El Harry i el seu egocentrisme

Comenta els personatges.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Alanis
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 26
Membre des de: dl. març 29, 2004 7:00 am

El Harry i el seu egocentrisme

Entrada Autor: Alanis »

X fi m'he acabat el 5é llibre...i una de les coses que em va xocar i des del principi és l'egocentrisme del Harry. No sé, en els altres llibres mai havia estat així...i de cop li retreu a tothom...no és que em sembli malament, pobre té motius per tot el que li ha passat...però em va sorprendre moltíssim!!!

ElCinquè

Hehe

Entrada Autor: ElCinquè »

Doncs jo trobo que això és el que fa que el 5è llibre sigui tant bo. El Harry aquest és més natural, es cabreja, té emocions.... és millor.

Avatar de l’usuari
Alanis
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 26
Membre des de: dl. març 29, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Alanis »

Si a mi també m'ha agradat molt bé, però em va sorprendre moltíssim és lo únic!

Avatar de l’usuari
Rilwen
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dg. abr. 04, 2004 7:00 am
Ubicació: ¿? social i econòmica ben alta... geogràfica ja l'he dit, rec q era Barcelona, no se si sabeu on és

Entrada Autor: Rilwen »

Jo amb això stic amb l 5è... Trobo q si s dones una situació aixi kualsevol s kagaria en tota la gent q va de llesta i ni tant sopls s pren la molestia d prendre't seriosament (jo ja m'hauria kagat n tothom en els llibres anteriors, pero n l 5è especialment... personalment estudiaria les arts fosques i suplantaria a Lord Voldemort...) pero weno, això no fa l cas, a mi m mola bastant q l harry ja no sigui tant bon nen.

Avatar de l’usuari
lord-granger
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 99
Membre des de: dl. abr. 21, 2003 7:00 am

Entrada Autor: lord-granger »

Si es aixis el 5 llibre es el primer que es veu un harry potter viu i amb mes tipus de sentimens que en atres llibres ja siguin els sentiments de soletat, amor, enveja.......

Avatar de l’usuari
voldy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dg. set. 21, 2003 2:00 am
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: voldy »

Doncs jo el trobo força repel·lent... una cosa és cagar-se en la conselleria d'en Fudge, l'altra enviar a la merda els únics amics que et defensen i que sempre han estat amb tu... i considerar-se superior a ells i tot això... I no fer cas mai de l'Hermione...realment no entenc com ella, tan assenyada, els aguanta. xDD

Allò de: "no el toquis!" "i per què no ho hauria de fer, posa el meu nom!" i ella: " '¬¬ com pot ser tan idiota?"
Cridem qui som i que tothom ho escolti. I en acabat, que cadascú es vesteixi com bonament li plagui, i via fora! que tot està per fer i tot és possible.

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Entrada Autor: Jomast »

tant de bó s'ahgues electrocutat, aixi n'aprendria :lol:

Avatar de l’usuari
Rilwen
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dg. abr. 04, 2004 7:00 am
Ubicació: ¿? social i econòmica ben alta... geogràfica ja l'he dit, rec q era Barcelona, no se si sabeu on és

Entrada Autor: Rilwen »

Si, en això es bastant estúpid, però bé, no som pas perfectes, i per tant, el Harry, si la JK vol ferlo com una persona normal, tampoc pot serho. Quant estem ressentits amb quelcom, ho paguem sovint amb la gent que no té cap culpa i, bé, vist desde fora dius "q fill de )""$", però literàriament jo trobo que està bé... de fet el harry ja se sent superior al ron i a la hermione des de bastant abans del 5è... i sí, hauria d fer mes cas a la hermione, pero això, com he dit, forma part de la humanitat del harry... no?

Avatar de l’usuari
Yarrick_
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 239
Membre des de: dv. abr. 02, 2004 2:00 am
Ubicació: Banyoles!

Entrada Autor: Yarrick_ »

:? Si, estic d'acord amb els que penseu que en Harry és un repel.lent, i encara diré més, a l'hora de triar entre animar en Harry i en Malfoy, no sabria quin triar :!:
En malfoy només fa broma obertament i potser a vegades recorre a pegar a gent indefensa, però en Harry en canvi traeix els seus amics i fereix a la gent que l'envolta, de Gryffindor :!: :evil:
Personalment trobo que tant dolent és un com l'altre...
Ara, no m'ha agradat la Luna des del principi :!:

Avatar de l’usuari
lord-granger
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 99
Membre des de: dl. abr. 21, 2003 7:00 am

Entrada Autor: lord-granger »

Jo dic el mateix de sempre el harry en el 5 llibre soporta molta presio i aixo fa que no tot el llibre estigui content i amable.
PEro el que li fan all harry al començament del llibre es una cosa que faria enraviar a tothom ser la persona mes important del moment i no enterar-se de res ha de ser molt fotut.
I despres el harry os agradi o no es millor que el ron i la majoria d'alumnes de l'escola en casi tot.
I si no ja ho vereu amb els GNOMS.

Avatar de l’usuari
Rilwen
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dg. abr. 04, 2004 7:00 am
Ubicació: ¿? social i econòmica ben alta... geogràfica ja l'he dit, rec q era Barcelona, no se si sabeu on és

Entrada Autor: Rilwen »

No stic d'acord n q sigui millor en casi tot que la majoria dls alumnes... pero weno, m reafirmo en justificar-lo, ni que sigui en part (és un H-U-M-À). Sobre lo de la saba de la planta del Neville... weno, lo q no li mola és la situació, q sta cobert d merda i la gent amb cara d fastic quan apareix la Xo, no n'hi ha pas per tant.... A mi l personatje d la Luna m mola molt, pq s diferent d la resta i li sua molt lo q pensi l'altra gent, si ls hi cau b d pm i si no q ls donguin xl cul... s molt rareta i tal pero weno, aquesta és la gràcia.

Avatar de l’usuari
voldy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dg. set. 21, 2003 2:00 am
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: voldy »

En Harry és superior a la majoria de penya de Hogwarts... Segurament acabarà sent el millor mag amb diferència dels últims noséquants cursos... Però només faltaria!! Amb els seus pares, i els poders d'en Voldemort, només hauria faltat que fos un mitja merda...

Té bons poders màgics, destresa, juga bé a quidditch...Però és clar! La seva autora es va deixar de posar-li una única qualitat, però que ves per on resulta bastant important: INTEL·LIGÈNCIA. I per molt que sigui quotidià que els homes siguin jilipolles, això no fa que l'estupidesa d'en Harry es dissimuli. xDDDD

PS:´Abans jo no el criticava tant, pobre Harry... Crec que va ser el que li va fer a la pobra Xo que em va molestar... o més concretament, tot allò que no li va fer... :roll: :roll:
Cridem qui som i que tothom ho escolti. I en acabat, que cadascú es vesteixi com bonament li plagui, i via fora! que tot està per fer i tot és possible.

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

T'hi devies sentir identificat... :roll:

jo crec k la rowling va veure k estava fent un Gary Stu i va dir...Quietooos paraoos!!! ...fem-lo tontet :roll:

i nose mireu , a mi em fa ràbia la manera com es porta akt nen....però pk...després de tots els avisos que ha tingut any rere any... No et fiis de res i ningú!! k al final tacaben putejant!! No toquis res!!! No miris dins dels pensius!!!!! Vigilància permanent.... res de res.... mira k arriba a ser garrulo...a veure si escarmenta amb això dle padrí! !

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Entrada Autor: Jomast »

això de ke em Harry es tornarà el millor mag ho dubto :laughing: , al cinquè llibre diu que Dumbledore (el millor mag) :hump: abans d'acabar l'escola feia encanteris i sortilegis rarissims :painter: que no sabien ni els professors :razzz: , i en Harry de moment a apart dels desarmadors no sap pas gaire :stupid: , en sap més l'Hermione. :strong: :winner:

Avatar de l’usuari
Alanis
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 26
Membre des de: dl. març 29, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Alanis »

Crec que sí que ha quedat ben escarmentat després de lo del Sirius...però ara se li afegeix el sentiment de pèrdua del seu padrí...ja veurem com estarà al 6é.

Bloquejat