He votat:
Draco Malfoy: Es el que hem cau més malament, per com es, un fill de

això i que no, que per a mi es el més odiat.
Umbridge: A la pelicula es reflecteix bastant bè però als llibres molt millor. Cau fatal, tothom o sap i la majoria ho diu.
Belatrix: Ja ho he dit, està completament boja, té problemes psiquics (i de parella? Perque valla parella

) i això...
Que jo he votat aquests tres i espero al dimarts a veure com acaba això per fer la final!
Sdaraniel ha escrit:l'altre són odisos. El Voldemort no em cau tan malament, en tota història ha d'haver-hi un dolent i en aquesta li ha tocat en aquest mira.
Ai mira... No! Ell es dolent de veritat, més despiatat que tots, va matar a gent proxima a ell i... no l'he votat. Nose però smepre es salva!
El pobre té trauma infantil...
Té de trauma el que jo tinc de...
Els Malfoy no són tan terribles
Terribles?
No... que va
el Lucius es despiatat, sí però mira, se salva perquè no s'ha carregat a cap personatge principal.
Claro muggles imags desconeguts no importen
El Draco es salva perquè en el fons no és tan dolent
No... repelent, fastigos, covard,....... No...
i
a més a més, és moníssim i això ja es un altre punt a favor seu.
D'això en dic tenir mal gust
l'Snape? massa misteriós per odiar-lo
Aquí hi estic d'acord.

.
El Fudge i l'Scrimeur són l'un estupit i l'altre repel·lent però no prou com per odiar-los.
Estupit i repelent...
Scrimegeour, no Scrimeur
Suficientment com per odiar-los, però hi ha gent pitjor
Com m'enrollo... Bé ho deixo aquí, ara llegiré els vostres comentaris aviam

Tu? enrollarte?
Que va!
Solysg ha escrit:Fudge.. pel cinque
bellatrix.. per lu mateix que han dit
i ben babbaw mai ha estat un dels meus predilectes
Cap dels de la llista es un predilecte (si ens referim als "bons" encara que al 7è...

). La Belatrix té una fama... En Fudge pel 5è, 4t, 3r i 2n
A ningu li cau mmalament un genocida torturador trencafamilies
No, no es molt normal que et caigui bè. Si ho mirem, no té ni familia ni amics, els seus companys el desprecien, pobre rata.
APWBD ha escrit:Jo he votat la Bel·la, principalment pel tema dels Longbottom i una mica per el seu cosí.
Una mica...
Sols el va matar

Res més!
També he concedit el meu vot a la Dolores, sempre li vaig tenir una mica de mania... Fins que aquell parell d'eixelebrats la van ficar a lloc.
Els germans WEasley ho van fer bè. Sols li vas tenir una mica de mania? Jo ni tinc una mica multiplicat per 1000!
La Dolors, majoritàriament, obeia ordres per tant també he votat l'ex-conseller Fudge. A partir del 2n no em va caure bé.
No recordo una parició d'en Fudge al 1r llibre.
PS: En Voldemort em cau bé perquè el veig un home capacitat pel que fa i deu tenir els seus motius.

Capacitat per matar està!

Els motius... "voler governar el món ell solet..." profecies i tal, protocol
Txema ha escrit:1r. Umbridge: em fa moltíssima ràbia aquesta dona, la sevca manera de ser i tractar els demés, no la puc sofrir..
2n. Bellatrix: pel seu càracter de boja, per haver matat el Sírius, es insuportable i odiosa.
3r. Scrimegeour: tal com heu dit pel seu caràcter repelent, de no respectar els demés i d'altres coses.
D'acord en les dues primeres però, tal com dic abas, crec que hi han pitjors personatges que l'Scrimegeour...