Tinc un dubte

Comenta els personatges.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
luna_ginny
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 3
Membre des de: dj. jul. 13, 2006 11:13 pm

Tinc un dubte

Entrada Autor: luna_ginny »

Hola companys i companyes, fa temps que em ronda un dube pel cap, aviam si en teoria els animàgics han d'estar registrats i amb algun senyal de com reconeixels i tot això com és k per transfiguració et pots transfigurar en un animal i per tant es el mateix que ser animàgic. per exemple, quan el ull foll murri transforma el draco, l'ha tansfigurat en una animal i ot això no es n animàgic, kina es a diferència?
Moltes gràcies i ja ens veiem!

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Entrada Autor: Roger J. Potter »

JO, l'explicació que hi trobo és que en Malfoy quan es una fura, primer que no ho ha fet per prpoia voluntat i despres que és una fura i no es racional, cosa que en Sirius quan es un gos continua actuan com un home.
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Crec que és el que ha dit en Roger, però a més ell no es converteix en una fura el converteixen en una. També si ets animàgic no necessites vareta per transformar-te en el teu jo-animal (d'aspecte).

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

Roger J. Potter ha escrit:JO, l'explicació que hi trobo és que en Malfoy quan es una fura, primer que no ho ha fet per prpoia voluntat i despres que és una fura i no es racional, cosa que en Sirius quan es un gos continua actuan com un home.

La Rowling va dir al llibre Quiddtch de totes les èpoques que els homes mai havien estat capaços de volar per si mateix, excepte si la seva forma animàgica és un animal volador. El problema és que si et transformes amb ratpenat, per exemple, tindràs el cervell de ratpenat i no podràs anar a on vols anar perquè no te n'en recordaràs...

això ho va dir la Rowling, però si ho comparem amb aquesta teoria teva, n'hi ha una que no acaba de funcionar bé. Ei també és possible que m'hagi equivocat jo, eh! Ho he escrit de memòria...

Avatar de l’usuari
lyly
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 63
Membre des de: ds. oct. 08, 2005 2:43 pm
Contacta:

Entrada Autor: lyly »

dons jo el q crec es aixo q dieu, si ets animagic et transformas quan vols en el teu animal i no necesites vareta en cambi, si et transfigures perts el cervell huma i a mes no et pots tornar a fer huma per aixo ta de transfigurar algu altre, per exmple al torneig dels tres bruxots en krum nomes es transforma la meitat per no perdre el cap :o :| :? aixo es el que jo penso la veritat :)
i es van fer un peto
final romantic d'una historia d'amor

tot i que no sol ser aixi a la vida real


http://hinaco.myminicity.es/

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

lyly ha escrit: al torneig dels tres bruxots en krum nomes es transforma la meitat per no perdre el cap

Molt bona, aquesta!!! No hi havia caigut XDXD

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

lyly ha escrit:en krum nomes es transforma la meitat per no perdre el cap :o :| :? aixo es el que jo penso la veritat :)
Jo el que penso es que no va saber-se transformar del tot i només va aconseguir canviar el seu cap humà per un de tauró.

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

Finalpotter ha escrit:Jo el que penso es que no va saber-se transformar del tot i només va aconseguir canviar el seu cap humà per un de tauró.

Sí, això és el que pensava jo... però poden ser les dues coses!

Avatar de l’usuari
Granger_sellés
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 16, 2006 1:42 pm
Ubicació: a la coberta del Titanic
Contacta:

Entrada Autor: Granger_sellés »

ja que estem a aqui jo també tinc un dubte

com pot ser, que en voldemort i l'snape hagin nat a slytherin si no son de sang pura? :?

siusplau responeume!!!! :boohoo: :|
Hi ha emocions que no es poden explicar...
>>]*Fins que les vius,,

Avatar de l’usuari
Laiona_hermione
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 143
Membre des de: dj. març 23, 2006 5:56 pm
Ubicació: L'Univers, via Làctea, sistema solar, la Terra, europa, CATALUNYA, Vallès Occidental, Terrassa.

Entrada Autor: Laiona_hermione »

Mira en voldemort perquè és descendent d'Slytherin i l'Snape suposu perquè és molt ambiciós o qui sap potser ens amaga alguna cosa la Rowling.
Estaria bé teir un tema per quet tipus de duptes.
Però el Ron no se l'escoltava més aviat se la mirava com si de sopte haguès tingut una revelació.
-Ostres Hermione, el Neville te raó... ets una noia
-Molt observador-va fer l'Hermione irònicament

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

Als llibres, algú diu que l'Snape sabia més maleficis de màgia negra quan va entrar a Hogwarts que quan els de setè curs sortien d'allà... Suposo que per això, per lo odiós que és (perquè tots els Slytherin ho són) i perquè estava destinat a ser Cavaller de la Mort...

Avatar de l’usuari
Laiona_hermione
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 143
Membre des de: dj. març 23, 2006 5:56 pm
Ubicació: L'Univers, via Làctea, sistema solar, la Terra, europa, CATALUNYA, Vallès Occidental, Terrassa.

Entrada Autor: Laiona_hermione »

I si ens fixem en el 6è llibre menrecordu( no ho sé del tot perquè a meva super memoria no dona per tant) l'Hermione li diu a en Harry que l'Snape és descedent d'aquella que es diu Príncep però no n'estic segura.
Però el Ron no se l'escoltava més aviat se la mirava com si de sopte haguès tingut una revelació.
-Ostres Hermione, el Neville te raó... ets una noia
-Molt observador-va fer l'Hermione irònicament

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Entrada Autor: Roger J. Potter »

Si si laiona_hermione la mare de l'Snape es deia Prince pero axo no resolt res... El princep mestis es l?Snape i no la seva mare...

No crec que tingui res a veure que siguin de sang pura amb que vagin a Slytherin si ja demostren maldat, i l'Snape ja es sap que en sabia de magia negra abans d'entrar a Hogwarts
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
lyly
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 63
Membre des de: ds. oct. 08, 2005 2:43 pm
Contacta:

Entrada Autor: lyly »

dons segur ques per aixo de q sabia magia negra, no crec q tots els que vagin a sltserin siguin de sang pura pq als llibres diu que ja no en queden de mags de sang pura casi i que san de vareja entre les families com els blac i els malfoy, a mes lsnep es mitat i mitat cosa q fa q sigui igual que voldemort i a mes no es de sang pura pero tampoc es un sang de fang que es el que slitserin no bolia :o :? 8O jo penso q es aixi.
i es van fer un peto
final romantic d'una historia d'amor

tot i que no sol ser aixi a la vida real


http://hinaco.myminicity.es/

Avatar de l’usuari
Granger_sellés
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 16, 2006 1:42 pm
Ubicació: a la coberta del Titanic
Contacta:

Entrada Autor: Granger_sellés »

ok merci a totom!!! :lol:
jejeje

aquest tema esta molt bé, totom que tingui un dubte el diu i ja esta!! 8) ole! :wink:

jeje aviam qui te mes dubtes....
Hi ha emocions que no es poden explicar...
>>]*Fins que les vius,,

Bloquejat