Enllunat, Cuapelada, Lladruc i Forcat

Comenta els personatges.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
ullal
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 128
Membre des de: dt. ago. 18, 2009 11:42 am
Nom: Neus
Rang: Cànid
Ubicació: En un lloc massa lluny del paradis

Re: Enllunat, Cuapelada, Lladruc i Forcat

Entrada Autor: ullal »

agatha se m'escapa la quarta persona (personatge) a qui voldries fer mal personalment. crec que tres els tinc clars i serien els matiexos. :deumeu que tonta ara ja ser qui és el quart.

el que jo defenso, i penso que la porcupintí-na també almenys en part, és que el caracter d'una persona també él conforma el que li ha pasat a la vida. i en ocasions crec que si una persona és cruel i rencorosa és perquè la vida la endurit i l'ha tractat malament. no hi puc fer res crec en la bondat humana.

pero com a ser humà, encara que a vegades sembli que vingui o estigui en un altre planeta, tinc les meves propies contradiccions i per sort he après a viure amb elles. així que no tinc cap mena de remordiment a fer la vida imposible a qui me la fa a mi. sóc bona persona, o almenys m'hi considero, pero no em suposa cap problema putejar i ser cruel amb qui ho ha sigut amb mi.

en definitiva que si hagués anat a Hogwarts en aquella època hauria aplaudit i ajudats als rondadors sense cap mena de remordiment.

i en aixo també estic dacord amb l'Agatha a mi m'agrada discutir, d'una manera més o menys civilitzada. mai s'apren res de qui et dona la raó.
Després de 19 dies i d'una bona dossis de vergonya i sentiment de culpa ja hi ha nou capítol de l'Autèntica Historia d'en Harry Potter. Sigueu benevolents i llegiu i comenteu-lo molt. Gràcies.

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Enllunat, Cuapelada, Lladruc i Forcat

Entrada Autor: Agatha Black »

Dius que saps qui sín els quatre personatges? O.O Per què jo no ho sé... ho he dit en plan... "m'agradaria dir-li 4 coses", o "d'aquñi 4 dies ja tindré néts", t'ho juro que no havia pensat en quatre persones en especial, però és fantàstic que sàpigues qui són abans que jo! XD

Doncs jo la veritat és que no hi crec en això que el voltant t'influeix tant. Hi ha gent que ha portat una vida regalada i tot li ha anat bé i després són uns cabronassos (amb perdó de l'espressió) i gent que ha tingut una vida realment difícil i es ha passat putes i són unes bellíssimes persones. Trobo que si es té suficient personalitat i moral no deixes que l'exterior t'influeixi tant i lluites pel que tu creus com a individu lliure. Com diu el Dumbledore "Les persones no som pel que naixem sinó pel que triem", les nostres eleccions ens defineixen, i si triem que no volem ser com el que ens envolta res no podrà impedir-ho! I el que està bé està bé, i el que està malament està malament. (Sóc una afèrrima seguidora de Kant ^^)

I efectivament, quan els rondadors donessin el seu merescut als torrecollons d'Slytherin jo els aguantaria la capa.

Avui he llegit una frase d'un autor que m'ha fet molta gràcia, és molt certa, i va molt amb aquest tema:

"Todos los hijos de )""$ son unos hijos de )""$. Pero algunos hijos de )""$ son hijos de )""$."

No és genial el que poden fer unes cursives? ^^

PS: espero que ningú no em digui res per haver escrit "hijos de )""$". Si un autor reconegut ho pot escriure i l'editorial Plaza&Janés ho pot publicar en paper, no veig per què no pot estar en un pàgina web. Per si de cas. Que ja sé que n'hi ha que són molt susceptibles.
Imatge

Avatar de l’usuari
ullal
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 128
Membre des de: dt. ago. 18, 2009 11:42 am
Nom: Neus
Rang: Cànid
Ubicació: En un lloc massa lluny del paradis

Re: Enllunat, Cuapelada, Lladruc i Forcat

Entrada Autor: ullal »

:emtrenco :emtrenco :emtrenco :emtrenco :emtrenco

encara ric... jo pensava que parlaves de l'snape, en cuapelada, la bel·latrix i en voldemort de fet son 4 i tots igual d'odiosos :lol2:

i diga'm tonta o curteta pero lo de la frase no ho pillo :oops:
Després de 19 dies i d'una bona dossis de vergonya i sentiment de culpa ja hi ha nou capítol de l'Autèntica Historia d'en Harry Potter. Sigueu benevolents i llegiu i comenteu-lo molt. Gràcies.

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Enllunat, Cuapelada, Lladruc i Forcat

Entrada Autor: Agatha Black »

hahahahaha, no segur que no l'entens, perquè resulta que els administradors han posat certa paraula com a tabú (crec que ja s'entén quina és) i en comptes d'aparèixer, apareixen unes cometes molt simpàtiques.

Vale, gent, i jo defensant en meu dret de poder-ho escriure sense que m'ho esborressin i resulta que ho han programat perquè m'ho canviin directament. En fi, és igual, no es pot tenir tot. Anàvem massa bé.

Per culpa de no poder posar tacos us heu quedat sense una cita magistral. Coses de la llengua. En fi, que per culpa d'alguna gent que fa servir aquestes paraules quan no toquen ens hem de fotre tots. Què hi farem.
Imatge

Avatar de l’usuari
Marta Potter Weasley
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 249
Membre des de: dg. jul. 12, 2009 8:57 pm
Nom: Marta
Rang: Futura dona del Daniel Faraday
Ubicació: Al cau!

Re:

Entrada Autor: Marta Potter Weasley »

Eren lo màaaxim! molt i molt llestos, el mapa de magatotis realment és genial! em recoren al Fred i el George. Van fer molt bé en fer-se animàgics, eren molt bons amics i no podien deixar el llopin allà, transformat, pobret. És que mola molt que fessin totes les malifetes, eren realment uns cracs, de les típiques coses que molen però que jo no m'atreviria a fer-les, xDD però el que no suporto és que li facin bulling al pobre Snape, no ho sé, una cosa és fer bromes rollo Fred i George i l'altre de molt diferent deixar en ridicul a la gent, és que no tenien compassió? sobretot el James, que lo de l'Snape em va fer molta pena i des de llabors que no em cau bé el James. Però el Llopin si, el Llopin és lo méees! perquè tothom diu del Sirius, que també l'estimo molt, però el Llopin és un dels meus preferits.
PÀGINES ARRANCADES!! amb l'anna_lovegood

Nova fic en solitari: Escarabats

Petons de:
Marta Potter Weasley

Avatar de l’usuari
Porcupintí-na
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: dl. juny 29, 2009 9:02 pm
Nom: Maria
Ubicació: Mussoleria

Re: Enllunat, Cuapelada, Lladruc i Forcat

Entrada Autor: Porcupintí-na »

El llopin també és el meu preferit! ;)
"-Escolta, ¿Per què li dius Porc, al mussol?- va preguntar el Harry al Ron.
-Perquè el meu germà és burro-va dir la Ginny- En realitat es diu Porcupintí."

QUINA NIT TAN JOIOSA, LA D'AVUI!

Avatar de l’usuari
Clara_Weasley
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 40
Membre des de: dv. oct. 30, 2009 3:39 pm
Nom: Clara
Rang: Vaga oficial de casa meva
Ubicació: Bromes dels Bruixots Bessons

Re: Enllunat, Cuapelada, Lladruc i Forcat

Entrada Autor: Clara_Weasley »

Porcupintí-na ha escrit:El llopin també és el meu preferit! ;)
El meu també. Sempre menjant xocolata, es que es el millor de llarg!
Fem un club de fans del Llopin :adora

Avatar de l’usuari
Porcupintí-na
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: dl. juny 29, 2009 9:02 pm
Nom: Maria
Ubicació: Mussoleria

Re: Enllunat, Cuapelada, Lladruc i Forcat

Entrada Autor: Porcupintí-na »

Així, què? Com es dirà el club? Llopin forever? xDDD
"-Escolta, ¿Per què li dius Porc, al mussol?- va preguntar el Harry al Ron.
-Perquè el meu germà és burro-va dir la Ginny- En realitat es diu Porcupintí."

QUINA NIT TAN JOIOSA, LA D'AVUI!

Avatar de l’usuari
Clara_Weasley
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 40
Membre des de: dv. oct. 30, 2009 3:39 pm
Nom: Clara
Rang: Vaga oficial de casa meva
Ubicació: Bromes dels Bruixots Bessons

Re: Enllunat, Cuapelada, Lladruc i Forcat

Entrada Autor: Clara_Weasley »

Porcupintí-na ha escrit:Així, què? Com es dirà el club? Llopin forever? xDDD
Es diría: Llopin reviveix i deixa a la Tonks, nosaltres son millors :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Porcupintí-na
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: dl. juny 29, 2009 9:02 pm
Nom: Maria
Ubicació: Mussoleria

Re: Enllunat, Cuapelada, Lladruc i Forcat

Entrada Autor: Porcupintí-na »

Hahahahahahaha però si la Tonks es molt maca! Si ell és feliç jo també ;)
xD
"-Escolta, ¿Per què li dius Porc, al mussol?- va preguntar el Harry al Ron.
-Perquè el meu germà és burro-va dir la Ginny- En realitat es diu Porcupintí."

QUINA NIT TAN JOIOSA, LA D'AVUI!

Avatar de l’usuari
Clara_Weasley
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 40
Membre des de: dv. oct. 30, 2009 3:39 pm
Nom: Clara
Rang: Vaga oficial de casa meva
Ubicació: Bromes dels Bruixots Bessons

Re: Enllunat, Cuapelada, Lladruc i Forcat

Entrada Autor: Clara_Weasley »

No, si a mi la Tonks em cau bé. Bueno, vaaaaaale que es quedi amb el Llopin si vol, pero el Fed es meu! Va, Rowling, resucita-me'l, plis, plis,plis,plis :pray:

Avatar de l’usuari
Marta Potter Weasley
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 249
Membre des de: dg. jul. 12, 2009 8:57 pm
Nom: Marta
Rang: Futura dona del Daniel Faraday
Ubicació: Al cau!

Re: Enllunat, Cuapelada, Lladruc i Forcat

Entrada Autor: Marta Potter Weasley »

Ei io també em faré d'aquest grup de fans del llopin ok? però no vull que deixi la Tonks, que descansin els dos junts pobrets.. TT em va fer una pena.. jo proposo que es digui ressucitem al Llopin! vueno, crec que hauriem de obrir un altre fòrum perquè ens n'estem anant del tema, XDD
PÀGINES ARRANCADES!! amb l'anna_lovegood

Nova fic en solitari: Escarabats

Petons de:
Marta Potter Weasley

Bloquejat