A al rowling li agrada escriure sobre el sevy!

Comenta els personatges.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
moony
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 246
Membre des de: ds. nov. 13, 2004 6:35 am
Ubicació: barna
Contacta:

Entrada Autor: moony »

jaja :D es q sevy em sona a seva :lol:
Draco Malfoy: la fura que bota com una pilota!!! (per R. Weasley)

Avatar de l’usuari
Lady
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 141
Membre des de: dg. març 21, 2004 7:00 am
Ubicació: Barcelona ciutat

Entrada Autor: Lady »

El sevy no era al cementiri :tombstone: aquella nit, això segur. Tot i que no va dir noms, és fàcil d'interpretar que el traïdor és el sevy (a mi em sona a sexy...) i el covard el Karkaroff. El Severus sempre l’han pintat de dolent i no fidel al Dumbledore... però penso que si que és de fidel. Estic convençuda que a ell li toca fer les feines més brutes manades pel Dumbledore. Per molta oclumència que sàpiga (jo crec que no en sap tanta... perquè el Harry li llegeix records), Voldemort sap per altres com Cuapelada que ell està al bàndol del Dumbledore.
Però això del seu espionatge.. jajjajaj però si es pensava que el Sirius era el culpable de que la lily i el James estiguessin morts!!! Si ell estava al costat fosc perquè dimonis no se’n va donar de que era el cuapelada!!! 8O
Jo crec que el Severus està un pèl traumatitzat per voldemort... potser es que es va enamorar del Voldemort, tanta fascinació per les Forces del Mal :twisted: ... ajajjaj i aleshores coneix el seu amor vertader el Dumbledore!
:hug:

Avatar de l’usuari
moony
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 246
Membre des de: ds. nov. 13, 2004 6:35 am
Ubicació: barna
Contacta:

Entrada Autor: moony »

Lady ha escrit:Voldemort sap per altres com Cuapelada que ell està al bàndol del Dumbledore. Però això del seu espionatge.. jajjajaj però si es pensava que el Sirius era el culpable de que la lily i el James estiguessin morts!!! Si ell estava al costat fosc perquè dimonis no se’n va donar de que era el cuapelada!!! 8O :hug:
no, no. El Snape no savia q el cuapelada era el traidor pq no sabia q era espiua de Voldemort. El Cuapelada era espia seu però només ho sabia el Voldy, q per res li hauria dit al Sevy per si de cas se li acudia jugar a dos vandes (q és el que està fent) i xerrarli tot al Dumbledore (esq el Voldemort no és tonto ni res...)
Total, q per això el Sevy no sabia res i el Voldemort no es va estranyar q el Cuapelada li digués q el Sevy està amb el Dumbledore pq de fet és el que ha de semblar.
Draco Malfoy: la fura que bota com una pilota!!! (per R. Weasley)

luna lovegood the best ;)

Entrada Autor: luna lovegood the best ;) »

k s aixo dl sevy?¿

Avatar de l’usuari
Lady
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 141
Membre des de: dg. març 21, 2004 7:00 am
Ubicació: Barcelona ciutat

Entrada Autor: Lady »

Doncs sevy de Severus Snape, em sembla que això de sevy ha sortit de la Calis...

Avatar de l’usuari
Gilbert_Decors
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 72
Membre des de: dv. feb. 11, 2005 1:56 am
Ubicació: BCN

Entrada Autor: Gilbert_Decors »

No entenc perquè l'anomaneu així! :?
Per treure ferro al personatge?
<b>Gilbert Decors</b> :graduate:
Orde de Merlí de tercera classe.
Membre Honorari de defensa contra les forçes del mal
Cinc cops gunayador del premi de la revista <i>Bruixa indiscreta</i> al somriure més encantador,...

Visitant

Entrada Autor: Visitant »

no '¬¬ Perquè som les seves fans... I li hem fet 1 diminutiu...la calis no és l'única que ho fa...

Per cert... tots els cavallers de la mrot es coneixen entre ells... sino, ja m¡'explicareu com entren als cercles de l'innominable....

Visitant

Entrada Autor: Visitant »

A més, hi ha altres formes de transport... no només desaparició... Sino...mireu les coses k fa el Dumbie....

Jo estic d'acord amb això que és possible que el sevy estigués al cementiri aquella nit... perquè ningú de nosaltrs sap què h estat fent aquest any ...

Avatar de l’usuari
raigdefoc911
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 5
Membre des de: dv. ago. 06, 2004 7:00 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: raigdefoc911 »

només volia dir que repecte al que ha dit l'"invitat".... no estic d'acord.

<< Heu de compendre- es va apressar a dir el Karkaroff- que ,aquell a qui no he d'anomenar, actuava en el màxim secret. No volia que coneguéssim....Em refereixo als seus seguidors; i aprofito per manifestar-vos com em penedeixo d'haver estat mai un d'ells...
- seguiu- va dir el Mauch amb desdeny.
- No volis que coneguéssim els noms dels nostres companys....Només ell ens coneixia a tots.>>

doncs ja està....(no tenia un pèl de tonto.... :x )

jo sobre el si estava al cementiri o no.....la veritat és que no ho sé..... :roll:

.::Mistral::.
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 71
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 11:17 pm
Ubicació: En el cercle de Cavallers de la Mort

Entrada Autor: .::Mistral::. »

Bé... m'encantaria participar en aquesta conversació, però malaauradament no puc (potser podreu endivinar el perk T_T) només dic que molta gent li diu sevy al severus, o tambe sev... jo prefereixo sevy *¬*
I b , les fantasies am ell les deixem a part XD
Imatge

Bloquejat