El personatge més odiat

Comenta els personatges.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum

Quins són els tres personatges de Harry Potter que més odies?

Lord Voldemort
25
8%
Belatrix Lestrange
75
23%
Lucius Malfoy
15
5%
Draco Malfoy
7
2%
Dolors Umbridge
79
25%
Severus Snape
9
3%
Ben Babbaw
54
17%
Cornelius Fudge
30
9%
Rufus Scrimegeour
10
3%
Altres
16
5%
 
Vots totals: 320

Avatar de l’usuari
george_(fred)
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 47
Membre des de: dt. set. 04, 2007 1:08 pm

Re: El personatge més odiat -1/2-

Entrada Autor: george_(fred) »

Ben Babaw, és tan miserable...
Encara que odio a tots els d'aquesta llista.

Avatar de l’usuari
juno potter
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 24
Membre des de: dl. jul. 30, 2007 4:01 pm
Nom: Laia
Rang: Instints assassins
Ubicació: Al món d'en Bigman!!!!

Re: El personatge més odiat -1/2-

Entrada Autor: juno potter »

a mi el que em cau pitjor es l'Snape, no ho puc evitar. Ja em queia malament avans de matar en Dumbledore i ara encara em cau pitjor. I la Umbridge també em cau fatal, no els soporto :bah
"Només recordem allò que mai no ha ocorregut"

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: El personatge més odiat -1/2-

Entrada Autor: Padfoot »

Em sembla molt bé que s'hagi obert un tema nou per saber quin és el personatge més odiat perquè l'altre que teniem era molt vell i ara han aparegut personatges nous, etc.

El que no entenc és perquè es fa durar l'enquesta només una setmana... I si algú entra d'aquí dos setmanes què? Tocarà obrir un tema nou? :roll:

Aixi que canvio la duració de l'enquesta perquè sigui ilimitada... si tu vols saber d'aquí una setmana qui va guanyant doncs ho mires i ja està...


PD: Ah, i no cal anar publicant missatges per retransmetre com van els resultats de l'enquesta... si algú li interessa també s'ho pot mirar ell mateix... :roll:

Avatar de l’usuari
Apropinquet
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 220
Membre des de: dg. juny 25, 2006 12:45 pm
Rang: INCOtxina :D
Ubicació: Neverland

Re: El personatge més odiat

Entrada Autor: Apropinquet »

He votat per en Ben Babaw per ser un venut, un traidor.
A la Bellatrix per carregar-se'm en Sírius, evidentment.
I a En Fudge, per ser un obtús de ment que es nega a veure la realitat per quedar-se amb el poder.
He pensat amb la Umbridge, però és que em va fer riure massa al final xD
Uniu-vos a la ACLEE!! hem de fer front a aquesta plaga!
Imatge

Avatar de l’usuari
Sdaraniel
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 109
Membre des de: dv. maig 04, 2007 8:20 pm
Rang: Nena innocent
Ubicació: Fins ara Betlan, però ara ja BARCELONA
Contacta:

Re: El personatge més odiat -1/2-

Entrada Autor: Sdaraniel »

Ge65 ha escrit:
Sdaraniel ha escrit:l'altre són odisos. El Voldemort no em cau tan malament, en tota història ha d'haver-hi un dolent i en aquesta li ha tocat en aquest mira.
Ai mira... No! Ell es dolent de veritat, més despiatat que tots, va matar a gent proxima a ell i... no l'he votat. Nose però smepre es salva! :nose
El pobre té trauma infantil...
Ell té de trauma el que jo tinc de...:calla
CONTRA RÈPLICA: El Voldemort, val reconec que no he donat uns arguments massa bons, però, deixant de banda que el Ralph (l'actor) és molt mono, (no em diguis que tinc mal gust...), tu tampoc l'has votat, com tu dius: sempre se salva. A més a més, que seria la història de Harry Potter si no hi fos el Voldemort? No res. :riure:
Els Malfoy no són tan terribles
Terribles? :roll:
No... que va :bah
el Lucius es despiatat, sí però mira, se salva perquè no s'ha carregat a cap personatge principal.
Claro muggles imags desconeguts no importen :cabrejat: :cabrejat:
Aviam, parlava de personatges PRINCIPALS, no vol dir que els altres no importin, però per exemple, la Bella s'ha carregat el seu pròpi cosí que ve a ser el nostre estimat Sirius i el Cuapelada va matar els pares del Harry, tot i que no directament. Això no vol dir que sigui el meu personatge preferit, però n'hi ha que són pitjors.
El Draco es salva perquè en el fons no és tan dolent
No... repelent, fastigos, covard,....... No... :nose
i a més a més, és moníssim i això ja es un altre punt a favor seu.
D'això en dic tenir mal gust :wink:
...Majestuós, elegant, atractiu, soberb... (està clar que parlem del Draco no?) Repelent: val una mica, però això li dona elegància, fastigós: amb lo ben pentinat i arreglat que va sempre? :deumeu
Covard: val una mica, però res exagerat. No t'espantaries tu, amb onze anys voltant pel bosc prohibit? I si se't tirés un hipogrif com el Becbrau a sobre? A més a més, no matant el Dumbledore es juga el coll!
A part, com pots dir que tinc mal gust? Aviam això és molt subjectiu i per discutir això ens posem als temes freaks i ho parlem. Que potser m'he ficat jo amb els teus gustos?
Per què et cau tan malament el Draco? Que potser estàs gelós? :mrgreen:
El Fudge i l'Scrimeur són l'un estupit i l'altre repel·lent però no prou com per odiar-los.
Estupit i repelent... :ok
Scrimegeour, no Scrimeur :avall
Suficientment com per odiar-los, però hi ha gent pitjor :lol:
Primer de tot, d'acord, error tècnic, és que s'ho compliquen els anglesos... :wink:
Després, tu odies a la gent per ser estúpida? i per ser repel·lent? jo no tinc tendència a odiar... Són bona gent, encara que sigui en el fons...
Com m'enrollo... Bé ho deixo aquí, ara llegiré els vostres comentaris aviam :)
Tu? enrollarte? :nose
Que va! :sleepy: :wink:
Val, val, ja paro...
EDITAT: El Lucas dixa'l estar, ell no hi té res a veure
Sdaraniel l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. gen. 13, 2008 12:30 am, en total s’ha editat 1 vegada.
"Un conte de fades"

Sdage65: (Ge65 i jo)
"L'esperat final" ENS DIRAN PAGESOS, ENS DIRAN CAMPEROLS, PERÒ MAI FILLS DE P... PERQUÈ NO SOM ESPANYOLS

http://semqhpc.foroespana.com/index.htm

Ge65
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 102
Membre des de: dv. nov. 02, 2007 11:30 pm
Nom: Miki
Rang: L'ultima paraula
Contacta:

Re: El personatge més odiat

Entrada Autor: Ge65 »

Veig que estàs enamorada d'en Draco... o que? :mrgreen: Ai que ens dira en Lucas... :avall

Comencem!
Sdaraniel ha escrit:El Voldemort, val reconec que no he donat uns arguments massa bons
:mrgreen: En Voldemort no es mereix ser el més odiat :boig: Si si, titlleu-me de boig...
deixant de banda que el Ralph (l'actor) és molt mono, (no em diguis que tinc mal gust...)
1.- Ja se qui es el Ralph Finnes :P
2.- No sembla un mono
3.- Tens verdaderament molt mal gust!! :nose :cabrejat: Que et dirà en Lucas?
tu tampoc l'has votat, com tu dius: sempre se salva. A més a més, que seria la història de Harry Potter si no hi fos el Voldemort? No res. :riure:

Sempre es salva, perque té uns cavallers de la mort més malament del cap que ells. Que seria de la historia... suposo que algú altre ocuparia el seu lloc... (no entrem en aquesta discusió, que amb en Draco en tenim prou :cabrejat: )

Aviam, parlava de personatges PRINCIPALS, no vol dir que els altres no importin
Sols ho ha semblat una miqueta --> :liar:
Una mica --> :liar:
Bastant --> :liar:
Vale... Que ho ha semblat amb pels i senyals!
però per exemple, la Bella s'ha carregat el seu pròpi cosí que ve a ser el nostre estimat Sirius

Jo ja ho he dit... està ben boja la pobre

Majestuós, elegant, atractiu, soberb... (està clar que parlem del Draco no?)
:stupid: :stupid: :stupid: :stupid: :stupid: El Draco es estúpit!
No es majestuós! Es un estúpit!
No es elegant! Amb tant de cremes i tal... no... no es pot entendre... Es un Cavaller de la Mort!
Atractiu... :lol: :lol: Ara ets tu la bona comediant...
Soberb... no hem fagis dir-te que escriguis una fic com la meva!!! :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:
Repelent: val una mica, però això li dona elegància, fastigós: amb lo ben pentinat i arreglat que va sempre? :deumeu
Si fins hi tot tu ho accceptes, es un repelent de (ja sabeu que ve aquí) i més al 7è. Ell i la seva familia :calla al 7è :calla :calla
Covard: val una mica, però res exagerat
Home, tenint en compte que es un Cavaller de la Mort :nose
. No t'espantaries tu, amb onze anys voltant pel bosc prohibit?
Es un poruc, tu vas veure en Harry espantat? No!!! A l'Hermione? No!!!
I si se't tirés un hipogrif com el Becbrau a sobre?
Hem recordes perque va ser... a si.... per la seva "elegancia"?¿ No!!! Va ser perque va voler ser millor que el harry i aquest "do" no el té qualsevol... per més "elegant", "soberb" i altres tonteries que s'han dit.
A més a més, no matant el Dumbledore es juga el coll!
Ell vap oder escollir... :cabrejat:
A part, com pots dir que tinc mal gust? Aviam això és molt subjectiu i per discutir això ens posem als temes freaks i ho parlem. Que potser m'he ficat jo amb els teus gustos?
En aquest cas has tingut mal gust. Ja no discutirem "del teu gust" sino que sols ens dedicarem a fer.ho purament del que ha fet en Draco a la historia i que no havia de fer... ok?
[Primer de tot, d'acord, error tècnic, és que s'ho compliquen els anglesos... :wink:
Els anglessos són així :riure:
Després, tu odies a la gent per ser estúpida? i per ser repel·lent? jo no tinc tendència a odiar... Són bona gent, encara que sigui en el fons...
Primer, jo no he votat a ningú. Són dels que menys odio. El Fudge ja quasi m'en he oblidat, però era repelent de coll*** i l'Scrimegeour res a dir (m'agrada més el de la meva fic :) )

Val, val, ja paro...
Si tu no t'enrotlles... Sols pensaves escriure un llibre ("Repliques a Ge65 Volum I de XX") Bona nit!
Hi haurà un dia que... Comedia, dolça comedia

Harry Potter i l'esperat final
Entre la Sdaraniel i jo. Versió de HP7

Tots per una ficEntreu-hi, una bona alternativa a l'aburriment!
Participo en la Revista de HPCAT. I tu?

crles_90
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 18
Membre des de: dg. jul. 29, 2007 9:52 pm
Ubicació: Euskadi-Pais Vasc ^.^
Contacta:

Re: El personatge més odiat

Entrada Autor: crles_90 »

dos jo e votat altres peruqe els personatges k mes odio son :
1-en ben babaw - es una rata, es inevitable
2-l'hermione - no puc am els sosososoempollons
3-en dudley - es com el meu cosi XD
if you can to have among my arms without having that to give
Please forgive me, this never happened before, is it really love?

Avatar de l’usuari
DMHP_I
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 18
Membre des de: dt. ago. 07, 2007 8:27 pm
Nom: Isis
Ubicació: Gessa o Bcn depen l'epoca :)

Re: El personatge més odiat

Entrada Autor: DMHP_I »

holaaa ^^

Doncs jo els personatges que més odio són (que no vol dir que els de la llista no els odii, encara que algun se salva *-*):

el gat del plat de la Umbridge, aquell que quan el Harry, el Ron i l'Hermione volen utilitzar la xemeneia, surt del plat per anar a un altre lloc (bé jo suposo que se'n va a avisar a la umbridge que ells volen marxar) i no el soporto, no tinc res en contra els gats ni els animals però es que aquest em sembla tan tocanassos XD

un altre es el Harry, bé no es que l'odii però es que no puc amb la gent que es fa la victima..., no tot lo dolent li passa a ell!

el tercer encara no l'he acabat d'escollir, dubto entre el cedric i la cho... XD


per cert Ge65, estic d'acord amb el gust de la Sdaraniel jejeje
Visca el Draco!! *-* (baba)
Toca't els nassos...(copyright) xD


http://www.fotolog.com/isismisspotato

Ge65
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 102
Membre des de: dv. nov. 02, 2007 11:30 pm
Nom: Miki
Rang: L'ultima paraula
Contacta:

Re: El personatge més odiat

Entrada Autor: Ge65 »

Quan es fa una regla sempre hi ha una ecepció, i est ets tu.
DMHP_I ha escrit:Doncs jo els personatges que més odio són (que no vol dir que els de la llista no els odii, encara que algun se salva *-*):
Digues quins se salven, vull veure si tens tant mal gust com LA Sdaraniel :P
DMHP_I ha escrit:el gat del plat de la Umbridge, aquell que quan el Harry, el Ron i l'Hermione volen utilitzar la xemeneia, surt del plat per anar a un altre lloc (bé jo suposo que se'n va a avisar a la umbridge que ells volen marxar) i no el soporto, no tinc res en contra els gats ni els animals però es que aquest em sembla tan tocanassos XD
Estàs equivocada :cabrejat: No es un tocanassos, per tocanassos el Malifet, gat de l'Hermione
DMHP_I ha escrit:un altre es el Harry, bé no es que l'odii però es que no puc amb la gent que es fa la victima
Segons tu es fa la victima... :nose Ja! No es fa la victima, dona'm arguments!! :o
DMHP_I ha escrit:no tot lo dolent li passa a ell!
Es que si ho fos tot en lloc de una heptalogia fariem una miliemunalogia i clar, la JKR no viu eternament. La majoria de coses li passen a ell, i no es que tot sigui flors i violes.
DMHP_I ha escrit:el tercer encara no l'he acabat d'escollir, dubto entre el cedric i la cho... XD
Però que no veus que la Bela està boja!
Que no has vist el que han fet!
Estic flipant...
DMHP_I ha escrit:per cert Ge65, estic d'acord amb el gust de la Sdaraniel jejeje
Ja podeu crear la ADFDRDM (Associació De Fans Del Repelent Draco Malfoy). 8) No mi veureu
Hi haurà un dia que... Comedia, dolça comedia

Harry Potter i l'esperat final
Entre la Sdaraniel i jo. Versió de HP7

Tots per una ficEntreu-hi, una bona alternativa a l'aburriment!
Participo en la Revista de HPCAT. I tu?

Avatar de l’usuari
DMHP_I
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 18
Membre des de: dt. ago. 07, 2007 8:27 pm
Nom: Isis
Ubicació: Gessa o Bcn depen l'epoca :)

Re: El personatge més odiat

Entrada Autor: DMHP_I »

Ge65 ha escrit:
DMHP_I ha escrit:Doncs jo els personatges que més odio són (que no vol dir que els de la llista no els odii, encara que algun se salva *-*):
Digues quins se salven, vull veure si tens tant mal gust com LA Sdaraniel :P
Salvo al Draco es clar!! jejeje es monissim!!!
DMHP_I ha escrit:el gat del plat de la Umbridge, aquell que quan el Harry, el Ron i l'Hermione volen utilitzar la xemeneia, surt del plat per anar a un altre lloc (bé jo suposo que se'n va a avisar a la umbridge que ells volen marxar) i no el soporto, no tinc res en contra els gats ni els animals però es que aquest em sembla tan tocanassos XD
Estàs equivocada :cabrejat: No es un tocanassos, per tocanassos el Malifet, gat de l'Hermione
el malifet es salva perquè ajuda al Sirius ^^, per a mi es pitjor l de la umbridge
DMHP_I ha escrit:un altre es el Harry, bé no es que l'odii però es que no puc amb la gent que es fa la victima
Segons tu es fa la victima... :nose Ja! No es fa la victima, dona'm arguments!! :o
DMHP_I ha escrit:no tot lo dolent li passa a ell!
Es que si ho fos tot en lloc de una heptalogia fariem una miliemunalogia i clar, la JKR no viu eternament. La majoria de coses li passen a ell, i no es que tot sigui flors i violes.
es tortura molt pensant que tot passa per culpa seva, o al menys la majoria de les coses, pero no es aixi, molts tenen problems, mira els weasley pobres
DMHP_I ha escrit:el tercer encara no l'he acabat d'escollir, dubto entre el cedric i la cho... XD
Però que no veus que la Bela està boja!
Que no has vist el que han fet!
Estic flipant...
m'agrada portar la contraria ^^
es molt divertit :mrgreen:
DMHP_I ha escrit:per cert Ge65, estic d'acord amb el gust de la Sdaraniel jejeje
Ja podeu crear la ADFDRDM (Associació De Fans Del Repelent Draco Malfoy). 8) No mi veureu



potser que sigui repelent però per sobre d'allo es moltes més coses, que són millors!! *-*
el harry al sisè es passa una mica amb ell, (en aquells temps jo encara no era fan del Draco, quan ho vaig llegir) em va fer molta rabia quan li va fer aquell encanteri de l'Snape al lavabo que fa que es dessangri, em va fer moolta rabia, encara que sigui el teu rival, és un company no li pots fer un encanteri aixi i deixar-lo mig mort pobret!!!

personalment crec que el Draco es molt mono jeje!!! no en sentit animal jeje es tan.... *-* tot el que ha dit l'Sdaraniel (majestuós, atractiu, elegant...) és la meva opinió muajajajaja
Visca el Draco!! *-* (baba)
Toca't els nassos...(copyright) xD


http://www.fotolog.com/isismisspotato

Avatar de l’usuari
Sdaraniel
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 109
Membre des de: dv. maig 04, 2007 8:20 pm
Rang: Nena innocent
Ubicació: Fins ara Betlan, però ara ja BARCELONA
Contacta:

Re: El personatge més odiat

Entrada Autor: Sdaraniel »

Ge65 ha escrit:Veig que estàs enamorada d'en Draco... o que? :mrgreen: Ai que ens dira en Lucas... :avall

Primer de tot, ets injust. Mira les teves rèpliques, o van dirigides a mi o a la meva amiga, això no s'hi val!! No has criticat al crles90 per exemple... au, critica'l, aviam si et presta tanta atenció com jo, que ja veig que el que t'agrada és discutir...
Comencem!
Sdaraniel ha escrit:El Voldemort, val reconec que no he donat uns arguments massa bons
:mrgreen: En Voldemort no es mereix ser el més odiat :boig: Si si, titlleu-me de boig...
deixant de banda que el Ralph (l'actor) és molt mono, (no em diguis que tinc mal gust...)
1.- Ja se qui es el Ralph Finnes :P
2.- No sembla un mono
3.- Tens verdaderament molt mal gust!! :nose :cabrejat: Que et dirà en Lucas?
Si has llegit el meu missatge editat, veuras que et demano si et plau, que el Lucas el deixis tranquil, no tinc perquè permentre que et fiquis en la meva vida privada, i molta boqueta dient que tinc mal gust però no exposes els teus de gustos... :cabrejat:
tu tampoc l'has votat, com tu dius: sempre se salva. A més a més, que seria la història de Harry Potter si no hi fos el Voldemort? No res. :riure:

Sempre es salva, perque té uns cavallers de la mort més malament del cap que ells. Que seria de la historia... suposo que algú altre ocuparia el seu lloc... (no entrem en aquesta discusió, que amb en Draco en tenim prou :cabrejat: )[/quote]
Quan parlava que el Scrimegeur deies que hi ha gent pitjor. Aplicat el mateix amb el Draco, estic cansada de discutir amb tu sobre aquest personatge.

Codi: Selecciona’ls tots

[quote]Aviam, parlava de personatges PRINCIPALS, no vol dir que els altres no importin[/quote]
Sols ho ha semblat una miqueta -->  :liar: 
Una mica -->  :liar:  
Bastant -->  :liar: 
Vale... Que ho ha semblat amb pels i senyals!
Com ja vaig dir, no és el pitjor.
però per exemple, la Bella s'ha carregat el seu pròpi cosí que ve a ser el nostre estimat Sirius

Jo ja ho he dit... està ben boja la pobre
ara no la justifiquis...
Majestuós, elegant, atractiu, soberb... (està clar que parlem del Draco no?)
:stupid: :stupid: :stupid: :stupid: :stupid: El Draco es estúpit!
No es majestuós! Es un estúpit!
No es elegant! Amb tant de cremes i tal... no... no es pot entendre... Es un Cavaller de la Mort!
Atractiu... :lol: :lol: Ara ets tu la bona comediant...
Soberb... no hem fagis dir-te que escriguis una fic com la meva!!! :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:
Repelent: val una mica, però això li dona elegància, fastigós: amb lo ben pentinat i arreglat que va sempre? :deumeu
Si fins hi tot tu ho accceptes, es un repelent de (ja sabeu que ve aquí) i més al 7è. Ell i la seva familia :calla al 7è :calla :calla
Covard: val una mica, però res exagerat
Home, tenint en compte que es un Cavaller de la Mort :nose
. No t'espantaries tu, amb onze anys voltant pel bosc prohibit?
Es un poruc, tu vas veure en Harry espantat? No!!! A l'Hermione? No!!!
I si se't tirés un hipogrif com el Becbrau a sobre?
Hem recordes perque va ser... a si.... per la seva "elegancia"?¿ No!!! Va ser perque va voler ser millor que el harry i aquest "do" no el té qualsevol... per més "elegant", "soberb" i altres tonteries que s'han dit.
A més a més, no matant el Dumbledore es juga el coll!
Ell vap oder escollir... :cabrejat:
A part, com pots dir que tinc mal gust? Aviam això és molt subjectiu i per discutir això ens posem als temes freaks i ho parlem. Que potser m'he ficat jo amb els teus gustos?
En aquest cas has tingut mal gust. Ja no discutirem "del teu gust" sino que sols ens dedicarem a fer.ho purament del que ha fet en Draco a la historia i que no havia de fer... ok?
Mira, el Harry, el Ron i l'Hermione confien en el Hagrid, per això no es van espantar amb el Buckbeak, i, d'acord, vol ser millor que el Harry i li surt el tret per la culata, i el hipogrif l'ataca, però no és suficient com per odiar-lo per sobre de cap altre personatge... I no penso tornar-te a replicar per defensar el Draco. Visca el Draco malfoy!
[Primer de tot, d'acord, error tècnic, és que s'ho compliquen els anglesos... :wink:
Els anglessos són així :riure:
Després, tu odies a la gent per ser estúpida? i per ser repel·lent? jo no tinc tendència a odiar... Són bona gent, encara que sigui en el fons...
Primer, jo no he votat a ningú. Són dels que menys odio. El Fudge ja quasi m'en he oblidat, però era repelent de coll*** i l'Scrimegeour res a dir (m'agrada més el de la meva fic :) )

Val, val, ja paro...
Si tu no t'enrotlles... Sols pensaves escriure un llibre ("Repliques a Ge65 Volum I de XX") Bona nit!
Donc per tancada la discussió, almenys per la meva banda... Potser al DMHP_I té més a dir-te sobre el moníssim i elegant Draco :mrgreen:
"Un conte de fades"

Sdage65: (Ge65 i jo)
"L'esperat final" ENS DIRAN PAGESOS, ENS DIRAN CAMPEROLS, PERÒ MAI FILLS DE P... PERQUÈ NO SOM ESPANYOLS

http://semqhpc.foroespana.com/index.htm

Avatar de l’usuari
DMHP_I
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 18
Membre des de: dt. ago. 07, 2007 8:27 pm
Nom: Isis
Ubicació: Gessa o Bcn depen l'epoca :)

Re: El personatge més odiat

Entrada Autor: DMHP_I »

Sdaraniel ha escrit:Quan parlava que el Scrimegeur deies que hi ha gent pitjor. Aplicat el mateix amb el Draco,
exacte!!! per exemple el cedric es pitjor que el Draco!! ^^
Visca el Draco!! *-* (baba)
Toca't els nassos...(copyright) xD


http://www.fotolog.com/isismisspotato

Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

Re: El personatge més odiat

Entrada Autor: Lena »

DMHP_I ha escrit:
Sdaraniel ha escrit:Quan parlava que el Scrimegeur deies que hi ha gent pitjor. Aplicat el mateix amb el Draco,
exacte!!! per exemple el cedric es pitjor que el Draco!! ^^

el cedric¿? nooooo!!! pero si es una preciositat!!! ossh el cedric T___T mort feia mala caraxdd

he votat per l'scrimgeour, perque em posa molt nerviosa i és un inútilxdd i el fudge tambe (no me fixat q podia votar dues vegades fins després d'haver votat :s

en canvi, la bel·la em vau molt bexddd es dolenta com la tinya pro mencanta ^^

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: El personatge més odiat

Entrada Autor: Padfoot »

Si us plau feu el favor de centrar-vos en el tema i no començar a discutir coses que no hi tenen a veure... :roll:

Si voleu mantenir una conversa entre les 3 (els 3?) feu-ho en privat si us plau... :enfadat

Avatar de l’usuari
Pretty Ginny
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 133
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 2:50 pm
Nom: Tamara
Ubicació: Llegint un llibre, com sempre
Contacta:

Re: El personatge més odiat

Entrada Autor: Pretty Ginny »

M'ha costat una mica decidirme perque en aquesta llista hi ha més de tres personatge que no soporto com en Fudge o la Bellatrix, però com només es poden escollir tres llavors finalment he votat als tres que més malament em cauen:

1- Lucius Malfoy (que sempre m'ha caigut malament per ésser un racista i un Cavaller de la Mort decepcionant)
2- Dolors Umbridge (que em sembla una persona esgarrifosa i falsa que amaga el seu veritable rostre darrere dels seus vestits i complements roses)
3- Ben Babbaw (perque es un personatge despreciable, arrastrat i traidor).
"¿Jo? Llibres i intel·ligència, però hi ha coses més importants: Valor, amistat... <Hermione>

Imatge

Respon