Ben babbaw traidor?

Comenta els personatges.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum

En Ben babbaw traidor?????

traidor totalment
25
81%
Inocent
2
6%
em sembla dolent pero igualment tambe em sembla bo
4
13%
 
Vots totals: 31

Avatar de l’usuari
els grans magatzams
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 40
Membre des de: dc. març 08, 2006 10:21 pm
Ubicació: Amb l´exercit del dumbledore

Ben babbaw traidor?

Entrada Autor: els grans magatzams »

Hola m´agradaria saber que n'opina la gent sobre en Ben babbaw, si es un assasío o si és innocent.Comenteu
si us plau!
els grans magatzams l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 21, 2011 2:28 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Joel SO
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 67
Membre des de: dc. març 02, 2005 6:27 pm

Entrada Autor: Joel SO »

Jo crec que ja fa temps que va queda demostrat po dic que no es inocent ni volen...... :riure: :riure: :riure: :riure:

Avatar de l’usuari
Clara_Forcat
M.A.G
M.A.G
Entrades: 307
Membre des de: dj. ago. 07, 2003 7:00 am

Entrada Autor: Clara_Forcat »

No en té res d'innocent!! Bé jo crec que va trair els potter per covardia, però això no el converteix en innocent ni molt menys. Potser no és dolent com en voldemort o el lucius que el que busquen és fer mal, potser ell l'únic que buscava era posar-se al costat del més fort i del que el pogués fer ser més important. Però igualment va trair als seus millors amics i amb això demostra quin tipus de persona és, és un egoista es preocupa més del seu benestar personal que del de la gent que confiava amb ell...

Avatar de l’usuari
Roser
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 849
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:35 am
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Roser »

És evident que fins ara ha estat un traïdor (per covardia, però traïdor). I estic d'acord amb tot el que diu la Clara.
Però sabem que en Harry li va salvar la vida al 3r llibre (recordeu que en Sírius i en Llopin el volien matar allà mateix a Ca l'Alfred, però en Harry va dir que no el matessin), i per això.. d'alguna manera en Ben Babbaw està en deute amb ell... Així que.. qui sap si al final tornarà al cantó bo i ajudarà en Harry en alguna cosa...
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
Larongyea
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dg. juny 25, 2006 7:01 pm
Ubicació: A casa meva que s'hi esta molt bé, xDD

Entrada Autor: Larongyea »

En Ben es un traïdor completament, clar que sí! I per el fet que s'unís per simple covardia no el fa menys inocent. Perquè com molt bé diu en Sirius a la tercera entrega "morir abans que traicionar als amics" no el justifica. Ademes que ha estat servidor del Voldemort tot aquest temps per simple por! Com un gosset falder...Aixxx l'odio a en Ben Babbaw (o com s'escrigui, XD) :mrgreen:
Auemiremasekadiue it's my finger to my finger...ti amo tom!!

Avatar de l’usuari
Ismene
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 67
Membre des de: dl. juny 12, 2006 8:26 pm
Ubicació: Cervelló, Barcelona

Entrada Autor: Ismene »

Esta més que clar que en Ben és un traïdor i dels més odiosos. Per què sinó s'hauria tallat el dit i hauria fingit la seva mort? Per què hauria viscut com una rata una pila d'anys? Per què no es va posar del cantó del Harry quan va poder? I el més important per què sinó es va tallar la mà com li va demanar Voldemort? Esta totalment clar que és un traïdor, potser en el seu inici només tenia por però ara hi esta ficat fins al coll.

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Ismene ha escrit:potser en el seu inici només tenia por però ara hi esta ficat fins al coll.
Una gran veritat. En un principi en Ben (un mag molt mediocre, dèbil i poruc) estava amb els seus amics (o això vull creure) però a mida que en Voldemort (o els Cavallers de la mort) el va anar amanaçant i/o manipulant-lo (podria ser com el que passa amb el X en Eldest, que l'obligués , mitjançant un Malefici Imperatiu a fer el pacte inviolable) i al final va poder la seva debilitat i por i va trair els seus amics. Si va viure com una rata, és al fet que no era capaç d'acceptar lam ort, volia viure al preu que fos, sense dolor. El que no s'entén és perquè torna amb Lord VOldemort. Sens dubte és culpable, però se l'ha d'entendre, sent tal com era, lo normal és el que va fer.

Sobre que potser farà quelcom en el setè per arreglar els seus actes, qui sap, però recordeu que el que diu en Dumbledore no sempre és cert, potser amb això també es va equivocar; cosa que no m'estranyaria en el cementiri li podria haver salvat la vida.

Avatar de l’usuari
Clara_Forcat
M.A.G
M.A.G
Entrades: 307
Membre des de: dj. ago. 07, 2003 7:00 am

Entrada Autor: Clara_Forcat »

Un cop ja havia traït esl potter ja no podia tornar al bàndol bo, ja havia triat estar al costat dle voldy i encara que hagués estat derrotat es va veure obligat a seguir amb ell, segurament va pensar que si deia la veritat no li perdonarien, trobava més segur viure com una rata i esperar que el amo tornés al poder. Jo crec que pot ser que li torni al harry el favor, encara que tractant-se d'un tra¡dor covard, tampoc hi confiaria gaire

Avatar de l’usuari
lavander
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 86
Membre des de: dv. març 03, 2006 7:39 pm
Ubicació: Igualada

Entrada Autor: lavander »

mes k traidor sk va a lu facil, esta al canto del voldemort pk sap k alla tindra mes proteccio... no se digo yo.
xo tmb no se ki u a dit abans k esta am deute am en harry k li va salva la vida xo axo no l'excusa de res. seguramen k si acabessin amb voldemort en ben babbaw tornaria a l'altre bandol.

~klara~

Sectumsempra!
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 140
Membre des de: dg. juny 18, 2006 9:31 pm
Ubicació: Villa oculta de la hoja

Entrada Autor: Sectumsempra! »

jo krek ke es kulpable i laurian d matar!!!!!! vaya amik i lu bo esk no era dolent si va tornar x pura covardia es un peasu d kabroooooo es un fill d )""$ (xo elk no entenk esk un debiluxu kom diuen k es puges fer saltar mig karrer xls aires ni matar al cedric...
Soc catala i porto barretina, si em fas emfadar et tallo la sardina.
visiteu la meva nova web plis: http://wwwme.org/web.php?id=18648

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

ayako24 ha escrit:TRAIDOR TOTALMEN!




apa, ia e dit lu q krec
I per què no ens expliques perquè creus que és un "traidor totalment"? Sé que la resposta un xic obvia, però d'aquesta manera jo puc dir "No, per que és el pare d'en Harry".

PD: Traient-li una repteció a la Padfoot, t'aviso que els missatges han de ser de 4 línies i estructurats/raonats, escrits en minúscules (les majúscules signifiquen que ho dius cridant) i ben escrits (alguna falta pots fer, però ortografia msn o movil no val). Ah! si no ccompleixes això els moderadors et poden esborrar els missatges.

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

potse rno te gaire a tema...pero... es que es sobre en ben babaw...
jo prefectament crec que es traidor, trair a un amic on ses vist?
pobre sirius...per culpa dell... oix...

algu em podria dir, quin dit i de quina ma es va tallar en ben?+

moltes gracies.
lapot!

feia dies que no escrivia!
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Avatar de l’usuari
nana_11
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 49
Membre des de: dj. juny 28, 2007 4:14 pm
Contacta:

Entrada Autor: nana_11 »

i una :shithappens: es innocent! traidor i mes q traidor! un no fa les coses si no vol!
q jo sapiga, no va trair la lili i el james xq el van obligar, u va fer ell sol solet x por del voldemort
i a mes, trair un amic... es algo fort...

culpablee!!
Potser no queda esperança
d'obtenir la llibertat,
però la pàtria que ens imposen
no és la nostra ni ho serà! ||*||

Catalunya unida, Catalunya revolucionària!

Oi!

Avatar de l’usuari
ayako24
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 100
Membre des de: dj. març 02, 2006 2:11 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: ayako24 »

Finalpotter ha escrit:
ayako24 ha escrit:TRAIDOR TOTALMEN!




apa, ia e dit lu q krec
I per què no ens expliques perquè creus que és un "traidor totalment"? Sé que la resposta un xic obvia, però d'aquesta manera jo puc dir "No, per que és el pare d'en Harry".

PD: Traient-li una repteció a la Padfoot, t'aviso que els missatges han de ser de 4 línies i estructurats/raonats, escrits en minúscules (les majúscules signifiquen que ho dius cridant) i ben escrits (alguna falta pots fer, però ortografia msn o movil no val). Ah! si no ccompleixes això els moderadors et poden esborrar els missatges.
Doncs perquè va traïr als pares d'en Harry, i eren 'amics'!!(cosa que ja poso en dubte, perquè amb el que els hi va fer...molt amics, no ho sé; s'ho devien pensar.) I sí que és òbvia, la resposta, no sé per què ho preguntes.
Ah, i respecte a la PD i tot això, primer, que ja les sé totes aquestes normes, segon que no soc pas l'única que escrivia a l'estil MSN, SMS..., i tercer, que va ser més tard d'escriure aquest missatge quan van publicar aquestes normes. Apa, aquí tens les quatre ratlles ;)

PD: no vull que això es converteixi en una discussió, eh? així que deixem-ho aquí =D
*·. тнαикѕ fσя α∂∂ιиg мє .·*


єïэ נυ∂ιтн*

Avatar de l’usuari
clara_cat
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: dt. maig 29, 2007 6:32 pm
Nom: Clara
Rang: somiadora sense fronteres
Ubicació: Catalunya, barcelona, casa meva, el meu io interior

Entrada Autor: clara_cat »

Crec que i falta l'opció de dolent perque no hi ha remei es un personatge massa tonto però a la vegada interessant(l'últim cop va resucitar a en voldemort).

Numés falten 8 dies...
________________________________

Visca Obrint pas!

Bloquejat