Bones a tothom. Feia moltíssim temps que no passava per la web i avui que decideixo fer-ho, em trobo amb un fòrum on tothom es baralla...aix
Bueno, la meva opinió és neutre, per això no he votat ni sí ni no. A veure, crec que sí perquè hagués sigut una bona manera de finalitzar els llibres: matant el protagonista, igual que al Quixot, que Cervantes el va matar després de que hagués sortit la segona part de la seva novel·la escrita per un tal Cervantes de Avellaneda. En part sí, hagués pogut morir per això, però tot i així a mi m'hagués fet molta pena.
Igualment, penso que no perquè, pobre noi, amb la de )""$ que li han fet durant tota la seva vida, com és no tenir pares, viure amb els tiets que no se l'estimen, trobar-se amb Voldemort cada any, tenir aquesta conexió amb ell, no només per la profecia sinó també físicament, haver d'aguantar que se li posin dins el cap i li fagin veure coses que no són (culpa d'això que se li mori el padrí, que era l'únic parent mag viu que li quedava, que a sobre estava acusat d'haver lliurat els pares del Harry a les forces del mal), que se li morin d'altres companys i amics a qui aprecia i també l'única persona que l'ha pogut guiar una mica per el món de les arts obscures que havia creat Lord Voldemort perquè el noi pogués matar-lo. Després de tot el que li ha passat durant tota la saga crec que seria una aberració que morís juntament amb el Senyor de les Forces del Mal. A sobre que mata al dolent, encara s'ha de morir amb ell, quan és per culpa seva que ha tingut aquesta vida tan desgraciada. A més, crec que la Rowling no l'ha volgut matar pel fet de que és el que la gent s'esperava, i ja que sempre diem que és molt propi d'ella sorprendens, em sembla que ha aconseguit el que volia, ja que tothom estava convençut de que acabaria així la seva saga.
A veure, aquesta és la meva opinió i no m'agradaria que ara em retreiessiu res. A mi m'agrada moltíssim Harry Potter perquè crec que és una història fascinant i plena de detalls i enigmes, i a mi això m'agrada molt. És per això que no m'hagués agradat que Harry Potter morís, perquè a més a més, el noi s'entrega a la mort, i em sembla que li donen l'alegria més gran de la seva vida tornant-li la vida però en un món que ja no está corrupte, i que a més és capaç de ser feliç tenint el que ell no va tenir mai: una família.
Espero que us hagi agradat el meu discurset!
Adéu!!!
Gemms