dir. A què et refereixes?
L'amor que sento per la nissaga s'ha tornat més madur junt amb mi
Coincideixo molt amb això, i estic convençut que, si bé potser no amb tothom, bona part d’aquest fòrum també hi estaria d’acord. :mrgreen:

Em sap greu contradir-te en el teu primer missatge aquí, però és la meva opinió 8) . Tampoc no em facis massa cas si no trobes sentit al que dic, perquè en el tema amor/romanç/enamorament tinc una percepció un xic perculiar... A veure què en pensa la resta! De tota manera, m’agrada molt que hagis plantejat un tema en la teva arribada. :ok

Si passes pel tema de Coneguem els nous, t’indicarem algunes cosetes del fòrum!

Espero que et trobis molt bé a HpCat, perquè som tota una família! :hug:

Ens llegim! :reading:

Antares
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: Harry i Hermione s'enamoren a Les Relíquies de la Mort

Entrada Autor: marta_ginny »

Ei! Benvingut!

Com l'Antares, et recomano que et presentis pel tema que t'ha comentat, així et podrem donar bé la benvinguda! Està molt bé veure que va apareixent gent nova.

Em sap greu dir que jo tampoc no ho veig clar! Soc molt fan de la parella Ron-Hermione... de fet, una de les úniques coses que m'agraden del Llegat maleït és que en totes les versions de la realitat hi ha algun tipus de sentiment entre ells dos. Penso que es complementen molt bé, i que l'evolució que tenen els dos personatges fa que, quan es troben, sigui el moment perfecte, i encaixen.

Admetré que, llegint HP de petita, sempre vaig pensar que el Harry i l'Hermione acabarien junts, i recordo perfectament el sentiment de contrarietat el dia que em van dir que tenia més pinta d'acabar amb el Ron (tenia 10 anys). Però al cap d'uns anys vaig veure-li el sentit!

Vaig llegir que, si el Fred no s'hagués mort (tot i que segueixo en negació), l'Hermione podria haver acabat amb ell, i aquesta és una versió que compro més. Crec també que s'hauria complementat bé amb el Fred, però vaja, que ja m'agrada amb el Ron haha

Però bé, això és ficció i hi ha més parelles per desitjar que pàgines, i aquesta és la gràcia de llegir històries, que cadascú les percep de manera diferent! Benvingut altre cop i, qualsevol dubte que tinguis ja saps on som!
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Re: Harry i Hermione s'enamoren a Les Relíquies de la Mort

Entrada Autor: Arwen Black »

Hola, benvingut!

A mi no sé si m'agrada la parella Ron-Hermione, de moment sempre m'ha estat bé. El que sí que tinc clar és que no veig gens clara la parella Hermione-Harry.

Sóc una ferma defensora de que pot haver amistats entre nois i noies, i la relació del Harry amb l'Hermione trobo que és una d'aquestes situacions. Són amics i punt.

De fet, em va molestar molt que insinuessin el contrari a la pel•lícula... Que per un moment en el ball es vegués que podien acabar junts.

Però bé, aquesta és la meva opinió i no vull rebutjar pas la teva, simplement ho veiem diferent!

Si en tens ocasió, passa't pel fòrum de presentacions :)
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Joan Fiveller
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 13
Membre des de: dc. març 18, 2020 4:41 am
Rang: Nou Alumne
Ubicació: Països Catalans

Re: Harry i Hermione s'enamoren a Les Relíquies de la Mort

Entrada Autor: Joan Fiveller »

Deixar en Ron sol hagués sigut tot un repte. Entenc que com a noia molesta molt que tots els personatges femenins puguin acabar com a interès romàntic, però com a noi penso que fer que un solter moli és una cosa menys explorada, i més necessitada.

Joan Fiveller
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 13
Membre des de: dc. març 18, 2020 4:41 am
Rang: Nou Alumne
Ubicació: Països Catalans

Re: Harry i Hermione s'enamoren a Les Relíquies de la Mort

Entrada Autor: Joan Fiveller »

Arwen Black ha escrit: dj. març 19, 2020 6:31 pm Sóc una ferma defensora de que pot haver amistats entre nois i noies, i la relació del Harry amb l'Hermione trobo que és una d'aquestes situacions. Són amics i punt.
Deixar en Ron sol hagués sigut tot un repte. Entenc que com a noia molesta molt que tots els personatges femenins puguin acabar com a interès romàntic, però com a noi penso que fer que un solter moli és una cosa menys explorada, i més necessitada.

Joan Fiveller
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 13
Membre des de: dc. març 18, 2020 4:41 am
Rang: Nou Alumne
Ubicació: Països Catalans

Re: Harry i Hermione s'enamoren a Les Relíquies de la Mort

Entrada Autor: Joan Fiveller »

Antares_Black ha escrit: dc. març 18, 2020 12:16 pmHi ha un afecte molt sincer entre ells [Harry i Hermione], i fins i tot diria que s’hi pot entreveure com un vincle secret. Tanmateix, jo ho atribuiria al fet que, segons com, en Harry i la Hermione són la mateixa persona.
Són de la mateixa persona (la Sra Rowling), però no la mateixa. I clar que això influencia! Compartir personalitat o valors fomenta l'amistat i l'amor. A mi no em quadra Ron-Hermione perquè Ron és insegur, i l'Hermione és forta, tant, que li fa mal molts cops doncs no detecta la debilitat del noi. Per exemple quan li diu al sisè llibre que estava a punt de convidar-lo a la festa de l'Slughorn, ella no s'espera que ell es desinfli i no insisteixi. Si Ron no hagués tingut parella, però sí hagués aconseguit guanyar confiança, això seria la major victòria.
Antares_Black ha escrit: dc. març 18, 2020 12:16 pm Ho sento :nose , aquí no he entès què vols dir. A què et refereixes?

Molts cops he encetat projectes que s'han quedat a mitges. Potser l'edat m'ajuda a ser més constant, i em veig capaç d'acabar un o dos capítols.
Antares_Black ha escrit: dc. març 18, 2020 12:16 pmSi passes pel tema de Coneguem els nous, t’indicarem algunes cosetes del fòrum!
Raó tens! Em presentaré quan tingui el primer capítol. Vull entrar per la porta gran. I per cert, te'l dedicaré, perquè ser una persona activa després de tants anys mereix recompensa.

Avatar de l’usuari
Lof
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 27
Membre des de: ds. jul. 20, 2019 1:56 am
Rang: Orde de Marlí de primera clase
Ubicació: In your mind, right now.

Re: Harry i Hermione s'enamoren a Les Relíquies de la Mort

Entrada Autor: Lof »

Bones i benvingut @Joan Fiveller!

Pel que fa al tema que comentes i com que et refereixes exclusivament a l'ultim llibre em sap greu, però no puc estar d'acord amb el que dius.

Si bé és cert que personalment, durant tota la saga vaig veure l'Hermione més a prop d'acabar amb en Harry que amb en Ron, no crec que això sigui possible tant avançada la trama com ja està en l'ultim llibre. Primer de tot perquè en Harry és un noi de bon cor que mai intentaria estar amb l'Hermione sabent que faria mal al Ron. Es àmpliament sàput que en Harry pot arribar a reprimir els seus propis sentiments per tal de no fer mal als que l'envolten (referències com els pocs diners dels Weasley vs el munt d'or que ell té, la relació amb en Sírius com quan envia una carta dient que està bé perquè aquest no faci cap bestiesa, etc). Per tant, fins i tot en el cas que s'acabés enamorant de l'Hermione, penso que no faria res per respecte al seu amic. Un paiu molt noble, en Harry!

I per part de l'Hermione, penso que és una noia massa "seriosa" i fidel als seus principis com per fer això. Si bé es cert que els sentiments no es poden controlar, no crec que deixes el Ron sense una raó sòlida. A més tant en ella com en el Harry hi hauria la por de que un enamorament com aquest acabés amb l'amistat del trio. A més a més, crec que en el setè llibre els sentiments tant de l'Hermione per en Ron com d'en Harry per la Ginny ja estan suficientment desenvolupats com per arribar a canviar tant sols per el temporal abandonament d'en Ron, la veritat.


Ara bé, si parlem de la saga en general, és cert que jo veia més un Hermy-Harry que no un Hermy-Ron, la veritat. Per començar per les similituds entre l'Hermione i en Harry. M'ha sorprès que ningú ho comentés, però tots dos han viscut amb muggles tota a seva infantesa. SI bé el Harry es fill de bruixots, a la pràctica és casi com si ho fos de muggles (almenys durant la seva infantesa.). Tots dos, doncs, han sigut criats en un entorn totalment diferent al dels bruixots i tots dos arriben a Hogwarts sense experiència i amb ganes de descobrir el nou món que se'ls obre. Si bé en Harry no és un setciències com l'Hermione, com a mínim al principi té les mateixes ganes que ella d'aprendre i veure com funcionen les coses en el món dels bruixots. A més a més, sembla que en Ron fica la pota molts cops i és l'oposat del seny de l'Hermione. Ja ho diuen, que els pols oposats s'atrauen, però trobo que en Harry és més proper el caràcter de l'Hermione que en Ron.


Durant tots els llibres l'Hermione sembla entendre molt bé el que passa pel cap del Harry (excepte en Quidditch esclar :nose ). Hi ha com una connexió especial. En el primer llibre, quan estant davant el repte dels flascons de l'Snape i ella diu que en Harry és un gran bruixot i que ella només fa servir la lògica etc. En el segon llibre sempre l'apoia durant el període en que els seus companys es pensen que es l'hereu d'Slytherin. En el terce llibre tenen junts l'aventura dels últims capítols mentre que en Ron es passa la nit a la infermeria. En el quart llibre sempre l'apoia durant el temps en que està enfadat amb en Ron i fan coses junts. En el cinquè llibre també l'apoia durant tot el temps que els companys el veuen com un eixelebrat i tenen aquella aventureta amb l'Umbridge al bosc, tot lu de la Conselleria (tot i haver-hi més gent) i alguna cosa que segur que em deixo. En el sisè llibre no recordo res remarcable però vaja, els moments són múltiples i diversos. I segur que m'he deixat un munt de moments i histories, però aquests són els que he recordat així més ràpidament.

Si bé es cert que en Harry té sentiments primer per la Xo i desprès per la Ginny, una hipotètica relació amb l'Hermione sempre em va sembla més que possible. De fet, personalment, m'hagués agradat que així fos. Potser és per aquest sentiment personal que no sóc del tot objectiu i m'agrada veure coses on no hi ha res, però bé. La veritat es que sempre vaig pensar que una parella Harry-Hermione hagués estat d'allò més bé! Tot i que no tinc queixes de la parella Hermione - Ron :ok



In conclusion, com ja he dit al principi: parlant exclusivament del setè llibre no veig l'enamorament i possible relació. Però si agafem els set llibre com a referencia, la cosa canvia i podria passar de tot!

Salutacions a tothom i espero que estigueu tots bé davant les circumstàncies especials del moment! Salut.
It was as if Snape had started handing out sweets.

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: Harry i Hermione s'enamoren a Les Relíquies de la Mort

Entrada Autor: Antares_Black »

Hola,
Deixar en Ron sol hagués sigut tot un repte. Entenc que com a noia molesta molt que tots els personatges femenins puguin acabar com a interès romàntic, però com a noi penso que fer que un solter moli és una cosa menys explorada, i més necessitada.
Mmm... Jo trobo que deixar un personatge solter, tant home com dona, podria ser un repte. Però perquè a aquesta societat ja és així. L’amatonormativitat, :no ja se sap... En tot cas, trobo que són les dones les que es troben més assenyalades per la solteria, no pas els homes. Perquè no està malvist que un home sia solter, però una dona sí. L’estigma és diferent. Però bé, tampoc no em vull ficar massa en aquest tema.
Sóc una ferma defensora de que pot haver amistats entre nois i noies
Bé, sí, és clar. De la mateixa manera que hi ha amistats entre nois i amistats entres noies, i amistats entres persones no-binàries/no-duals. No és una crítica al teu comentari, Arwen (si hi estic d’acord! Ja ho saps), però que hàgim de dir això es deu al fet que considerem que entre un noi i una noia no hi pot haver res més que una relació amorosa/sexual, i que entre dos nois o entre dues noies només hi pot existir relació d’amistat. És una màcula d’aquesta societat. Algun dia deixarem de tractar-nos com si fóssim d’espècies diferents? :nose

Són de la mateixa persona (la Sra Rowling), però no la mateixa.
Jo no volia dir això. És evident que són de la mateixa persona. El que volia dir és que part dels interiors d’aquests personatges estant inspirats des del mateix lloc.
I per cert, te'l dedicaré, perquè ser una persona activa després de tants anys mereix recompensa.
Vaja, veig que al final ho has fet: has penjat un capítol de fic i me l’has dedicat. Ja t’hi he deixat un comentari. Se m’acumulen les coses... De fet, jo no sóc l’usuari més actiu ni el més antic del fòrum. Hi ha altres usuaris que hi són des de molt abans que jo. A més el fòrum és del 2002, si no vaig errat, i hi ha usuaris actius des d’aleshores i jo hi sóc des de finals del 2011. Per altra banda, no entenc això que dius que ser actiu des de tants anys «mereix recompensa». I és que som aquí perquè ens ho passem bé, perquè volem. No és pas una llosa.

Bé, no hi vull afegir res més.
Fins aviat!

Antares
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Respon