Sírius Black

Comenta els personatges.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
nimfadora_aeris
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 39
Membre des de: dc. feb. 15, 2006 7:41 pm
Ubicació: barcelooonaaa ^^

Entrada Autor: nimfadora_aeris »

jo crec que no està del tot mort...perque si us fixeu:
1r: se senten com mormolls a traves d'aquella cortina misteriosa, i ningu l'atravesa com si li tinguessin por
i 2n: a Luna li diu al menys tenim la cortina o una cosa aixi
crec que el harry traspasarà la cortina aqusta en algun momnt!!
déejamee en paaaaaaaaaaaz
no me pienso duchaaaarrrrrrr


(8)platero y túuu

UO, tinc una fanficT!!!:
http://www.harrypottercat.com/mostra.php?num=2599
: )

Avatar de l’usuari
Lary fricky potter
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 149
Membre des de: dt. juny 06, 2006 9:34 pm
Ubicació: Carrer Privet nº 4 L'armari sota l'escala

Entrada Autor: Lary fricky potter »

jo crec que evidentment el Sírius està mort i no crec que el Harry pugui traspasar aquella cortina negra perquè aquell pou significa la mort i si el Harry passa la cortina potser serà perquè l'hagin matat.....

potser, al 7è llibre sendevina el què va passar al pou després de la mort den Sirius però viu, crec que no ho esta, esta més que mort, en proces de descomposició :twisted: :twisted: :mrgreen:
ej el ke io pensu... :mrgreen: :wink:

wenu, a mi em va saber greu xl Harry, pobret, ja no te family...
:cry: :cry: :cry:
BYE!!! :mrgreen:
HP5 > Capítol 37-La Profecia Perduda > Pàg 929 > 12ª linia > la veritat
Imatge

Avatar de l’usuari
anna_xo
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 94
Membre des de: dv. març 19, 2004 7:00 am
Ubicació: Vic/Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: anna_xo »

En Sírius es el personatge que em va saber mes greu que moris. me l'estimo molt ancara que estigui mort. esta mort i no tornara pero crec que en en harry li serveix tenir-lo per reflexionar sobre la mort i aquestes coses

Avatar de l’usuari
ayako24
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 100
Membre des de: dj. març 02, 2006 2:11 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: ayako24 »

Aquesta mort em va semblar molt ràpida i molt lenta... Quan ho vaig llegir per primer cop em va anar passant pel cap a camera leenta leeenta i quan ho vaig llegir per segon cop, va ser rapidíssim.. nosé, va ser molt estrany perquè al principi no em vaig enterar de res xDD però... sense en Sirius... pobret Harry...
*·. тнαикѕ fσя α∂∂ιиg мє .·*


єïэ נυ∂ιтн*

Avatar de l’usuari
ginny13
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 71
Membre des de: dv. jul. 14, 2006 1:49 pm
Ubicació: fornells

Entrada Autor: ginny13 »

Pobre harry pk li va afectar molt la mort den sirius pk
a sobre de perde els seus pares veu morir al seu padrí
jo em kedaria una mika afectada despresd veure aixo
po no mu krevia el primer co k vaig llegir el llibre pensaba k tornaria am un fantasma!
[..::lAiA::..]

Sectumsempra!
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 140
Membre des de: dg. juny 18, 2006 9:31 pm
Ubicació: Villa oculta de la hoja

Entrada Autor: Sectumsempra! »

k en sirius moris era vital xk kdes xulu el 6 e llibre xk si no en harry no hagues sigut d'aquesta manera.
Soc catala i porto barretina, si em fas emfadar et tallo la sardina.
visiteu la meva nova web plis: http://wwwme.org/web.php?id=18648

Avatar de l’usuari
Pretty Ginny
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 133
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 2:50 pm
Nom: Tamara
Ubicació: Llegint un llibre, com sempre
Contacta:

Entrada Autor: Pretty Ginny »

Sirius és un dels meus personatges favorits entre els adults perquè és una gran persona, bondadosa i valenta. Digne d'admirar. La seva trista vida és commovedora i Sirius i la seva història em recorden moltísim a la d'un gran personatge de la literatura clàssica: Edmundo Dantés. Ambdós van ser empresonats durant 13 anys en una fosca presó al mig d'una illa, ambdós van ser traïts per un amic, ambdós van escapar d'aquesta cel·la i ambdós van doblegar les seves ànsies de revenja per amor (fraternal, és clar) d'un adolescent...No sé, però m'estimo molt a aquests dos personatges i m'encanta que Sirius sigui com és. No mereixia aquell final, mai ho va merèixer...
"¿Jo? Llibres i intel·ligència, però hi ha coses més importants: Valor, amistat... <Hermione>

Imatge

Avatar de l’usuari
Tanit
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 56
Membre des de: dv. ago. 17, 2007 8:50 pm
Nom: Júlia
Ubicació: Cabanya del Hagrid

Re: Sírius Black

Entrada Autor: Tanit »

Sírius Black és l'home imant...!! Té un magnetisme impressionant, a mi em va atrapar des del primer moment que va aparèixer! És un personatge molt ben creat, és el tio ideal!!
L'estudiant brillant, atractiu, despreocupat, un pèl descarat, rebel, bon amic, valent, d'idees clares i caràcter fort (s'en va de casa amb 16 anys, i de quina casa!)
I ha passat a ser, un home fet i dret, amb un passat difícil, on va veure desaparèixer a molts amics (sobretot al seu millor amic), que encara manté el seu atractiu físic, noble, igual de valent, amb el mateix caràter fort i honest, amb tendència a ser impulsiu i sobretot, malgrat l'aparença de tio dur, indiferent, orgullòs...un ÚNIC PUNT FEBLE; el Harry. Lo molt que estima el seu fillol, tot el que li desperta el Harry a dins (els records del seu millor amic, una ànsia permanent de protegir-lo, guiar-lo, ajudar-lo, de ser un pare, un amic, un germà gran per aquell adolescent tan especial..)
A més a més, és un dels pocs adults (potser junt amb el Dumbledore)que aconsegueix que el Harry arribi a obrir-li el cor. Quan al cinqué llibre, el Harry està de mal humor, irritat, preocupat per la connexió amb Voldemort...amb l'única persona amb la que s'obra una mica és amb el seu padrí. Sírius aconsegueix significar-ho practicament tot pel Harry,l'últim vestigi de família que li queda.

Jo vaig plorar com una magdalena amb la seva mort. Em consola ser conscient que el Harry té moltes de les coses que m'agradaven del Sírius (valentia, impulsivitat, noblesa, poc respecte per les normes, un pèl d'orgull i que és bon amic)

Avatar de l’usuari
Enllunada16
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 145
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 5:23 pm
Nom: Anna
Rang: Trepitjant el sol
Ubicació: Sabadell (Barcelona)
Contacta:

Re: Sírius Black

Entrada Autor: Enllunada16 »

Totalment d'acord amb el que dius.
Sírius Black és un home que t'enganxa des del primer moment en que l'autora te'l deixa coneixer una mica a fons.
És una persona amb un caracter que atrau,una força bestial.
Aquesta força és la que et deixa de pedra quan veus que s'ha de quedar tancat a casa sense poder fer res i que això se'l meja per dins..
Per mi aquest personatge és un dels més valents de tot el llibre.
Ja no només per arriscar la vida,psicològicament també té molta força.
Amb tot el passat que té..va perdre mitja vida a Azkaban i que mori sense haver pogut fer practicament després d'escapar..és molt trist.
Because People Run In Circles....

http://www.fotolog.com/sunburn90

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Re: Sírius Black

Entrada Autor: Costa »

No havia comentat en aquest tema i això es podria considerar pecat xD

En Sirius és un personatge que m'encanta, primer el pintem com a dolent, el que vol fer mal a en Harry i al final resulta ser tot el contrari. Va ser a partir d'aquest moment quan em va captivar com a personatge.
Al cinquè, recordo que vaig plorar... em va fer tanta pena el Sirius que encara estic maleint a la Rowling xD perquè era molt injust que en Sirius morís, la seva vida sempre havia estat marcada pel dolor, des de ben petit a casa seva amb uns pares que no l'estimaven perquè no seguia el camí que se suposava que havia de seguir. Va marxar de casa amb 16 anys, que s'ha de tenir valor per fer-ho i després de tot això, la guerra, on va ser traït i va veure morir al seu gran amic i a la seva esposa per acabar anant a Azkaban. I quan per fi aconsegueix escapar de la presó, que sembla que la vida li dóna una altre oportunitat... cau a través del vel.

Pot ser que s'hagi mort... però per mi mai morirà, perquè és el millor i punt.
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
vareta_magica
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 52
Membre des de: dv. nov. 25, 2005 7:27 pm

Re: Sírius Black

Entrada Autor: vareta_magica »

Costa ha escrit:No havia comentat en aquest tema i això es podria considerar pecat xD

En Sirius és un personatge que m'encanta, primer el pintem com a dolent, el que vol fer mal a en Harry i al final resulta ser tot el contrari. Va ser a partir d'aquest moment quan em va captivar com a personatge.
Al cinquè, recordo que vaig plorar... em va fer tanta pena el Sirius que encara estic maleint a la Rowling xD perquè era molt injust que en Sirius morís, la seva vida sempre havia estat marcada pel dolor, des de ben petit a casa seva amb uns pares que no l'estimaven perquè no seguia el camí que se suposava que havia de seguir. Va marxar de casa amb 16 anys, que s'ha de tenir valor per fer-ho i després de tot això, la guerra, on va ser traït i va veure morir al seu gran amic i a la seva esposa per acabar anant a Azkaban. I quan per fi aconsegueix escapar de la presó, que sembla que la vida li dóna una altre oportunitat... cau a través del vel.

Pot ser que s'hagi mort... però per mi mai morirà, perquè és el millor i punt.
Estic d'acord amb tu. En Sirius és un altre dels meus personatges favorits. Es un personatge molt especial i com bé dius amb un passat molt dur i cruel. No em va agradar tampoc que la Rowling dicidís eliminar-lo.

Penso que amb el fet de retrovar-se amb en Harry li va donar esperances de continuar endavant i defendre'l com si fos el seu propi fill.
Harry Potter forever!

Avatar de l’usuari
jeanne
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 134
Membre des de: dg. juny 05, 2005 8:56 pm
Ubicació: cridant al Sirius davant la cortina...

Re: Sírius Black

Entrada Autor: jeanne »

Sep...a mi, com ja he dit altres vegades, es el meu personatge preferit=), em va fer mooolta pena que es moris i encara maleixo a la Rowling XD, però també trobo del tot comprensible i lògic que la Rowling se'l carregués. En Sírius era el més semblant que en Harry tenia a un pare i per la batalla final, evidentment, en Harry ha d'estar sol.Per això mateix es carrega primer en Sírius i despres en Dumbledore, per a que aixi en Harry no tengui el soport adult proper i s'hi pugui enfrontar sol(tot i que em deixo al pobre Llopin^^')
A més en la situacio que estava tampoc aportava gaire a l'historia, tancat a casa(ojo!a mi si que m'aportava eh! XD tancat a casa, lliure o dormit m'aporta XD)

Bloquejat