Edat d'en Voldemort

Comenta els personatges.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
africa_dama_lunnaris
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 59
Membre des de: dg. feb. 25, 2007 8:44 am
Nom: Àfrica
Rang: Gat cavallesc
Ubicació: parlan x msn/llegint llibres/menjan cereals i miran la tele/am els amics
Contacta:

Entrada Autor: africa_dama_lunnaris »

en Voldemort és normal, que tingui 70 anys, però s'ha dit que llavors, els seus seguidors tenen 70 anys, i jo crec que no. Que els seus "deixebles" no poden tenir 70 anys, perquè... oix... nuse... :? perquè... a veure, el pare del Malfoy és un seguidor del Voldemort, i si tingués 70 anys, el Draco seria més gran! O no? (suposo que no, però buenu...)
La lladre de llibres

Avatar de l’usuari
james_sirius_four ever
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 16
Membre des de: dv. abr. 06, 2007 11:39 pm
Ubicació: a la cadira k no s gens komoda
Contacta:

Entrada Autor: james_sirius_four ever »

s impossible saber la edat dl voldemor prk l 2 diu k la kambra secreta s va obrir fa 50 anys em sembla pero despres l 4 o l 5 s diu k la bel.latrix va estudiar am ell magia negra pero no pot ser prk ell no s tn vella :o
m sobra l u l nik

anillag, salsi, maduixa les tres ferreres for ever


i ara si ke e escrit be lu de for ever no four ever

llastima ke tot s'acabes en un tagic accident i l nostre amor s perden n l'occident kk

Avatar de l’usuari
africa_dama_lunnaris
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 59
Membre des de: dg. feb. 25, 2007 8:44 am
Nom: Àfrica
Rang: Gat cavallesc
Ubicació: parlan x msn/llegint llibres/menjan cereals i miran la tele/am els amics
Contacta:

Entrada Autor: africa_dama_lunnaris »

O la Rowling suspenia mates i no fa bé els comptes, o se li han creuat els cables a l'hora d'escriure els llibres... 8) 8) Perquè tot això de les edats és un lio liós... :P (no sé si existeix "liós", però és igual... :lol: )
La lladre de llibres

Avatar de l’usuari
Ismene
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 67
Membre des de: dl. juny 12, 2006 8:26 pm
Ubicació: Cervelló, Barcelona

Entrada Autor: Ismene »

Jo no descarto per res que aixó de l'edat sigui un error de la Rowling però crec que no cal que ens extranyem si Voldemort té 70 anys i es conservi bé ja que sempre ha intentat eludir la mort i mantenir-se jove. Potser aixó també es fa extensible als seus seguidors ja que en el meu entendre Voldemort mai voldria un èxercit de cavallers que morissin de vells.
"...Tots tenim un secret tancat amb clau a l'àtic de l'ànima..."
Marina, Carlos Ruiz Zafón.

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

james_sirius_four ever ha escrit:s impossible saber la edat dl voldemor prk l 2 diu k la kambra secreta s va obrir fa 50 anys em sembla pero despres l 4 o l 5 s diu k la bel.latrix va estudiar am ell magia negra pero no pot ser prk ell no s tn vella :o
L'edat de Voldemort es pot saber i ja s'ha demostrat en aquest tema; en el segon llibre tenia 66 anys. Suposo que en la seva recerca de seguidors els que es mostraven interessats però no sabien gaire màgia negra ell mateix els n'ensenyà o bé la Bel·latrix era tan bona que li va ensenyar alguna cosa més perquè li fos més útil.

Ismene, no estic d'acord amb això dels cavallers de la mort, Voldemort vol ser el millor, que els altres l'adorin si els revelés el secret de la immortalitat qualsevol d'ells li podria plantar cara o deixar de tractarar-lo amb l'adoració en que el tracten ara.

Avatar de l’usuari
jeanne
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 134
Membre des de: dg. juny 05, 2005 8:56 pm
Ubicació: cridant al Sirius davant la cortina...

Entrada Autor: jeanne »

Jo he pensat en aixo moltes vegades...al 2n llibre diuen k la cambra secreta es va obrir fa 50 anys tenguent aixo en compte es veu clarament que en Voldemort te entre 60 i 70 anys(jo diria que 67 o aixi...) i com b heu dir al 6e llibre es diu que la Belatrix i l'Avery ia lgun altre, els primers cavallers de la mort anaven amb ell a Howarts,cosa que fa k tambe tenguin uns 60 i pico anys(pot ser que menys k en Voldy pero no molts menys...) i que voleu que us diga a mi k en Voldy en tengui 60 i pico no m'extranya xo la Belatrix?????no se no m'acaba de cuadrar k entre en Sirius i la Belatrix es duguin 20 anys(no per res sino k no se xk els feia amb menys anys de diferencia...) a mes k la Belatrix de la peli, per les fotos k he vist pareix molt mes jove!

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

A veure... hi ha cavallers de la mort que van ser companys seus a Hogwarts, però no tots, pe exemple ne Lucius Malfoy va entrar a Hogwarts durant l'últim curs d'en Voldemort o en el següent. Com diu en Dumbledore quan ell va a demanar-li el lloc de profe de defensa contra les forces del mal, hi ha qui diu que estas (referint-se a VOldemort) aconseguint un grup de seguidors. Entre aquests últims podria estar la Bellatrix.

Per cert, quan va durar el seu període de terror?

Bloquejat