HP , HAURIA D'HAVER MORT SI O NO?

Comenta els personatges.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum

creieu que en harry hauria d'haver mort?

si
42
61%
no
27
39%
 
Vots totals: 69

Avatar de l’usuari
iRiS_MaLFoY
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 92
Membre des de: dt. des. 12, 2006 5:38 pm
Ubicació: Malfoy Manor (Sabadell)
Contacta:

Re: HP , HAURIA D'HAVER MORT SI O NO?

Entrada Autor: iRiS_MaLFoY »

És clar que la JK s'identifica amb en Harry (osti... en ho recorda a totes les entrevistes xD) però per molta mandra que li fés... en HARRY MUST DIE! No és que li tingui mania (que també xD) però obviament, el final d'or...dramàtic i ideal per acabar una saga tal com Dèu mana, és amb la mort del protagonista.

No hi ha cap heroi fins que no mor. En Harry és un heroi (com a mínim això pretén vendre'ns la JK...so, lògicament, en Harry ha de morir).

Encara no he superat el trauma post-epíleg
Imatge
"-No creo que tener la cabeza abierta por una cicatriz sea tan importante." (2° libro pag. 89)

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Re: HP , HAURIA D'HAVER MORT SI O NO?

Entrada Autor: Getta91 »

Pensava que havia comentat aquest tema i ara veig que no... O.O
Val, segur que és perquè ja em vaig desfogar en el seu moment en un dels temes que s'obrien a la secció restringida i que no penso anar a mirar, perquè necessito tornar-ho a dir: J.K. Rowling, deixa de fumar petes (igual que el txu. eeeik! xDDD). Fa un parell de dies em vaig acabar el llibre en català; i sí, fa un parell de dies perquè fins ara no havia tingut els ovaris de fer-ho, doncs sabia que si en anglès ja m'havia deixat fatal en català significava el final de toooooot! Total, que em vaig tornar a morir del happyending repugnant que va fer. Primer, no m'esperava que en Harry fos un horricreu, ho veia una cosa tan senzilla que era totalment improbable que la JKR l'utilitzés (quan es feia la teoria en aquest fòrum mateix és que no ho veia m'ho mirés com m'ho mirés); després, si vol tancar la saga de debò i ben tancada, amb un final BUM!, havia de matar en Harry. Jo VOLIA que matés en Harry! Però bé, girem pàgina i acceptem que és viu... CALIAAAAA? Repeteixo, calia l'epíleg????? I l'última frase, tan fluixa... Tan oberta!.
iRiS_MaLFoY ha escrit:Encara no he superat el trauma post-epíleg
Ni tu ni ningú, això ens quedarà per tota la vida (igual que al pobre Albus Severus, que una de dos: o passa a ser 'er Sevi' i es torna un garrulillo, o li fan bullying. Siusplaaaaau, posar-li aquest nom a un nen és una )""$ per ell, eh, i una de les grans!

itxastà! (eeeei, que m'estic reactivant al fòrum, eh! -ara que quasi no hi ha ningú i no em poso tan nerviosa xD-)
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
kumi
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dt. nov. 22, 2005 7:26 pm
Ubicació: Sunnydale

Re: HP , HAURIA D'HAVER MORT SI O NO?

Entrada Autor: kumi »

Definitivament SI!!

Primer: Perquè em cau malament, trobo que és un cregut desagraït que no es mereix els sacrificis que fa tot el món màgic per ell (però això ja és un altre tema)

Segon: El que ha fet la Rowling deixant-lo viu és transformar una saga cada cop més sorprenent, amb la típica història en que el bo pateix molt però al final es salva i es feliç superant al mal. sincerament, cerc que hagués estat molt més real que el Harry hagués mort, ja que Voldemort és el bruixot més poderós de la història i el Harry segueix sent un adolescent de 17 anys.

És evident que el fet de que el Harry segueixi viu no és degut a les ganes de la Rowling d'escriure un final feliç i empalagós, sinó a les possibilitats de negoci qe deixa aquest final. No dubteu que d'aquí a un temps tindrem una edició especial de les aventures dels fills del Harry a Hogwarts o la vida dels protagonistes habituals ja adults.

En fi, que em sembla que el final el va fer pensant més en les editorials que en els lectors.
Creció con su sueño y un día le dijo: Acabo de verte y ya sé que nací pa' casarme contigo. Abrázame fuerte, que no pueda respirar, que tengo miedo de que un día ya no quieras bailar conmigo... nunca más

Avatar de l’usuari
Marta Potter Weasley
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 249
Membre des de: dg. jul. 12, 2009 8:57 pm
Nom: Marta
Rang: Futura dona del Daniel Faraday
Ubicació: Al cau!

Re: HP , HAURIA D'HAVER MORT SI O NO?

Entrada Autor: Marta Potter Weasley »

A veure, jo no vull que es mori, m'hauria fet mooolta pena, no vull, però crec que si fos la J.K Rowling hagués fet que es morís. Si som objectius si que mola més si es mor, però des del punt de vista subjectiu vull que acabi tot super guai i que no es mori ningú bo. Però els llibres que et donen això que vols són una merda, si tot acaba perfecte i ningú es mor, perd tota la gràcia.
PÀGINES ARRANCADES!! amb l'anna_lovegood

Nova fic en solitari: Escarabats

Petons de:
Marta Potter Weasley

Bloquejat